o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
Login: @o2.pl Hasło:
  Strona główna» forum Ogólna dyskusja
 » Odpowiedz na ten temat

Strony z fajnymi wycieczkami?

[29.03.2012] 19:04
sylwia hp
Hej. Planujemy ze znajomymi lecieć na jakieś fajne wakacje. Wahamy się między Turcją a Egiptem. Znacie może jakieś strony z promocjami? Zależy mi na tym żeby wiele wycieczek było na jednej str i żeby można było sobie coś wybrać. Chcielibyśmy lecieć z jakimś dobry, znanym biurem. Wiadomo, że bardziej znani organizatorzy bardziej dbają o klientów, nie narażą się na jakieś straty. Myśleliśmy o alfa starze, tui albo triadzie. Bo z biurem "X" leciec nie chcemy. Z góry dzięki za pomoc!

(Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane.
[26.04.2012] 21:45
Bartoszekk
Nie znam się na biurach, ale w tym roku lecę akurat z alfa starem. Z nimi było najtaniej, a do tego mieli najlepszą ofertę. Wcześniej latałem z innymi i bywało różnie. Z alfa starem lecę pierwszy raz i do Egiptu też pierwszy raz. Mam nadzieję, że będzie wszystko dobrze, hotel na zdjęciach i cała oferta w katalogu wyglądała naprawdę imponująco i zachęcająco.

(Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [19503302]
[26.04.2012] 22:17
sylika
Ja co roku wyjeżdżam na urlop gdzieś za granicę, wcześniej wyjeżdżałam z Itaką, byłam na jednej wycieczce i w sumie było ok, potem z wezyrem, niestety nie było juz tak kolorowo bo pozmieniali nam godziny wyjazdu, byliśmy z małym dzieckiem i trochę sprawiło nam to trudności, potem wykupiliśmy z polecenia wycieczkę w alfa starze do Turcji i powiem szczerze, że biuro godne polecenia, wszystko zgodne z opisem, hotel naprawdę czysty, dostosowany do rodzin z dzieckiem, w tym roku znowu z u nich wykupiliśmy wycieczkę, tym razem do Egiptu.

IP i czas połączenia logowane. [19503461]
[26.04.2012] 22:50
Brenadetta