o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
  Strona główna» forum Inna planeta
 » Odpowiedz na ten temat

Wspólna/wzajemna masturbacja w metropolii w Gdańsku

    1 2 3 4 5 6   » 12 Strony tematu:
[19.02.2019] 13:19
Mlody25
Ollo (19.02.2019.19 13:18):
Mlody25 (19.02.2019.19 13:15):
Ollo (19.02.2019.19 13:14):
Ollo (19.02.2019.19 13:13):
Mlody25 (19.02.2019.19 13:12):
Ollo (19.02.2019.19 13:09):
Mlody25 (19.02.2019.19 13:05):
Ollo (19.02.2019.19 12:15):
Mlody25 (19.02.2019.19 12:09):
Ollo (19.02.2019.19 11:52):
Ollo (19.02.2019.19 11:21):
Mlody25 (19.02.2019.19 11:17):
Ollo (19.02.2019.19 10:47):
Mlody25 (19.02.2019.19 10:45):
Ollo (19.02.2019.19 10:43):
Mlody25 (19.02.2019.19 10:35):
Ollo (19.02.2019.19 10:30):
Mlody25 (19.02.2019.19 10:20):
Ollo (19.02.2019.19 09:58):
Mlody25 (19.02.2019.19 09:56):
Ollo (19.02.2019.19 09:51):
Mlody25 (19.02.2019.19 09:32):
Ollo (19.02.2019.18 20:47):
Ktoś jutro?

Ja. Gdzie i o ktorej? Ile lat?

14.00? 19 lat A gdzie chcesz? A Ty ile lat ?

Mi pasuje ok 20:30 dopiero. 25. Obojetnie a Ty gdzie chcesz? Daj nr gg bedzie lepiej sie skontaktować

Nie mam gg

Mail? Albo napisz czy 20:30 Ci pasuje i w ktorym miejscu

20.30 to nie za bardzo

A ktora Ci pasuje? I gdzie?

Najlepiej 14-15, może przy wejściu?

Ok, to 14 bedzie ok. Przy ktorym wejsciu? Jakas kabina?
Ja będę chwilę po 14, może się spotkamy przy fontannie przy wejściu i później zobaczy co dalej, w co będziesz ubrany ?
Moze od razu do kabiny?
To może przy wejściu do wc?
Może być?
Spoko, to wtwdy moze czekaj przy pisuwlarze lub ja bede czekal i podejdziesz?
Tylko w którym wc, może napisz w co będziesz ubrany to będzie łatwiej
To chodz do tego przy sklepie z suplami, w pierwszej kabinie mniej otwarta ja wejde, bed eubrany w biala bluze. A Ty jak bedziesz ubrany?
A gdzie jest tan sklep bo nie kojarzę A Jane mieć czarną kurtkę[/cytatt]
Na tym pietrze co almaA to chyba wiem
To jest to duże wc ?
Tak
To czekajmy przy umywalkach
Ok
[19.02.2019] 14:01
Ollo
Mlody25 (19.02.2019.19 13:19):
Ollo (19.02.2019.19 13:18):
Mlody25 (19.02.2019.19 13:15):
Ollo (19.02.2019.19 13:14):
Ollo (19.02.2019.19 13:13):
Mlody25 (19.02.2019.19 13:12):
Ollo (19.02.2019.19 13:09):
Mlody25 (19.02.2019.19 13:05):
Ollo (19.02.2019.19 12:15):
Mlody25 (19.02.2019.19 12:09):
Ollo (19.02.2019.19 11:52):
Ollo (19.02.2019.19 11:21):
Mlody25 (19.02.2019.19 11:17):
Ollo (19.02.2019.19 10:47):
Mlody25 (19.02.2019.19 10:45):
Ollo (19.02.2019.19 10:43):
Mlody25 (19.02.2019.19 10:35):
Ollo (19.02.2019.19 10:30):
Mlody25 (19.02.2019.19 10:20):
Ollo (19.02.2019.19 09:58):
Mlody25 (19.02.2019.19 09:56):
Ollo (19.02.2019.19 09:51):
Mlody25 (19.02.2019.19 09:32):
Ollo (19.02.2019.18 20:47):
Ktoś jutro?

