o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
  Strona główna» forum Inna planeta
 » Odpowiedz na ten temat

Facet Bi

    1 «   132 133 134 Strony tematu:
[19.03.2020] 20:02
basenowy
ktoś na inflanckiej?
[19.03.2020] 20:03
sundajski
Chętnie opierrdolę komuś kiełbachę! 100% zdrowia i higieny!
[19.03.2020] 20:03
gloria w holu
[19.03.2020] 20:04
lizałbym ci dupe jaja!
[20.03.2020] 03:41
Gregorio38wa
ztym facetem to nie przesadzaj (20.03.2020.19 18:38):
Gregorio38wa (20.03.2020.19 18:26):
Rybnicker_39 (20.03.2020.19 10:27):
Gregorio38WARSZAWA (20.03.2020.19 10:09):
Ale poznać się i pisać mogę z każdym. W końcu dobrze mieć kogoś kto podobnie myśli i ma podobne problemy.

Daj jakieś namiary na siebie

Jak coś to pisz. Aneta.lisek@interia.eu. spoko wiem że kobiecy mail ale na 100 procent jestem facetem.

co najwyżej jesteś 100% rowerem a na pewno ciotą !!!

Skoro jesteś również na tym forum to jesteśmy na jednej półce pedale.
[29.03.2020] 20:20
[20.03.2020] 12:43
gajomedes jest spoko!
[21.03.2020] 17:17
RademenesWAWA
Moje GG 70580852
[22.03.2020] 12:35
ktoś na lublinku?

[28.03.2020] 06:32
Marioxy
chętny spróbować (20.03.2020.08 14:17):
marioxy (20.02.2020.18 23:16):
Cześć jestem w związku ale mam ochotę spróbować z facetem wzajemnie powalił bym i oral łódź najlepiej było by chyba z kimś bez doświadczenia razem byśmy zobaczyli jak to jest marioxy123@wp.pl pozdrawiam wszystkich którzy mają taką ochotę jak ja

ile masz lat?

Czesc 36
[28.03.2020] 06:34
Marioxy
Łódzkie (20.03.2020.18 09:31):
Witam. Często nachodzą mnie myśli aby spróbować sexu z nie budzacym skojarzen i normalnym chlopakiem. Mysle, jakby to bylo poczuc w ustach wygolonego penisa, polizac go bez pospiechu, chcialbym tez polizac zadbany otworek. Pobawic sie w pozycji 69, dlugo, fajnie ale bez pocalunkow i przytulan, po prostu fajny meski sex bez wchodzenia sobie w zycie. Jakos reczne robotki juz nie wystarczaja, a wkladanie wibratora w ciasny tylek po uprzednim przygotowaniu sie jest bardzo przyjemne. Chcialbym tez poczuc tam cos naturalnego. Szukam odskoczni od codziennosci, mam 37 lat, moze mialby ktos o podobnych sklonnosciach, ochote na spotkanie nawet w plenerze. Szukam kogos mlodszego lub w podobnym do mnie wieku.
napisz do mnie na meila
[28.03.2020] 11:57
ktoś teraz, natychmiast!?

[29.03.2020] 13:00
Żonaty bi
https://imig.es/c/dEN3Lod
[29.03.2020] 16:14
mynalgo
Wchodźcie na mynalgo! Perturbujcie się!

    1 «   132 133 134 Strony tematu:
 » Odpowiedz na ten temat