o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
  Strona główna» forum Z ostatniej chwili
 » Odpowiedz na ten temat

macie juz plany wakacyjne?

    1 2 3   » 7 Strony tematu:
[30.04.2005] 20:47
poszuuukujaca
gdzie jedziecie na wakacje? macie juz plany? co polecacie? chce jechac ze znajomymi gdzies za male pieniadze w Polsce oczywiscie tylko niewiemy gdzie....
[30.04.2005] 22:22
waintieak
czesc jeszcze nie mam planow raczej nie planuje-taki mam zwyczaj zawsze wypadam z nienacka jak w Polsce to tylko Hel-ale to kosztowne jak moge doradzic to zrezygnujcie z Polski nie warto za te same pieniadze wyjedziecie za granice mam to juz przerobione kiedys tez chcialam spedzac wakacje w Polscei tak robilam az pewnego dnia wyjechalismy z chlopakiem za granice i tak juz zostalo oboje plywamy na desce i nie potrzebne nam hotele czy tym podobne-doradzam CHorwacje-mozecie jechac na stopa albo autem na gaz jezeli macie gaz to koszty dojazdu wyniosa was ok 600zl w dwie strony a jezeli bezyna to ok 1000 zalezy jeszcze czym jedziecie ale przecietnie to tyle np na 4osoby to po 250zl ale noclegi sa tansze niz w POlsce bo praktycznie kazdy mieszkaniec ma do wynajecia w swoich domach male mieszkanka np kuchnia lazieka i dwa pokoje materace zawsze sie znajda i za to licza sobie ok 20€ to 80zl na 4osoby to wychodzi po20zl nad naszym morzem ciezko znales za te pieniadze zwlaszcza z kuchnia i lazieka jak macie kuchnie to mozecie gotowac np sosy makarony wszystko po kosztach zreszta jedzenie nie jest drogie napewno tansze niz u nas w sezonie co do pogody to zawsze jest -balety wstep za darmo a jezeli trzeba juz kupowac bil to w cenie zawsze jest drink wino lub piwo wiec sie zwraca naprawde warto jezdze po swiecie duzo jak na poczatek to tyle moze skozystacie ja polecam przezycia tez leprze niz u Nas pamietajcie tylko nie wycieczki zawsze was skroja i nic nie zobaczycie a samochode mozecie wszystko zobaczyc stanac gdzie chcecie i wogole moglam bym pisac o tym bez przerwy ale na tym koncze-a co jeszcze warto -latac samolotami sa fajne okazje ale zarezerwowac musicie miesiac wczesniej jak z paczka to bez obaw dacie rade i bezposrednio kontaktujcie sie z lotniskiem nie przez biura ja w tamtym roku lecialam w dwie strony na Majorke za 130€ to smieszne pieniadze kiedys spalam pod namiotem ale jedzenie kosztowalo a z tubylcami naprawde idzie sie dogadac mozna sie targowac a nawet wypada wszedzie nie wazne gdzie jestes a z ta kuchnia to fajny pomysl rano jakis chlebek z pomidorkiem obiadek makaron z koncentratem kawalek mieska czy jakies zupki co bede pisala Polak zawsze da rade a sianko na wieczur zostaje i wakacje jak trzeba-pozdrawiam moze skozystacie a jak nie to powodzenia i milych wakacji pa
[30.04.2005] 22:41
Gienek Sponsor
Hej laska daj na siebie namiary i wymiary plus foto.Jeśli mi się spodobasz zapraszam na wakcje twojego życia