Ja. Gdzie i o ktorej? Ile lat?

14.00? 19 lat A gdzie chcesz? A Ty ile lat ?

Mi pasuje ok 20:30 dopiero. 25. Obojetnie a Ty gdzie chcesz? Daj nr gg bedzie lepiej sie skontaktować

Nie mam gg

Mail? Albo napisz czy 20:30 Ci pasuje i w ktorym miejscu

20.30 to nie za bardzo

A ktora Ci pasuje? I gdzie?

Najlepiej 14-15, może przy wejściu?

Ok, to 14 bedzie ok. Przy ktorym wejsciu? Jakas kabina?
Ja będę chwilę po 14, może się spotkamy przy fontannie przy wejściu i później zobaczy co dalej, w co będziesz ubrany ?
Moze od razu do kabiny?
To może przy wejściu do wc?
Może być?
Spoko, to wtwdy moze czekaj przy pisuwlarze lub ja bede czekal i podejdziesz?
Tylko w którym wc, może napisz w co będziesz ubrany to będzie łatwiej
To chodz do tego przy sklepie z suplami, w pierwszej kabinie mniej otwarta ja wejde, bed eubrany w biala bluze. A Ty jak bedziesz ubrany?
A gdzie jest tan sklep bo nie kojarzę A Jane mieć czarną kurtkę[/cytatt]
Na tym pietrze co almaA to chyba wiem
To jest to duże wc ?
Tak
To czekajmy przy umywalkach
Ok
Jesteś już?
[19.02.2019] 14:10
Mlody25
Ollo (19.02.2019.19 14:01):
Mlody25 (19.02.2019.19 13:19):
Ollo (19.02.2019.19 13:18):
Mlody25 (19.02.2019.19 13:15):
Ollo (19.02.2019.19 13:14):
Ollo (19.02.2019.19 13:13):
Mlody25 (19.02.2019.19 13:12):
Ollo (19.02.2019.19 13:09):
Mlody25 (19.02.2019.19 13:05):
Ollo (19.02.2019.19 12:15):
Mlody25 (19.02.2019.19 12:09):
Ollo (19.02.2019.19 11:52):
Ollo (19.02.2019.19 11:21):
Mlody25 (19.02.2019.19 11:17):
Ollo (19.02.2019.19 10:47):
Mlody25 (19.02.2019.19 10:45):
Ollo (19.02.2019.19 10:43):
Mlody25 (19.02.2019.19 10:35):
Ollo (19.02.2019.19 10:30):
Mlody25 (19.02.2019.19 10:20):
Ollo (19.02.2019.19 09:58):
Mlody25 (19.02.2019.19 09:56):
Ollo (19.02.2019.19 09:51):
Mlody25 (19.02.2019.19 09:32):
Ollo (19.02.2019.18 20:47):
Ktoś jutro?

Ja. Gdzie i o ktorej? Ile lat?

14.00? 19 lat A gdzie chcesz? A Ty ile lat ?

Mi pasuje ok 20:30 dopiero. 25. Obojetnie a Ty gdzie chcesz? Daj nr gg bedzie lepiej sie skontaktować

Nie mam gg

Mail? Albo napisz czy 20:30 Ci pasuje i w ktorym miejscu

20.30 to nie za bardzo

A ktora Ci pasuje? I gdzie?

Najlepiej 14-15, może przy wejściu?

