o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
Login: @o2.pl Hasło:
  Strona główna» forum Fantazje i opowiadania
 » Odpowiedz na ten temat

kara za zdradę

    1 2
[03.12.2014] 19:09
obcy
Swego czasu zdradziłem żonę, i jak to w zyciu bywa po pewnym czasie gdzies tam się o tym dowiedziała. Afera była że szok i po tygodni napiętej atmosfery dostałem propozycje zdrada za zdradę plus kara dla mnie i albo się zgadzam albo się rozstajemy. Zgodziłem się odrazu,a ona zapytała czy na każdy rodzaj kary się zgadzam kiwnełem głową ze tak. Tydzień później pojechaliśmy do jej przyjaciółki na kaw i plotki . Dziewczyny piły kawę ja browara miły i wesoły dialog po 20 min wpadła jeszcze jedna koleżanka , zona zawołała mnie do kuchni

   (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane.
[03.12.2014] 19:17
obcy
I dała mi pudełko z ciuchami i kazała iść mi do łazienki sie w to ubrac zapytała tylko koleżanki czy mogę chwile się rozgoscic w jej toalecie , Kaska z uśmiechem na twarzy odpowiedziała czuj się jak u siebie,na to moja zona dała mi liścia i powiedziała no na co czekasz jak juz sie ubierzesz to mnie zasołaj,otworzyłem pudełko a tam były szpilki pończoszki i stringi

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [21483855]
[03.12.2014] 19:40
janek626
obcy (14.12.2014.03 19:17):
I dała mi pudełko z ciuchami i kazała iść mi do łazienki sie w to ubrac zapytała tylko koleżanki czy mogę chwile się rozgoscic w jej toalecie , Kaska z uśmiechem na twarzy odpowiedziała czuj się jak u siebie,na to moja zona dała mi liścia i powiedziała no na co czekasz jak juz sie ubierzesz to mnie zasołaj,otworzyłem pudełko a tam były szpilki pończoszki i stringi

pisz pisz .jestem ciekawe co dalej

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [21483932]
[03.12.2014] 19:50
obcy
Zawołam żonę by powiedzedz jej że nie załżę tego a ona stwierdziła ze ok jak chcesz ale go konec wychodzimy i nie ma juz nasz i chciała juz wychodzi powiedziałem zgoda na co ona powiedziała jak Se chcesz albo mnie wołasz jak juz będziesz gotowy albo wiesz gdzie są drzwi wyjsciowe i nie mamy o czym rozmawiać .Gdy się przebierałem miałem mieszne uczucia wstyd i upokorzenie ale i deszczyk podniecenia gdy byłem już gotowy zawołałem Patrycje , żona weszła i z uśmiechem powiedziała o to mi się podoba , ale jeszcze makijaż i zaczęła mnie malować. Gdy makijaż już był gotowy ,dała mi klapsa i powiedziała że pięknie wyglądam poprawiła drugim klapsem i dodała jak prawdziwa ku...r..wa . Otworzyła drzwi i znowu klaps dawaj idziemy do dziewczyn ,poczułe mega wypieki na twarzy ,gdy wszedłem do pokoju dziewczyny zaczęły się śmiać i bić brawo ,wpuściłem wzrok w podłogę i w tym momencie dostałem plasacza i nie od żony a od Anety drugiej z przyjaciółek i stwerdzeniem że mam sie patrzeć na nie

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [21483967]
[03.12.2014] 20:21
obcy
Patrycja napluła mi w twarz rozmasował to potwarzy i wydzieliła kolejnego liścia,i powiedziała ze mam spełniać wszystkie zachcianki dziewczyn po czym dostałem następnego liści , na kolana suko, liz stopy Kasi , a w tym momencie dostałem klapsa nawet nie wiem czy od Patrycji cz anety staraj się suko.Aneta założyła mi opaskę na oczy i po chwili lizałem już stopy następnej z dziewcząt gdy wylizałem juz trzem dostałem od każdej po liściu ,czas na lizanie dup powiedziała Aneta i związała mi ręce do tyłu i znowu porcja śliny wylondowała na mojej twarzy pare klapsów i zanuzylem sie twarzą miedzy pośladkami dziewczyn,liżąc tyłeczek miałem wrażenie ze ktoś wszedł jeszcze do pokoju ale po zmianie następnego tyłka do wylizania pomyślałem ze mi sie zdawało,po chwili juz nie miałem złudzeń dostałem klapsa i to nie była dłoń kobiet bo zapiekło aż zawyłem z bólu długo nie powyłem bo ręka którejś z dziewcząt przycisnęła mnie do tyłka którego lizałem

