o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
  Strona główna» forum Czy wiecie coś na temat...
 » Odpowiedz na ten temat

Wyposażenie biura

    1 2 3   » 5 Strony tematu:
[14.11.2016] 14:13
Tymon32
Witam. Ostatnio dużo się mówi o nowoczesnym wystroju lokalu biurowego. W Internecie jest wiele serwisów internetowych, które prezentują meble do biura w nowoczesnej odsłonie. Nie mam pojęcia, jaki wpływ na postrzeganie firmy mają tego typu meble konferencyjne w siedzibie firmy. Czy futurystyczny wygląd biura wpływa na wydajność pracy pracowników. Równie istotną dla mnie kwestią jest fakt czy http://jfm-furniture.pl wpływają pozytywnie na odwiedzających nas klientów? Czy poprzez takie rozwiązania, klienci chętnie zawierają umowy? Wiadomo, że wystrój biura jest bardzo istotny, ale zastanawiam się do jakiego stopnia takie meble konferencyjne zwiększają przychody danego biura, które postanowiło zakupić takie meble biurowe.
[22.11.2016] 10:46
Mirek 56
Ja jednak zdecydowanie preferuję klasyczny wystrój. Ale oczywiście o gustach się nie dyskutuje.
[22.11.2016] 11:02
Żanettaaa
Mirek 56 (16.11.2016.22 10:46):
Ja jednak zdecydowanie preferuję klasyczny wystrój. Ale oczywiście o gustach się nie dyskutuje.

My moglibyśmy jednak podyskutować Bo mnie też podobają się najbardziej takie biura jak na http://meblekalwaria.eu/meble ,gabinetowe_biurowe . Mają w sobie ten klimat i styl
[30.12.2016] 16:24
rytor938
Do wyposażenia biura niezbędne są gaśnice oraz odpowiednie oznakowanie, czyli znaki przeciwpożarowe. Jesli planujecie zakup tych sprzętów, to polecam kontakt z http://jakagasnica.pl/
[04.01.2017] 00:48
dfffff3
Nie wyobrażam sobie, żeby w biurze nie było taśmy samoprzylepnej. Dość dużo dzięki niej można zrobić, ewentualnie narpawić tymczasowo jeśli coś ulegnie zniszczeniu. U mnie schodzi jej dużo, dlatego polecam od razu się w nią zaopatrzyć. W dobrej cenie taśmę samoprzylepną dostaniesz tu -www.crespo.pl/pl/oferta/tasmy-samoprzylepne
[20.10.2019] 03:57
[07.01.2017] 20:20
olakokola
jeśli chodzi o wyposażenie biura typu drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, jakieś organizery itp to według mnie najlepszy jest sklep internetowy http://www.mmpartners.eu/ Mają o wiele taniej niż w innych tego typu sklepach
[09.01.2017] 06:14
Evelyon433
Tanie komputery można kupić u https://shoplet.pl/ Mają ich bardzo duży wybór.
[09.01.2017] 06:21
Evelyon433
U http://flintespresso.eu/ można kupić lub wynająć ekspresy do kawy, bez których żadne porządne biuro nie może się obejść.
[11.01.2017] 12:48
amadeush
Bardzo fajne meble biurowe mają w salonie 10office w Warszawie, z ich ofertą można się zapoznać na http://10office.pl , osobiście oczywiście też można obejrzeć, ale trzeba się wcześniej umówić Jak by ktoś szukał tylko krzeseł biurowych, to prowadzą też sklep online tylko z fotelami -www.10chairs.pl , też polecam
[17.01.2017] 10:50
headsinterer
Drukarki i kserokopiarki do biura skompletowałem w firmie http://grafixbis.com.pl gdzie zaproponowali mi naprawdę korzystne warunki współpracy.
[21.01.2017] 11:22
Krzyysiek35
Meble do biura możesz znaleźć też nawww.meriwa.pl. W zeszłym roku podczas urządzania biura zamawiałem u nich sporo rzeczy. Wszystko jest wykonane z największą dokładnością z dobrych materiałów.
