o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
  Strona główna» forum Inne
 » Odpowiedz na ten temat

Remont łazienki

    1 2 3 4 5   » 17 Strony tematu:
[06.08.2010] 08:41
Mientusek
Witam, przepraszam za zwłokę, chwila relaksu nad morzem Ale widzę, że juz ktoś opisał koszty transportu- ja jestem spod Zambrowa i również wyliczono mi koszty na ok 150zł. Co jest dla mnie niewielką sumą, bo nawet z LM z Warszawy liczyli mi ok 200zł. Oczywiście można jechać samemu,a le dla mnie to więcej gimnastyki niż to warte, a za paliwo tak czy inaczej wyszło mi 100zł, a nie mam pewności czy dowiozę wszystko bezpiecznie.. Także transport ze sklepu jest dla mnie najbardziej wygodny.
[10.08.2010] 20:00
mosbey
Laaadnie. 150zl za transport z Poznania do Warszawy to jest rewelacyjna cena. NIe wiem nawet czy to pokrywa zwykle koszty transportu (paliwo i wynagrodzenie kierowcy) I nie wiem czy niektore markety bydowlane nie biora wiecej za transport w obrebie miasta. Niezly ten sklep. Spodziewalem sie kosztu ok 300-400zl z Poz do Waw.
[11.08.2010] 22:32
jster
Czy to ważne czy pokrywa ^^ Masz w ten sposób super towar w zasięgu ręki, na dodatek w niskiej cenie
[11.08.2010] 22:54
kowero
Strasznie mi się podoba ta umywalka http://www.lazienkaplus.pl/umywalka-art-cera m-fuori-box-120-l020 ,produkt,50650.html troszkę kosztuje, ale jest idealna do mojej łazienki, chyba się na nią zdecyduję....no chyba, że znajdę coś innego, bo tam jest tego tyle...
[13.08.2010] 22:08
urlikk
Bardzo ładna, jak dla mnie trochę za duża, ale widziałem tam inną równie fajną http://www.lazienkaplus.pl/umywalka-okragla- deante-dot-cdd-6u5s ,produkt,51262.html
[18.11.2019] 14:23
[14.08.2010] 21:48
kazali
Bardzo ładne te umywalki, mnie podoba się bardzo ta okrągła umywalka, ale na prawdę jestem pod wrażeniem ilości produktów oferowanych przez łazienkaplus.pl
[14.08.2010] 22:00
cissowny
Fajna ta umywalka art ceramu. Wg ceneo lazienkaplus.pl jest jednym z najtanszych sklepow (roznica miedzy 3 najlepszymi wynosi kilka zlotych). To warto sie chyba u nich zaopatrywac.
[15.08.2010] 17:46
olebongo
Zobaczcie jakie są wielkie rozbieżności cenowe między najtańszą a najdroższą ofertą hehe jest to nawet czasami kilkaset zł... Lazienkaplus rzeczywiście cenowo wypada najlepiej.
[15.08.2010] 22:27
szkomik
A mnie zastanawia, kto prowadzi taki sklep ktory ma ceny wyzsze od konkurencji o np, 30-50%? Ja wiem, ze lazienkaplus.pl narzuca takie ceny ze wiekszosc sklepow sobie z tym nie radzi ale sa pewne granice
Ciesze sie ze sa taki sklepy jak wspomniany powyzej i oby bylo ich coraz wiecej.
[17.08.2010] 19:27
donaldtramp
Wydaje mi się ze lazienkaplus ma tak niskie ceny bo ida na ilosc sprzedazy. Wiedza ze jak beda mieli wiecej klientow niz konkurencja to odpowiednio dopasowujac ceny beda zarabiali i tak najlepiej.
MMysle ze dlatego maja tak bogaty asortyment. Chyba najwiekszy z tych najtanszych sklepow.
[18.08.2010] 13:33
kiczkii
szkomik (10.08.15 22:27):
A mnie zastanawia, kto prowadzi taki sklep ktory ma ceny wyzsze od konkurencji o np, 30-50%? Ja wiem, ze lazienkaplus.pl narzuca takie ceny ze wiekszosc sklepow sobie z tym nie radzi ale sa pewne granice
Ciesze sie ze sa taki sklepy jak wspomniany powyzej i oby bylo ich coraz wiecej.

