o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
  Strona główna» forum Poznam chłopaka
 » Odpowiedz na ten temat

Szukam prawdziwego skorpiona

    1 «   29 30 31 32 33   » 35 Strony tematu:
[23.05.2009] 21:10
Roacz
Skorpionico czekam na zabawę z pejczykiem (bicie) i ... (picie)
Czy Szanownej Pani Moralizatorce prześlemy fotoreportaż?
[23.05.2009] 21:11
stworzona dla skorpiona...
Jestem skorpionie
[23.05.2009] 21:11
Roacz
Jesteś skorpionko
[23.05.2009] 21:14
stworzona dla skorpiona...
Roacz (09.05.23 21:11):
Jesteś skorpionko

Jak widzisz masz nick zbyt skomplikowany w czytaniu dla zwykłych smiertelników
[23.05.2009] 21:14
Roacz
Postaram się być ostrożniejszy w wypowiedziach, by nie narazić na szwank zaufania, jakim mnie obdarzyłaś... Jak minęła sobota?
[19.10.2019] 04:38
[23.05.2009] 21:16
Roacz
To aluzja do kolejnych wersji mojego nicka?? Cóż - trafnie chyba zrezygnowałem z pisowni całego nicka, tj. w jego rozszerzonej, pierwotnej postaci: więcej literek - więcej możliwości przekręcania, hehe.
stworzona dla skorpiona... (09.05.23 21:14):
Roacz (09.05.23 21:11):
Jesteś skorpionko

Jak widzisz masz nick zbyt skomplikowany w czytaniu dla zwykłych smiertelników

[23.05.2009] 21:17
stworzona dla skorpiona...
Roacz (09.05.23 21:14):
Postaram się być ostrożniejszy w wypowiedziach, by nie narazić na szwank zaufania, jakim mnie obdarzyłaś... Jak minęła sobota?

Czekam na Twoją przeprowadzkę z powrotem juz kwiaty wybieram
[23.05.2009] 21:19
Roacz
Hoho, w takim razie to ja się wyposażę w bat, by smagać nim majstrów remontujących moje mieszkanko !! Czyżby niespodziewanka w postaci Twojej wizyty ???
[23.05.2009] 21:21
stworzona dla skorpiona...
Roacz (09.05.23 21:19):
Hoho, w takim razie to ja się wyposażę w bat, by smagać nim majstrów remontujących moje mieszkanko !! Czyżby niespodziewanka w postaci Twojej wizyty ???

Skoro ma byc niespodzianka to juz tylko zlokalizuje ulice na Pradze
[23.05.2009] 21:23
Roacz
Hehe, Praga nie przekroczyła - mam nadzieję - granic administracyjnych poza Wisłę. Mieszkam po zachodniej jej stronie. Ciekawe, czy kobieca intuicja przywiedzie Cię do celu...
[23.05.2009] 21:24
stworzona dla skorpiona...
Roacz (09.05.23 21:23):
Hehe, Praga nie przekroczyła - mam nadzieję - granic administracyjnych poza Wisłę. Mieszkam po zachodniej jej stronie. Ciekawe, czy kobieca intuicja przywiedzie Cię do celu...

Na szczęscie 200 koni ma nawigację
[23.05.2009] 21:27
Roacz
Mój jedyny też bezproblemowo trafia do celu (sorki - mam dzisiaj skorpionie poczucie humoru)
[23.05.2009] 21:31
Roacz
Uniknęłaś odpowiedzi na pytanie dotyczące Twoich dzisiejszych zajęć...
[23.05.2009] 21:31
stworzona dla skorpiona...
Roacz (09.05.23 21:27):
Mój jedyny też bezproblemowo trafia do celu (sorki - mam dzisiaj skorpionie poczucie humoru)

A po ciemku tez ?
[23.05.2009] 21:33
Roacz
Noo baaaa. Przyjedź, sprawdź...
[23.05.2009] 21:34
stworzona dla skorpiona...
Roacz (09.05.23 21:33):
Noo baaaa. Przyjedź, sprawdź...

W nocy sie boje
[23.05.2009] 21:36
Roacz
Ależ nie ma czego !! Gdy będę przy/nad/pod/w Tobie nic złego Ci nie grozi !!
[23.05.2009] 21:39
buk043
Zapraszam do dodania swoich ofert do serwisu matrymonialnego http://iduo.pl
Macie dużą szansę, by znaleźć tam swoją drugą połówkę.
[23.05.2009] 21:40
stworzona dla skorpiona...
Roacz (09.05.23 21:36):
Ależ nie ma czego !! Gdy będę przy/nad/pod/w Tobie nic złego Ci nie grozi !!

Akurat tego sie nie boje zwłaszcza że wiesz co z Tobą zrobie
[23.05.2009] 21:41
Roacz
Obiecanki-cacanki !! ;P Wychodzi więc na to, że niepotrzebnie remontowałem mieszkanie?
[23.05.2009] 21:46
stworzona dla skorpiona...
Roacz (09.05.23 21:41):
Obiecanki-cacanki !! ;P Wychodzi więc na to, że niepotrzebnie remontowałem mieszkanie?

Biorąc pod uwagę te latające talerze to tak
[23.05.2009] 21:50
Roacz
Hehe, kupiłem papierowe
[23.05.2009] 21:51
stworzona dla skorpiona...
Roacz (09.05.23 21:50):
Hehe, kupiłem papierowe

A widelce z plastiku ha ha
[23.05.2009] 21:54
Roacz
Nie mam żadnych. U mnie w domu wszyscy jedli drewnianą łyżką ze wspólnej michy. Najpierw jadł ojciec, potem ja...
[23.05.2009] 21:55
stworzona dla skorpiona...
Roacz (09.05.23 21:54):
Nie mam żadnych. U mnie w domu wszyscy jedli drewnianą łyżką ze wspólnej michy. Najpierw jadł ojciec, potem ja...

A to ojciec nam wypozyczy łyzkę czy musisz wystrugać własną?
[23.05.2009] 21:59
Roacz
Będziem czekać, aż kasza wystygnie i wtedy palcyma można brać i szamać.
[23.05.2009] 22:00
stworzona dla skorpiona...
Roacz (09.05.23 21:59):
Będziem czekać, aż kasza wystygnie i wtedy palcyma można brać i szamać.

Ok to łyżkę w posagu wniosę
[23.05.2009] 22:03
Roacz
W jakim posągu ??? Co jeszcze moja przyszła Pani Żoneczko-skorpioneczko?
[23.05.2009] 22:05
stworzona dla skorpiona...
Roacz (09.05.23 22:03):
W jakim posągu ??? Co jeszcze moja przyszła Pani Żoneczko-skorpioneczko?

Juz tyle to zbytek łaski
[23.05.2009] 22:08
Roacz
OK, ożenię się z Tobą li wyłącznie ze względu na przymioty Twojego niezwykle bogatego wnętrza Plus łyżka !!

    1 «   29 30 31 32 33   » 35 Strony tematu:
 » Odpowiedz na ten temat