o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
  Strona główna» forum Poznam dziewczynę
 » Odpowiedz na ten temat

jestem samotna mama niestety nikt mnie nie chce poznac.mam 26 lat

    1 «   27 28 29 Strony tematu:
[07.10.2018] 20:29
Mogę Ci pomuc jak chczesz
ann12g (10.11.2010.04 21:19):
Witam
Trafiłam tu przez przypadek ale nie sądziłam, że jest aż tyle kobiet w sytuacji takiej jak ja - samotna mama z dzieckiem:/ po nieudanym małżeństwie bo facet nieodpowiedzialny i jeszcze zdradzał
dobre pytanie zadał ktoś na początku - co robić z wolnymi wieczorami?
a tak w ogóle to spotkała któraś z Was normalnego faceta który zaakceptował dzieciaczka i nie chodziło mu tylko o sex???
[07.10.2018] 20:32
Mogę Ci pomuc jak chczesz
Nora (11.04.2011.03 08:48):
Ja również jestem samotną matką i rozumiem Ciebie bardzo dobrze,lecz między nami jest taka różnica iż mnie rodzina pomoga i wyobrażam sobie jak Tobie trudno,bardzo wspólczuje.mój email to ajsza35@gmail.com
[07.10.2018] 21:38
nh21
http://fitnessexcercises.weebly.com/
[12.10.2018] 22:16
hawran
Mogę Ci pomuc jak chczesz (18.10.2018.07 20:29):
ann12g (10.11.2010.04 21:19):
Witam
Trafiłam tu przez przypadek ale nie sądziłam, że jest aż tyle kobiet w sytuacji takiej jak ja - samotna mama z dzieckiem:/ po nieudanym małżeństwie bo facet nieodpowiedzialny i jeszcze zdradzał
dobre pytanie zadał ktoś na początku - co robić z wolnymi wieczorami?
a tak w ogóle to spotkała któraś z Was normalnego faceta który zaakceptował dzieciaczka i nie chodziło mu tylko o sex???
[12.10.2018] 22:19
hawran
Mogę Ci pomuc jak chczesz (18.10.2018.07 20:32):
Nora (11.04.2011.03 08:48):
Ja również jestem samotną matką i rozumiem Ciebie bardzo dobrze,lecz między nami jest taka różnica iż mnie rodzina pomoga i wyobrażam sobie jak Tobie trudno,bardzo wspólczuje.mój email to ajsza35@gmail.com

czesc
[26.03.2019] 07:57
[18.10.2018] 15:10
Poznam samotną matkę 28
Hej. Mam 29 lat i poznam dziewczynę samotną matkę może się tutaj znajdzie i będzie chciała popisać poznać się. Ja normalny chłopak potrafię się zakochać po uszy. Pozdrawiam Damian 29 napisz na emaila mlodykrk28@o2.pl na pewno odpisze
[07.11.2018] 17:13
Tata-42
Witam.
Ja jestem tata 5 letniego chlopca, na etapie rozstania z żoną, emocjonalnie juz dawno skupiony jestem na synku. Nie chce narzekac bo po co, chce ulozyc sobie zycie na nowo. Syn jest dla mnie o wiele wazniejszy niz dla jego mamy, niestety... chcialbym na poczatek kogos poznac z kim moglbym pogadać, kto by rozumiał...
Jestem otwarty na nowe znajomosci, z dziecmi czy bez, wazna jest akceptacja w dwie strony.
P.
[07.11.2018] 17:16
Tata-42
Warszawa
[09.11.2018] 15:36
Staśko
Samotne mamuśki też mogą być - porucham jak będzie trzeba
[11.12.2018] 07:47
Aleksandr
Witam drogie Panie A ja szukam kobiety z dzieckiem mam 33lata na imię Aleksandr może którejś z Pan się spodobam jestem bardzo uczuciowy marzę żeby zostać ojcem.pale papierosy i jest to mój nałóg nie pije zupełnie jestem abstynentem chodź to rzadkość dzis jeżeli chciałabyś poznać mnie lepiej zadzwoń 533987762
[11.12.2018] 12:03
No ale
która chciałaby to robić, bez owijania nałogu w bawełnę, z peciarzem nikotynnym?
[29.12.2018] 12:40
Pan
helawopalach (11.02.2011.27 12:30):
od 3 lat sama wychowuję synka, mieszkamy sami - niestety nie mam wsparcia w rodzinie, u mnie nikt nigdy się nie rozwodził! Tylko ja jedna... Rozumiem Was dziewczyny doskonale, ja osobiście odczuwam ostatnio swoją samotność bardziej niż zwykle, brakuje mi tego kogoś dla kogo chce się wstawać każdego dnia. Ok synek... ale co wtedy, gdy mały jest u taty? kolejne święta siedzieć w pracy i myśleć, że to jedyne co mnie w życiu czeka? Boję się, że w wieku 40 lat obejrzę się i będę uzmiała jedynie powiedzieć, że za mną nie ma nic poza tym że w samotności umiałam tylko schrzanić swoje własne życie. Chcę mieć już kogoś a jednocześnie nie szukam - brak czasu, obawy... jaki facet chce "jajko w skorupce", skoro tych bez skorupki jest jak na zawołanie.... tak się właśnie czuję - jak takie jajko w skorupce!a najgorsze jest to, że wydaje mi się że już nic dobrego w miłości mnie nie czeka!!!
Motylek siada z kwiatka na kwiatek,
każda mu droga chwila,
wszystko mu jedno - fiołek czy bratek,
siada i go zapyla.
Wystarczy zatem okrzyk wznieść:
Wy co jesteście sami,
Miast się w miłosny wątek wpleść
.... ZOSTANCIE MOTYLKAMI!!!
ŁATWO POWIEDZIEć... TRUDNO WYKONAC. Motylkiem nie potrafię być... niestety pozdrawiam wszystkich cieplutko
[16.01.2019] 00:01
DART
Suzana (06.10.2006.25 15:04):
sorki wystapil blad w sztuce chodzilo mi o to ze jak koles jest przystojny to wie ze moze miec kazda laske na zawolanie a po co mu taka z dzieckiem na glowie

