o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
  Strona główna» forum Ziemia - zasoby, ekologia, ludność
 » Odpowiedz na ten temat

Szybka kasa

[11.02.2014] 21:26
Arcziiiiii
Prosta i przyjemna praca w internecie. Wyplata juz od 2$.
http://wad.ojooo.com/register.php?ref=Arczii iii
[07.08.2014] 20:06
buddah
Wypłata od 30 zł. Polski program umożliwiający zarabianie przez klikanie w reklamy.
Polecam, jeden z najlepszych programów w Polsce.
http://centrumreklamy.com/pages/index.php?re fid=admin
[21.08.2014] 17:26
kuska4
Na pewno. Nie wierzę w takie szybkie zarobki. Czy znasz to- http://umowaoprace.waw.pl/ ?
[30.08.2014] 13:08
TomekZ
Nie ma czegoś takiego jak szybki zarobek. Nad każdym trzeba się natrudzić. Ja polecam pracę jako konsultant/ka w tiens 24 com. Więcej informacji można znaleźć na http://www.tiens24.com/pl/i3 ,konsultanci-tiens.html
[22.09.2014] 09:32
Fenis
Reportal.pl - pomóż stworzyć nam najnowszy portal z newsami. Premiera już za miesiąc!
[16.07.2019] 20:43
[16.12.2014] 10:41
pracawwwdomu
Witam
W necie w programach partnerskich idzie bardzo słabo , ogólnie brak wyników. Zastanawiam się jak oni zarabiają na e bookach po 1000 zł .
Przypadkowo trafiłem na program może bardziej praca promować jazdę sportowymi autami w realu
link :http://motomoney.pl/?r=nwu4
Założenie nie miałem zadniego . Byłem zdziwiony jak po 10 dniach zarobiłem 81 zł
Większości programach trzeba czekać tu dosyć szybko nalicza .
Z czego widzie można zarobić i do 400 zł z jednej sprzedaży .
Program jest nowy wiec jest pole do popisu .
Ja w okresie 7 lat nie zarobiłem w nęci , a jestem w rożnych programach :evil:
Wiec jak ja daje teraz w tym programie rade to ty tym bardziej poradzisz
zarabiaj do 399.90 zł na jednej transakcji!
[06.02.2015] 10:42
samanta22
żeby zarabiać prawdziwe pieniądze trzeba wyjechać zagranicę powstał nowy portal pracaidealna.pl można znaleźć pracę z Norwegii i zarabiać nawet 10 tyś miesięcznie
[26.03.2015] 19:24
becia777
nie ma czegoś takiego jak łatwa kasa. Zawsze wymaga to trochę wysiłku. Oferty pracy znajdziecie np tutaj http://praca.gratka.pl/lista/idgr_2692645.ht ml
[31.05.2015] 17:47
herbatnik10000000
Nowy program o jasnych i czytelnych zasadach.
Co najważniejszy dający prawdziwe możliwości.
Nie wymaga wychodzenia z domu.
Wystarczy, że się zarejestrujesz i wykupisz pakiet aktywacyjny na mc czasu czyli 2 herbaty w cenie 40 zł. Większość ludzi pija herbatę więc produkt jest atrakcyjny i bardzo prosty w promowaniu. Do poziomu 6 prowizje są wypłacane BEZ POLECANIA osób, czyli nawet 10 000 zł za samo picie herbaty.
Wystarczy polecenie 4 osób by zarobić więcej... Program jest nowy, więc im szybciej się zarejestrujesz tym więcej zarobisz.
Link do rejestracji http://ag6878754.klub.agasklub.pl/register.h tml
Pozdrawiam serdecznie
[24.07.2015] 09:44
asi-mak
Można też dobrze zarobić stawiając zakłady https://lottomania.com.pl/. Ostatnio i ja wygrałam, choć w ogóle w to nie wierzyłam.
[24.07.2015] 15:32
Karolcia_jaa
A świstak siedzi i zawija je w te sreberka, ludzie czy wy na prawdę wierzycie w te brednie? Szczęśliwi czasu nie licza - http://outletwatch.pl/
[11.09.2015] 10:07
kopmark2  kopmark2@tlen.pl
Zobaczcie ile osób już zostawiło swój etat dzięki tej firmie.
Nie trzeba rzucać pracy, (no chyba ze zarabiamy 1200 na miesiąc) możemy odmienić swoją sytuację finansową tak jak osoby które zrobiły to w tej firmie. Zobaczcie relację ze spotkania w Warszawie. Mozna potem podjąc decyzję. Jak sie chce to wszystko można a internet to przyszlość w każdej dziedzienie, również zarabianu pieniędzy
https://www.youtube.com/watch?v=71LHYvtVz6c http://markop.aiophosting.com/wp/
[23.09.2015] 11:09
MaćkowyPryk
Też nie wierzę, że tak szybko tam sie zarabia. Żeby zarobić pewną kasę to trzeba trochę więcej czasu. Ja korzystam z klubu inwestorów to tam określam czas i kasę jaką inwestuje i od razu wiem ile zarobię na 100%
[23.09.2015] 11:34
kopmark2  kopmark2@tlen.pl
MaćkowyPryk (15.09.2015.23 11:09):
Też nie wierzę, że tak szybko tam sie zarabia. Żeby zarobić pewną kasę to trzeba trochę więcej czasu. Ja korzystam z klubu inwestorów to tam określam czas i kasę jaką inwestuje i od razu wiem ile zarobię na 100%

