o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
  Strona główna» forum O kobietach
 » Odpowiedz na ten temat

Dobry Fryzjer Kraków

    1 2 3   » 7 Strony tematu:
[25.08.2011] 14:50
Karmaaa
Hej!
Polecacie jakiegoś fryzjera w Krakowie?
Pozdrawiam
[31.08.2011] 21:23
Karolka123441111
Sprawdzałaś Pure Diamond na Krowoderskich Zuchów? Ja tam chodzę od dłuższego czasu i mogę polecić! Naprawdę dobra, fachowa obsługa i przede wszystkim produkty dobrej jakości, więc np. farba nie płucze Ci się po 2 tygodniach
[22.05.2012] 11:40
better_day
Jeśli chodzi o dobrego fryzjera to zależy czego od niego oczekujesz?? Może to trochę dziwne pytanie, ale ja jestem nieco przewrażliwiona na punkcie swoich włosów i jeśli idę do fryzjera musi być naprawdę dobry w tym co robi, taki, dla którego fryzjerstwo jest pasją. Lubię też jak fryzjer podchodzi do mnie w sposób indywidualny, jak styliści z Akademii Stylizacji pani Babicz. Dla mnie są oni uosobieniem mojego ideału o fryzjerze.
[05.09.2012] 10:10
awalation
ja jestem bardzo wymagająca jeśli chodzi o swoje włosy i jak wybieram fryzjera, to staram się, żeby on był najlepszy. Dlatego pewnie wybrałam Kubę z Akademii Stylizacji. Jest naprawdę super. Świetnie ścina, ale też potrafi dobrać super fryzurę.
[27.09.2012] 13:51
_Gosia_
Polecam studio fryzjerskie Bohema na Ruczaju (ul. Szwai 14/7 U). Pani Basia Marczak idealnie potrafi dobrać fryzurę, wie, w czym klientka będzie wyglądać najlepiej. Jest bardzo czysto (czego nie można powiedzieć o każdym salonie...), a atmosfera jest bardzo miła. Polecam szczególnie przyszłym Pannom Młodym, które zastanawiają się nad fryzurą ślubną strona salonu http://studiobohema.com.pl/
[31.03.2020] 18:41
[29.09.2012] 12:08
dziewczyna18
A ja polecam Salon Fryzjerski M-Studio p.Malgorzaty Strug-Zgrzywy.Bardzo fachowa obsluga,specjalisci w fryzjerstwie i ceny nie wygorowane.
[26.08.2013] 10:59
Baska4
Nie polecam, bo takiego nie znam. Sprawdziłam wielu fryzjerów, ale nie spotkałam takiego, który byłby profesjonalistą. Nie dość, że nie umieją dopasować fryzury do twarzy, to jeszcze proponują takie drogie kosmetyki do włosów, na które mnie nie stać :/ Ostatecznie sama znalazłam balsam & szampon aloesowy HB, który spełnia wszystkie moje oczekiwania. Jest tani i skuteczny.
[06.09.2013] 10:42
michalina pazdan
Żaden fryzjer nie dał mi takiego efektu, jakiego oczekiwałam, niestety, w każdym przypadku lipa - fatalne podejście, raczej nastawienie na zrobienie klienta konia, a nie nastawienie na jakość. Chciałam tylko powiększenia objętości, ale trwałego i zrobiłam to, ale sama - szamponem powiększającym objętość HB Jeunesse. Po co w takim wypadku chodzi się do tych salonów?
[09.09.2013] 09:53
jarmenia
Im chodzi tylko o kasę, a nie o fajny efekt na włosach klientki. Przecież masz do tego fryzjera szybko wrócić i zostawić kolejną kasę A tak poważnie - jak długo włosy po myciu wyglądają tak jak chciałaś? Dzień? Dwa?
[10.09.2013] 10:23
michalina pazdan
Nigdy nie testowałam trwałości - myję włosy co trzeci dzień, nigdy rzadziej, a od jednego do drugiego mycia wyglądają bardzo pozytywnie. Szampon HB jakoś utrzymuje świeżość i po prostu włosy wyglądają ładnie...
[11.09.2013] 09:58
martitana
Korzystałam z kilku kosmetyków HB - są świetne. Mam bzika na punkcie szukania produktów z wartościowym składem i je znajduję. Szczególnie polecam produkty tej marki oparte na bazie aloesu. Seria Out&About - sprawdźcie, coś pięknego.
[12.09.2013] 09:52
ani me
Oni mają coś dobrego przeciwdziałającego zmarszczkom? Wchodzę w ten wiek, sama nie wiem z czego korzystać, bo z tego co czytałam, to zdecydowana większość produktów dostępnych w sklepach to siano i naciąganie ludzi i kasę. Prawda?
[12.09.2013] 14:57
Andrzej-82
Dobry fryzjer był niedaleko ulicy kruczej, wiem że miał wyczesane meble fryzjerskie - stała u niego m.in. myjka fryzjerska Salon Ambience, wyposażone w system do opalania - coś jak tutaj opisane: http://salonambience.pl/myjka-fryzjerska
[13.09.2013] 10:36
ania witak
ani me (13.09.12 09:52):
Oni mają coś dobrego przeciwdziałającego zmarszczkom? Wchodzę w ten wiek, sama nie wiem z czego korzystać, bo z tego co czytałam, to zdecydowana większość produktów dostępnych w sklepach to siano i naciąganie ludzi i kasę. Prawda?

