o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
  Strona główna» forum Czy wiecie coś na temat...
 » Odpowiedz na ten temat

Wyposażenie biura

    1 «   3 4 5 Strony tematu:
[27.05.2019] 18:17
Milles
Wykładzina w biurze? O.o ja bym postawiła raczej na panele.
[29.05.2019] 22:41
lilka33
Jeśli chodzi o meble biurowe, to my kupowaliśmy meble do naszego biura w salonie KAMI http://www.kami.pl/ Mogę śmiało polecić, mają duży wybór solidnych i reprezentacyjnych mebli biurowych i gabinetowych. No i świetną obsługę, która umie doradzić
[30.05.2019] 02:19
luca23
Ja w biurze zamontowałem taki regał magazynowy https://www.regaly.biz/pol_m_Regaly-magazyno we-1730.html
[08.06.2019] 17:24
BiuroMarket
Metalowe meble biurowe, do tego sejfy i szafki to nasza specjalność! W naszej ofercie https://biuromarket.com.pl/ dostępnych jest wiele modeli tego typu mebli. Metal jest znacznie solidniejszy niż drewno i o tym wiadomo od dawna, a nasza firma ceni wszystko to, co solidne! Zapraszamy na nasza stronę i w razie pytań służymy pomocą!
[14.06.2019] 12:53
donia1
Podstawowe wyposażenie biura to odpowiednie biurko i wygodny fotel. W pracy siedzącej komfort jest bardzo ważny. Ja kupiłam swój fotel tutaj https://ehokery.pl/fotele-biurowe. Jestem bardzo zadowolona.
[20.10.2019] 04:00
[18.06.2019] 12:34
ŁukaszNowak^1Waw
Witam polecam bardzo fajne wykonania http://jfm-furniture.pl/meble-konferencyjne
[18.06.2019] 18:51
Remigiusz50
Przy wejściu do biura przydadzą Ci się także wytrzymałe wycieraczki zewnętrzne. Ja zamówiłem takie od firmywww.wycieraczki.info. Bardzo ładnie wyglądają i wchłaniają brud oraz wodę..
[18.06.2019] 21:51
miśk34
My ostatnio zmienialiśmy meble, bardzo dobrą rekomendację dla firmy http://10office.pl dał mi mój znajomy. On też meblował biuro i właśnie ta firma dostarczała mu meble. Był bardzo zadowolony. Więc też się skusiliśmy i nie żałujemy, bo firma kompleksowo wyposażyła nasze biuro w solidne i nowoczesne meble biurowe.
[16.07.2019] 15:09
Rushhe
Ważny jest sprzęt sieciowy, bez dwóch zdań. To należy w sumie należy do podstawowego wyposażenia. Tu polecam kontakt z https://www.wisp.pl/ sklep bardzo dobry, z porządnym asortymentem
[18.07.2019] 11:43
LambertPl
Kilka tygodni temu zamówiłem do biura nową kserokopiarkę i niszczarkę od firmywww.abcdigital.pl. Jak dotąd działają sprawnie i nie mamy z nimi żadnych problemów. Co najważniejsze są ciche i proste w obsłudze.
[22.07.2019] 08:35
AlbertKromski
Szeroki wybór urządzeń wielofunkcyjnych do biura znajdziesz w oferciewww.as-mar.com.pl. Zamówiłem stamtąd m.in. Canona IR 2520 i jestem bardzo z niego zadowolony. Oprócz samej sprzedaży, świadczą także serwis i naprawę urządzeń.
[23.07.2019] 14:13
WojteekPl
Wspomniał ktoś tutaj o wygodnych fotelach. Faktycznie jest to bardzo istotna kwestia. Niedawno korzystałem z usług firmy www.tapicerniabronisze.pl , która specjalizuje się w wykonywaniu wysokiej jakości tapicerki do krzeseł biurowych. Ja jestem bardzo z nich zadowolony.
[24.07.2019] 22:53
lilianka34
Planuję kupić krzesło obrotowe do domowego biura, korzystał ktoś z Was ze sklepu http://10chairs.pl ? Mają bardzo duży wybór i jeden fotel biurowy szczególnie wpadł mi w oko
[06.08.2019] 08:45
martomikerisando
Ja niedawno wyposażyłem swoje biuro w sprzęt przeciwpożarowy i sprzęt BHP. Takie wyposażenie jest niezbędne w każdym miejscu pracy. Większość niezbędnego sprzętu zakupiłem od firmywww.sklep.fireshop.pl Jest to sklep internetowy z bardzo dobrymi cenami.
[06.08.2019] 10:19
Zofia_K