[01.05.2005] 10:17
poszuukujaca
dzieki Ci wielkie za rade, Chorwacja to świetny pomysł...skorzystam z twoje rady i pojedziemy tam...jeszcze raz dzieki.
[01.05.2005] 10:26
poszukujaaaca inna
sponsor...a co proponujesz? gdzie mnie zabierzesz? rozumiem ze ty placisz bo u mnie z kasa kiepsko...ale jestem mila i i ze mna sie jeszcze nikt nie nudzil czekam...
[19.06.2019] 05:19
[01.05.2005] 10:50
Gienek Sponsor
Co byś powiedziała na objazdówkę klimatyzowaną bryką po norweskich fiordach?
[01.05.2005] 20:04
poszukujaaca inna
hm...brzmi świetnie ale nie zdradzisz szczegołów??? ciekawa jestem cos wiecej....
[01.05.2005] 20:04
poszukujaaca inna
hm...brzmi świetnie ale nie zdradzisz szczegołów??? ciekawa jestem cos wiecej....
[09.04.2007] 11:28
podrozniczka
Ja zamierzam wyruszyć ze znajomymi na wycieczke po europie. Koszty nie są duże wynajmujemy samochód z przyczepą i ruszamy do zwiedzenia mamay francje holandie niemcy hiszpanie i włochy naprawde polecam taki wyjazd ;p ktos może ma do polecenia jakies miejsca które koniecznie trzeba zwiedzić w Europie ?;>
[26.07.2007] 09:46
johanapaa
Witam,

Ze wzglądów osobistych odstapię rezerwacje 11.08-26.08 (15 dób) w Rowach - 'apartament' 3 osobowy, dość duży z aneksem kuchennym i łazienką(mozna przyjechać z pupilem). Chciałabym zwrot wpłaconej zaliczki: 1000 zł. Koszt pobytu wynosi 55 zł/osoba - czyli jeszcze do dopłacenia 1490 zł.
Jest jeszcze jedna możliwość: zamienię na kwaterę 2 osobową i 1 osobową.
Kontakt: gg 9883170 lub johanapa@o2.pl
[31.01.2010] 12:40
kosso
oczywisce ze mam, wybijam do Beneluksu z super biurem podrozy - maja travel z katowic
[04.02.2010] 18:59
AGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
A JA IDĘ DO PRACY NA WAKACJE TZN NA CAŁY LIPIEC BY MÓC SZALEC ZE ZNAJPMYMI W SIERPNIU
[05.02.2010] 12:45
Mirka687
Ja w tym roku wakacje planuję na luty bo mam dosyć naszej zimy. Teraz zresztą w biurach podróży jest taniej (np .Alfa Star ma teraz super ceny na Egipt) więc po co czekać do lata. Latem zresztą jakoś łatwiej się żyje no i można sobie organizować wypady weekendowe.
[05.02.2010] 13:43
longboton
http://zgarnij-doladowanie.pl/ref ,WxG3EGA2wqBLS5DWcKb9IrU4b8FeU.html

klikajcie!! każdy klik to pomoc dla dzieci!!!
[11.02.2010] 12:50
kfiatkaa
Ja też już mam plany na wakacje Lecę na Teneryfę!! Znalazłam w alfa starze fajną ofertę - gwarancja niezmienności ceny plus 20% zniżki dla osób, które teraz rezerwują. Stwierdziłam, że nie ma na co czekać. Wybrałam sobie już hotel - Gran Tinerfe na Costa Adeje. 4 gwiazdki, na zdjęciach wygląda pięknie. Do zapłaty nie mam dużo, zaliczkę już wpłaciłam i teraz z utęsknieniem czekam na sierpień! "Szczęście nie jest dziełem przypadku, ani darem bogów. Szczęście to coś, co każdy z nas musi wypracować dla siebie samego."
Erich Fromm
[11.02.2010] 15:55
sshanti1
ZARÓB 15,000 ZŁ W JEDEN MIESIĄC!
Ta strona zarobi dla Ciebie 15,000 zł!
Zamykając ją "wyrzucasz" 15,000 zł.
Przeczytaj tę stronę do końca a gwarantuję, że nie pożałujesz! Naprawdę warto!

