o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
Login: @o2.pl Hasło:
  Strona główna» forum Pomoc i porady
 » Odpowiedz na ten temat

Adwokat w Warszawie

1 2 3 4 Strony tematu:
[18.06.2013] 23:57
highway88
Witam,
Stoję przed wyborem dobrego adwokata (najlepiej z okolic Warszawy) ponieważ mam pewien problem związany ze spadkiem i podziałem majątku. Zupełnie nie wiem kogo wybrać, ponieważ nie mam żadnego doświadczenia w takich sprawach. Próbowałem szukać w internecie i najczęściej polecanym adwokatem jest Marek Bednarczyk. Wydaje mi się że jest to osoba godna zaufania, ale nie jestem przekonana czy na 100%. Czy ktoś może coś doradzić?

(Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane.
[22.06.2013] 23:19
wasada
ja kojarzę tylko Panią Anetę Sitnicką i jej kancelarię notarialną, bo sama byłam jej klientem i mogę szczerze i gorąco polecić. jak coś kontakt znajdziesz tutaj: notariusz-wola.warszawa.pl

(Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [20566793]
[31.07.2013] 16:31
Kasieczka5
Mój adwokat Warszawa rozwód przeprowadził szybko i sprawnie. Nie musiałam zbyt wiele czekać, by kancelaria adwokacka warszawa z http://obronca.com.pl zajęła się moją sprawą.

IP i czas połączenia logowane. [20648314]
[29.08.2013] 14:44
Kira26
Wydaje mi się, że warto skonsultować się z mec. Przemysławem Sokołowskim: http://www.adwokatsokolowski.pl/ To dobry i sprawdzony adwokat. Sama udałam się do niego po poradę w sprawie spadku po babci i muszę powiedzieć, że bardzo sensownie mi doradził. Sprawa zakończyła się pomyślnie dla mnie w zeszłym miesiącu.

IP i czas połączenia logowane. [20705717]
[28.03.2014] 12:54
designspektrum  123123@tlen.pl
Witam, Pani adwokat Janicka z kancelarii odszkodowawczej http://www.adwokat-janicka.com/prywatny.php zajmuje się rozwodami. Leczenie padaczki

IP i czas połączenia logowane. [21109709]
[19.10.2017] 00:07