o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
  Strona główna» forum Po 30-tce - ogólna dyskusja
 » Odpowiedz na ten temat

czy jest sens wierzyc w powodzenie zwiazku na odleglosc?

[02.03.2012] 23:18
H-N-A-S-A
jestem z osoba ktora na stale zamieszkala w Holandii a przynajmniej w najblizszym czasie, czyli kilku lat tam wlasnie mieszkac bedzie. mimo to poznalismy sie jeszcze w Polsce i wszystko zapowiadalo sie pieknie poki nie ujawnione zostaly plany wyjazdu. Jest tam juz jakis czas i wszystko jest niby ok, utrzymujemy kontakt (a o to nam przeciez glownie chodzilo) ale ja nie potrafie sie chyba z z tym pogodzic. naiwnosc wziela gore. nie potrafie i nie chce nikogo zobowiazywac do skladania zadnych deklaracji a z drugiej strony
nie potrafie zyc nie angarzujac sie ani troche. to ze zaczynam wiecej myslec i interesowac sie zyciem tej drugiej osoby jest dla naturalnym przejawem zainteresowania. nie moge sie jedynie pogodzic z faktem ze jestem z kims kto tak naprawde sam nie wie jak to traktowac i nawet nie chce ode mnie zadnych obietnic bo nie ma sensu mowic za duzo ( i ja rowniez o tym wiem)
[03.03.2012] 00:35
pete.petersen
Trudno jest kochać na odległość. Niektórym się to nie udaje...
[03.03.2012] 07:41
asia_1957
Wszystko zależy od założeń, wzajemnych uzgodnień i oczekiwań oraz wytrwałości w realizowaniu zamierzeń.
Odległość uniemożliwia częste kontakty, więc dla niektórych może być przeszkodą nie do pokonania.
Życie szybko mija, wiec tak czy owak, Ci którzy się kochają na odległość żyją bardziej marzeniami i złudzeniami niż rzeczywistością.Chyba, że bycie na odległość jest czasowe i planują być razem, czyli któreś z takiego związku przewiduje w perspektywie czasu zmianę swojego miejsca zamieszkania.Inaczej wg mnie taki związek nie ma sensu.
[03.03.2012] 11:48
orgianista
pete.petersen (12.03.03 00:35):
Trudno jest kochać na odległość. Niektórym się to nie udaje...
To tak jak z lizaniem loda przez szybę
[06.03.2012] 13:47
Czarodziejka :)
Hej! Powiem Wam szczeze ze wierze w zwiazek na odległość iż w takim własnie jestem z tym ze to moj mąz wyjechał do Holandi gdzie pracuje juz dwa lata przyjezdza normalnie na urlopy jezeli chce wiecej wolnego szef nie robi mu problemow.Hmm mi za to jest bardzo ciżeko bo tesknie za Nim,ale pojechał tam w konkretnym celu wiec oboje wiemy czego chcemy i musimy sie przemęczyc.
Nie wiem co dokładnie macie na mysli zwiazek na odległosć czy to taki przykład jak ja Wam podałam czy coś innego
[22.01.2019] 16:16
[14.03.2012] 00:00
anonim
jest już kolejna odsłona tematu www.pustamiska.pl
[27.12.2018] 11:00
H-N-A-S-A
Pisać mi tu bo przykurrwię!

 » Odpowiedz na ten temat