o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
Login: @o2.pl Hasło:
  Strona główna» forum Ogólne forum dla studentów
 » Odpowiedz na ten temat

Szkoła Policealna Gdańsk!

1 2
[15.01.2012] 17:22
Dudzia
Witam wszystkich! Szukam jakiejś dobrej szkoły w Gdańsku. Chciałabym zaocznie zrobić sobie kurs np rachunkowości. Studiuję dziennie, dorywczo pracuję i chciałabym coś jeszcze dla siebie zrobić. Myślałam o cosinusie ale średnie opinie o nich czytałam. Jest jeszcze Progres, ale nie wiem czy w Gdańsku jest oddział? Z góry dziękuję za opinie.

(Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane.
[16.01.2012] 22:50
fijołka
Wydaje mi się, że w Gdańsku też mają oddział, ale to już najlepiej sprawdzać na stronie. Tam są zawsze podane wszystkie informacje. Ja do progresu chodziłam tyle że już jakiś czas temu i nie w Gdańsku, a w Warszawie. Miło wspominam, super kadra dzięki której naprawdę dużo się nauczyłam. Chodziłam na kurs aranżacji wnętrz, pozwoliło mi to rozwijać moją pasję. I chodziłam na każde zajęcia, tak były ciekawie prowadzone. Zero nudy!

(Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [19241027]
[16.01.2012] 23:56
890fvyhncjskldp;uh
Ja chodze do cosinusa, ale do Łodzi i poziom jest jak na taką szkołę i tak niezły, ale do studiów to i tak daleko.

IP i czas połączenia logowane. [19241242]
[14.03.2012] 12:01
Dudzia
Wiadomo, że to nie są studia. Nawet nie mają podejrzewam takiego celu. Ale na pewno mają rację bytu. Bo można się dużo nauczyć, są ciekawe kierunki, każdy może znaleźć coś dla siebie, a jak wiadomo, u nas dyplom zawsze się przydaje. Sporo pozytywnych opinii czytałam i na temat cosinusa i na temat Progresu. I z wielką chęcią na kurs pójdę.

IP i czas połączenia logowane. [19394860]
[17.03.2012] 13:26
Hisza