Np. genialne jest Bio-serum relaksujące HB. Super produkt, dający efekt. Akurat w tym temacie większość produktów nie daje kompletnie nic i znalezienie czegoś co będzie skuteczne, jest sporym wyzwaniem...
[16.09.2013] 09:49
anna kasek
ania witak (13.09.13 10:36):
ani me (13.09.12 09:52):
Oni mają coś dobrego przeciwdziałającego zmarszczkom? Wchodzę w ten wiek, sama nie wiem z czego korzystać, bo z tego co czytałam, to zdecydowana większość produktów dostępnych w sklepach to siano i naciąganie ludzi i kasę. Prawda?

Np. genialne jest Bio-serum relaksujące HB. Super produkt, dający efekt. Akurat w tym temacie większość produktów nie daje kompletnie nic i znalezienie czegoś co będzie skuteczne, jest sporym wyzwaniem...

Tak całkowicie szczerze - po jakim czasie widziałyście jakiekolwiek efekty stosowania tego kosmetyku? Długo trzeba było czekać na widoczne zmiany?
[03.10.2013] 14:44
Joleczka
Baska4 (13.08.26 10:59):
Nie polecam, bo takiego nie znam. Sprawdziłam wielu fryzjerów, ale nie spotkałam takiego, który byłby profesjonalistą. Nie dość, że nie umieją dopasować fryzury do twarzy, to jeszcze proponują takie drogie kosmetyki do włosów, na które mnie nie stać :/ Ostatecznie sama znalazłam balsam & szampon aloesowy HB, który spełnia wszystkie moje oczekiwania. Jest tani i skuteczny.

Jaka jest cena tego szamponu? Szczerze mówiąc, nie słyszałam nigdy o kosmetykach z hb. Gdzie można je kupić? W żadnych progeriach ich nie spotkałam.
[16.11.2013] 23:02
Agatka9000
Najlepszy jest Black Pearl na przeciwko Galerii Krakowskiej. I nie jest to tylko moje zdanie ale i moich znajomych, którym go poleciłam.
[21.11.2013] 23:56
Magdalena456
Moim zdaniem warto wybrac sie do salonu Black Pearl naprzeciwko galerii krakowskiej sama tam chodze, bo zalezy mi na tym, zeby dobrze wygladac bardzo profesjonalny salon
[23.11.2013] 18:14
IwonaZakopane
A do Zakopanego zajrzeć nie łaska? właśnie od nas pochodzi wielu słynnych fryzjerów! Ja ostatnio uczęszczam do salonu Angela - http://www.fryzjer-zakopane.info zadzwoń umów się zobaczysz że warto.
[11.01.2014] 00:16
ewelina43435
Mi sie bardzo podoba w black pearl przy ul pawiej (naprzeciwko galerii krakowskiej)
[24.02.2014] 21:30
Kinga9087
black pearl to faktycznie bardzo fajny salon
[25.02.2014] 13:58
Andzia :))))
swietna fryzjerka Basia w studio fryzur dziedzic na ul. garncarskiej 8
!!! goraco polecam, chodze do niej od 12 lat!!! a dziewczyna zawsze doradzi cos w czym czuje sie bardzo dobrze!!! ma talent goraco polecam
[02.03.2014] 21:39
Zosiaa
bylam w tym black pearl w zeszlym tygodniu, bo go tak wszedzie chwala, ale faktycznie bardzo fajny salon
[07.03.2014] 20:19
Iwona78787
ja sie jutro wybieram do black pearl, bo moja siostra ostatnio byla i fajnie ja obcieto
[18.03.2014] 20:02
ayris
Ja mam w planach wizytę w http://www.lolomanolo.pl w Poznaniu. Nie pamiętam już kiedy byłam u fryzjera Przy okazji zabiorę też córeczki bo przyda im się zmiana fryzur a z tego co wiem w Lolomanolo mają salę zabaw więc będę mogła zająć się sobą a dziewczyny się pobawią
[09.06.2014] 09:04
lompa
Jeśli nadal szukasz przejdz się do http://www.studioangel.pl/ , poszłam tam niby na zwykle cięcie, ale fryzjer skłonił mnie do zmiany koloru, troszkę sceptycznie do tego podchodziłam,ale ze cena mnie nie odstraszała, zaryzykowałam i był to dobry wybór w nowym kolorze czuje się fantastycznie, same włosy po delikatnym podjeciu fajnie się układaja dla mnie to sprawdzone miejsce.
[15.06.2014] 16:21
zasaxddd
Polecam Klinikę Włosów Beauty for You w Krakowie na ul.A.Dauna
możecie zobaczyć ich profil na fb
Pracują na najlepszym sprzęcie i nigdy jeszcze nie spotkałam się z tak dobrym podejściem do klientki (muszę przyznać że wymagającej )
Warto skorzystać z ich usług
[28.06.2014] 18:17
Paula:)
A ja polecam salon Trendy. Świetna i miła obsługa. Fryzjerzy są na bardzo wysokim poziomie. Jeszcze dostali Pierwsze miejsce na najlepszy salon w krakowie.
[12.07.2014] 17:51
Izabellla
Ja chodze do Black Pearl, juz prawie od roku i rzeczywiscie fryzjerki mają bardzo dobre, na dodetek pracują na dobrych kosmetykach no i ceny całkiem przystępne.
[03.09.2014] 23:08
Arina30
Jeżeli szukasz kreatywnej i profesjonalnej fryzjerki to polecam panią Martynę z Vici Hair. Ma pojęcie o tym co robi i widać, że jest to jej pasją, Ceny są przystępne, można sprawdzić na stronie salonuwww.vicihair.pl/ Ja jestem bardzo zadowolona, wiec polecam.
[05.09.2014] 21:25
aleksandrarr33
Zgadzam się fryzjerzy z VICI HAIR ścinają bardzo dobrze zawsze jestem zadowolona z fryzurki

    1 2 3   » 7 Strony tematu:
 » Odpowiedz na ten temat