o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
Login: @o2.pl Hasło:
  Strona główna» forum Moje wrażenia z...
 » Odpowiedz na ten temat

nie wiem gdzie pojechać z żoną

1 2 3   » 7 Strony tematu:
[07.05.2013] 20:06
grastoff
Chodzi o jakiś romantyczny wypad. Luksus, SPA, szmery bajery - nie znam się na tym, ale wiem, że żonie się marzy. Najlepiej w górach - macie jakieś doświadczenia / pomysły?

(Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane.
[13.05.2013] 09:11
szaraczek
To wszystko plus jeszcze wyjazd za granicę w jakieś błogie miejsce to powinno zadowolić Twoją żonę. Ja brałem kredy z pożyczka-gotówka.pl na taką eskapadę, ale żona była wniebowzięta

(Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [20482212]
[13.05.2013] 16:56
Mysza_87
Wsiadaj w samochód, pakuj żonkę i ruszcie na spontanie takie wypady są najlepsze!

IP i czas połączenia logowane. [20483436]
[25.05.2013] 14:52
katerina888
Zdecydowanie zrób jej niespodziankę i zorganizuj spontaniczny wyjazd w piątek wieczorem MY często organizujemy wyjazdy tak że wypożyczamy auto z Panka i jeździmy w różne miejsca, raz w góry, do Zakopanego, byliśmy też w Kazimierzu, na Mazurach, teraz na długi weekend jedziemy nad morze w okolice Gd

IP i czas połączenia logowane. [20509840]
[26.05.2013] 00:23
szklankawody
a co powiesz na SPA w górach? rezydencja nad Wodospadem w Karkonoszach jest wspaniała. cudowna obsługa, pyszne jedzenie, krajobrazy no i pokoje naprawdę cudowne!

IP i czas połączenia logowane. [20511256]
[25.11.2017] 04:44
[26.05.2013] 13:05
salina