Ok, to 14 bedzie ok. Przy ktorym wejsciu? Jakas kabina?
Ja będę chwilę po 14, może się spotkamy przy fontannie przy wejściu i później zobaczy co dalej, w co będziesz ubrany ?
Moze od razu do kabiny?
To może przy wejściu do wc?
Może być?
Spoko, to wtwdy moze czekaj przy pisuwlarze lub ja bede czekal i podejdziesz?
Tylko w którym wc, może napisz w co będziesz ubrany to będzie łatwiej
To chodz do tego przy sklepie z suplami, w pierwszej kabinie mniej otwarta ja wejde, bed eubrany w biala bluze. A Ty jak bedziesz ubrany?
A gdzie jest tan sklep bo nie kojarzę A Jane mieć czarną kurtkę[/cytatt]
Na tym pietrze co almaA to chyba wiem
To jest to duże wc ?
Tak
To czekajmy przy umywalkach
Ok
Jesteś już?
O jutrze pisales
[19.02.2019] 14:13
Ollo
Mlody25 (19.02.2019.19 14:10):
Ollo (19.02.2019.19 14:01):
Mlody25 (19.02.2019.19 13:19):
Ollo (19.02.2019.19 13:18):
Mlody25 (19.02.2019.19 13:15):
Ollo (19.02.2019.19 13:14):
Ollo (19.02.2019.19 13:13):
Mlody25 (19.02.2019.19 13:12):
Ollo (19.02.2019.19 13:09):
Mlody25 (19.02.2019.19 13:05):
Ollo (19.02.2019.19 12:15):
Mlody25 (19.02.2019.19 12:09):
Ollo (19.02.2019.19 11:52):
Ollo (19.02.2019.19 11:21):
Mlody25 (19.02.2019.19 11:17):
Ollo (19.02.2019.19 10:47):
Mlody25 (19.02.2019.19 10:45):
Ollo (19.02.2019.19 10:43):
Mlody25 (19.02.2019.19 10:35):
Ollo (19.02.2019.19 10:30):
Mlody25 (19.02.2019.19 10:20):
Ollo (19.02.2019.19 09:58):
Mlody25 (19.02.2019.19 09:56):
Ollo (19.02.2019.19 09:51):
Mlody25 (19.02.2019.19 09:32):
Ollo (19.02.2019.18 20:47):
Ktoś jutro?

Ja. Gdzie i o ktorej? Ile lat?

14.00? 19 lat A gdzie chcesz? A Ty ile lat ?

Mi pasuje ok 20:30 dopiero. 25. Obojetnie a Ty gdzie chcesz? Daj nr gg bedzie lepiej sie skontaktować

Nie mam gg

Mail? Albo napisz czy 20:30 Ci pasuje i w ktorym miejscu

20.30 to nie za bardzo

A ktora Ci pasuje? I gdzie?

Najlepiej 14-15, może przy wejściu?

Ok, to 14 bedzie ok. Przy ktorym wejsciu? Jakas kabina?
Ja będę chwilę po 14, może się spotkamy przy fontannie przy wejściu i później zobaczy co dalej, w co będziesz ubrany ?
Moze od razu do kabiny?
To może przy wejściu do wc?
Może być?
Spoko, to wtwdy moze czekaj przy pisuwlarze lub ja bede czekal i podejdziesz?
Tylko w którym wc, może napisz w co będziesz ubrany to będzie łatwiej
To chodz do tego przy sklepie z suplami, w pierwszej kabinie mniej otwarta ja wejde, bed eubrany w biala bluze. A Ty jak bedziesz ubrany?
A gdzie jest tan sklep bo nie kojarzę A Jane mieć czarną kurtkę[/cytatt]
Na tym pietrze co almaA to chyba wiem
To jest to duże wc ?
Tak
To czekajmy przy umywalkach
Ok
Jesteś już?
O jutrze pisales
O dziś mi chodziło
[19.02.2019] 14:14
Mlody25
Ollo (19.02.2019.19 14:13):
Mlody25 (19.02.2019.19 14:10):
Ollo (19.02.2019.19 14:01):
Mlody25 (19.02.2019.19 13:19):
Ollo (19.02.2019.19 13:18):
Mlody25 (19.02.2019.19 13:15):
Ollo (19.02.2019.19 13:14):
Ollo (19.02.2019.19 13:13):
Mlody25 (19.02.2019.19 13:12):
Ollo (19.02.2019.19 13:09):
Mlody25 (19.02.2019.19 13:05):
Ollo (19.02.2019.19 12:15):
Mlody25 (19.02.2019.19 12:09):
Ollo (19.02.2019.19 11:52):
Ollo (19.02.2019.19 11:21):
Mlody25 (19.02.2019.19 11:17):
Ollo (19.02.2019.19 10:47):
Mlody25 (19.02.2019.19 10:45):
Ollo (19.02.2019.19 10:43):
Mlody25 (19.02.2019.19 10:35):
Ollo (19.02.2019.19 10:30):
Mlody25 (19.02.2019.19 10:20):
Ollo (19.02.2019.19 09:58):
Mlody25 (19.02.2019.19 09:56):
Ollo (19.02.2019.19 09:51):
Mlody25 (19.02.2019.19 09:32):
Ollo (19.02.2019.18 20:47):
Ktoś jutro?