SUZANA ALE TAKI FACET JEST STRASZNIE PŁYTKI JESLI TAK MYSLI I NIE ZNA ZYCIA POZATYM JESLI SIE PRAGNIE BYC Z KOBIETA TO KOCHA SIE TAK SAMO I JEJ DZIECKO I JA BEZ WYJATKU
[16.01.2019] 12:10
oczywiście nie wiesz
dlaczego nie pisze się na forach wielkimi literami i dlaczego nie zwraca się do osób, których nie ma od 13 lat, stosując formą osobową.
[16.01.2019] 14:00
sexmalwina.pl
Szukam miłego i kulturalnego faceta na sex spotkania lub stały zwiazek w wieku od 25 do 60lat
Mam na imię Malwina lat 30, wzrost 169cm, moja nagie fotki i kontakt tu http://sexmalwina.pl i wyszukaj mnie po niku: malwina30 napisz do mnie i spotkajmy sie!
lub napisz maila na: malwina300x@wp.pl
[16.01.2019] 15:31
sramy na twoje szukanie

[27.02.2019] 21:19
Rafalw
Hej mam 32 lata prowadzę własną firmę poszukuje kobiety może być samotnej matki żeby stworzyć rodzine. Nie interesują mnie wogóle sprawy łóżkowe. Marzy mi sie rodzina , wspólne wyjazdy itd mój mail to rafwilczur@gmail.com
[28.02.2019] 09:43
fdlbc
Rafalw (19.02.2019.27 21:19):
Nie interesują mnie wogóle sprawy łóżkowe.

Ale kobiety interesują sprawy łóżkowe, a nie tylko miłość platoniczna.
[03.03.2019] 14:48
JT62
samosia214 (10.10.2010.23 23:57):
również samotna mama 11to letniego syna.sama zdecydowalam sie na taka sytuacje choc bylam w zwiaku.teraz po tylu latach wiem,ze zrobilam dobrze bo partner okazal sie calkowicie nieodpowiedzialny,syna nie widzial na oczy ,zero zainteresowania!w calej tej sytuacji szkoda mi dziecka bo nie ma zadnego wzoeca meskiego poniewaz nie szukalam partnera.wiem dobrze,ze nie kazdy facet jest w stanie zaakceptowac dziecko innego.
chcialabym poznac kogos kto bylby chociaz przyjacielem dla mojego syna,
a dla mnie partnerem.tylko jakos nie ma nikogo na horyzoncie nadal,a nie chce byc ciagle sama. jesli bylby jakis zainteresowany,ja 32l Kraków.
kontakt samosia214@interia.pl
dziekuję

Poznajmy się, mój email: uls-servis@wp.pl
[03.03.2019] 15:20
Noo no
Tyle że tylko tej samotnej mamy, którą cytujesz i do której się zwracasz, nie ma tu od 9 lat.
[06.03.2019] 21:38
Mich
ann12g (10.11.2010.04 21:19):
Witam
Trafiłam tu przez przypadek ale nie sądziłam, że jest aż tyle kobiet w sytuacji takiej jak ja - samotna mama z dzieckiem:/ po nieudanym małżeństwie bo facet nieodpowiedzialny i jeszcze zdradzał
dobre pytanie zadał ktoś na początku - co robić z wolnymi wieczorami?
a tak w ogóle to spotkała któraś z Was normalnego faceta który zaakceptował dzieciaczka i nie chodziło mu tylko o sex???
[06.03.2019] 21:42
sexmalwina.pl
Szukam miłego i kulturalnego faceta na sex spotkania lub stały zwiazek w wieku od 21 do 60lat
. Mam na imię Malwina lat 21, wzrost 169cm, wiecej moich nagich fotek i kontakt do mnie tu http://randkivip.pl/ i wyszukaj mnie po niku: malwina21 napisz do mnie i spotkajmy sie!
Jeśli jesteś odważnym facetem to zadzwoń do mnie na numer 708770461 i wybierz numer wewnętrzny 124
(pogadamy na różne gorące tematy, jeśli będziesz chciał będę ci jęczała do tel
efonu, poczujesz rozkosz)
[08.03.2019] 20:34
Bardzo meski
Meski spragniony i chyba słodki Chciałbym poznać dojrzałą i spragniona panią z trojmiasta Ja prawdziwy odezwij się proszę 505369261 Napisz proszę może fotka.
[11.03.2019] 21:54
oddziałowy
samotna82 (10.10.2010.24 16:33):
witam !
ja tez jestem samotna mama i mam taki problem jak kolezanka. Jestem najgorszej mysli ze z tego powodu zostane juz do konca swojego zycia sama . Szukam miłosci i szczerosci

Witaj zainteresowało mnie twoja chistoria terz jestem samotny i szukam drugiej połówki nie jestem rzadnym naciągaczem jestem osobom spokojnom z poczuciem chumoru ale terz mam wady mam curke ale nie utrzymuje kątaktu tak rze przeyśl mom krótkom chistorje i odpisz jak jesteś zanteresowana pozdrawiam
[12.03.2019] 11:39
komętasz krytyczny
Myślisz że siedzi tu od 9 lat i czeka na tfuj sygnał?

    1 «   27 28 29 Strony tematu:
 » Odpowiedz na ten temat