A co powiecie nt. zamiany biurka na stół rozkładany? Trudno jest mi znaleźć biurko z odpowiednio dużym blatem na wszystkie potrzebne sprzęty, więc pomyślałam właśnie o zgrabnym stole (w zamian). Nawet sprawdziłby mi się o taki zestaw jak tutaj:www.mirjan24.pl/61-stoly-krzesla
Co myślicie?
[10.08.2019] 15:28
MarysiaXa
Od wyposażenia w urządzenia biurowe typu drukarki i kopiarki polecam https://www.proxer.pl/ i do rozważenia zakup własnych urządzeń lub oferta wynajmu drukarek i kserokopiarek https://www.proxer.pl/dzierzawa-drukarek-war szawa/
[16.08.2019] 10:31
lambartas
Jeżeli mieszkacie w okolicach Trójmiasta i rozglądacie się za odpowiednim sprzętem biurowym do wyposażenia waszego biura to polecam wam skontaktować się z firmąwww.cbs.gda.pl Oferowane przez nich urządzenia są wysokiej jakości i świetnie sprawdzają się w mojej firmie.
[19.08.2019] 14:25
Mirel
Całkowicie się z Wami zgadzam, że dobór odpowiedniej jakości artykułów biurowych jest bardzo ważny. Jeśli drukujcie m.in dużo dokumentów w skali miesiąca i nie zależy Ci na wystrzałowej jakości kolorów warto stawiać w mojej opinii na zamienniki. W eksploatacji wychodzi dużo taniej. Tonery kosztują mniej. Na etapie poszukiwań koniecznie, zajrzyj na https://dobretonery.pl/ , mają bardzo duży wybór zamienników, chociaż z drugiej strony ceny oryginalnych tonerów nie przyprawiają o zawrót głowy i to praktycznie do każdego modelu.
[22.08.2019] 20:11
dyziek77
Sprawdźcie ofertę firmy http://10office.pl , mają bardzo szeroki wybór mebli do biura, robią też meble na indywidualne zamówienie. Z moich doświadczeń z nimi wynika że są solidni i znają się na tym, co robią. Współpracę i jej efekty oceniam bardzo dobrze.
[24.08.2019] 21:49
Darek44_pl
Jaki rodzaj podłogi macie u siebie w biurach? Zastanawiam się nad najlepszym rozwiązaniem. Kilka osób poleciło mi wykładzinę PCV. Co o tym sądzicie? Mojemu znajomemu taką wykładzinę montowała firmawww.grupak.pl i z tego co widziałem wygląda bardzo dobrze.
[25.08.2019] 10:10
Wanda.S
Kilka miesięcy temu zamówiłam liczarkę banknotów od firmywww.banpost.com.pl. Dokładniej wybrałam model LAUREL J-710. Jest szybka w obsłudze, dokładna i bezawaryjna. Posiada m.in. 3 prędkości liczenia oraz start ręczny lub automatyczny.
[23.09.2019] 10:15
Naniesz
Faktycznie właśnie sporo można oszczędzić na drukowaniu. Wystarczy nie kupować oryginalnych (drogich) tonerów, a zainwestować w zamienniki. Tu zwracam uwagę na Asarto. Łatwy montaż, 0 problemów, brak łamania praw patentowych/gwarancji itd. Zalet jest dużo
[04.10.2019] 11:38
ikbarn
Jeżeli w waszych biurach są wykorzystywane plotery to polecam wam zapoznać się z ofertą firmy https://ploteryskanery.pl/ Sam ostatni zakupiłem od nich plotery marki Canon i jestem z nich bardzo zadowolony.
[06.10.2019] 12:10
G0siaa76
Aby utrzymać czystą podłogę w biurze, będziesz potrzebować także dobrych wycieraczek. Ja zamówiłam niedawno wycieraczkę aluminiową i ażurową od firmy www.wycieraczki.info. Są trwałe, ładne i doskonale zatrzymują brud oraz wodę.
[07.10.2019] 13:54
Zofia_K
ostatnio widziałam ciekawy wpis na blogu, ze wskazówkami jak urządzić domowe biuro https://blog.mirjan24.pl/jak-funkcjonalnie-u rzadzic-biuro/
Co myślicie o tym trendzie żeby w biurze dominował zielony kolor? Faktycznie wspiera koncentrację/. Może ktoś to testuje?
[15.10.2019] 22:29
madzik567
Ja ostatnio zamawiałam fotel biurowy ze sklepu http://10chairs.pl , mogę polecić Mają duży wybór, ja długo szukałam odpowiedniego krzesła, a znalazłam właśnie u nich

    1 «   3 4 5 Strony tematu:
 » Odpowiedz na ten temat