o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
Login: @o2.pl Hasło:
  Strona główna» forum Bankowość i usługi finansowe
 » Odpowiedz na ten temat

Jak zacząć inwestowanie na forex

[20.03.2017] 15:29
jacekperski
Powiedzmy, że w teorii jestem mocny, znam narzędzia, wiem jak się działa, ale kompletnie nie znam się na systemach. Jak powinienem zacząć? Czy ma sens np. zrobienie testu kilku systemów i porównanie ich w ten sposób? Mam się spodziewać zdecydowanych różnic w funkcjach czy raczej nie ma o tym mowy?

(Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane.
[21.03.2017] 15:02
bomber
To może być dobry pomysł, ale tak naprawdę o systemie decyduje kilka elementów. Na pewno ważne są narzędzia, support, baza wiedzy, konstrukcja systemu transakcyjnego. Warto sprawdzić to dla polecanych systemów i porównać. Kiedy decydowałem się na system, to nie znalazłem np. żadnego, który miałby obligatoryjny stop loss poza Easymarkets, ale to trzeba zawsze sprawdzać na dany moment.

(Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [22685824]
[22.03.2017] 15:05
marekkks
Jeśli tylko będziesz miał obligatoryjny stop loss w systemie i gwarancję tego, że nie zejdziesz do ujemnoeg salda to już naprawdę warunki do startu będą spoko. Jednak na takie atrakcje możesz liczyć jedynie w wybranych systemach - zdecydowana większość jest zbyt mała, żeby podejmować takie ryzyko, bo zwyczajnie biorą częściowo odpowiedzialność na siebie.

IP i czas połączenia logowane. [22686992]
[22.03.2017] 19:01
Ankkka