o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
  Strona główna» forum Po 30-tce - ogólna dyskusja
 » Odpowiedz na ten temat

młodszy mężczyzna

    1 2 3   » 18 Strony tematu:
[30.06.2002] 20:36
Julia
poszukuje młodszego mężczyzny - marne są wyniki poszukiwania
[30.06.2002] 20:39
K34_on
szkoda ze mlodszego (

[01.07.2002] 06:57
Julia
dlaczego nikt nie podjął tematu, nie ma młodszych wiekieem, duchem. Gdzie Ci mężczyżni prawdziwi tacy gdzie?
[01.07.2002] 07:02
mogę być Twój
jeśli zechcesz
[01.07.2002] 12:20
mlodszy
a w jakim przedziale wiekowym preferujesz tych mlodszych meżczyzn i ile ty masz lat
[26.03.2019] 07:50
[01.07.2002] 14:18
explorer
Julio, a młodszy tzn. ile? 36 to mało czy dużo?
[01.07.2002] 14:24
malolat
jestem mlodszy od mojego ojca czy jestes zainteresowana?
[01.07.2002] 14:32
roboti
Witam. Ja jestem napewno najmłodszy, ale i naj ... Przekonaj się sama.
Jak mam się skontaktować ze starszą kobietą?
[01.07.2002] 14:49
tinez
Siemka
Czy 24 może być ??
I gdzie ma być ??

[01.07.2002] 16:06
Julia
tinez - a co ma być i gdzie - nie zrozumialam?
[01.07.2002] 16:22
Tinez
Julia ... no wiesz ?
Gdzie się spotkamy żeby "konkretnie" omówić sprawe ?!
[01.07.2002] 16:24
Julia
Tinez - jakie sprawy??????
[01.07.2002] 16:29
Tinez
Szukałąś młodszego faceta ... to chyba nie do rozmowy ??
A ja mam 24 i chciałem sie dowiedzieć czy może być ?
pzdr.
[01.07.2002] 16:30
Julia
o tak może być,żałuję, że nie jesteś młodszy....
[01.07.2002] 16:30
Tinez
jeśli żle zrozumiałem to sory.
[01.07.2002] 16:31
Tinez
a to dlaczego ??
[01.07.2002] 16:38
Julia
Bo napisałam szukam młodszego
[01.07.2002] 16:50
tinez
ok
ogólna dyskusja jest po 30-tce wiec myślałem że ponad 30 sorki
ale może to i lepiej napisz mi maila to się jakis dogadamy
tinez@wp.pl
narka
[01.07.2002] 21:03
Julia
Tinez, Ty jesteś z małej czy dużej litery, bo już się gubię.
[02.07.2002] 08:57
tinez
Julia
Maila mam z małej , ale to chyba i tak nie ma znaczenia

[02.07.2002] 10:32
mikel
jestem mlodszy , wiec odpisz jesli tylko masz ochote
............
[02.07.2002] 11:16
Julia
witaj Kotku - nie wiem czy trafiłam, czy kontynuować poszukiwania jak myslisz?
[02.07.2002] 11:41
mikel
kotku witaj
moze napiszesz na maila.....
[02.07.2002] 12:09
kobieta_z_gdyni
czemu nikt nie odpowiada??????
[02.07.2002] 12:12
mikel
napisz na maila to Ci powiem....
[02.07.2002] 15:23
Julia
zapraszam tego młodszego na randkę o 19, bo za chwilę wychdzę.
[02.07.2002] 16:57
BOMBARDIER
czesc wam ja jestem mlody mam 21 latek i rafal na imie zainteresowana ?
[02.07.2002] 17:21
Conte
24 letni warszawiak gotowy na randkę ze straszą kobietą (do 40)
[02.07.2002] 18:11
XDROM  xdrom@tlen.pl
hej jesli z kraka to ja sie pisze GG 2021667
[02.07.2002] 20:22
Julia
E młodzi, czy wyście oszaleli, bo ja jeszcze nie, to co niby miałabym Was uczyć co do rączki a co do buzi???
[02.07.2002] 22:25
Valdi
Julia a ja mam lat 18, na imię Valdi - ładnie?

    1 2 3   » 18 Strony tematu:
 » Odpowiedz na ten temat