o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
Login: @o2.pl Hasło:
  Strona główna» forum O kobietach
 » Odpowiedz na ten temat

PERFECT BUST - naturalne powiększenie piersi?

    1 2 3   » 6 Strony tematu:
[02.04.2010] 10:06
korakaro
Witam! Chciałam z Wami podyskutować na temat sposobu na naturalnego powiększenie piersi. Chce zamówić zestaw Perfect Bust, ale nie mam pewności co do skuteczności... Czy mogłybyście mi powiedzieć coś więcej na ten temat? Czy któraś z was go stosowała i jakie miala efekty? prosze o pomoooc

   (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane.
[02.04.2010] 11:24
mamasara
czesc! ja stosowałam jak juz mi dziecko wywssalo prawie cale piersi zaczelam jakos pol roku po tym jak skonczylam karmic, i odzyskalam moje piersi na tyle ze byly znowu ladne pelne, a nie takiekjlaptuski, potem mialam przerwe - piersi wcioaz ladne ale teraz dokupilam kolejna kuracje bo skoro wtedy urosly do takich ksztaltow to mam nadzieje ze urosna wieksze przy drugim podejsciu

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16480885]
[02.04.2010] 12:09
jadźka
hejka, ja tez jestem ciekawa jakie i czy są efekty chce kupic ten zestaw wiec prosze o opinie! dzieki

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16481008]
[02.04.2010] 12:27
huhuhur
czesc ja stosuje tabletki i zel od jakis dwoch tygodni, szczerze powiem ze nie widzie jeszcze zadnej roznicy, ale to podobno nie ma na to szans w taki ktrotki czasie, poza tym lekarz mi mowila ze i tak szybciej nie daloby rady - to fizycznie nie byloby mozliwe, wiec mam byc podobno cierpliwa i liczyc na to ze zadziala to na moj organizm. no to bede wam pisac jak tak postepy ...

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16481074]
[02.04.2010] 12:31
huhuhur1
wolnosc slowa, walcze w imie swoich szans, poza tym to kim ty jestes, dobra forum obrazyy

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16481094]
[24.11.2017] 17:44
[02.04.2010] 12:42
dominika23
hejka, to moze ja sie wypowiem, stosowalam juz roznego rodzaju powiekszacze, roznie to bylo z nimi szczerze mowiac, ale z zadnym nie wytrzymalam dluzej niz dwa miechy i rzucalam w kąt bo efektów widac nie bylo, to bylo rok temu, perfect bust nie stosowalam wiec nie wiem, ale nie wiem czy to nei dziala tak samo jak reszta....

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16481145]
[16.04.2010] 11:09
czesc tereska
czesc dziewczyny, ja lykalam to az 4 miesiace, piersi urosly mi tylko jeden rozmiar - w przyblizeniu, rozczarowałam sie bo bylo napisane ze do 3 nawet można powiększyć, 4 miesiace i rozmiar a tyle pieniazków, moze dla kogos jeden rozmiar to dużo i to wystarczające ale nie dla mnie

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16542019]
[21.04.2010] 11:33
rozsądna dama
witam, sluchajcie ja kupilam te tabletki i jestem z nich olbrzymie zadowolona! piersi sa piekne jedrne jak nigdy no i troszke wieksze a uzywam 3 tygodnie, nie wiem o co tyle draki ze to nie dziala kiedy dziala i to widze =] polecam sa bossssssskie

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16564705]
[22.04.2010] 15:37
AgnieszkaMa26
czesc dziewczyny, właśnie to kupiłam i mam nadzieje, ze efekt bedzie takie jakiego oczekuje. pozdrawiam serdecznei

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16570325]
[27.04.2010] 11:41
garcia34
witam, szukalam informacji o fabulous brest, zastanawialam sie nad kupnem, w tym samym sklepie chyba dosc popularnym odkrylam w tej samej cenie lek co sie nazywa perfect bust i teraz sie waham, ktory kupic, cena ta sama, wiecej dobrych opinii zbiera jednak ten drugi, macie jakies spostrzezenia odnośnie tych obu konkretne porownanie? ?

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16589981]
[27.04.2010] 15:12
pokuracji
witaj, ja stosowalam perfect bust, 3 opakowania starczyly mi na 3 miesiace i po nich piersi niestety nie byly trzy rozmiary wieksze, urosly mi jedyni z rozmiar. ty innych tabletek juz nie bralam no stracilam na dzieje i sadze ze jedynie operacja wchodzi w gre. pozdrawiam

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16590925]
[28.04.2010] 13:42
andzelikka2344
jasne jasne, a mi na ręce kaktus wyrośnie....