[29.01.2017] 16:39
edytaedi889
Jeżeli chodzi o wyposażenie do biura to najważniejsze są meble. Muszą być wygodne i funkcjonalne bo w końcu korzysta się z nich przez cały czas w pracy a mam tu na myśli szczególnie fotele czy krzesła (wiadomo chodzi o kręgosłup). W temacie wystroju to często można go sobie urozmaicić na pozór małymi rzeczami jak na przykład tablica do przyczepiania notatek. Tam gdzie pracuję każdy mógł sobie zaprojektować własną na stroniewww.e-notatka.com.pl i bardzo oryginalnie to wygląda.
[30.01.2017] 13:06
pajacyk
Jak trzeba pomysłu na wyposażenie biura to może warto tutaj zajrzeć http://www.forte.com.pl/meble/pokoje/gabinet .html . To takie biura bardziej gabinety.
[30.01.2017] 14:25
bartez86
Bardzo fajne meble na wymiar oferuje też http://arteka.com.pl . Nie dość, że firma w pełni dostosowuje się do potrzeb (i gustów) klienta, to jeszcze zawsze wszystko jest na czas i bardzo profesjonalnie. Jakiś czas temu robiłem u nich meble na wymiar do kuchni i jestem mega zadowolony. Spróbuj się z nimi skontaktować, bo wiadomo, wnętrze biura musi się prezentować bardzo dobrze. W końcu to tu będą pracownicy spędzać nierzadko wiecej niz 8 godzin dziennie, a klienci wysłuchiwać ofert
[31.01.2017] 10:34
magic323
Zanim zacznie się szukać mebli warto przez zakupem przeczytać art. o tym czym kierować się przy wyborze mebli do biura http://di.com.pl/3-najlepsze-komody-do-biura ---czym-sie-kierowac-przy-zakupie-55946
[31.01.2017] 22:51
beata39
Pozostaje jeszcze sprzęt biurowy. Skąd go zamawiacie? Bo zakładam, że nie kupujecie marketowych laptopów do pracy biurowej...? Ja stawiam raczej na sprzęt projektowany i konfigurowany specjalnie pod nasze potrzeby, mam na myśli składane zestawy komputerowe, jakie w swojej ofercie ma sklep http://trysja.pl.
[31.01.2017] 23:24
hydro2902
jednym z elementów wyposażenia biura jest gaśnica - http://jakagasnica.pl/ tu się dowiecie wszystkiego o systemach gaśniczych i o tym jak dobrac odpowiedni.
[03.02.2017] 21:11
camcam
Pomyśl też o wykładzinie ściennej takiej jak tu http://tarket.pl/oferta/wykladziny-obiektowe /wykladziny-elastyczne/gerflor/wykladziny-scienne Dzięki niej ściany będą cały czas czyste bez plam i smug jak w przypadku farby.
Ja u siebie mam coś takiego i nie mogę narzekać. W najbliższym czasie chyba wymienię tez panele podłogowe na wykładzine.
[08.02.2017] 16:06
Cosiedzieje
nie zapomnij o takich podstawach jak dozowniki mydła, ręczniki papierowe, mopy czy środki czystości, niby błaha rzecz, a jednak niezbędna. W https://mado-tarnow.com mozna zamówić wszystko.
[12.02.2017] 21:09
Ki9898
jeśli chodzi o wyposażenie biura to ja uważam że naprawdę świetnie się sprawdza http://wndcomp.pl/ mają naprawdę świetne sprzęty, jak również cenowo dobrze się sprawują
[14.02.2017] 10:25
dorota348
Myślę że wygląd biura na pewno w jakimś sensie wpływa na wydajność pracowników bo wiadomo że przyjemnie pracuję się gdzieś gdzie jest miło dla oczu. Podobno też jeżeli wystrój jest w jaśniejszych barwach to bardziej napędza. Natomiast grunt żeby było jak najbardziej komfortowe wyposażenie w tym wygodne fotele czy sprzęty który ułatwiają a nie utrudniają. Co do gadżetów to ostatnio u mnie kupili na stronie E-notatka tablicę ale niekorkową na której każdy może wkładać za taśmę swoje pomysły i którą wspólnie mogliśmy zaprojektować. Niby nic a jednak detal który coś fajnego wnosi.