Ja. Gdzie i o ktorej? Ile lat?

14.00? 19 lat A gdzie chcesz? A Ty ile lat ?

Mi pasuje ok 20:30 dopiero. 25. Obojetnie a Ty gdzie chcesz? Daj nr gg bedzie lepiej sie skontaktować

Nie mam gg

Mail? Albo napisz czy 20:30 Ci pasuje i w ktorym miejscu

20.30 to nie za bardzo

A ktora Ci pasuje? I gdzie?

Najlepiej 14-15, może przy wejściu?

Ok, to 14 bedzie ok. Przy ktorym wejsciu? Jakas kabina?
Ja będę chwilę po 14, może się spotkamy przy fontannie przy wejściu i później zobaczy co dalej, w co będziesz ubrany ?
Moze od razu do kabiny?
To może przy wejściu do wc?
Może być?
Spoko, to wtwdy moze czekaj przy pisuwlarze lub ja bede czekal i podejdziesz?
Tylko w którym wc, może napisz w co będziesz ubrany to będzie łatwiej
To chodz do tego przy sklepie z suplami, w pierwszej kabinie mniej otwarta ja wejde, bed eubrany w biala bluze. A Ty jak bedziesz ubrany?
A gdzie jest tan sklep bo nie kojarzę A Jane mieć czarną kurtkę[/cytatt]
Na tym pietrze co almaA to chyba wiem
To jest to duże wc ?
Tak
To czekajmy przy umywalkach
Ok
Jesteś już?
O jutrze pisales
O dziś mi chodziło
Dzis moge na 20:30.
[18.07.2019] 05:00
[19.02.2019] 14:16
Ollo
Mlody25 (19.02.2019.19 14:14):
Ollo (19.02.2019.19 14:13):
Mlody25 (19.02.2019.19 14:10):
Ollo (19.02.2019.19 14:01):
Mlody25 (19.02.2019.19 13:19):
Ollo (19.02.2019.19 13:18):
Mlody25 (19.02.2019.19 13:15):
Ollo (19.02.2019.19 13:14):
Ollo (19.02.2019.19 13:13):
Mlody25 (19.02.2019.19 13:12):
Ollo (19.02.2019.19 13:09):
Mlody25 (19.02.2019.19 13:05):
Ollo (19.02.2019.19 12:15):
Mlody25 (19.02.2019.19 12:09):
Ollo (19.02.2019.19 11:52):
Ollo (19.02.2019.19 11:21):
Mlody25 (19.02.2019.19 11:17):
Ollo (19.02.2019.19 10:47):
Mlody25 (19.02.2019.19 10:45):
Ollo (19.02.2019.19 10:43):
Mlody25 (19.02.2019.19 10:35):
Ollo (19.02.2019.19 10:30):
Mlody25 (19.02.2019.19 10:20):
Ollo (19.02.2019.19 09:58):
Mlody25 (19.02.2019.19 09:56):
Ollo (19.02.2019.19 09:51):
Mlody25 (19.02.2019.19 09:32):
Ollo (19.02.2019.18 20:47):
Ktoś jutro?

