o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
  Strona główna» forum Tlenofon, czyli telefon przez Internet
 » Odpowiedz na ten temat

Router linksys wag54g2 plus bramka pap2t-r.

[10.08.2009] 13:44
adam.katowice
Witam
Zakupiłem nowy router wag5442 i podłączyłem do niego moja bramke. Mam nan niej 2 numery, trzeci numer mam na komputerze.
I teraz jest problem - na komputer dodzwonić się mogę normalnie, na bramke nie da rady. Dzwonić z niej moge normalnie ale dodzwonić się nie mogę. Kiedy wykonuję próbę mam normalny sygnał jak by nikt nie odbierał.
Jakieś pomysły?
[10.08.2009] 17:42
wersatis  rfranz@tlen.pl
Czy na routerze jest włączony firewall? Czy na numerze są jakieś przekierowania? Jaki jest komunikat w billingu online? Rafał Franz
Agoravoip Doradztwo usług telefonii internetowej
kom. 0668910400
tel. 223982448
www.agoravoip.pl
[11.08.2009] 10:30
adam.katowice
Witam
Firewall jest wyłączony, kiedy go włączę nie mam możliwości dzwonienia z komputera.
Nie mam żadnych przekierowań na inny numer a komunikat w billingu jest, że rozmowa nie została odebrana.

Problem ten widzę, że pojawia się co jakiś czas u innych użytkowników ale jak już ktoś problemu się pozbędzie to nie raczy pochwalić się w jaki sposób tego dokonał.
[11.08.2009] 15:06
wersatis  rfranz@tlen.pl
Wystarczy tylko odblokować porty na firewallu:
UDP 5060,5061
UDP 10000 do 20000
UDP 3478, 3479
To powinno już pomóc. Rafał Franz
Agoravoip Doradztwo usług telefonii internetowej
kom. 0668910400
tel. 223982448
www.agoravoip.pl
[12.08.2009] 14:06
adam.katowice
Dalej kicha.

A czy wrzucenie bramki w strefę DMZ powinno pomóc?
[22.05.2018] 16:08
[13.08.2009] 16:12
sdfsdf
Adamie, jakby był problem z portami i routerem to nie miałbyś sygnału "jakby nikt nie odbierał".
To oznacza że bramka dzwoni, może masz dwa porty w bramce a tylko do jednego portu podłączony telefon.
Dzwonisz na numer portu 1 a telefon masz podłączony do portu 2 i dlatego masz taki objaw jak opisujesz.
[13.08.2009] 18:34
adam.katowice
sdfsdf (09.08.13 16:12):
Adamie, jakby był problem z portami i routerem to nie miałbyś sygnału \"jakby nikt nie odbierał\".
To oznacza że bramka dzwoni, może masz dwa porty w bramce a tylko do jednego portu podłączony telefon.
Dzwonisz na numer portu 1 a telefon masz podłączony do portu 2 i dlatego masz taki objaw jak opisujesz.

[13.08.2009] 19:00
adam.katowice
sdfsdf (09.08.13 16:12):
Adamie, jakby był problem z portami i routerem to nie miałbyś sygnału \"jakby nikt nie odbierał\".
To oznacza że bramka dzwoni, może masz dwa porty w bramce a tylko do jednego portu podłączony telefon.
Dzwonisz na numer portu 1 a telefon masz podłączony do portu 2 i dlatego masz taki objaw jak opisujesz.


Najprostsze rozwiązanie...nie tym razem.
[18.12.2009] 10:55
adam.katowice
Witam ponownie po kilku tygodniach. Problem dalej nie jest rozwiązany. Oddałem 2x router do reklamacji - raz mi napisano, że wszystko działa a za drugim razem napisano, że nie działa ale mają rozwiązanie. Mianowicie mam zmienić parametr register expires na około 100. No i pojawia się kolejny problem bo mam bramkę z tlenu i jest ona zablokowana. Jak sobie poradzic?
[18.12.2009] 11:42
valhalem  stachowicz_konrad@tlen.pl
Witam.

Prosimy o kontakt w tej kwestii pod numerem 223982222 dostępnej w dni powszednie od 7 do 23 albo w weekendy w godzinach od 9 do 17 . Pozdrawiam
Konrad Stachowicz

Kierownik Techniczny BOK
o2.pl Spółka z o.o., ul. Jutrzenki 177, 02-231 Warszawa
[25.02.2013] 18:18
kikazzz
Jeżeli dalej by sprawa nie dzialała albo oddaj router do serwisu, reklamuj. Najlepiej kupić w sprawdzonym miejscu coś, co zadziała. Dlatego ja polecam internetowy sklep wasserman.pl - mają tam tylko porządne sprzęty i to w cenach całkiem konkurencyjnych

 » Odpowiedz na ten temat