o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
Login: @o2.pl Hasło:
  Strona główna» forum TV / Radio / Prasa
 » Odpowiedz na ten temat

Wyłączanie dzwięku przy włączaniu i wyłączaniu telewizora

    1 2
[17.10.2014] 20:02
polka30
LzP (11.04.2011.21 17:35):
MENU na pilocie
- Zakładka czwarta od góry - PLUG & PLAY
OGÓLNE
- Melodia - WYŁ.

Myślalam że się pozbędę tego hałasu ale mi pokazuje że mam pin wprowadzić a po tym utracę ustawienie kanałów.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [21403714]
[26.12.2014] 00:26
kaktusss22  kaktusss22@tlen.pl
wdzięczna (10.05.2010.30 07:00):
O dzięki egon76!
O dzięki błogosławiony internecie!
tyle czasu się męczyłam!

Przyłączam się! egon76- bądź zdrów do późnej starości, w podzięce za przywrócony mir "nocno-domowy"POZDRAWIAM I DZIĘKUJĘ!

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [21523384]
[26.12.2014] 00:29
kaktusss22  kaktusss22@tlen.pl
egon76 (10.01.2010.09 20:10):
Znalazłem odpowiedź na to pytanie. Musisz wejść w MENU->USTAWIENIA->OGÓLNE->MELODIA i tam jest domyślnie ustawienie na poziom ŚREDNI. Wystarczy ustawić na WYŁĄCZONE. Note bene jest to w tym samym miejscu co ustawienie na tryb oszczędnościowy.
Pozdrawiam Bądź zdrów do późnej starości, w podzięce za przywrócony mir "nocno-domowy"POZDRAWIAM I DZIĘKUJĘ!

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [21523387]
[20.01.2015] 17:43
grenamoles1988gtbnf
Elka 50012 (14.09.2014.28 22:08):
mikka (14.02.2014.25 13:31):
MENU->USTAWIENIA->OGÓLNE->MELODIA i tam jest domyślnie ustawienie na poziom ŚREDNI. Wystarczy ustawić na WYŁĄCZONE.
zrobiłam tak i nic się nie zmieniło. ktoś pisał że tv może być ustawiony na tryb sklepowy i żeby wyłączyć dźwięk trzeba go ustawić na dom. ale ja mam problem bo nie wiem gdzie mam szukać tego trybu sklepowego bo przejrzałam całe menu i nie znalazłam tego. jeśli ktoś wie jak wejść to proszę o pomoc. dzięki

Jasne http://www.123chs.com/e

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [21572233]
[21.01.2015] 23:09
blowveteaftrit1979sxiba
Fabiola (12.11.2012.12 09:56):
Problem leży w ustawieniach pomiędzy trybem sklepowym a domowym. Należy wejść w ustawienia plug and play, gdzie mamy możliwość wyboru ustawienia. Przy trybie domowym melodie wyłączamy tak, jak pisali koledzy wyżej. W trybie sklepowym wyłączenie melodii jest niemożliwe.

Jasne http://i.ven.bz/eGFr

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [21575173]
[18.11.2017] 00:15
[25.01.2015] 21:58
vilroutiper1986nuhpd
joannannnnna (12.03.2012.26 17:30):
jesteś wielki!!!I zycie stało się przyjemniejsze walczyłam z tym dźwiękiem, jakaś masakra.

Jasne http://iitd.info/e7p9

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [21582799]
[26.01.2015] 02:02
nistcaromins1987pmaab
Lily .D (10.12.2010.04 20:42):
DZIĘKI DZIĘKI DZIEKI!!!! jest!!! juz sie nie dźwiękuje jestem wdzięczna ;**

Jasne http://corta.co/f

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [21583145]
[09.02.2015] 21:20
kamexus
platyp (11.07.2011.01 14:08):
Wszystko fajnie, melodię wyłączyłem zaraz po zainstalowaniu telewizorka w domu, ale jakiś czas temu 10 miesięczna córka dorwała pilota i tak zblokowała, że mimo wyłączenia w menu, powracają ustawienia na średnie i za Chiny nie mogę tego wyłączyć. Wyłączenie działa do momentu wyłączenia tv. Po ponownym włączeniu melodia wraca jak koszmar. Czy któs z was wie jak to odblokować?

Matko, znalazłem tą dyskusją z tym samym problem. Błagam pomoście mi bo ta melodia krew zalewa

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [21609676]
[23.06.2015] 15:28
bukusl500
DZIĘKI WAM WIELCY ZA POMOC!!!
Czyli podsumowując:
Dźwięk wyłącza się w ustawieniach melodii, ale najpierw trzeba mieć wyłączony tryb sklepowy a żeby wyłączyć tryb sklepowy trzeba wejść w ustawienia telewizora przy podłączeniu antenowym a nie np. satelitarnym. Ustawienia sklepowe zmienia się w plug & play (oczywiście działa to tylko przy podłączeniu antenowym).
U mnie zadziałało, życzę miłej zabawy

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [21831219]
[15.01.2016] 21:59
mnjn
ten cholerny dzwiek budzil mi niemowle :/

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [22154256]
[23.01.2016] 14:21
zx12345
Dzięki po kilku latach wyłączyłem ten dzwięk

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [22164930]
[10.04.2016] 13:16
zico
a mnie nie udaje się rozwiązać problemu ponieważ nie mogę usunąć trybu sklepowego , jak przełączyć na wejście antenowe ?
model LE32B530 oprogramowanie T- CRLPEUFC0 2004.0
bardzo proszę o pomoc bo mnie tu trafi........

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [22266881]
[07.05.2016] 08:06
sedy
Dzieki

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [22299935]
[03.06.2016] 23:51
stiop
bukusl500 (15.06.2015.23 15:28):
DZIĘKI WAM WIELCY ZA POMOC!!!
Czyli podsumowując:
Dźwięk wyłącza się w ustawieniach melodii, ale najpierw trzeba mieć wyłączony tryb sklepowy a żeby wyłączyć tryb sklepowy trzeba wejść w ustawienia telewizora przy podłączeniu antenowym a nie np. satelitarnym. Ustawienia sklepowe zmienia się w plug & play (oczywiście działa to tylko przy podłączeniu antenowym).
U mnie zadziałało, życzę miłej zabawy

DZIĘKUJĘ.
Już drugi raz pomogliście mi z tym irytującym dźwiękiem.
Serdecznie pozdrawiam wszystkich.
Wyłączenie dźwięku w tv Samsung

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [22333359]
[30.01.2017] 23:06
Mariko
Egon76 strasznie ci dziekuje.tez z tym walczylam duzo czasu.juz nie ma tego okropnego dzwieku.dziekuję!!!!!

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [22625283]
[01.03.2017] 08:04
Tomek Władysławowo
Wreeeeeeeeszcie!!!!
Dobrze , że coś mnie tknęło i poszukałem w necie.
Dzięki za poradę!
Denerwował mnie ten dźwięk przez 3 lata (a żonę chyba z 5lat )
Sprzedawcy oczywiście mówili , że "z tym dźwiękiem nic się nie da zrobić".
Ps. Melodia startu i wyłączania była u mnie ustawiona na "wysoka"

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [22662590]

    1 2
 » Odpowiedz na ten temat