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [21484056]
[28.04.2017] 16:05
[03.12.2014] 20:31
janek626
obcy (14.12.2014.03 20:21):
Patrycja napluła mi w twarz rozmasował to potwarzy i wydzieliła kolejnego liścia,i powiedziała ze mam spełniać wszystkie zachcianki dziewczyn po czym dostałem następnego liści , na kolana suko, liz stopy Kasi , a w tym momencie dostałem klapsa nawet nie wiem czy od Patrycji cz anety staraj się suko.Aneta założyła mi opaskę na oczy i po chwili lizałem już stopy następnej z dziewcząt gdy wylizałem juz trzem dostałem od każdej po liściu ,czas na lizanie dup powiedziała Aneta i związała mi ręce do tyłu i znowu porcja śliny wylondowała na mojej twarzy pare klapsów i zanuzylem sie twarzą miedzy pośladkami dziewczyn,liżąc tyłeczek miałem wrażenie ze ktoś wszedł jeszcze do pokoju ale po zmianie następnego tyłka do wylizania pomyślałem ze mi sie zdawało,po chwili juz nie miałem złudzeń dostałem klapsa i to nie była dłoń kobiet bo zapiekło aż zawyłem z bólu długo nie powyłem bo ręka którejś z dziewcząt przycisnęła mnie do tyłka którego lizałem

to prawda co piszesz?fajnie sie czyta

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [21484079]
[03.12.2014] 20:40
obcy
Po chwili usłyszłem z boku pojekiwanie mojej żony i ciężki oddech faceta le nie jednego po chwili mój język wylądował w następnym tyłku ale wyczułem językiem że to nie jest tyłek dziewcząt chciałem oderwać twarz ale dostałem kilka klapsów , a głos żony stwierdzi liz to ku..wo masz sie starać wylizać dokładnie ,wiec robiłem jak kazała i coraz bardziej znikały moje opory a rosło podniecenie. Dodatkowo słyszałem juz niezłe jęki żony musiał ją dobrze pukać bo aż wyła z rozkoszy i powtarzała że świetnie to robi, a ja po chwili wylądowałem w następnym tyłku i zdziwiłem sie ze znowu tyłek faceta ale zabrałem siqsolidnie do lizania bo dostałem pare liści od dziewcząt i od gościa tez wiec zaczełem lizać dokładnie gościu zaczął pracować biodrami wiec pukał się w tyłek mym językiem , w pewnym momencie dostałem klapsa poczułem był od gości ,wypnij się suko nie zrobiłem tego wiec dostałem poprawkę i juz nic nie trzeba było powtarzać wypiełem sie najmocniej jak potrafię

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [21484101]
[03.12.2014] 20:41
obcy
100/ prawdy

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [21484103]
[03.12.2014] 20:58
obcy
I juz po chwili poczułam go w sobie troszkę zabolał ale po kilku ruchach było juz lepiej i stękałem jak mam być szczery to juz nie tylko z bólu ale i z podniecenia dostałem liścia od Anety z pytaniem czy będę juz posłuszny kiwnąłem głowa ze tak wiec rozpięła mi ręce i zdieła opaskę czułem jak jego jajka plaskają o mój tyłek a przed oczami miałem żonę pukająca sie na dwa baty a obok dwie koleżanka masujące się po cipkach k śmiejące mi w twarz,w pewnym momencie gości wyszedł gościu z tyłka mojej zony i odrazu poczułem na ustach, głos żony staraj się dziwko to dostaniesz nagrodę,byłem juz podniecony wiec wczułem się. W role i @@@ałem całego lizłem jajka i pracowałem biodrami odbijając razy gościa który mnie pukał co raz dostałem klapsa w pewnym momencie sie tak rozchodziłem ze sam Se dałem klapsa co spodobało sie dziewczynom,powtarzały o tak dziwko i w tym momencie zona moja doszła jak sie później okazało juz trzeci raz leżała i jenczała a ja poczułem obwity wytrysk w swych ustach

