o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
  Strona główna» forum O kobietach
 » Odpowiedz na ten temat

Uroki i magia miłosna

    1 2 3   » 5 Strony tematu:
[13.09.2009] 17:55
KochamCię
Cześć mam pytanie do wszystkich. Czy magia i uroki miłosne działają ? Ja w nie wierze. Wczoraj przyjaciółka powiedziała mi zebym nie robił sobie nadziei ze mnie pokocha ale ja ją naprawde Kocham i nie moge bez niej żyć.zrobił bym wszystko zeby z nią być . Prosze pomózcie mi bo ja juz nie wiem co mam zrobić jestem gotowy na uroki magie miłosną ale chce sie upewnićczy działają jak to zrobić prosze kazdy pomysł jest dobry. Juz mam dośc płakania ja chce z nią naprawde być do końca życia. Minaprawde na niej zalezy. Co mam zrobić? Prosze pomóżcie mi bo ja juz od rana płacze jestem gotowy stracić wszystko zeby z nią być.Kocham ją najbardziej na świecie.
[14.09.2009] 13:24
Papka wszystkiego
Magia miłosna działa, ja sie przekonalam o tym osobiscie, szukaj na necie a znajdziesz
[14.09.2009] 15:20
KochamCię
Papka wszystkiego (09.09.14 13:24):
Magia miłosna działa, ja sie przekonalam o tym osobiscie, szukaj na necie a znajdziesz

a możesz mi pomóc bo ja nawet nie mam siły szukać mozesz powiedzieć o swoim przypadku coś więcej błagam ;(
[25.11.2010] 13:19
Kitaro3094406
Idż do Lilith Black Moon albo do jakiś szeptuch Podlaskich. Pozostali na internecie to ściemia.Z nimi masz pewność chociaż, że rytuały wykonane zostaną
[25.11.2010] 14:26
Uważam, że...
To tak jak w tym porzekadle: SERCE NIE SŁUGA... Skoro ona nie jest w stanie odwzajemnić Tobie tej miłości to znaczy, ze jest to wbrew jej woli. Uczucia to taka siła, że ani nie możesz siebie przymusić do pokochania osoby, która jest w Tobie zakochana ani ktoś Ciebie też nie mogła by inna dziewczyna do tego zmusić. Wszystko zależy od woli nieprzymuszonej człowieka. Owszem bywają przypadki, że ktoś, kogoś uwiedzie, ale to się później wiąże z wieloletnim wypominaniem jedno, drugiemu w chwilach złości. Nie można też wymagać, ponaglać ponieważ to wzbudzi w tej dziewczynie do Ciebie niechęć, antypatię. Spróbuj z nią się po prostu szczerze zaprzyjaźnić i zostań jej przyjacielem na sam początek. Z tego co wiem początek przyjaźni bywa trwałym i solidnym fundamentem w miłości, która ni stąd ni zowąd sama się lubi pojawić. Powodzenia!
[28.03.2020] 21:53
[26.11.2010] 15:08
onesagain
[26.11.2010] 15:11
onesagain
Ja na Twoim miejscu starałabym pogodzić się z myślą, że ona nie odwzajemnia twojego uczucia, a nie uciekała się do jakiejś magii...tym bardziej, że jeśli to nawet działa to takie pierdoły jakie znajdziesz w necie są raczej mało wiarygodne.
[29.11.2010] 12:19
Uważam, że...
onesagain (10.11.26 15:11):
Ja na Twoim miejscu starałabym pogodzić się z myślą, że ona nie odwzajemnia twojego uczucia, a nie uciekała się do jakiejś magii...tym bardziej, że jeśli to nawet działa to takie pierdoły jakie znajdziesz w necie są raczej mało wiarygodne.