Ja. Gdzie i o ktorej? Ile lat?

14.00? 19 lat A gdzie chcesz? A Ty ile lat ?

Mi pasuje ok 20:30 dopiero. 25. Obojetnie a Ty gdzie chcesz? Daj nr gg bedzie lepiej sie skontaktować

Nie mam gg

Mail? Albo napisz czy 20:30 Ci pasuje i w ktorym miejscu

20.30 to nie za bardzo

A ktora Ci pasuje? I gdzie?

Najlepiej 14-15, może przy wejściu?

Ok, to 14 bedzie ok. Przy ktorym wejsciu? Jakas kabina?
Ja będę chwilę po 14, może się spotkamy przy fontannie przy wejściu i później zobaczy co dalej, w co będziesz ubrany ?
Moze od razu do kabiny?
To może przy wejściu do wc?
Może być?
Spoko, to wtwdy moze czekaj przy pisuwlarze lub ja bede czekal i podejdziesz?
Tylko w którym wc, może napisz w co będziesz ubrany to będzie łatwiej
To chodz do tego przy sklepie z suplami, w pierwszej kabinie mniej otwarta ja wejde, bed eubrany w biala bluze. A Ty jak bedziesz ubrany?
A gdzie jest tan sklep bo nie kojarzę A Jane mieć czarną kurtkę[/cytatt]
Na tym pietrze co almaA to chyba wiem
To jest to duże wc ?
Tak
To czekajmy przy umywalkach
Ok
Jesteś już?
O jutrze pisales
O dziś mi chodziło
Dzis moge na 20:30.
To jutro O 14
[19.02.2019] 14:18
Mlody25
Ollo (19.02.2019.19 14:16):
Mlody25 (19.02.2019.19 14:14):
Ollo (19.02.2019.19 14:13):
Mlody25 (19.02.2019.19 14:10):
Ollo (19.02.2019.19 14:01):
Mlody25 (19.02.2019.19 13:19):
Ollo (19.02.2019.19 13:18):
Mlody25 (19.02.2019.19 13:15):
Ollo (19.02.2019.19 13:14):
Ollo (19.02.2019.19 13:13):
Mlody25 (19.02.2019.19 13:12):
Ollo (19.02.2019.19 13:09):
Mlody25 (19.02.2019.19 13:05):
Ollo (19.02.2019.19 12:15):
Mlody25 (19.02.2019.19 12:09):
Ollo (19.02.2019.19 11:52):
Ollo (19.02.2019.19 11:21):
Mlody25 (19.02.2019.19 11:17):
Ollo (19.02.2019.19 10:47):
Mlody25 (19.02.2019.19 10:45):
Ollo (19.02.2019.19 10:43):
Mlody25 (19.02.2019.19 10:35):
Ollo (19.02.2019.19 10:30):
Mlody25 (19.02.2019.19 10:20):
Ollo (19.02.2019.19 09:58):
Mlody25 (19.02.2019.19 09:56):
Ollo (19.02.2019.19 09:51):
Mlody25 (19.02.2019.19 09:32):
Ollo (19.02.2019.18 20:47):
Ktoś jutro?

Ja. Gdzie i o ktorej? Ile lat?

14.00? 19 lat A gdzie chcesz? A Ty ile lat ?

Mi pasuje ok 20:30 dopiero. 25. Obojetnie a Ty gdzie chcesz? Daj nr gg bedzie lepiej sie skontaktować

Nie mam gg

Mail? Albo napisz czy 20:30 Ci pasuje i w ktorym miejscu

20.30 to nie za bardzo

A ktora Ci pasuje? I gdzie?

Najlepiej 14-15, może przy wejściu?