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [21484132]
[03.12.2014] 21:29
obcy
Połknąłem wszystko i za chwilę. Ten co wyszedł z zony juz pukał moje usta nie minęło kilka min i nastepna porcja wylądowała w mych ustach oblizłem go do czystego i w tym momencie trzeci juz był gotowy by zanurzyć si w mych ustach ty...k mi pulsował ze szok teraz pracowały usta a w pokoju był słychać śmiech i doping dziewcząt co juz mnie nie kerpowało a wręcz nakrecało i chwile później deser poraz trzeci połknąłem wszystko dostałem liścia od Patrycji i ja,ała mi iść do wanny

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [21484184]
[03.12.2014] 21:37
obcy
Byłem tak podjarany ze zacząłem sie bawić swoim małym a w tym momencie weszła Aneta i Patrycja za kare dostałem liścia ze robię to bez pozwolenia weszly do wanny uklekly rozkrakiem nad moja twarzą i zaczely sie całwac a w pewnym momencie poczułem śliny prysnic na twarzy zrobiły to obie na raz jak skończyły to Patrycja wzięła mojego do budzi dwa ruchy i strzał dostałem o dniej buziaka z zawartością mojego towaru, z tekstem ze teraz jesteśmy kwita. Gdy wyszedłem po kąpieli chłopaków juz nie było tylko dziewczyny piły wino ja dostałem browar od zony kilka ironicznych uśmiechów i zmieniliśmy temat.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [21484196]
[03.12.2014] 21:57
Henioq
surowa kara. Wszystko rozumiem, ale ci faceci to już przegięcie

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [21484236]
[03.12.2014] 22:05
Henioq
Ale jak się zgodziłeś na karę, to musiałeś ją przyjąć

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [21484263]
[03.12.2014] 22:06
ciekawy123457
obcy (14.12.2014.03 21:37):
Byłem tak podjarany ze zacząłem sie bawić swoim małym a w tym momencie weszła Aneta i Patrycja za kare dostałem liścia ze robię to bez pozwolenia weszly do wanny uklekly rozkrakiem nad moja twarzą i zaczely sie całwac a w pewnym momencie poczułem śliny prysnic na twarzy zrobiły to obie na raz jak skończyły to Patrycja wzięła mojego do budzi dwa ruchy i strzał dostałem o dniej buziaka z zawartością mojego towaru, z tekstem ze teraz jesteśmy kwita. Gdy wyszedłem po kąpieli chłopaków juz nie było tylko dziewczyny piły wino ja dostałem browar od zony kilka ironicznych uśmiechów i zmieniliśmy temat.

@@@ista historia..podjaralem sie na maxa

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [21484265]
[03.12.2014] 22:07
obcy
Szczerze to same dziewczyny to w zasadzie była by nagroda

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [21484270]
[03.12.2014] 22:11
obcy
Patrycji bardzo sie podobało ale pomysł podobno był Anety

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [21484280]
[03.12.2014] 22:11
Henioq
Racja, byłoby zbyt miło
gratuluje pomysłowości partnerki

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [21484282]
[03.12.2014] 22:19
Henioq
Szkoda, że cię jeszcze nie związały porządnie

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [21484304]
[03.12.2014] 22:22
obcy
Przekaże jej a pomysłów to jej nie brakuje

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [21484311]
[03.12.2014] 22:25
Henioq
Namów ją na powtórkę

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [21484319]
[03.12.2014] 22:27
obcy
Teraz jak ja czasem zdenerwuje to tez dostaje jary ale juz bez takich akcj z panami

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [21484326]
[03.12.2014] 22:28
obcy
Czasem mi dokucza ze jak ja mocniej wkurzę to będzie większy hardcor jak wtedy

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [21484332]
[03.12.2014] 22:29
Henioq
To wkurzaj

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [21484335]
[04.12.2014] 16:35
obcy
Najgorzej, że mam małego penisa.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [21485448]
[04.12.2014] 21:58
Henioq
a co to przeszkadza?

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [21485984]
[05.12.2014] 21:29
obcy
Czasem jak ją zdenerwuje to i teraz dostaje zadania ale mniejszego kalibru

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [21487695]
[09.12.2014] 06:48
j28
No to piękna przygoda.a jakie są te następne kary , a morze ktos miał podobne przygody.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [21493468]
[18.12.2014] 20:03
obcy
Jedna z tych kar to tydzień miałem chodzić w stringach

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [21512142]
[18.01.2015] 22:45
az147
Miła impreza

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [21569012]
[09.02.2015] 14:05
xx84@
Też bym tak chciał

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [21608897]
[10.02.2015] 22:20
pati30
Tyłek bolał co ?

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [21611544]

    1 2
 » Odpowiedz na ten temat