Ona też ma w 100% rację. Nie na przymus, nie na siłę. Wiem, że nie wolno nikomu narzucać ani swojej przyjaźni ani miłości, czy wymuszać to samo z kogoś do siebie, bo tym wzbudza się do samego siebie niechęć, antypatię, a nawet wstręt. Lepiej dać spokój i otworzyć się na inną, nową znajomość.
[17.04.2012] 22:23
kior
nie dzialaja ani na 1 ani na 2 ani na 3 osobe
[29.06.2012] 21:15
ciekawa stronka
Szeol.pl Korzystal ktos ?
[05.07.2012] 18:07
zelowka
zakochany, a chciałbyś żeby na tobie zastosowała magię jakas panna, na którą masz ostry odrzut?
[29.07.2013] 20:12
wojvic
hej moje drogie, juz od x czasu szukam kogos kto moglby mi pomoc. Chcialabym skorzystac z Apollonusa czy moglabym prosic o meile na vic.wojciech@wp.pl czy ktos mial z nim kontakt i czy cos o nim slyszal, nie chcialabym wyrzucic kasy w bloto, a tez nie chce byscie pisaly na forum bo zaraz jedna na druga naleci ze jakas albo reklama albo jakas antyreklama. mozecie tez pisac do mnie, niestety nie powiem Wam kto jest dobry bo nie trafilam, ale moge Wam podac kilku oszustow na ktorych juz sie natknelam. tylko tez nie chce tutaj.
[09.10.2013] 21:56
Annaa75
ja nie mogę narzekać. Kilka lat temu korzystałam w Rzeszowie z usług osoby iTon na http://www.iton.com.pl/. Mój związek nie jest może ideałem, lecz jestem szczęśliwa z moim mężczyzną oraz dzieckiem. powtarzałam wprawdzie rytuał ale to była już tylko formalność.
[03.10.2014] 16:12
mikaemka
Polecam Panią o mailu ja2313@op.pl. Ma bloga, ale nie pamiętam ;/.
Mi pomogła w powrocie mojego ex.
[07.10.2014] 10:37
majeczkajestem
Iton nie jest skuteczny, oszust niestety;(
[09.10.2014] 17:22
spokojnaona
jak ktos szuka, to mogę polecic panią, która robiła mi urok, skuteczny urok dodam. Facet wrócił i jest nadal ze mna, choć szanse był niewielkie, bo związał się z kimś innym. Nie będe tutaj podawac namiarów, jak kto zainteresowany to mail do mnie: spokojnaona@o2.pl
[30.11.2014] 19:19
patrysia01051
P.Marek nie jest oszustem.
[27.01.2015] 17:01
missisua
Ja zamawiałam na magicznerytualy.pl i jestem zadowolona. Urok podziałał i to bardzo szybko, a sprawa wydawała się beznadziejna.
[27.01.2015] 19:14
nieticourtu1972fbygz
Uważam, że... (10.11.2010.25 14:26):
To tak jak w tym porzekadle: SERCE NIE SŁUGA... Skoro ona nie jest w stanie odwzajemnić Tobie tej miłości to znaczy, ze jest to wbrew jej woli. Uczucia to taka siła, że ani nie możesz siebie przymusić do pokochania osoby, która jest w Tobie zakochana ani ktoś Ciebie też nie mogła by inna dziewczyna do tego zmusić. Wszystko zależy od woli nieprzymuszonej człowieka. Owszem bywają przypadki, że ktoś, kogoś uwiedzie, ale to się później wiąże z wieloletnim wypominaniem jedno, drugiemu w chwilach złości. Nie można też wymagać, ponaglać ponieważ to wzbudzi w tej dziewczynie do Ciebie niechęć, antypatię. Spróbuj z nią się po prostu szczerze zaprzyjaźnić i zostań jej przyjacielem na sam początek. Z tego co wiem początek przyjaźni bywa trwałym i solidnym fundamentem w miłości, która ni stąd ni zowąd sama się lubi pojawić. Powodzenia!

