o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
Login: @o2.pl Hasło:
  Strona główna» forum Tlenofon, czyli telefon przez Internet
 » Odpowiedz na ten temat

DotPay - prowizja za sasilenie konta

[05.05.2010] 07:54
MarcePan300
Wyglada na to ze problem z zasilaniem konta zostal rozwiazany, ale przeczytalem Regulamin DotPay, i wynika ze przelewy elektroniczne / kanaly platnosci (spis bankow w regulaminie) - pobierana jest przez DotPay prowizja 3.9%. Banki niektore pobieraja prowizje za przelewy internetowe, ale ja chcialbym ustawic sobie stalego odbiorce - potrzebne dane do przelewu -> Freeconet. W DotPay tych danych nie widac. Poza tym trzeba podac nazwisko i troche mi sie to nie podoba...

   (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane.
[06.05.2010] 15:35
wcbb
A ja nie mogę dokonać płatności wybieram mTransfer i du.. strona mbanku napisała że niewłaściwe dane wejścia. Próba 6 razy i za każdym razem to samo. mBank odpowiada, ze to nie ich wina. Nie jarze o co chodzi. wcześniej nie miałem żadnych problemów. Coś pokopali z tymi płatnościami.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16630691]
[11.05.2010] 13:28
undefine
To nie jest taka prosta sprawa - kazda transakcja ze strony freeconetu ma unikalny identyfikator transakcji - na podstawie ktorego rozpoznawane są wpłaty użytkowników. Nie ma więc możliwości ustalenia "zlecenia stałego" na doładowanie określonego konta. Niestety

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16652939]
[11.05.2010] 14:46
MarcePan300
Nie wyrazilem sie precyzyjnie ... Utworzylem sobie stalego odbiorce, a tytul przelewu z kazdym razem zmienialem na taki jaki generowany byl przy kazdym kolejnym doladowaniu. Rozmawialem wczoraj z Konsultantem (udalo mi sie dodzwonic - i musze dokladnie doczytac Regulamin DotPay -> prowizje i oplaty ...
Niepokoi mnie natomiast to ze wykonalem przedwczoraj (niedziela 09.05 w godz wieczornych) doladowanie konta poprzez DotPay i do teraz (wtorek 11.05 godz 1421)moje konto nie zostalo doladowane!
Wyslalem potwierdzenie wykonania przelewu na podany przez Konsultanta adres i niestety nic
Dlaczego nie moge tak jak poprzednio uzywac tytulu generowanego przez panel Tlenofonu, zamiast potem tytulu generowanego przez DotPay? Tylko ze oczywiscie na inne konto. Generalnie ja teraz mam duzy problem z doladowaniem. Od 2 tygodni nie moge doladowac konta.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16653197]

 » Odpowiedz na ten temat