o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
Login: @o2.pl Hasło:
  Strona główna» forum Dla webmasterów
 » Odpowiedz na ten temat

Domena z home.pl + darmowy hosting?

1 2 3
[18.10.2014] 00:38
niunqa
Witam,
Chciałabym założyć sobie prostą stronę internetową. W związku z tym, kilka dni temu wykupiłam na stronie home.pl domenę. Niestety, jestem totalnie zielona w tym temacie, nikogo też wcześniej niestety nie spytałam o radę i dopiero po zakupie domeny zorientowałam się, że do założenia strony potrzebne jest jeszcze "coś" takiego jak hosting Mam bardzo ograniczone środki, dlatego zależałoby mi na jak najmniejszych kosztach, a najlepiej w miarę możliwości zerowych.
Wczoraj założyłam hosting na prv.pl, świetne jest to, że mają tam kreator stron i że są darmowi, jednak z tego co widzę, po założeniu tam strony, z domeny .pl każdego wchodzącego będzie przekierowywać na domenę prv.pl :/ :/ Czy da się to jakoś ominąć, tzn co zrobić, żeby po wejsciu na stronę .pl wchodzący nie był przekierowywany na prv.pl?
A może ktoś zna jakiś inny sprawdzony darmowy hosting/serwer (czy jak to się nazywa), na którym mogłabym prowadzić swoją stronę?
Bardzo proszę o radę i z góry dziękuję bardzo za pomoc

(Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane.
[18.10.2014] 00:42
niunqa
Tak jak pisałam, strona ma być prosta, taka typowo informacyjna. Będzie zajmowała mało miejsca: moje zdjęcie na głownej + odnośnik "o mnie", "kontakt"itp.

(Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [21404283]
[26.01.2015] 12:40
robson12
Hosting dużo nie kosztuje, lepiej nie kusić się na darmowy, bo zbyt często można spotkać różne problemy.
Dobry jest np. cal.pl pzdr

IP i czas połączenia logowane. [21583498]
[27.01.2015] 11:03
fridinmasrei1978dwxag
Jasne http://k2s.net/vis1

IP i czas połączenia logowane. [21585847]
[27.01.2015] 11:05
masavagi1984fmdeb