Jasne http://vcup.in/jHaK
[30.01.2015] 13:29
Daria.Jarz
Miłość jest mega wspaniała, a jeżeli jest odwzajemniona, to już w ogóle
[07.02.2015] 00:40
Gość188
Moniko Whiteman podająca się za : skowronek326, milka33, górczewska200a przestan pisac brednie. Chciałaś nakłonic swojego Pacjenta którego zmanipulowałaś żeby dalej zaspokajał Twoje rzadze, stracił przez Ciebie rodzine. Mało Ci? Co chcesz więcej? Idz lecz się a nie innych leczysz. Tylko ludziom krzywde robisz. Chcesz to zamieszcze sfałszowane przez Ciebie sądowe dokumenty oraz Twoje smsy - a jeszcze lepiej zgłosze je do Izby Lekarskiej. POzdrawiam
[12.02.2015] 18:47
rytuały miłosne
Magia miłosna
http://www.wrozby.info/produkt/tygodniowy-ry tual-na-odnalezienie-milosci/
[11.03.2015] 17:02
mirek488758585
Mi pomiogła Pani z adresem mailowym urokmilosny@wp.pl , odzyskałem ukochaną po 6 tygodniach od odprawienia.
[19.03.2015] 17:37
agnula3422
Ja zamawiałam na http://urokmilosny24.pl i odzyskałam ukochanego.
[23.03.2015] 09:03
Marlena L
Jeżeli szukacie osoby, której można zaufać i powierzyć swój problem w całości, to polecić mogę Wam Pana Haruta z okolic Warszawy.
Osobiście u niego byłam, i wykonaliśmy wspólnie jeden z obrzędów rytualnych. Pokazał mi wszystko, co i jak mam wykonywać, później sama w domu. Wykonałam jeszcze, jeden rytuał sama w domu a Pan Harut wraz, ze mną wykonał go na odległość. Byłam bardzo zadowolona z naszej współpracy.
Pierwszy efekt porytualny zauważyłam, po 1.5 miesiącu, tak było przynajmniej w moim przypadku. Od wykonywania rytuałów minęło, teraz 8 tygodni i uważam, że wszystko zmierza ku lepszemu Z Panem Harutem mam kontakt cały czas. Jest dla mnie, jak dobry terapeuta, który podtrzymuje mnie na duchu.
Dlatego z czystym sumieniem, mogę Wam polecić pomoc Pana Haruta. Sama trafiłam do niego, z polecenia osoby z forum. Nie zawiodłam się tym razem Kontakt do mnie lewczukmarlena@wp.pl gdyby, ktoś chciał namiar na Pana Haruta.
[31.03.2015] 13:21
makenso  makenso@tlen.pl
Ja miałam podobną sytuację i skorzystałam z usług portalu http://ezosfera.com po dwóch tygodniach urok podziałał i do tej pory jestem bardzo szczęśliwa
[16.04.2015] 12:01
asia7575
ja skorzystałam z Pana o adresie mailowym rytualista-adron@wp.pl - jak się okazało był to dobry wybór, ukochany powrócił.
[26.04.2015] 15:32
An Karolina
A moim zdaniem nie warto korzystać z uroków osoby, która się reklamuje nachalnie, ma stronęinternetową itp. Najskuteczniejsze wróżki to te, które nie muszą się reklamować. Mi się udało na taką trafić drogą pantoflową. Mój facet odszedł do innej i byłam załamana. Nie wiedzialam co robić, moje życie stracilo sens. Nigdy wczesniej nie wierzyłam w magię, jakieś uroki, ale jak ktoś czegoś tak bardzo pragnie to chwyta się wszystkiego. Dziewczyna z jakiegoś forum o złamanyxh sercach poleciła mi pewną Panią, która robi uroki. Postanowiłam, że zaryzkuje, w koncu nie mam nic do stracenia (było mi juz totalnie wszystko jedno, depresja). Nie do konca wierzylam, ze sie uda, mialam masę watpliwosci. Jaki miesiac po uroku odezwal sie do mnie moj byly facet. Mówił, że ostatnio często jestem w jego myślach, ze nie moze przestac o mnie myslec. Potem zadzwonil znowu i chcial sie spotkac. Na spotkaniu powiedzial jak bardzo sie pomylil i ze mnie kocha, ze byl glupi. Byłam w szoku... Wrocilismy do siebie, a ja odzyskalam radosc zycia. Teraz jest nawet lepiej niz przed urokiem! Mój facet jest mega kochany, dba o mnie jak nigdy, zawsze jestem na pierwszym miejscu. Jestem szczesliwa Jak ktos chce namiar na ta Pania, to piszcie do mnie, nie będe podawała publicznie kontaktu do niej. annaa1987@onet.eu
[17.07.2015] 17:07
zoska
dziekuje za kontakt annaa1987, facet do mnie wrocil po uroku, cociaz przyznaje ze srednio wierzylam....
placze ze szczescia!
[17.07.2015] 17:09
zoska
An Karolina (15.04.2015.26 15:32):
A moim zdaniem nie warto korzystać z uroków osoby, która się reklamuje nachalnie, ma stronęinternetową itp. Najskuteczniejsze wróżki to te, które nie muszą się reklamować. Mi się udało na taką trafić drogą pantoflową. Mój facet odszedł do innej i byłam załamana. Nie wiedzialam co robić, moje życie stracilo sens. Nigdy wczesniej nie wierzyłam w magię, jakieś uroki, ale jak ktoś czegoś tak bardzo pragnie to chwyta się wszystkiego. Dziewczyna z jakiegoś forum o złamanyxh sercach poleciła mi pewną Panią, która robi uroki. Postanowiłam, że zaryzkuje, w koncu nie mam nic do stracenia (było mi juz totalnie wszystko jedno, depresja). Nie do konca wierzylam, ze sie uda, mialam masę watpliwosci. Jaki miesiac po uroku odezwal sie do mnie moj byly facet. Mówił, że ostatnio często jestem w jego myślach, ze nie moze przestac o mnie myslec. Potem zadzwonil znowu i chcial sie spotkac. Na spotkaniu powiedzial jak bardzo sie pomylil i ze mnie kocha, ze byl glupi. Byłam w szoku... Wrocilismy do siebie, a ja odzyskalam radosc zycia. Teraz jest nawet lepiej niz przed urokiem! Mój facet jest mega kochany, dba o mnie jak nigdy, zawsze jestem na pierwszym miejscu. Jestem szczesliwa Jak ktos chce namiar na ta Pania, to piszcie do mnie, nie będe podawała publicznie kontaktu do niej. annaa1987@onet.eu

dziekuje za kontakt annaa1987, facet do mnie wrocil po uroku, cociaz przyznaje ze srednio wierzylam....
placze ze szczescia!
[18.07.2015] 19:38
marekM546
Ja nie mogłem znaleźć dziewczyny do 24 roku życia, aż w końcu zwróciłem się o pomoc do rytualisty (mail perun72@interia.pl) co ciekawe dziewczyna znalazła się po 4 tygodniach: ) mija 3 miesiąc jak jesteśmy razem i póki co świetnie się rozumiemy.

    1 2 3   » 5 Strony tematu:
 » Odpowiedz na ten temat