bo kupuje od producenta np 50 wanien a nie 15 danego rodzaju jak robia to inne sklepy i automatycznie ma u producenta nizszą cenę więc i moze taniej sprzedać
[19.08.2010] 22:21
Rysio12
No w końcu im się to opłaca, bo maja tylu klientów że mogą sobie pozwolić na takie poczynania. A to samo mówi za siebie o jakości sklepu.
[22.08.2010] 14:50
asienienka
Mają mają i to nie mało ostatnio gdzie nie spojrzę to widze że ktoś poleca ten sklep łazienkaplus.pl widzę więc że już jakąś renomę ma ta marka, więc utwierdza to w przekonaniu, że warto u nich robić zakupy. A czy ktoś z was kupował u nich meble łazienkowe?
[22.08.2010] 22:59
gsyakk
Ja zabieram się właśnie za remont...niestety zaczęło się z mały opóźnieniem na starcie :]...no ale mam zamiar kupić u nich nie tylko wannę ale też i mebelki do łazienki odpowiadając na twoje pytanie.
[22.08.2010] 23:23
gumeks
A robles jakies porownanie cenowe przed zakupem ze zdecydowales sie na zakup w lazienkaplus.pl?
[25.08.2010] 11:01
kaskaznaprzeciwka
Ja robiłam przed zakupem takie rozeznanie... oto jeden z przykładów:
http://www.ceneo.pl/1943748 albo tutaj proszę: http://www.ceneo.pl/278478
[26.08.2010] 14:38
kazinkaas
Ta wsza Lazienkaplus.pl przoduje..hmmm...może i ja coś tam znajdę i zaoszczędzę.
[28.08.2010] 22:13
worrik
ładna ta wanna i w sumie nie drogę, chyba nawet by mi pasowała do łazienki. Dzięki za link nie dość, że znalazłem dla siebie wanne to i na niej zaoszczędzę
[29.08.2010] 13:04
olebongo
Oszczędność w tych czasach przede wszystkim, najlepiej oglądać i kontrolować ceny na porównywarkach typu ceneo.pl, wtedy będzie wiadomo gdzie obecnie jest najtaniej...
[29.08.2010] 22:13
gaterr
Dobre maja te ceny w łazienkaplus.pl. posortowałem sobie na ich stronie ten towar według cen i nie dość ze tego dużo to i na każda kieszeń, no muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem.
[29.08.2010] 23:50
sprorek
Jak dla mnie to te ceny sa hurtowe i nawet dziwi mnie ze sa tak niskie. Ja bym wolal podniesc ceny i wiecej zarabiac
[02.09.2010] 13:17
kitre
Wydaje mi się, że sklep też zarabia tylko nie podwyższając ceny ale kupując więcej danego towaru, niż inny sklep a dzięki czemu mogą taniej sprzedawać bo taniej kupują
[24.09.2010] 12:38
marasbone
A jakie polecacie firmy produkujące ceramikę? Ja dużo dobrego słyszałem o opoczno, chciałbym zakupić jakieś kafelki tej firmy, chyba, że polecicie lepszą. Ale opoczno ma fajne wzory, więc może jakiś komplet z tej firmy polecicie.
[30.09.2010] 21:32
Bożennaa
Remont łazienki to kilkanaście ważnych wyborów- kolor kafli, wanna- prysznic itp. Swoje decyzje trzeba przemyśleć i warto wybierać sprawdzone na rynku firmy. Sama tak postępuję i się nie zawiodłam. Ja np. jeżeli chodzi o kabiny i wanny wybrałam Sanplast i jestem zadowolona z tego wyboru.
[07.10.2010] 11:02
olekz8
remont łazienki to poważna sprawa, oprócz tego, że wszystko musi do siebie pasować wypadałoby, żeby jeszcze można było dostać te wszystkie rzeczy w dobrej cenie. I tu idealne wydają się być porównywarki cenowe- ale polecam też sprawdzać jakie sklep dolicza sobie koszty transportu i czy podana na stronie cena jest ostateczna. Ja kupowałem u nichwww.twojabateria.pl
[28.11.2010] 16:19
Caya Design
Gruntowny remont łazienki to poważne i kosztowne przedsięwzięcie.
To też zależy co w nej chcemy mieć i jak ma być urządzona.
Wiadomo że farba do ścian specjalna do łazienki odporna na wilgoć jest rozwiązaniem najtańszym jeśli chodzi o ściany. Można zastosować dla lepszego efektu jeszcze farbę strukturalną, która nie jest jeszcze wielkim wydatkiem (ok. 65 zł za 5 litrów). Płytki, mozaika czy płyty gresowe to już większy wydatek. Wymiana wanny, w-c, umywalki, baterii to też duży wydatek. Chyba największy w całej łazience.
Można to sobie zrobić stopniowo gdy nie dysponujemy od razu dużą gotówką http://www.cayadesign.com/
[29.11.2010] 14:21
olekz8
W końcu łazienkę remontuje się raz na kilka lub nawet kilkanaście lat! średnio widzę, że łazienkę w mieszkaniu, w którym się mieszka remontuje się na raty? Osobiście polecam opcję zgromadzenia funduszy na wszystko i dopiero wtedy rozpoczęcie remontu. Co innego w mieszkaniach czy domach, które sobie można przygotować i dopiero wtedy się wprowadzić, ale to już optymistyczny scenariusz. Dogrzebałem się ostatnio do fajnych retro- bajerów na str sklepu, z którego mam prawie całą łazienkę. Producent to Kerasan.
[07.12.2010] 11:36
maryskaa
Ja też uwielbiam retro bajery, ale niestety z reguły są dość drogie... Ale tak jak mówisz - takie rzeczy kupuje się raz na kilka lat! Dlatego najlepiej nie kupować badziewia tylko rzeczy porżądne i sprawdzone. Piękne akcesoria ma m.in. Lazienkaplus.pl. OStatnio kupowałam tam m.in. kosz na bieliznę i piękną chromowaną szczotkę do WC...
[09.12.2010] 10:58
Rzeka_ksiezniczka
strasznie lubie takie detale do łazienki faktycznie lazienkaplus ma duzo fajnych gadżetów. Dobrym pomysłem dla mnie bedzie pojemnik na czasopisma...http://www.lazienkaplus.pl/pl/pojemnik-na-cz asopisma-tiger-figueras-3192 ,53745,154,i.html
moj TŻ ciagle czyta na kibelku i gazety się wszędzie walają, a mnie to irytuje
[30.12.2010] 13:20
janek12345
dokson (10.06.04 22:15):
Chciałbym maksymalnie wydać na wannę lub łazienkę koło 100 złotych. Na więcej trochę mi szkoda kasy Łazienka ma 5 metrów kwadratowych, wiec nie za dużo
no to za 100zł to może używaną kupisz ostatnio widziałem na allegro wannę [url=http://www.galerialazienek.pl/ ]kerasan retro[/url] za 100zł ale to była licytacja to nie wiem jak to dalej się potoczyło

    1 2 3 4 5   » 17 Strony tematu:
 » Odpowiedz na ten temat