o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
  Strona główna» forum O kobietach
 » Odpowiedz na ten temat

DZIWNY WYNIK TESTU CIĄŻOWEGO... POMÓŻCIE!

    1 2
[25.07.2013] 11:21
Je_ga
anneka (13.07.24 15:36):
Hej no to fajnie, poczekam, jak dostane to będę mogła przetestować ten płytkowy pink test

Jak przetestujesz pinka to daj znać plus tego testy to też czytelna instrukcja, na ich stronie możesz ją sobie przeczytać również.
[26.07.2013] 13:23
perfelka
cześć! to te testy są za samo wypełnienie tej ankiety pinktest.pl?? czy coś jeszcze trzeba zrobić aby wziąć udział w akcji?
[27.07.2013] 09:39
Je_ga
perfelka (13.07.26 13:23):
cześć! to te testy są za samo wypełnienie tej ankiety pinktest.pl?? czy coś jeszcze trzeba zrobić aby wziąć udział w akcji?

Tylko wypełniasz ankietę na tej stronce i nic więcej, czekasz już na test
[16.04.2014] 17:28
kofii
hej !mam pytanie do was mam nadzieje ze bedziecie umialy mi pomoc
cykl mam sredno co 27 dni ,dzis mija 30 dzien cyklu a nie mam okresu,wczoraj robilam test po 3 min zobaczylam ze jest neg wiec go wyrzucilam do kosza po czym na drugi dzien moja kolezanka ktora jest w ciazy mowila ze jej wynik wyszedl po 10 min dopiero wiec polecialam do kosza a tam wynik pozytywny ,lezal w koszu 24 h wiec polecialam do apteki po 2 wyszedl negatywny po godzinie wyszedl znowu nastepny negatywny, okresu nie mam ,niedobrze mi i piersi mnie bola mial juz tak ktos?
[16.07.2014] 01:31
Effex
witam,mam 22 lata. wiem ze temat o ktorym wspomne był juz wiele razy poruszany na forach internetowych ale w zadnym nie znalazłam sensownej odpowiedzi która by mnie uspokoila, otóż miesiac temu ja i moj chlopak kochalismy sie, był to stosunek przerywany, (oczywiscie bez zabezpieczenia), zapewniał mnie ze do wytrysku nie doszło.tuż po stosunku mialam krwawienie obfite trwające 3-4 dni. wyglądało jak miesiaczka. od kilku dni (2-3) czuje ból piersi oraz zmeczenie od tygodnia. ostatnio nogi mnie nosic nie chciały. dodam ze bardzo mało sypiam i duzo pracuje, nie wiem czy zmeczenie moze byc oznaka ciazy czy po prostu ze względów oczywistych, robilam test ciązowy wczoraj wieczorem, wyszedł negatywny. bardzo malo ostatnio jem, "chudne w oczach". w ciagu ostatnich dwoch miesiecy schudłam 15kg! moj obiad to dwa ziemniaczki i jestem pelna na 5-6 godzin. nie mam zadnego uczucia mdłosci czy tez wstretu do jedzenia. nie moge stwierdzic czy miesiaczka mi sie spóznia czy nie bo od zawsze mialam nieregularną mimo ze juz bylam z tym u ginekologa. czasami moja miesiaczka pojawiala sie po 6miesiacach czasami po dwoch a czasami (bardzo rzadko) po miesiacu. stresuje sie bardzo poniewaz dzien w dzien mysle o tym wszystkim, na dziecko gotowa nie jestem. nie wiem czy jest sens udac sie do lekarza czy po prostu zaufac testowi przy takich niewielkich objawach jakie ja mam. bol piersi moze byc oznaka zblizajacej sie miesiaczki? czy krwawienie jakie mialam tuz po stosunku jest normalne?
[24.09.2019] 11:36
[13.05.2019] 12:15
odp
Test mozna wykonac od pierwszego dnia braku miesiaczki - sprawdz sboie ceneo.pl/53997942#tab=spec
[05.08.2019] 10:20
waine
Wyniki mogą być niejednoznaczne jeśli wykonamy test ciążowy w nieodpowiednim dniu:
https://ktomalek.pl/blog/test-ciazowy-jakie- sa-rodzaje-kiedy-wykonac/w-186
Co jest opisane na stronie. Najważniejsze, żeby domowy test ciążowy wykonać zgodnie z instrukcją i nie robić go zbyt wcześnie. Najczęściej czas pomiędzy pobraniem próbki moczu, a wykonaniem testu to maksymalnie 15 minut. Ogólnie warto jest również wczytać się w ulotkę bo bywa że testy są bardziej i mniej czułe. Oraz jest tam napisane co może negatywnie wpłynąć na wynik testu. Na wynik testu wpłynąć mogą niektóre leki np. leki uspokajające, tabletki nasenne, czy leki przeciwalergiczne.
Jeśli test nie pokazuje wiarygodnej informacji to powinniście go powtórzyć po kilku dniach.
[06.08.2019] 09:29
Joanna 77589
OCENA STANU WIEDZY KOBIET W WIEKU 20-40 LAT
Uprzejmie proszę o wypełnienie anonimowej ankiety, której celem jest zebranie informacji dotyczących wiedzy kobiet na temat wpływu mikro- i makroelementów na organizm kobiety w okresie ciąży oraz połogu.
Jestem studentką IV semestru Kierunku Dietetyka kliniczna studiów II stopnia
w Śląskiej Wyższej Szkole Medycznej w Katowicach, a wyniki badań, które uzyskam
z ankiety zostaną przeze mnie wykorzystane do napisania pracy dyplomowej na w/w temat.
Dziękuję bardzo.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSen 74aauVM5PuyYrjcmHedZniUWtZODGiAsbKtHdjAMvdvJeA/viewform?vc=0 &amp ;amp;c=0&w=1

    1 2
 » Odpowiedz na ten temat