o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
  Strona główna» forum Imprezy: gdzie warto się pojawić?
 » Odpowiedz na ten temat

Wrocław - gdzie wziąć rodzinę na domowy obiad??

1 2
[29.01.2015] 23:32
HungryEyes
Hej Moi Drodzy proszę podpowiedzieć mi gdzie mogę zabrać rodziców i młodszego brata na obiad we Wrocławiu. Jestem studentką od października i zwykle żywię się gyrosem lub gotowanym "ryżem z czymś", wkrótce (jak trochę się ociepli) odwiedzi mnie rodzina i chciałabym pokazać im Wrocław, oczywiście chcę zabrać ich na jakiś dobry obiad
[30.01.2015] 00:29
Tania
A musi być akurat domowy obiad? Domowy to pewnie rodzice przywiozą ze sobą w słoikach?
[30.01.2015] 00:32
HungryEyes
Ha - ha - ha. Tak, to musi być domowy obiad, bo tata uznaje tylko takie, czyli lokal z jakimś dobrym schabowym albo innym kawałem mięcha byłby pożądany. Zupa już niekoniecznie.
[30.01.2015] 17:23
PaulaX
Hej droga studentko! Ja znam kilka miejsc z takimi domowymi obiadami, z których Twój tata by się ucieszył, ale domyślam się, że interesują Cię też "studenckie ceny" ? mogę polecić Ci restaurację Kurna Chata na Odrzańskiej, to niedaleko Rynku, mają tam dobre jedzenie, duże porcje, potrawy są wlasnie takie domowe, a nawet mogę powiedzieć że swojskie, taka polska tradycyjna kuchnia.
[30.01.2015] 17:59
HungryEyes
Ok, dziękuję Ci bardzo za polecenie! przejrzałam właśnie ich menu http://www.kurnachata.pl/ faktycznie polskie potrawy i to całkiem sympatyczne: żeberka, karczek z grilla, pierogi, zupy itp. Hehe jest nawet kaszanka z cebulą Ceny chyba OK, nawet zupy za 6 zł. pomyślę, pomyślę.. ktoś ma jeszcze jakieś propozycje?
[31.03.2020] 22:06
[30.01.2015] 18:32
EmiliFlower