o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
  Strona główna» forum O kobietach
 » Odpowiedz na ten temat

Mam doła-małe piersi

    1 2 3 4 5   » 28 Strony tematu:
[25.04.2006] 01:37
Sjen  Sjen1@tlen.pl
Męski głos (05.05.07 23:22):
Uważam, że nie liczy się ilość tylko jakość. Co z tego, że kobieta ma obfity biust, za to brzydki. Duże znaczenie ma kształt brodawki i samej piersi. Mam znajomą (niestety ma chłopaka) z małymi piersiami. Widzieliśmi się kilka razy na basenie - proszę o nie posądzanie mnie o szowinimz - i mogłem przyjrzeć się jej w stroju kąpielowym. Zakochałem się w jej biuście. Małym ale kształtnym ze zgrabną brodawką.

Święta racja.
"Trudno ustrzec tego, co się wielu podoba." - Seneka Młodszy Pozdrawiam słonecznie
Sjen1
[25.04.2006] 01:39
Sjen  Sjen1@tlen.pl
anka_k (05.05.08 23:13):
Witam wszystkich! Dzięki za głosy pocieszenia, nie wiem co bym bez Was zrobiła... Zaakceptować siebie, nie sądziłam, że może być tak trudno...Nigdy nie miałam z tym problemów. Aż do czasu kiedy odkryłam, że mam chyba najmniejszy biust wśród znajomych... fuck

Ale mi to odkrycie. Jesteś piękna!
"Przyszliśmy na świat, aby współżyć, a więc przyszliśmy na świat, aby się sobie wzajemnie podobać." - Monteskiusz Pozdrawiam słonecznie
Sjen1
[25.04.2006] 01:41
Sjen  Sjen1@tlen.pl
Ayumi (05.05.09 20:28):
Hejka ja tez mam mały biust 75A chciałabym miec większe piersi,ale mam jakie mam, niektórym sie podobaja kobiety z małym biustem innym z dużym. Cóż zrobic,każdy ma takie ciało jakie ma i trzeba sie z tym pogodzic. Jest duzo kobiet z małymi piersiami,które chciałybymiec większe, ale są tez takie które maja duze piersi a chciałyby miec mniejsze.

pozdrawiam

Prawidłowa postawa.
"Wolny wybór jest zawsze atrakcyjniejszy od przymusu." - Gertruda Stein Pozdrawiam słonecznie
Sjen1
[25.04.2006] 01:52
Sjen  Sjen1@tlen.pl
anka_k (05.05.09 22:54):
Cześć! Racja, czytałam kilka postów kobiet które chcą mieć mniejsze... Tak czy inaczej są one w mniejszości. Zdecydowanie więcej jest tych co mają problem z za małymi cyckami. W końcu wzorzec kobiety idealnej jaki lansują media robi swoje... :/ Pozdrawiam! Kto wie może kiedyś zdobędę się na ten krok i pójdę na zabieg...

Kurde, ale głupoty piszesz. Nie rób tego. Więcej kobiet jest z większym biustem, gdzie? Ja tego nie zauważyłem. A jeśli nawet to ciesz się dziewczyno, że masz się czym, wyróżniać i jeśli jest tak jak piszesz, że nie jesteś taka sama jak te "wszystkie". Czy źle jest się wyróżniać? Czy źle jest być indywidualistką, jeśli nawet...? Jeśli media zaczną lansować otyłość, czy też przybierzesz na wadze - przecież to czysta głupota.
"Podciągnęli go w górę, aby go lepiej trafić." - Wiesław Brudziński Pozdrawiam słonecznie
Sjen1
[25.04.2006] 01:55
Sjen  Sjen1@tlen.pl
Ayumi (05.05.11 20:43):
Witam, w poprzednim poscie miałam napisac cos na temat operacji ale jakos zapomniałam

no więc...
Nie radziłabym ci robic zadnych operacji na powiększenie piersi poniewaz wiele osób po nich ma poważne komplikacje, nie znam zadnej kobiety która robiła sobie taki zabieg ale dużo na ten temat czytałam, i pisało tam właśnie o komplikacjach itp, większośc kobiet które sie tam wypowiedziały pisały że żałuja tego, a tylko pare było zadowolonych.
Szkoda że nie pamiętam na jakiej to było stronie..