Jedyne, co musisz zainwestować to 5 zł i 20 - 30 minut jednorazowo.
Zarobisz jak każdy, kto bierze w tym udział ok. 15000 zł w okrągły miesiąc! (ja dokładnie zarobiłem 23914 zł w miesiąc bo poświęciłem 3 godziny a nie 30 minut! Opłacało się).

Ten sposób wymyślił Roberto T. Kiyosaki - najbogatszy inwestor na świecie, który w dodatku
nie ma pracy... i tak się rozeszło aż trafiło do mnie i do Ciebie!

Opowiem jakie to łatwe i proste, ale jeśli nie masz teraz 5 minut żeby spokojnie o tym przeczytać zapisz adres tej strony i wróć do niej kiedy będziesz miał czas : )

Tak więc pomyśl czy warto się troszkę zaangażować zanim pochopnie "wyrzucisz" tyle forsy? To zależy tylko od Ciebie! Ja wahałem się bardzo długo, ale w końcu się zdecydowałem.

Przecież 5 zł to niewielkie pieniądze, nawet jak je stracę to tego nie odczuję. I wiesz, co?
Moje konto

wciąż rosło i dalej rośnie. Jak tak dalej pójdzie, to zostanę milionerem! Czy jest to możliwe?!
To smutne, że tyle osób musi ciężko pracować aby utrzymać dom i rodzinę, lub po prostu zbiera na kino
lub komputer. Jestem bardzo wdzięczny temu, kto przedstawił mi ten pomysł, i cieszę się, że zdecydowałem się spróbować i zainwestować pieniądze po to by same pracowały na mnie. Nigdy nie zarobiłem mniej niż 14 000 zł z każdej okazji.

Teraz udowodnię Ci, iż jest to LEGALNY BIZNES!

Nie musisz niczego sprzedawać!
Nie musisz konsultować tego z przyjaciółmi, rodziną czy kimkolwiek (chyba, że chcesz). W dodatku, jeśli jesteś nieśmiały(a) to problem masz z głowy - bo nie będziesz mieć bezpośredniego kontaktu z drugim człowiekiem. Ktokolwiek, kto trzyma rękę na pulsie może osiągnąć sukces i wzbogacić się o kilkadziesiąt tysięcy złotych. Jeśli wierzysz, że każdy ma swoje pięć minut to po prostu zrób krok po kroku tak jak jest to napisane poniżej!

To Twoja szansa na zmianę Twojej przyszłości! To jest NAJTAŃSZA, NAJSZYBSZA I NAJPROSTSZA droga do zarobienia prawdziwych pieniędzy przez Internet w tak KRÓTKIM czasie.

Ok., więc. ZACZYNAMY!

NIE ważne ile masz lat.
NIE potrzebujesz specjalnej wiedzy lub talentu.
NIE musisz przeglądać stron internetowych,
NIE musisz nigdzie dzwonić czy klikać w bandery,
NIE będziesz także płacić za reklamy itp.
Wszystko, czego potrzebujesz to:
- Konto w banku ( Internetowe, lub nie )
- Około 20-30 minut twojego czasu jednorazowo!
Jeżeli masz minimum 13 lat, to możesz założyć swoje własne konto w banku. Nie wierzysz To wejdź nawww.mbank.pl i znajdź ofertę

izzyKonto. Zobaczysz, że mając zaledwie 13 lat możesz mieć już własne, prawdziwe konto w banku.
A oto moje instrukcje:
KROK 1
Niezaprzeczalne prawo natury
jest takie, że aby coś otrzymać musisz coś od siebie dać! Więc pierwsze, co musisz zrobić to zainwestować TYLKO 5 ZŁ. Jak mówi Robert T. Kiyosaki - "jeśli nic nie zainwestujesz – nic większego nie zyskasz!".
Im szybciej zainwestujesz tym szybciej zaczniesz zarabiać!
Tak, więc:
1. Przelej 5 zł na PIERWSZE znajdujące się poniżej konto bankowe tytułem: "Proszę, dodaj mnie do swojej listy mailowej."
CHCĘ, ŻEBYŚ WIEDZIAŁ(A), ŻE JEST TO PO TO, ABY UTRZYMAĆ TEN PROGRAM LEGALNYM!
To naprawdę proste!
Gdy przelejesz 5zł na pierwsze konto z poniższej listy, to możesz już się szeroooko uśmiechnąć .•
Nie wiem czy wiesz, ale już czerpiesz z tego programu wielkie korzyści. Nawet nie zdajesz sobie z tego sprawy. Oto obecna lista:

1. Nr konta: 94 1240 3389 1111 0010 1498 9110
2. Nr konta: 92 9012 0004 0016 5637 3001 0001
3. Nr konta: 22 1140 2004 0000 3102 4776 5175 mbank
4. Nr konta: 97 1140 2004 0000 3702 5056 9547
5. Nr konta: 50 1020 5558 1111 1143 4990 0016
PAMIĘTAJ! Wpłać 5 zł na konto nr 1. i jako nazwę odbiorcy wpisz "xxx" ze względu na ochronę danych, a jeżeli dobrze przepiszesz numer konta to pieniądze i tak dojdą!

KROK 2

2. Gdy już przelałeś 5zł na konto znajdujące się na 1. miejscu listy, następna rzecz, jaką musisz zrobić to skopiować tekst z tej strony, następnie konto nr.1 skasuj, a na dole (na 5. miejscu) dopisz swoje konto przesuwając konta nr 2, 3, 4, 5 do przodu.
NIE WPISUJ SWOJEGO NUMERU KONTA NA POZYCJĘ NR 1, PONIEWAŻ SAM NA TYM STRACISZ! ZAPEWNIAM CIĘ!
Robisz to wszystko po to by wysłać ten cały tekst ponownie (korzystając z książki mailowej albo reklamując na swojej stronie WWW – tak jak ja to zrobiłem) do np. 40 osób (zapamiętaj, że 40 osób to dobra liczba do wzbogacenia się), ale możesz zareklamować to w darmowy sposób w Internecie, przez co więcej ludzi to zobaczy i możesz więcej zarobić!
POTRZEBUJESZ DOWODÓW?
Tutaj są przykładowe 4 osoby, oczywiście NIE są to wszystkie, które brały udział w tym programie i które zainwestowały tylko 5 zł i 30 minut swojego czasu.
"Jaki wspaniały plan! Zrobiłem wszystko, co mi poradziliście z jakieś 3 tygodnie temu i co prawda nie udało mi się uzbierać, 15 000 o których mówiliście, ale te 9 135zl też mnie powaliły, a jest jeszcze tydzień!"
Tomasz, Warszawa