[19.02.2017] 00:32
Kikik
Co do wyposażenia biura to ja mogę śmiało polecić http://wndcomp.pl/akcesoria-biurowe-c-563.ht ml mają naprawdę dobre ceny zarówno akcesoriów jak i mebli biurowych. No i terminowo realizje zamowienia
[19.02.2017] 15:25
Jassu8989
jak dla mnie biuro można śmiało wyposażyć w akcesoria dzięki http://www.abcpapier.pl/ mają korzystne ceny i duży wybór. Niemal wszystko w jednym miejscu, jak dla mnie bardzo ok
[21.02.2017] 22:48
kobojjjj
Tez prowadzę małe biuro i postawiłam na nowoczesny wystrój. Ważne są tez fotele i biurka dla pracowników, w końcu powinny być wygodne. Uważam, że w biurze warto też zainwestować w porządną klimatyzacje. U mnie montażem klimatyzatorów zajmowała się firma Biernat klimatyzacja.szczecin.pl/ i szczerze ich polecam, bo fachowcy solidni, a sprzęt mają od wiodących producentów.
[23.02.2017] 09:51
Akacja734
Ciekawe artykuły do wyposażenia biura i nie tylko można znaleźć na Alledinge.com często tam zamawiamy i wszystko jest okej.
[26.02.2017] 14:19
Kiuyuy
Ja uważam, że świetnej jakości maszyny do wyposażenia biura mają tutaj http://www.import-maszyn.eu/ generalnie warto im zaufać i cenowo także korzystnie wychozi
[26.02.2017] 15:31
MariuszWnuk
Pamiętaj też o dobrej jakości gaśnicach z długim terminem przydatności. Ja niedawno zamawiałem gaśnice od firmywww.sprzet-poz.pl.
[03.03.2017] 12:38
mokimoki_mm
Ja meble miałem z tak zwanego odzysku, znajomy odsprzedał po konkurencyjnej cenie, nie mogłam odmówić, zawsze to jakaś oszczędność a stan ich był nawet wręcz idealny Jednak o sprzęt typu drukarki, kserokopiarki oraz niszczarki musiałem zabrać już sam, bo to co on miał w zanadrzu to musiałbym jeszcze dopłacać by było zdatne do dalszej pracy, niestety Jeśli ktoś zainteresowany tematem, mogę polecić dobra firmę która ma w zanadrzu nowoczesne urządzenia do biura, zmniejszają one również koszty eksploatacji biura oraz zwiększyć wydajność jego pracy co mnie jeszcze bardziej swojego czasu zachęciło do zakupu, bo to ważne. Polecam zapoznać się z ich ofertą, myślę że każdy coś znajdzie tam dla siebie coś odpowiedniegowww.hicopy.gdansk.pl . Firma znajduje się w Gdańsku, gdyby ktoś pytał
[21.03.2017] 08:42
Ajax89
no z tym urządzeniem i wyposażeniem biura to jest trochę latania i zawrotu głowy, ale jak się człowiek odpowiednio do tego przygotuje, przemyśli i znajdzie dobrą firmę, to z górki. Ja właśnie tak zrobiłam http://www.abcpapier.pl/pl/katalog/grupa_668 mają i meble i akcesoria, no caly pakiet
[21.03.2017] 10:45
Monika32
Jeśli będziesz poszukiwać magnesów mogę polecić Ci firmęwww.euromagnesy.pl. Korzystam z ich usług już od dłuższego czasu i jeszcze nigdy mnie nie zawiedli.
[27.03.2017] 22:30
Adrian74
Na pewno podstawą każdego biura jest sprawna i efektywna klimatyzacja. U mnie w zakładzie montażem klimatyzacji zajmowała się firmawww.skic.com.pl. Jeśli jesteś z Warszawy to śmiało mogę Ci ich polecić.

    1 2 3   » 5 Strony tematu:
 » Odpowiedz na ten temat