Każdy, kto zajmuję się zarabianiem w internecie wie lub powinien wiedzieć że choć oferuje on niemal nieograniczone możliwości zarobku, to pełno w nim również pułapek które mogą kosztować sporo nerwów, nie wspominając już o straconym czasie i pieniądzach.
Zarabianie w internecie to nie tylko sztuka znajdowania dobrych programów to także umiejętność unikania pułapek, w jakie obfituje sieć.
Kilka przykładów na które warto zwrócić uwagę szukając możliwości zarobkowych w internecie.
Przykład1 który może się przytrafić każdemu
Niby zarobiłeś w jakimś programie (bo masz wirtualną kasę w back-office) chcesz wypłacić. i d nie można bo znowu jakieś problemy i firma ociaga się z wypłatą albo przestaje wypłacać.
To typowy scenariusz początku końca programu, który sprawdza się w 90% a przykładów można by mnożyć. Wszystko ma swój początek i koniec ale ten koniec musi być odległy w czasie
Przykład 2
Weszłeś do programu z miesięczną subskrypcję bez dokładnej analizy. Mija własnie miesiąc a Ty jeszcze nie wybudowaleś sobie struktury. I robi się problem, bo trzeba płacić abonament albo za produkt. No i płacisz z własnej kieszeni albo rezygnujesz i matryca się wykrusza z miesiąca na miesiąc. Masakra. Co tu robić. (W MX masz jednorazową opłatę)
To od Ciebie zależy jak zgłębisz konkretny temat, jak ocenisz ryzyko, fakty, opłacalność, swoją gotowość do działania, możliwości, itp. Musisz dokonać takiej analizy.
Przykład 3
Nie musisz polecać bo tak ci powiedzieli. Tylko zainwestowałeś i teraz nic nie robisz. Podobnie robi 90% ludzi w programie i co? Nikt nie poleca, bo niby nie musi, nie ma obrotu, program pada razem z Twoją inwestycją.
Ryzyko jest wszędzie ale dlaczego nie ograniczyć je do minimum? I to dotyczy tych wszystkich trzech przykładów.
Jeżeli jakiś sposób zarabiania w internecie wydaje się być zbyt dobry, by był prawdziwy, to pewnie tak jest.
Jeżeli ktoś gwarantuje Ci, że w ciągu roku zostaniesz bogaczem, to kłamie.
Jeśli ktoś twierdzi, że sprzeda Ci za pół ceny kurę znoszącą złote jajka, to rozumiesz już chyba schemat.
A jeżeli znalazłeś już swój biznes który jest stabilny i który płaci za wykonaną robotę to pamiętaj że nieraz będziesz przechodził kryzys i załamanie że idzie ci ciężko. Takie momenty napewno cię dopadną.
Musisz wtedy koniecznie wykreślić ze swojego słownika nie uda mi się, to dla mnie za trudne, nie dam rady. Cokolwiek sobie mówisz, zawsze masz rację.
Myśląc negatywnie programujesz w swoim umyśle porażkę, a to przekłada się na Twoje działania, które w rezultacie prowadzą cię do porażki. I tyle. Nie będziesz zarabiał w internecie. http://markop.aiophosting.com/wp/
[24.09.2015] 12:07
magellan
sorry, ale nie wierze w te bajki. jesli chcecie dobrze zarobic to najlepsza opcja jest wyjazd za grance- i nie mowie o całkowitej przeprowadzce, ale nawet za kilka miesiecy pracy sezonoewej mozna niezle odłożyć. wiem co mówie bo sam wrocilem własnie z Holandii, prace udało mi sie znaleźć bez problemu dzieki agencji VPU Polska, a zarobki były naprawde satysfakcjonujące.
[24.09.2015] 12:22
online62
magellan (15.09.2015.24 12:07):
sorry, ale nie wierze w te bajki. jesli chcecie dobrze zarobic to najlepsza opcja jest wyjazd za grance- i nie mowie o całkowitej przeprowadzce, ale nawet za kilka miesiecy pracy sezonoewej mozna niezle odłożyć. wiem co mówie bo sam wrocilem własnie z Holandii, prace udało mi sie znaleźć bez problemu dzieki agencji VPU Polska, a zarobki były naprawde satysfakcjonujące.