Ok, to 14 bedzie ok. Przy ktorym wejsciu? Jakas kabina?
Ja będę chwilę po 14, może się spotkamy przy fontannie przy wejściu i później zobaczy co dalej, w co będziesz ubrany ?
Moze od razu do kabiny?
To może przy wejściu do wc?
Może być?
Spoko, to wtwdy moze czekaj przy pisuwlarze lub ja bede czekal i podejdziesz?
Tylko w którym wc, może napisz w co będziesz ubrany to będzie łatwiej
To chodz do tego przy sklepie z suplami, w pierwszej kabinie mniej otwarta ja wejde, bed eubrany w biala bluze. A Ty jak bedziesz ubrany?
A gdzie jest tan sklep bo nie kojarzę A Jane mieć czarną kurtkę[/cytatt]
Na tym pietrze co almaA to chyba wiem
To jest to duże wc ?
Tak
To czekajmy przy umywalkach
Ok
Jesteś już?
O jutrze pisales
O dziś mi chodziło
Dzis moge na 20:30.
To jutro O 14
Ok
[19.02.2019] 14:23
Mlody25
Mlody25 (19.02.2019.19 14:18):
Ollo (19.02.2019.19 14:16):
Mlody25 (19.02.2019.19 14:14):
Ollo (19.02.2019.19 14:13):
Mlody25 (19.02.2019.19 14:10):
Ollo (19.02.2019.19 14:01):
Mlody25 (19.02.2019.19 13:19):
Ollo (19.02.2019.19 13:18):
Mlody25 (19.02.2019.19 13:15):
Ollo (19.02.2019.19 13:14):
Ollo (19.02.2019.19 13:13):
Mlody25 (19.02.2019.19 13:12):
Ollo (19.02.2019.19 13:09):
Mlody25 (19.02.2019.19 13:05):
Ollo (19.02.2019.19 12:15):
Mlody25 (19.02.2019.19 12:09):
Ollo (19.02.2019.19 11:52):
Ollo (19.02.2019.19 11:21):
Mlody25 (19.02.2019.19 11:17):
Ollo (19.02.2019.19 10:47):
Mlody25 (19.02.2019.19 10:45):
Ollo (19.02.2019.19 10:43):
Mlody25 (19.02.2019.19 10:35):
Ollo (19.02.2019.19 10:30):
Mlody25 (19.02.2019.19 10:20):
Ollo (19.02.2019.19 09:58):
Mlody25 (19.02.2019.19 09:56):
Ollo (19.02.2019.19 09:51):
Mlody25 (19.02.2019.19 09:32):
Ollo (19.02.2019.18 20:47):
Ktoś jutro?

Ja. Gdzie i o ktorej? Ile lat?

14.00? 19 lat A gdzie chcesz? A Ty ile lat ?

Mi pasuje ok 20:30 dopiero. 25. Obojetnie a Ty gdzie chcesz? Daj nr gg bedzie lepiej sie skontaktować

Nie mam gg

Mail? Albo napisz czy 20:30 Ci pasuje i w ktorym miejscu

20.30 to nie za bardzo

A ktora Ci pasuje? I gdzie?

Najlepiej 14-15, może przy wejściu?