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16595053]
[28.04.2010] 15:34
KoalaMisia
nie chyba po tym kaktus nie rosnie mi sie wydaje ze tak jak piszecie troche w tym marketingu, ale jednak na niektore dziala, wiec i troche prawdy, mozen ie ma sie co zle nastawiac, a moze zadziala, tylu dziewczetom pomoglo to moze nie jest takie glupie, swoja droga rzeczywiscie trudno uwierzyc, ze takie cos mozze sprawic ze piersi beda wieksze...to wbrew mojej logice, ale tam jest napisane w sumie o tyc h fotoestrogenach, a ostatnimi czasu dosc glosno o tym bylo, wiec moze by ludziom w glowy glupot lekarze nei zapychali .. nie wiem, trudno mi sie ustosunkowac...

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16595622]
[03.05.2010] 20:49
PERFECT BIUST
A GDZIE TO MOZNA KUPIC? NAPISZCIE PROSZE

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16617910]
[05.05.2010] 10:18
mamasara
PERFECT BIUST - ja calosc kupilam w sklepie internetowym perfectbust.pl

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16624815]
[06.05.2010] 15:35
PERFECT BUST
mamasara (10.05.05 10:18):
PERFECT BIUST - ja calosc kupilam w sklepie internetowym perfectbust.pl

A JEZELI NIE PRZEZ INTERNET TO GDZIE MOZNA KUPIC?

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16630696]
[07.05.2010] 11:19
mamasara
PERFECT BUST - hmmm, nie wiem, trzeba by sie było zorientowac, bo paczke wywaliłam, ale byl tam aders, ewentualnie na necie poszukac gdzie maja cos stacjonarnego.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16634572]
[07.05.2010] 22:09
PERFECT BUST
mamasara (10.05.07 11:19):
PERFECT BUST - hmmm, nie wiem, trzeba by sie było zorientowac, bo paczke wywaliłam, ale byl tam aders, ewentualnie na necie poszukac gdzie maja cos stacjonarnego.

TYLKO ZE NIGDZIE NIE MOGE ZNALEŹĆ I TEMU PYTAM JAK KTÓRAŚ WIE TO NIECH NAPISZE PROSZE

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16637589]
[10.05.2010] 10:46
mamasara
PERFECT BUST - tu masz namiar http://perfectbust.pl/

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16647869]
[10.05.2010] 10:49
mamasara
a jeśli chodzi o stacjonarkę to znalazłam (bo chyba tego nie mogłas znaleźć) to jest salon jak widze w Warszawie ul. Kabacki Dukt 2 (koło metra Kabaty)

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16647881]
[10.05.2010] 15:57
PERFECT BUST
mamasara (10.05.10 10:49):
a jeśli chodzi o stacjonarkę to znalazłam (bo chyba tego nie mogłas znaleźć) to jest salon jak widze w Warszawie ul. Kabacki Dukt 2 (koło metra Kabaty)

DZIEKI ZE POŚWIĘCIŁAS CZAS I ZNALAZŁAS COS. NIESTETY DO WAWY MAM DALEKO WOLAŁABYM GDZIES W KRAKOWIE. ALE NIE WIEM GDZIE

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16649204]
[11.05.2010] 12:54
mamasara
PERFECT BUST (10.05.10 15:57):
mamasara (10.05.10 10:49):
a jeśli chodzi o stacjonarkę to znalazłam (bo chyba tego nie mogłas znaleźć) to jest salon jak widze w Warszawie ul. Kabacki Dukt 2 (koło metra Kabaty)

DZIEKI ZE POŚWIĘCIŁAS CZAS I ZNALAZŁAS COS. NIESTETY DO WAWY MAM DALEKO WOLAŁABYM GDZIES W KRAKOWIE. ALE NIE WIEM GDZIE
Nie ma problemu ale w Krakowie to nie wiem gdzie jest z tym jakiś sklep niestety tego juz nie moge znaleźć. Nie możesz zamówić przez internet?

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16652812]
[11.05.2010] 13:11
pierśDOprzodu
ja zamowiłam przez internet chociaz jestem z wawy i doszlo szybko zaplacilam za przesylke 18 zl (wiem wiem sporo) ale tak to jest w dzisiejszych czasach, prym wiedzie internet i ja wolę z niego korzystać, poza tym paczka byla szara i nie bylo widac ze zamawiam pigulki na powiększenie piersi

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16652866]
[11.05.2010] 21:04
PERFECT BUST
WŁAŚCIWIE TO MOGŁABYM PRZEZ INTERNET, I WIEM ZE NIE BĘDZIE WIDAC JAK PRZYJDZIE PACZKA ALE MIESZKAM JESZCZE Z RODZICAMI I JAK PRZYJDZIE PACZKA A ONI PRZYPADKIEM OTWORZĄ TO SPALE SIE ZE WSTYDU:/ A I CIEKAWSCY SA STRASZNIE TEMU SZUKAM SPOSOBU ZEBY KUPIC I DOSTAC TO DO RĘKI A NIE POCZTA