Ale i tak zrobisz tak jak będziesz chciała, każdy wybór może byc dobry.
Lecz zobacz ile kobiet ma małe piersi i ilu mężczyznom sie takie podobają
A niektórzy nie lubią sztucznych wolą naturalne

A tak wogóle jesli ktos sie w tobie zakocha to przeciez nie zerwie z tobą z powodu małych piersi, jeśli bedzie kochał to cie zaakceptuje taką jaką jesteś

małe jest piękne

pozdrawiam

Tak drogie Panie!
"Łatwiej zakochać się nie kochając, niż odkochać, kiedy się kocha." - La Rochefoucauld Pozdrawiam słonecznie
Sjen1
[29.03.2020] 22:56
[25.04.2006] 01:59
Sjen  Sjen1@tlen.pl
anka_k (05.05.13 23:05):
Cześć! Dzięki Ayumi za to co piszesz... ja na razie słyszałam same pozytywne opinie na temat tego typu zabiegów. Dziwne...Czytałam gdzieś, że podobno odkryto iż nie ma związku między silikonami a rakiem piersi. Te informacje jednak nie wydaja mi się zbytnio wiarygodne, w końcu to ciało obce w organizmie... Niektóre dziewczyny biorą pigułki antykoncepcyjne, aby powiększyć biust, a to z kolei odbija się na wątrobie. Ciężko jest znaleźć dobre wyjście z tej nieciekawej sytuacji. Jednym słowem: lipa! A co do facetów; to akurat ich zdanie nie jest dla mnie najważniejsze, gdyż problemem jest w zasadzie to, że ja sama nie potrafię zaakceptować swoich cycków. Po prostu źle się czuję z takim wyglądem... Może się wydawać, że są większe problemy w życiu niż wielkość biustu ale niestety świadomość, że nie wyglądam tak jak chce zatruwa mi skutecznie życie... Pozdrawiam! P.s. A inną sprawą jest to czy byłabym w stanie zaakceptować biust silikonowy... pewnie twierdziłabym, że lepszy jest naturalny i zaczęło by się od początku... A może jednak nie?

Na pewno nie. Naturalne są naj, naj, po prostu naj!
A Ty jesteś na pewno piękna i masz wspaniałe "cycki".
"Wola jest niczym innym jak magiczną, silną zdolnością myślenia." - Novalis Pozdrawiam słonecznie
Sjen1
[25.04.2006] 02:02
Sjen  Sjen1@tlen.pl
Xawier (05.05.16 10:58):
Droga Aniu moja dziewczyna też ma z tym problem lecz Ja jej w tym pomogłem żeby już go nie miała poczebujesz faceta który będzie cię uświadamiał że małe pirsi są suprer,sexi.jędrne no i wogule zastanów się nad tym a co do tego ubrania to chodż bez stanika poczujesz się bardzo sexsowniei będzie Ci się to podobało napewno

Ten człowiek ma racje.
"Wszystko co doskonałe, dojrzewa powoli." - Arthur Schopenhauer Pozdrawiam słonecznie
Sjen1
[25.04.2006] 02:04
Sjen  Sjen1@tlen.pl
Ciasteczko Hit (05.05.21 22:40):
W
Male są optymalne mieszczą się idealnie w dłoni i sterczą pięknie, a duze strasznie zwisają i ze tak powiem "wychodzą z brzucha".
Nie powiększaj sobie. Poprostu ktos musi u Ciebie zauwazyc piersi i docenic, kompleks wtedy minie, pozdro


Mam nadzieje, że te wpisy przemawiaja do Ciebie?
"Spełniam swój obowiązek i inne sprawy mnie nie obchodzą. Bo albo to bezduszne, albo nierozumne, albo zbłąkane i drogi nie znające." - Marek Aureliusz Pozdrawiam słonecznie
Sjen1
[25.04.2006] 02:09
Sjen  Sjen1@tlen.pl
anka_k (05.05.23 21:43):
Cześć! A może ktoś wie coś na temat kliniki w Polanicy?? Będę wdzięczna za jakiekolwiek informacje... Jak nikt we mnie nie dostrzeże to ja będę musiała sama Pozdro!

