o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
Login: @o2.pl Hasło:
  Strona główna» forum Niepełnosprawni
 » Odpowiedz na ten temat

Jak uzyskać odszkodowanie po wypadku?

[08.12.2016] 15:14
waldek45
W czasie wypadu samochodowego doznałem urazu kręgosłupa. Teraz jestem w trakcie kosztownej rehabilitacji.Chcę uzyskać odszkodowanie ale nie jestem prawnikiem a firmy, które ty się zajmują często mają ukryte opłaty.Poradźcie co robić.

(Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane.
[08.12.2016] 17:39
strojekkancelaria
Witam,
czy prowadził Pan już jakieś postępowanie odszkodowawcze w tej sprawie. Kto był sprawcą wypadku? W pierwszej kolejności należałoby się zwrócić do ubezpieczyciela sprawcy wypadku. Konieczne będzie przedstawienie dokumentacji medycznej oraz dowodów wydatków poniesionych na rehabilitacje i leczenie.
Oprócz odszkodowania może się Pan też domagać zadośćuczynienia za krzywdę np. ból.
Mając na uwadze złożoność tych spraw oraz fakt, że może nie obyć się bez postępowania przed sądem radziłbym zwrócić się jednak do prawnika- adwokata. Zostanie Panu wtedy przedstawione co powinien Pan zrobić, a także z jakimi kosztami będzie się to wiązało.

(Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [22551226]
[15.12.2016] 13:54
miro35
Na pewno należy ci się odszkodowanie z oc sprawcy wypadku, nie musisz być sam ubezpieczony, ale jeśli chcesz uzyskać wysokie odszkodowanie to warto poczytać opinie na temat firm, które specjalizują się w takich sprawach i rozważyć współpracę z jedną z nich. Ja tak zrobiłem i jestem zadowolony więc mogę ci ich polecić tel.797670906

IP i czas połączenia logowane. [22560375]
[28.02.2017] 09:58
gucio564