Ok, to 14 bedzie ok. Przy ktorym wejsciu? Jakas kabina?
Ja będę chwilę po 14, może się spotkamy przy fontannie przy wejściu i później zobaczy co dalej, w co będziesz ubrany ?
Moze od razu do kabiny?
To może przy wejściu do wc?
Może być?
Spoko, to wtwdy moze czekaj przy pisuwlarze lub ja bede czekal i podejdziesz?
Tylko w którym wc, może napisz w co będziesz ubrany to będzie łatwiej
To chodz do tego przy sklepie z suplami, w pierwszej kabinie mniej otwarta ja wejde, bed eubrany w biala bluze. A Ty jak bedziesz ubrany?
A gdzie jest tan sklep bo nie kojarzę A Jane mieć czarną kurtkę[/cytatt]
Na tym pietrze co almaA to chyba wiem
To jest to duże wc ?
Tak
To czekajmy przy umywalkach
Ok
Jesteś już?
O jutrze pisales
O dziś mi chodziło
Dzis moge na 20:30.
To jutro O 14
Ok
Podasz maila? Zeby nie zasmiecac forum
[19.02.2019] 14:26
Jaara
Mlody25 (19.02.2019.19 14:23):
Mlody25 (19.02.2019.19 14:18):
Ollo (19.02.2019.19 14:16):
Mlody25 (19.02.2019.19 14:14):
Ollo (19.02.2019.19 14:13):
Mlody25 (19.02.2019.19 14:10):
Ollo (19.02.2019.19 14:01):
Mlody25 (19.02.2019.19 13:19):
Ollo (19.02.2019.19 13:18):
Mlody25 (19.02.2019.19 13:15):
Ollo (19.02.2019.19 13:14):
Ollo (19.02.2019.19 13:13):
Mlody25 (19.02.2019.19 13:12):
Ollo (19.02.2019.19 13:09):
Mlody25 (19.02.2019.19 13:05):
Ollo (19.02.2019.19 12:15):
Mlody25 (19.02.2019.19 12:09):
Ollo (19.02.2019.19 11:52):
Ollo (19.02.2019.19 11:21):
Mlody25 (19.02.2019.19 11:17):
Ollo (19.02.2019.19 10:47):
Mlody25 (19.02.2019.19 10:45):
Ollo (19.02.2019.19 10:43):
Mlody25 (19.02.2019.19 10:35):
Ollo (19.02.2019.19 10:30):
Mlody25 (19.02.2019.19 10:20):
Ollo (19.02.2019.19 09:58):
Mlody25 (19.02.2019.19 09:56):
Ollo (19.02.2019.19 09:51):
Mlody25 (19.02.2019.19 09:32):
Ollo (19.02.2019.18 20:47):
Ktoś jutro?

Ja. Gdzie i o ktorej? Ile lat?

14.00? 19 lat A gdzie chcesz? A Ty ile lat ?

Mi pasuje ok 20:30 dopiero. 25. Obojetnie a Ty gdzie chcesz? Daj nr gg bedzie lepiej sie skontaktować

Nie mam gg

Mail? Albo napisz czy 20:30 Ci pasuje i w ktorym miejscu

20.30 to nie za bardzo

A ktora Ci pasuje? I gdzie?

Najlepiej 14-15, może przy wejściu?

Ok, to 14 bedzie ok. Przy ktorym wejsciu? Jakas kabina?
Ja będę chwilę po 14, może się spotkamy przy fontannie przy wejściu i później zobaczy co dalej, w co będziesz ubrany ?
Moze od razu do kabiny?
To może przy wejściu do wc?
Może być?
Spoko, to wtwdy moze czekaj przy pisuwlarze lub ja bede czekal i podejdziesz?
Tylko w którym wc, może napisz w co będziesz ubrany to będzie łatwiej
To chodz do tego przy sklepie z suplami, w pierwszej kabinie mniej otwarta ja wejde, bed eubrany w biala bluze. A Ty jak bedziesz ubrany?
A gdzie jest tan sklep bo nie kojarzę A Jane mieć czarną kurtkę[/cytatt]
Na tym pietrze co almaA to chyba wiem
To jest to duże wc ?
Tak
To czekajmy przy umywalkach
Ok
Jesteś już?
O jutrze pisales
O dziś mi chodziło
Dzis moge na 20:30.
To jutro O 14
Ok
Podasz maila? Zeby nie zasmiecac forum
Jestem w kabinie obok chcesz się zabawić?
[19.02.2019] 15:57
A tam
Temat i tak został zaśmiecony przez bezmyślne wstawianie tasiemcowych cytatów.
[21.02.2019] 17:18
Rrtt18
Będę w sobotę około 14 ktoś chętny ?
[21.02.2019] 19:41
ktoś na lublinku?