Nikt nie wie nic na ten temat, bo nikt nie potrzebuje tego wiedzieć.
Jesteś piękna i masz wspaniałe piersi - jeśli są one małe naturalnie.
"Życie ma określony kierunek i cel; istnieje w nim postęp i ewolucja, nawet gdy czasami wydaje się nam, że krążymy w kółko." - Arianna Huffington Pozdrawiam słonecznie
Sjen1
[25.04.2006] 02:11
Sjen  Sjen1@tlen.pl
lukasz_d (05.05.23 21:54):
anka_k według mnie nie warto powiększać swojego biustu.
Bądź naturalna taka jak stworztła cię natura i postaraj nie przejmować się swoim problemem, bo to naprawdę nie jest żaden problem.
Biust nie jest najważniejszy.
Weź pod uwagę, że nie wszyscy faceci lubią kobiety z dużym biustem.

Pozdrawiam.

Ma racje.
"Cokolwiek człowieka spotyka - powinien zawsze się podnieść i dążyć naprzód, wciąż naprzód, przez całe życie." - Trygve Gulbranssen Pozdrawiam słonecznie
Sjen1
[25.04.2006] 02:22
Sjen  Sjen1@tlen.pl
anka_k (05.05.24 22:49):
Cześć! Ja wiem, że dla wielu osób to co tu opisuje może się wydawać kompletnie nieistotnym problemem, lecz to nie jest mój jedyny problem... Po prostu piszę na tym forum dlatego że daję mi to możliwość wyżalenia się, a także zobaczenia jak to wygląda z perspektywy innych. To chyba mój jedyny problem, którego nie jestem w stanie rozwiązać, próbując nieustannie. Natura mnie, łagodnie mówiąc, wystawiła do wiatru, więc dlaczego nie zrobić operacji? Jednak silikony to kosztowne rozwiązanie, w dodatku nie całkiem bezpieczne. Zawsze istnieje prawdopodobieństwo, że coś się nie uda... Prościej byłoby sobie dać z tym spokój... ale! Dla mnie zaakceptowanie małych piersi jest czymś w rodzaju powiedzenia sobie: "Mam cellulitis na udach, ale od dzisiaj go akceptuje i podoba mi się on". Takie oszukiwanie siebie samej.... Ech, są naprawdę małe, 70A. Obciach! W dodatku na zdjęciach w kostiumie wyglądają niespecjalnie. Pozdrawiam wszystkich!

To piękne "cycki" 70A to 70A i w dodatku naturalne 70A. To aż 100% prawdziwej, naturalnej kobiecości, a nie sztucznej imitacji czegoś, co ma być czymś, czym nigdy nie będzie. Stań przed lustrem tak jak Cię natura stworzyła i powiedz sobie - jestem piękna, jesteś piękna.
"Sztuka życia - to cieszyć się małym szczęściem." - Phil Bosmans Pozdrawiam słonecznie
Sjen1
[25.04.2006] 02:23
Sjen  Sjen1@tlen.pl
ona 27 (05.05.30 22:01):
Cześć dziewczyny.Mam mały biust i od zawsze jest to mój kompleks,ale...powoli zaczynam się przyzwyczajać do moich małych piersi.W swoim niedługim życiu miałam dwóch facetów,pierwszy nigdy nie powiedział mi nic przykrego na temat moich małych cycuszków.Mało tego zawsze powtarzał że są takie delikatne i jędrne.Drugi zaś to prawdziwy erotoman(miał dużo kobiet)jest zachwycony moim biuścikiem a ja przyznam jestem tym zaskoczona.Powiem Wam że to mnie optymistycznie nastraja.Pozdrawiam wszystkie małe biuściki!!!!