No to jedziemy!
Adbrook - ok 600$ inwestycji (widać jaki zysk)
Futurenet - praktycznie zero pracy i sama przyjemnośc poznawania ludzi.
MX - jeden dzień pracy
PV - zwykła zabawa, a 9 kafli $ wpadło
TM gdzie już wypłacone ponad 30 tys. $, nie wrzucam BnB gdzie serwery przenoszą i tam było ponad 3 tys. $, Rentiercash a tam na pasywie również ponad 3 tys. $
Efekty w sumie za ostatni rok (do podsumowania sporo jeszcze się zmieni)
Podsumowując wypłacono ok. 200 000 PLN. - wiem, dla niektórych to nie dużo. Dla mnie żyjąc sobie w mieszkanku i bedąc leniem jest to ok. Każdego ranka się śmieję do siebie i zastanawiam za co to mi się należy.
Życzę sukcesów poza granicami kraju. Pracuj mądrze a nie ciężko.
[15.10.2015] 20:32
Ekspert Praca.pl
Zachęcam do polecenia znajomego do pracy na portalu praca.pl. Jeśli znajomy odpowie na ofertę i otrzyma pracę, dostaniecie nagrodę dla siebie 1000 zł. Zobacz jak działa wynagrodzenie za polecenie na http://www.praca.pl/rekomendacje.html
[26.11.2015] 14:17
chandler111
zarobki w internecie! zarobisz 50 zl tylko w pol roku! - tak to widze. probowalem jako szczeniak kilka lat temu jak toi nie bylo popularne, i tyle wlasnie zarobilem. ja po technikum pojechalem do Holandii z VoornePutten i tu rzecxzywiście zarobiłem sobie na nowy samochod. a nie na jeden obiad przez pol roku, to chyba zarty sa z tym co mowisz
[15.01.2016] 08:41
marianavegan
Również przez jakiś czas pracowałam w domu. Niestety miałam problem z uczciwością pracodawcy. Ale w końcu znalazłam spoko pracę. Jest fajna nowa wyszukiwarka pracy w domu http://vipwakat.pl/jobs?whatQuery=praca+w+do mu
[21.04.2016] 19:47
Marnn
A jak już będzie kasa to warto kupić chinosy http://mrfashion.pl/chinosy/
[12.05.2016] 13:15
Jowitta
Ja polecam pracę przez internet w programie partnerskim http://partner.proficredit.pl/. Bardzo przyjemna praca w domu. Sprzedaje się pożyczki i 2% prowizji. Pracujesz tyle ile możesz, chcesz. Wszystko zależy tylko od Ciebie.
[19.05.2016] 17:01
frtyui
Ja polecam bardzo dobry artykuł http://www.kreatywna.pl/biznes/praca/czy-jes tes-pracoholikiem/
[26.05.2016] 15:53
Janinka2
Polecam pracę w programie partnerskim http://partner.proficredit.pl/. Niezależna praca w domu przez internet. Można się dorobić.
[01.08.2016] 23:11
alicja258
Jakoś mnie to nie przekonuje. Myślę że o wiele lepszą opcją jest praca tutaj http://www.individual.pl w szczególności dla studentek, albo dziewczyn dopiero po szkole. Wiem, że mam zapłacone za moją pracę. Agencja ma bardzo dobre zlecenia i bardzo duże doświadczenie. Zresztą wystarczy wejść na ich stronę czy też fb.
[02.10.2016] 22:45
mikoo87
NAprawde spoko pieniądze można sobie zarobić jedynie za granicą. NO może nie jedynie, ale na pewno sporo można zarobić Ja jeżdzę od paru lat do Niemiec z agencją eurokontakt I oszczędzam dosyć sporo
[28.03.2018] 16:47
oho
Polecam http://kredyty-chwilowki.eu
[28.03.2018] 20:24
goń się drobny lichwiarzu

[26.07.2018] 12:10
kasska
Ja działam jako ambasadorka Tiande i tam mam pewien zarobek, ile sprzedam tyle prowizji dla mnie prowadza teraz rekrutację szczegóły sa na ich blogu dla zainteresowanych https://www.ambasadazdrowiaiurody.pl/pl/blog kupujesz taniej kosmetyki dla siebie i rodziny (zniżka - 35% od cen katalogowych), masz możliwość budowania grupy sprzedażowej poprzez podpisywanie pod siebie konsultantów oraz dostęp do szkoleń on-line na temat kosmetyków i marketingu,
[07.02.2019] 21:57
mazia86
https://www.clixsense.com/?14063539 polecam naprawde codziennie dużo ankiet i dobrze płatne
[16.02.2019] 17:23
akka35
Haha, ja nie wierzę w takie coś Trzeba znaleźc sobie porządną pracę JA właśnie niedawno zrobiłam sobie fajen cv w kreatorze w necie (szybkiecv), powysyłałam kilka i już mam 3 rozmowy rekrutacyjne w nast. tygodniu
[03.07.2019] 13:32
karol3212
Nie wierze a akcje tego typu. Ja założyłam swoją firmę i wiem, jak ciężko jest zapracować na własny sukces. dobra reklama http://www.szkoleniabhponline.net.pl/dzialaj -w-internecie-zwieksz-swiadomosc-swojej-marki/ i pomysł na biznes - to klucz do wielkich pieniędzy.

 » Odpowiedz na ten temat