[23.02.2019] 12:49
Kamm1234
Ktoś teraz?
[25.02.2019] 11:23
Kamil27
Bede dzis ok 15:15. "ktos wpada? Toaleta 9bok sklepu z suplami
[25.02.2019] 15:30
Kamlly
Kamil27 (19.02.2019.25 11:23):
Bede dzis ok 15:15. "ktos wpada? Toaleta 9bok sklepu z suplami

A jutro ?
[25.02.2019] 15:34
Kamil27
Kamlly (19.02.2019.25 15:30):
Kamil27 (19.02.2019.25 11:23):
Bede dzis ok 15:15. "ktos wpada? Toaleta 9bok sklepu z suplami

A jutro ?

Jutro 20:30
[25.02.2019] 19:51
Kamlly
Kamil27 (19.02.2019.25 15:34):
Kamlly (19.02.2019.25 15:30):
Kamil27 (19.02.2019.25 11:23):
Bede dzis ok 15:15. "ktos wpada? Toaleta 9bok sklepu z suplami

A jutro ?

Jutro 20:30

Nie dasz rady szybciej ?
[25.02.2019] 20:01
Kamil27
Kamlly (19.02.2019.25 19:51):
Kamil27 (19.02.2019.25 15:34):
Kamlly (19.02.2019.25 15:30):
Kamil27 (19.02.2019.25 11:23):
Bede dzis ok 15:15. "ktos wpada? Toaleta 9bok sklepu z suplami

A jutro ?

Jutro 20:30

Nie dasz rady szybciej ?

Ok 15:15" moge jeszcze byc. Jak cos daj maila tam napisze
[26.02.2019] 16:14
Kamlly
Kamil27 (19.02.2019.25 20:01):
Kamlly (19.02.2019.25 19:51):
Kamil27 (19.02.2019.25 15:34):
Kamlly (19.02.2019.25 15:30):
Kamil27 (19.02.2019.25 11:23):
Bede dzis ok 15:15. "ktos wpada? Toaleta 9bok sklepu z suplami

A jutro ?

Jutro 20:30

Nie dasz rady szybciej ?

Ok 15:15" moge jeszcze byc. Jak cos daj maila tam napisze

werttt11@o2.pl
[26.02.2019] 23:04
damainek44
szukam faceta zadabenego od 21 do 45lat
moje fotki tu https://leadn.pl/p_uri/wdlD02gZrgOkbMPk7oN6/ e5kqy7h/?parametr=
mój nik damiano88hot
napisz na portalu spotkamy sie
[27.02.2019] 09:20
Nowy94
Cześć. Będę dzisiaj we Wrzeszczu i chętnie się spotkam z kimś fajnym w metropolii. Czekam na propozycje. Godzina do ustalenia.
[27.02.2019] 15:50
Nowy94
Metropolia 16.00-16.15 obok sklepu z suplementami.
[28.02.2019] 14:33
Kamlly
Ktoś teraz ?
[28.02.2019] 16:18
natychmiast!?
[28.02.2019] 23:20
;-)
Jutro 9.30
[02.03.2019] 12:46
20 młody / starszego
Za jakieś 20 min tam będę
[04.03.2019] 15:22
Mlody BI
Hej,
Ja 27 lat BI 193/120/17cm z Gdańska
Chętny na wzajemną masturbacje nigdy jeszcze nie byłem z mężczyzna Chętnie bym się pobawił ;p
Piszcie mile widziane zdjęcia bartek.un@poczta.onet.eu
Oczywiście mam auto jestem mobilny
[05.03.2019] 10:24
Rrtt18
Ktoś około 11?
[05.03.2019] 15:08
Dzis16
Ktoś chętny dzisiaj? max 17 lat
[05.03.2019] 18:28
;-)
Ktoś teraz?

    1 2 3 4 5 6   » 12 Strony tematu:
 » Odpowiedz na ten temat