I tak ma być.
"Trudno ustrzec tego, co się wielu podoba." - Seneka Młodszy Pozdrawiam słonecznie
Sjen1
[25.04.2006] 02:31
Sjen  Sjen1@tlen.pl
anka_k (05.06.03 21:50):
Cześć! Niestety nie mogę wysłać foto, w ogóle nie posiadam żadnych zdjęć w kostiumie. A tak w ogóle to zazdroszczę dziewczynom z dużym biustem. Dla nich problemem jest to, że stanik ma brzydki fason itp. Też bym tak chciała Nie lubię lata i wkurza mnie to, że każdy strój wygląda beznadziejnie... Załamka totalna.

Pomyśl tylko, że tym wszystkim Panią z bufoniastymi cycolami na starość wyjdzie to bokiem, będzie zwisać i powiewać, okropne. A Ty ze swoimi wspaniałymi 70A będziesz zawsze piękna, jędrna i stercząca. Czy to nie dar losu?
"Kto w życiu piękno przedkłada nad pożytek, z pewnością w końcu, jak dziecko, które przedkłada słodycze nad chleb, popsuje sobie żołądek i bardzo kwaśno na świat patrzeć będzie." Pozdrawiam słonecznie
Sjen1
[25.04.2006] 02:33
Sjen  Sjen1@tlen.pl
anka_z_ (05.06.03 23:15):
nie czytalam calej dyskusji bo mi sie nie chcialo i nie wiem czy ktos uzywal tego argumentu: a nie slyszalas jak pekaly kobietom sylikony i wchodzily w reakcje z cialem, nie mowiac o raku itp. chorobach. Ja mam duze piersi, cale zycie bez zmian i prawie cale zycie oswajalam sie z nimi mowiac szczerze. Moze czas sie 'oswoic'. Wszystko w zyciu ma plusy i minusy. A nie chodzi przeciez o to zeby facet kochal twoje piersi tylko Ciebie! Chyba, ze zalezy Ci na podziwie ze strony obcych Ci ludzi (a watpie zeby to bylo w zyciu najwazniejsze). Pozdrawiam Cie "czas sie pokochac"

Brawo!
"Kogo szczęście wyniesie niech się upaść boi." - Mikołaj Rej Pozdrawiam słonecznie
Sjen1
[25.04.2006] 02:36
Sjen  Sjen1@tlen.pl
anka_k (05.06.04 19:52):
Nie, nie użalam się. Po prostu mam problem, którego mimo szczerych chęci nie potrafię rozwiązać... Niestety! Pozdrawiam, w wolnej chwili napiszę.
A jeśli chodzi o pękanie silikonów, raka itp. to nikt nie użył takiego argumentu. Sama też o nim nie słyszałam, jak dotąd. A wiesz gdzie w internecie mogę przeczytać na ten temat? Chętnie dowiem się czegoś więcej... w zasadzie to jedyny powód, który mógłby mnie powstrzymać przed operacją. Małe cycki mają same wady, niestety. I nikt mnie nie przekona, że jest inaczej. Każdego dnia tylko się utwierdzam w tym przekonaniu. Co więcej, z wszystkim da się walczyć, np. z nadwagą czy cellulitem. A to beznadziejny przypadek. Pozdrawiam!