"Cześć. Tu Justyna!
No cóż, co mogę powiedzieć?
- DZIĘKUJĘ BARDZO BARDZOOO MOCNO - wysłałam 40 maili tak jak mówiliście i w sumie zapomniała
[20.02.2010] 20:41
qooork
jasne, ja jade do Hiszpanii z poznanskim Fun Clubem, tak jak rok temu polecam zawczasu planowac wyjazdy
[21.02.2010] 22:01
Qui...
Mazury Chciałbyś uczyć się języków obcych, ale nie stać Cię na drogie kursy trwające wiele miesięcy? Lubisz uczyć się w domu? Odwiedź http://linguaworld.com.pl największy serwis z kursami językowymi w wersji e-book i audiobook.
[23.02.2010] 08:55
jarek342343
JA BĘDĘ W GDAŃSKU NA STOGACH NA PLAŻY NUDYSTÓW SIE OPALAŁ
[25.02.2010] 18:32
chomikuj.pl
Zapraszam do fajnego serwisu http://chomikuj.pl/?page=186073
Znajdziecie tutaj wiele interesujacych pozycji do swoich kolekcji.
Wejdzcie zarejestrujcie się i pobierajcie http://chomikuj.pl/?page=186073
[25.02.2010] 19:47
laurynowitka
nie mam też planów wakacyjnych. byłam już w chorwacji - bardzo dobry wybór. Byłam zachwycona. odwiedziłam też kilka innych zakątków. teraz marzę o kolei transsyberyjskiej, ale to marzenia ho ho ho bardzo dalekie. Może ktoś uczetniczył w takiej wyprawie? Chętnie poczytam. laurynowitka
[14.05.2010] 23:05
szarpa1
Ja myślę o Grecji, wiem że tam teraz tak niespokojnie, ale jako że turystyka to ich główne źródło dochodu to zwłaszcza teraz nie pozwolą sobie na niższy poziom usług. No i tradycyjnie z Orbis travel, bo po prostu nigdy się na nich nie zawiodłam, a w tym roku mają rewelacyjne oferty. Na części kontynentalnej już byłam więc taraz raczej wyspa na przykład Rodos http://www.orbistravel.pl/wczasy ,GR-RHO,ID-GRRVENEZIA
Uhhh nie mogę się już doczekać, tylko bikini mi brak, a w sklepach nic ciekawego:/
[18.05.2011] 16:07
emi
My w tym roku zamierzamy wybrać się z dziećmi do Primavera Spa w Jastrzębiej Górze, ponieważ każdy z nas znajdzie tam coś dla siebie. Dzieci nie będą się nudzić, ponieważ czekają tam na nie atrakcje a ja w końcu będę mogła pozwolić sobie na chwilę relaksu i skorzystać z mojego wymarzonego masażu czekoladowego.
[25.05.2011] 22:48
jolly68
Ja polecam jajfajniejszą plażę nad Bałtykiem
http://www.apartamentygrzybowo.pl/
[07.06.2011] 13:24
truskawkowapolewa
A ja w tym roku postanowiłam trochę pozwiedzać odległe miejsca. Najbardziej chciałabym wyruszyć do Turcji, tym bardziej że na http://www.facebook.com/AllInclusiveComPl widziałam piękne zdjęcia z tamtych stron. Poza tym chciałabym spróbować tureckiej kuchni.
[26.06.2011] 12:01
palemka79
?Ja w tym roku chciałabym spędzić naprawdę fajne wakacje, ale nie wiem czy mi się uda. jest trochę rodzinnych uroczystości na których muszę być.
Wiem, widziałam, że w Itace można z powodzeniem ustrzelić dobre last minute i nie wiem czy w taki sposób czegoś nie wykombinuję. W ostatniej chwili kupię, ceny są bajecznie niskie i będę mogła termin sobie wybrać
[28.06.2011] 19:29
pawieoko7
Ja bym chciała jechać w Bieszczady moje kochane.
[29.06.2011] 10:56
jarzębinka
palemka, masz rację, kilka dni tamu taką ofertę widziałam do Bułgarii, ze rozważałam nawet przesunięcie urlopu, ale niestety się nie dało, wiec teraz licze na to, że w drugiej połowie lipca równiez coś ciekawego się pojawi
[29.06.2011] 20:30
walczacaJA
ja w tym roku szaleje jak nigdy. ponad miesiąc na Ukrainie będę. Ogólnie polecam wschód bo tanio, latwo sie dogadac no i klimat, oczywiście jeżeli nie musisz mieć 5gwiazdkowego hotelu bo to raczej przygoda a nie wakacje
[04.07.2011] 13:05
gosciuwa
http://kulturalny.wloclawek.pl/2011/07/moist -vagina-w-czarnym-spichrzu/
[23.07.2011] 12:10
palemka79
Itaka ma teraz niezłe ceny w ofercie wczasów w Bułgarii. za niecałe 1300zł można już 8 dni spędzić.

    1 2 3   » 7 Strony tematu:
 » Odpowiedz na ten temat