o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
Login: @o2.pl Hasło:
  Strona główna» forum O kobietach
 » Odpowiedz na ten temat

witaminy

[21.06.2016] 12:21
mary23456
Dziewczyny jestem w 8 tygodniu ciąży, lekarz powiedział, że mam sobie kupić witaminy i zacząć brać, wiadomo coś dla ciężarnych i tu pytanie jakie według was witaminy są najlepsze i co w ogóle w ciąży jeszcze warto przyjmować i jakie produkty jeść? Dzięki za poświęcenie czasu, pozdrawiwm Was

(Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane.
[22.06.2016] 06:04
jillsand
Pregna plus, ma dobry skład i nie musisz dodatkowo kwasu foliowego bo w niej jest, ja jeszcze brałam duże dawki magnezu asmagu forte bo miałam skurcze łydek i mięśni, jeśli masz kłopoty z infekcjami intymnymi to możesz provag, bezpieczny probiotyk sobie zażywać.

(Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [22352588]
[22.06.2016] 14:52
Jolanta7245
Hej! jeżeli chodzi o witaminy dla kobiet w ciąży,to możesz śmiało zapytać na stronie TopWitaminy.pl gdzie sama zamawiałam,wszystko w jak najlepszym porządku.

IP i czas połączenia logowane. [22353043]
[22.08.2016] 13:10
Radzio89555