Małe cycki maja wady? Dobre sobie.
"Jeżeli przewidziałeś cztery możliwe awarie i zabezpieczyłeś się przed nimi, to natychmiast wydarzy się piąta, na którą kompletnie nie byłeś przygotowany." - Prawa Murphy'ego Pozdrawiam słonecznie
Sjen1
[25.04.2006] 02:38
Sjen  Sjen1@tlen.pl
_MaRmAr_ (05.06.04 20:44):
Niezgadzam się ja uważam ze małe jest piękne. co miałaś na myśli mówiąc ,,Małe cycki mają same wady"?? jakie niby wady ??
No właśnie, jakie?
"W każdym tli się jakaś iskra rozsądku." - Robert Louis Stevenson Pozdrawiam słonecznie
Sjen1
[25.04.2006] 02:41
Sjen  Sjen1@tlen.pl
ogarmaciej (05.09.20 23:58):
większość kobiet nie jest zadowolonych ze swoich piersi,a to za małe
a to za duże a to jeszcze inne-wedlug mnie jest to delikatnie mówiąc często niepoważne
autorka tego tematu nie powiedziała jeszcze w jakim jest wieku a już co poniektóży dają jej dobre rady
moja córka [sam ją wychowywałem]też się skarżyła,że ma małe wszystkie koleżanki mają a ona jest płaska,a teraz z chęcią by oddała tak z połowę albo i więcej
najlepsze są piersi naturalne,a to,że męszczyźni oglądają się za cycatymi to dlatego,że przyciągają wzrok za garbatym [za przeproszeniem]też się oglądają i nie koniecznie dlatego,że im się podoba

Doskonała argumentacja.
"To nie my znajdujemy głębokie prawdy życiowe. To one nas znajdują." - Ernest Hemingway Pozdrawiam słonecznie
Sjen1
[25.04.2006] 02:43
Sjen  Sjen1@tlen.pl
ogarmaciej (05.09.21 00:02):
jeśli powiększysz piersi i powiesz o tym \"sojemu\"M
jestem przekonany,że będzie zniesmaczony i wiele stracisz w tym związku

Zgadzam się.
"Przyroda jest lekarzem dla wszelkich chorób." - Hipokrates Pozdrawiam słonecznie
Sjen1
[25.04.2006] 12:21
dzielnicowy robot
Sjen wy.pier.dalaj!
A co do biustu. Jak kobiecie zle w malym to powinna go powiekszyc, bedzie bardziej pewna i zadowolona z siebie. Bole pooeracyjne trwaja 2 dni a rany goja sie po 4-5 tygodniach. KAZDA operacja to ingerencja w zywy organizm wiec jest i tu niebezpieczenstwo ze albo implanty sie nie przyjma albo jakies zakazenie ale technika i medycyna szybko ida do przodu i to zagrozenie jest coraz mniejsze choc nigdy nie bedzie 100% pewnosci ale jak juz sie przez to przejdzie to sie mysli ze warto bylo. Lubie duzy biust ale maly tez
[25.04.2006] 14:59
Sjen  Sjen1@tlen.pl
dzielnicowy robot (06.04.25 12:21):
Sjen wy.pier.dalaj!
A co do biustu. Jak kobiecie zle w malym to powinna go powiekszyc, bedzie bardziej pewna i zadowolona z siebie. Bole pooeracyjne trwaja 2 dni a rany goja sie po 4-5 tygodniach. KAZDA operacja to ingerencja w zywy organizm wiec jest i tu niebezpieczenstwo ze albo implanty sie nie przyjma albo jakies zakazenie ale technika i medycyna szybko ida do przodu i to zagrozenie jest coraz mniejsze choc nigdy nie bedzie 100% pewnosci ale jak juz sie przez to przejdzie to sie mysli ze warto bylo. Lubie duzy biust ale maly tez

