o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
  Strona główna» forum Inne
 » Odpowiedz na ten temat

Prowadzenie biura

[17.02.2014] 00:11
Hurrio
Udzielicie jakichs rad osobie ktora zaklada biuro w Wroclawiu? O co zadbac?
[17.02.2014] 00:14
Zybelek
A pomyslales moze o sprzataniu?
[17.02.2014] 00:16
Hurrio
Tak, pracownicy beda sprzatac sami po sobie. To chyba normalne?
[17.02.2014] 00:19
Zybelek
Tak to normalne. Ale mi chodzilo o sprzatanie typu odkurzanie itp
[17.02.2014] 00:20
Hurrio
Fakt, o tym nie pomyslalem. Jak najlepiej rozwiazac sprawe sprzatania?
[22.06.2018] 03:59
[17.02.2014] 00:22
Zybelek
Najlepiej byloby raczej wynajac agencje sprzatajaca - wyjdzie najtaniej
[17.02.2014] 00:23
Hurrio
A czy znasz jakies dobre agencje z Wrocka?
[17.02.2014] 00:25
Zybelek
Takwww.ceta.wroc.pl
[01.03.2014] 00:37
majkel567
A meble już masz? Wbrew pozorom to nie takie łatwe żeby dobrze wybrać meble, do tego podpiąć sieć telefoniczną i komputerową. Najpierw sobie zaplanuj gdzie kto siedzi, gdzie jaki sprzęt podpinasz, a potem wybieraj meble. Ja swoje zamawiałem w sklepiewww.10office.pl , ale Ty z Wrocka, to masz trochę daleko... Możesz sobie mimo to rzucić okiem bo mają fajne zestawy do wysyłki. tak że nic straconego. jak jeszcze nic nie masz, to polecam. aha, i zadbaj o dostawcę szybkiego neta, bo jak ci zacznie zamulać, to sporo utrudnia.
[01.03.2014] 20:51
magda_gdy_88  magda_gdy_88@tlen.pl
Dokładnie, ważne jest odpowiednie umeblowanie biura. Najlepiej pewnie zamówić jakieś meble przez Internet. A o jaki metraż dokładnie chodzi? Ile tam będzie stanowisk itp.? Czy masz już wybraną konkretną lokalizację? http://biznesspot.pl
[02.03.2014] 19:12
kręciołek
Dobre, solidne meble biurowe znajdziesz też w sklepie Ergosystem. Wejdź sobie na ich stronęwww.ergosystem.pl i zobaczysz, jaki mają wybór - nieważne jaki masz profil działalności i budżet - na pewno coś znajdziesz. Ja tam kupiłem stół konferencyjny i krzesła, super się sprawują
[02.04.2014] 23:34
Kondi
Zamiast zatrudniać pracowników możesz wynająć e-biuro, które wykona wszystkie prace. Przy okazji zaoszczędzisz na sprzątaniu i wynajmie powierzchni biurowej. Polecam http://virtuala.pl
[29.05.2014] 15:54
michalisnki
Po co agencja? np. na szorowarki.pl masz opcję wypożyczenia maszyny, potrzebujesz do tego jedynie człowieka i w zasadzie sprawa rozwiązana... I wyjdzie cię to lepiej i taniej niż agencja.
[11.06.2014] 10:55
Drony
Warto pomyśleć czy jest sens wynajmować wielkie biuro w centrum dużego miasta, generuje to ogromne koszty. Jeżeli jeszcze nie zdążyłaś się zdecydować na biuro stacjonarne zajrzyj tutaj http://www.officezone.pl/ i pomyśl czy nie przenieść firmy do wirtualnego biura, wyjdzie Ci jakieś 100-200zł miesięcznie jeżeli niekoniecznie musisz mieć normalne biuro.
[16.07.2014] 18:52
lenka159
My właśnie otwieramy biuro w centrum Krakowa. Musimy jeszcze tylko zamówić krzesła bankietowe z http://krzeslabankietowe.pl/ do sali konferencyjnej i myślę, że będziemy mogli ruszać Wcześniej pracowałam w domu i stwierdziłam, że nie powinno się łączyć pracy z domem.
[04.05.2015] 11:10
qweqwe
Jeśli to duże biuro to z pewnością powinieneś zadbać o firmę sprzątającą. Sam korzystam z usługwww.eps.gdansk.pl i nie wyobrażam sobie, żeby mogłoby być inaczej. Nie muszę się martwić o nieporządek a co najważniejsze wszystko zawsze jest bardzo czyste.
[06.05.2015] 12:57
ewka33
