o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
  Strona główna» forum Koszykówka
 » Odpowiedz na ten temat

Czy Air Alert 3 daje rezultaty?? !!

[18.03.2005] 23:35
Kluskin
Czy mam zaczynaćten trening ?? czekam na opinie na ten temat z gry dzienki. !!!!!
[22.05.2005] 19:36
RDW

I to jakie !! Wykonywany solidnie przez cały okres daje 20 - 30 cm. Sam go trenowałem.
[29.09.2006] 18:14
invincible
Osobiscie nie polecam...jęsli chcesz miec zdrowe kolana to lepiej do sobie spokój z Air Alertem. Ale decyzje pozostawiam Tobie!
[27.01.2007] 12:48
KBryant Jr.
invincible (06.09.29 18:14):
Osobiscie nie polecam...jęsli chcesz miec zdrowe kolana to lepiej do sobie spokój z Air Alertem. Ale decyzje pozostawiam Tobie!

Tak tak... właśnie widze jak sie znasz. Słuchaj - wiesz wogóle co to AA3 ? To jest najlepszy program ćwiczeniowy dla koszykarzy "chcących dunkować jak czarni". Sam poprawiłem wyskok o 21,5cm a ćwiczyłem tylko 6 tygodni. Z moimi kolanami wszystko w porządku. Teraz wystakuje 20 cm wyżej nad kosz 3,05m , więc wsady robię z palcem w du*** jedną ręką. Polecam!!! Have**A**Nice**Slam**Dunk**Nation
[24.02.2008] 21:13
lekarz82981298
Nie polecam w okresie wzrostu !
[22.09.2018] 11:51
[24.02.2008] 21:38
pasiaty  call_me_hitch@tlen.pl
invincible (06.09.29 18:14):
Osobiscie nie polecam...jęsli chcesz miec zdrowe kolana to lepiej do sobie spokój z Air Alertem. Ale decyzje pozostawiam Tobie!


Kupujesz w aptece takie coś "artresan" lub podobne. Łykasz razem z trennigiem i niema mowy o zniszczonych stawach.
[09.03.2008] 20:54
Boston
Polecam to ludziom po 20 gdy stawy są już wzmocnione i człowiek już praktycznie nie rośnie. Po za tym proponuje Trening Domatora http://www.kulturystyka.pl/atlas/trening_dom atora.htm aby wzmocnić cały organizm.
[04.08.2008] 23:37
hypnotizer
Air alert 3 podobnie jak i 2 daje niesamowite efekty. po 3 tygodniach widać już postępy, jednak jest dosyć wyczerpujący. wiele osób rezygnuje po upływie miesiąca, ponieważ zakwasy na udach czy łydkach są spore a rezultaty satysfakcjonujące. czy to prawda, ze można zniszczyć sobie stawy? tak, ale wszystko zależy od tego czy jesteśmy dobrze rozgrzani, rozciągnięci i na tyle mądrzy, żeby nie robić więcej cykli niż jest w opisach danego ćwiczenia. tak wiec, polecam, bo daje efekty, jednakże należy uważać bo jak każdy trening może przynieść kontuzje.
[11.01.2009] 21:40
Rafałłłłł
Gram w siatkówkę i chciałem polepszyć swój wyskok. Mam 186cm i waże 80 kg. Ręką wysięgam 2,40m. Bez trenowania skakałem na 3-3,05m. Zrobiłem połowe programu i spokojnie doskakuje do 3.20m Czyli wyskok poprawił się o 20cm. Program polecam, tylko wszystko róbcie z umiarem. Rozgrzewka i rozciąganie to podstawa. Nie mam żadnych problemów zdrowotnym po treningu.
[10.05.2009] 22:28
lodzio20
Robiłem Air Alerta przez 5 i pol tygodnia...wlasnie wtedy zaczely mnie boleć troche kolana...i sobie odpuscilem...dodam ze robilem to 11 miesięcy po rekonstrukcji ACL na wlasną odpowiedzialnośc...teraz odpocząłem 2 tygodnie i wszystko jest w porządku...wyskok poprawił mi sie o jakieś 17 cm
[29.09.2010] 23:03
Kselu
Ja powiem tak, daje dobre rezultaty ale trzeba podjac ryzyko... Wszystko zalezy od ciebie abys sie nie przemeczal, mial duzo snu oraz dobrze sie odzywial. Tak samo powinienes sie rozciagac przed i po cwiczeniach aby na nastepny dzien kontynuowac bez problemu program.
[26.02.2011] 23:41
Kiler1224
Rezultaty daje niesamowite ja mam ok 185 wzrostu i ok 100 kg ręką sięgam na ok 247cm wcześniej do kosza brakował mi ze 20cm po zakończeniu 3 tygodnia dotykam obręczy kosza zawieszonego na wys 305 cm
[05.05.2011] 22:46
derrick
Mam pytanie odnośnie ćwiczeń , trenuje basket 5 razy w tygodniu po 1,5 - 2 h , czy bez problemu można wykonywać ten trening wraz z innym wysilkiem ?
[05.05.2011] 22:52
derrick
A i jeszcze jedno , mam 17 lat , czy to dobry okres na podjęcie się takiego treningu ?
[23.05.2011] 22:56
haha
Nie mam nerwów na takich ludzi co piszą "trenowałem AA3 (bądź AA2), ale po paru tygodniach zaczęły boleć mnie stawy" Jeżeli jesteście na tyle głupi i tępi by zaczynać ćwiczenia bez rozgrzewki i rozciągania to wiadomo, że będziecie mieli problemy, a potem się żalicie na forach z własnej głupoty.
[29.05.2011] 09:07
Syhu21
ELO,trenuje agresywna jazde na rolkach chcialbym wyzej skakac i mam pytanko:CZy zaczynac AA3 bo mam 14 lat i 160cm wzrostu, robie w domu serie na brzuszki,pompki i przysiady.Przestac robic moja serie i zaczac AA3 czy kontunuowac moja serie i jeszcze nie zaczynac AA3??
[31.07.2011] 19:18
olaf-2407
mam 190
reka siegam na 250
wyskok z biegu 320
i wcale nie robie jeszcze wsadu
bo taki wyskok nie wystarcza
własnie zaczynam program super dank 3
[06.02.2012] 18:06
daw
witam. ja mam pytanie bo nie zupełnie wiem jak to jest z tymi seriami w opisie jest napisane max 2 serie a w tabelce jest różnie.
[11.07.2012] 12:27
wallace92
Jeżeli macie problem ze stawami/kośćmi , to polecam wam do codziennej diety ten suplement .
http://allegro.pl/strong-bones-plus-100-kaps ulek-i2483130591.html
[06.02.2015] 14:05
DvS
no nie wiem, mnie nie boli nic, ale po 4 tygodniach treningu efekt mam nijaki, mój wyskok jest taki sam jak przed treningiem.

 » Odpowiedz na ten temat