Witaj
Cóż za elokwencja. Naprawdę nie zazdroszczę. Jeśli jest to szczyt Twoich możliwości intelektualnych to zostaw to dla siebie, może Ci się przyda, gdy zastosujesz się do udzielonej mi rady. Jeśli twoją szkołą była ulica to wracaj na nią a nie zaniżaj poziomu wszelkich dyskusji. Dziewczyna ma problem a ty inteligenciku na pewno nie wnosisz do dyskusji niczego po za irytacją, np. mojej osoby. Pozdrawiam słonecznie
Sjen1
[27.04.2006] 12:16
E.SI
anka_k , nie przejmuj się. Kobiety z małymi piersiami mogą być nawet piękniejsze od tych co sobie je sztucznie powiększyły. LEPIEJ BYĆ NATURALNĄ kOBIETĄ.
[27.04.2006] 22:45
bebek
Jeśli na prawde masz takie złe samopoczucie z powodu małego biustu, to przyłącz się do nas. Znam ten problem i z nim walczę i to z dobrymi skutkami. Życze powodzenia

www.wiekszepiersi.forumer.pl
[28.04.2006] 23:47
motylek20
Najgorsze jest to jak nie ma się poparcia w swoim chłopaku,który uważa,że wymyślasz,że są dobre itp,a pozniej mowi Ci,że jakbyś miała większe to wcale by się nie obraził.No to fajnie
[01.05.2006] 00:16
tropiciel
przeciez to jest bez znaczenia jakiej wielkosci wieszaki jak duze to dobrze a jak male to tez dobrze przeciez bzykanie waniesze a po szczekac tez mozna
[05.05.2006] 08:39
turas17
quidquid (05.01.04 04:45):
Ja wole male. Male sa ze tak powiem - praktyczniejsze. Nie rob glupstwa i nie powiekszaj - potem powiesz - po co powiekszalam... mam teraz z tym tyle klopotow... i z tego co wiem zmienic sie nie da (przynajmniej bez skutkow wizualnych). Zyj jak stworzyla Cie natura, a kiedys mi podziekujesz.

zależy jaK MAŁE ?? Patrz w stecz
[07.05.2006] 22:04
maja19
SJEN! Twoja kobieta to prawdziwa szczęsciara dziękuje za wszystko co napisałeś.. Faceci czasami potrafią zaskoczyć.. Mam nadzieję, że jest takich więcej.
[08.05.2006] 00:00
Sjen  Sjen1@tlen.pl
maja19 (06.05.07 22:04):
SJEN! Twoja kobieta to prawdziwa szczęsciara dziękuje za wszystko co napisałeś.. Faceci czasami potrafią zaskoczyć.. Mam nadzieję, że jest takich więcej.

Witam Cię serdecznie
Nie jestem obecnie pod ochroną, a znaczyć to może, że nie zaliczam się do ginącego gatunku.
P.S. Jeśli masz małe piersi to jesteś śliczna, aczkolwiek nie po ich wielkości mam w zwyczaju oceniać kobiety. Trzymaj się ciepło. Pozdrawiam słonecznie
Sjen1
[12.05.2006] 23:09
madziara20
Sjen mam do Ciebie pytanie,które nie jest związane z tematem.Mam problem jestem już z chłopakiem prawie 2 lata,a nie czuje się przy nim taka atrakcyjna brak mi pewności tylko nie wiem skąd nagle to uczucie.Mam wrażenie,że już się mną znudził i chociaż rozmawiałam z nim o tym to stwierdził,że zmyślam.Nie wiem może ja poprostu faktycznie wymyślam,ale z drugiej strony chciałabym,żeby częściej mówił mi,że ładnie wyglądam. Może mi coś poradzisz???
Sorki za kłopot
Pozdro
[16.05.2006] 00:31
pink
nie przejmuj się małymi piersiami ( on-topic ), urodzisz dzieci to prawdopodobnie urosną ci jak szalone; połączam się w westchnieniach na myśl o dużych piersiach, ale niejako z drugiej strony, jako koneser obfitych ale i zgrabnych toczonych miękkich piersiach niewieścich; co za rozkosz jest utopić w nich twarz swoją ... pozdrawiam, podniecony nagle, zadowolony, osamotniony pink
[16.05.2006] 00:34
pink wy@@@aj stąd pedale
nie trzeba nam tu takich zboków

    1 2 3 4 5   » 28 Strony tematu:
 » Odpowiedz na ten temat