Pomyśl o dobrym oprogramowaniu do prowadzenia firmy. Słyszałam że całkiem nieźle radzi sobie ten infotelecom.pl/k/m/p/kadryplace Można także skorzystać z opcji demo i się zapoznać. Jest banalnie prosty w obsłudze.
[06.05.2015] 17:52
Rinka66
Najważniejsza jest lokalizacja. Założenie biura w centrum miasta daje większe szanse na rozwój. Ostatnio znalazłam doskonałą lokalizację: http://www.yareal.pl/mokotowska-square Biuro na Mokotowskiej musi odnieść sukces
[07.07.2015] 04:03
Ola Radosz
Jeżeli zakładasz biuro to koniecznie zatrudnij firmę sprzątającą. Sam korzystam zwww.eps.gdansk.pl , która dla mnie jest rewelacyjna - solidna, tania i przede wszystkim dokładna - ale trzymam kciuki za to, żeby Tobie również się udało.
[04.09.2016] 22:05
droczy67
sporo rad i kontaktów już masz od siebie mogę dorzucić jedynie https://mado-tarnow.com - mają profesjonalny sprzęt do sprzątania, mopy, środki czystości, ręczniki, dozowniki itp - zaopatrujemy się u nich od dość dawna
[25.09.2016] 13:25
hanka77
Sprzątanie jest bardzo ważne. U nas na początku pracownicy sprzątali sami, ale to się nie sprawdziło, bo niestety takie większe porządki są czasochłonne i jednak powinien być ktoś stricte od tego. Teraz dbaniem o czystość w naszym biurze zajmuje się firma http://skbsystem.pl - jest to bardzo wygodne, bo nic nas nie obchodzi, nawet zakup środków czystości, a w biurze czyściutko
[16.01.2017] 16:08
AmadeOooo
Widzę, że wiele osób zwraca duża uwagę na kwestię utrzymania czystości. Moim zdaniem w biurze to nieodzowne. Sam prowadzę biuro a profesjonalną chemię i maszyny czyszczące zamawialiśmy od firmy Petrus Serwis http://petrusserwis.pl/. Mają w ofercie m.in. mopy, ekstraktory do wykładzin dywanowych, płyny do mycia łazienek i tapicerki, a także papier toaletowy w roli.
[17.01.2017] 10:52
sjentuszerkosz
Warto zainwestować w porządny sprzęt biurowy taki jak drukarki, skanery i kserokopiarki, których nie trzeba będzie co tydzień serwisować. Rzetelna firma realizująca zamówienia w tym zakresie to http://grafixbis.com.pl cena i jakość jak najbardziej adekwatna!
[02.02.2017] 12:17
Milena90. 210
Codo sprzętu oraz artykułów biurowych, to oczywiście racja, tutaj zdecydowanie polecam Shan.com.pl gdzie znajdziesz artykuły biurowe, papiernicze w rozsądnych cenach.
[08.05.2017] 09:52
nokatratrr
Prowadzenie biura to również dbanie o jego porządek dlatego w środki czystości wyposażamy się kompleksowo w hurtowni https://esilver.com.pl przez co możemy dostać markowe produkty w niższej cenie.
[21.12.2017] 10:23
Alfa67823
Pamiętajmy również o artykułach biurowych, najlepiej będzie zamówić je w sklepie internetowym, zobacz na Epakowacz.pl mogę ich polecić.
[21.12.2017] 17:09
rambler
Tylko Rambler. Najlepsze artykuły biurowe. Duży wybór i przyjazna wyszukiwarka. Firma ogólnopolska.
http://nova.rambler.ru/search?
[21.05.2018] 09:21
darexqq
Ja mam biuro na obrzeżach Warszawy, ale planuję się przenieść do centrum - dużo dogodniejsza lokalizacja. Szukam teraz firmy transportowej, która specjalizuje sie w przeprowadzkach biur. Tutaj znalazłem spis takich firm przeprowadzkowych w Warszawie: http://cennik-przeprowadzek.pl/warszawa/mias ta/mazowieckie/. Może uda mi się coż tam znaleźć.
[21.05.2018] 09:24
poznakomitsja
Widzę że inni też polecają firmę Rambler, jeśli chodzi o materiały biurowe. I słusznie. Dobre i sprawdzone firmy należy promować.

 » Odpowiedz na ten temat