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16654892]
[12.05.2010] 09:31
mamasara
PERFECT BUST (10.05.11 21:04):
WŁAŚCIWIE TO MOGŁABYM PRZEZ INTERNET, I WIEM ZE NIE BĘDZIE WIDAC JAK PRZYJDZIE PACZKA ALE MIESZKAM JESZCZE Z RODZICAMI I JAK PRZYJDZIE PACZKA A ONI PRZYPADKIEM OTWORZĄ TO SPALE SIE ZE WSTYDU:/ A I CIEKAWSCY SA STRASZNIE TEMU SZUKAM SPOSOBU ZEBY KUPIC I DOSTAC TO DO RĘKI A NIE POCZTA
Słuchaj, może nie będą wścipscy az tak, żeby otwierać twoją presyłkę ale możesz sobie równie dobrze zażyczyć dostarczenia przesyłki na pocztę i odebrania jej na nazwisko, weż tam zadzwoń do konsultantki jakiejs i sie dowiedz.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16656480]
[12.05.2010] 13:33
TReLka
ja poszukiwałam długi czas sposobu na to zeby mi piersi urosły, robiłam masaże, masaże wodą letnia-zimna do tego piłam siemie lniane z wodą wyglądające jak gluty no i powiem tak, NIE BARDZO.... od tego owszem jakos poprawia sie kondycja piersi, a co do dalszego mojego powiekszanai, kupiłam tabletki na powiekszenie piersi no i co widze? łykam to juz dwa tygodnie i nic. Czytam was i wam zazdroszcze ze na wiekszosc jednak to działa a ja nadal pozostaje w stadium płaskości. Nie wiem czy to kwestia organizmu czy czego, tam sa te fitoestrogeny ktore powinny dzialac bezwzglednie nie wiem moze za szybko spodziewalam sie kokosów, srodek ten lykam i wylykam caly... moze jednak cos sie stanie. Kiedy u was sie cos ruszyło?

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16657305]
[14.05.2010] 15:05
stosowaałam
czesc dziewczyny, ja stosowałam ten środek i to z całą pewnościa stwierdzić mogę ze na mnie zadziałało, niestety dosc kosztowne to bo kupiłam taki zestaw 6 opakowań ale nie załuje tego wcale, piersi są większe (oczywiscie nie prawda ze urosną giga wieksze o 3 rozmiary) ale ja mam jeden pełen rozmiar wieksze. nie wiem jak to jest, ze czytam wiele niepochlebnych opinii, moze to kwestia organizmu? w każdym bądz razie ważne jest żeby podejsc do tego wszystkiego z pewnym marginesem, bo chyba nigdy nic nie jest pewne w 100% jesli chodzi o efekty, wlosy nie rosną same po tabletkach w chwile - trzeba cierpliwości, nie poprawi sie w chwile cera, tak samo jest z tym, po chwili piersi nie wyskoczą jak sprezyny, bo co bym sie musialo z nimi dziac? wiec odwagi kobitki i badzcie dobrej mysli, wkladajac troche systematyki cierpliwosci i cwiczen, pozdrawiam

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16665529]
[18.06.2010] 16:48
Jagodowa_Milosc
o dobrze, ze to czytam, bo walsnie planowałam kupić, ale się wahałam, w takim razie mam nadzieje ze zadziała...pozdrawiam

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16812498]
[27.06.2010] 02:25
jakalola3  jaklaola3@tlen.pl
Radze nie wieżyc w takie bzdety. Naturalnie biustu nie da się powiększy tylko ujędrnić i to ujędrnienie tez bym za bardzo nie wie-żyła.
Radze zaakceptować i pokochać swoje cytrynki Nie możesz zmienić przeszłości, ale przeszłość zawsze powraca, żeby zmienić Ciebie. Zarówno twoją teraźniejszość jak i przyszłość

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16848683]
[27.07.2010] 21:29
daagmaaraa
Kazdy ma rozne opinie na temat powiekszania piersi przez tableki, ja natomiast jestem bardzo zadowolona z efektow, piersi sa okraglejsze, jedrniejsze i powiekszyly sie o jeden rozmiar. Stosuje je od 3 miesiecy, zadnych skutkow ubocznych. Nie neguje innych ktorzy stosuja cos innego poniewaz kazdy ma prawo stosowac co mu sie zywnie podoba, wazne jest zadowolenie. Nazywaja sie Fabulous Breasts http://www.intymnosc.pl/aff/8505/powiekszani e-piersi/fabulous-breasts-tabletki-90-sztuk-rekomendowany

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16975519]
[10.08.2010] 08:42
niucha...
Może ktoś mi powiedzieć w jakim wieku można korzystać z produktu Perfect Bust? Pozdrawiam i czekam na pomoc!!

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [17028352]

    1 2 3   » 6 Strony tematu:
 » Odpowiedz na ten temat