o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
Login: @o2.pl Hasło:
  Strona główna» forum Linux
 » Odpowiedz na ten temat

LINUX JEST BEZNADZIEJNY - A LINUKSOWA PROPAGANDA KŁAMIE

1 2 3 4 Strony tematu:
[16.09.2009] 01:40
Vikken
WŁAŚNIE KOLEJNY RAZ BORYKAM SIĘ Z CIĄGŁYMI ZAWIESZKAMI SYSTEMU, OCZYWIŚCIE GDY PYTAM O POMOC LINUKSIARZE NABIERAJĄ WODY W USTA.
LINUX JEST WOLNY, NIESTABILNY, SĄ ZAWSZE Z NIM PROBLEMY, ZE WSZYSTKIM, A LINUKSOWCY MAJĄ NA TO WYTŁUMACZENIE: WSZYSCY SĄ WINNI TYLKO NIE LINUX.
PRAWDA JEST TAKA: LINUX TO SYSTEM KTÓRY GWARANTUJE KŁOPOTY.
PRACUJĘ NA LINUKSIE NON TOPER OD ROKU ALE PO PRZEBRNIĘCIU PRZEZ WIELE DYSTRYBUCJI MAM DOSYĆ, PRAKTYCZNIE KAŻDA Z NICH TO ZWYKŁE GÓWNO KTÓRE I TAK NIGDY NIE BĘDZIE RÓWNIE UŻYTECZNE CO NAJBARDZIEJ ZASYFIONY NAWET WINDOWS. WSZYSTKIE PLUSY KTÓRE PROPAGANDA LINUKSOWA WYMIENIA TO BZDURY.
BĘDĘ SIĘ MUSIAŁ NA NOWO PRZYZWYCZAIĆ DO WINDOWSA BO LINUKSA MAM DOŚĆ...

(Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane.
[16.09.2009] 16:50
informator kulturalny z kraju
Nikt tu głuchy nie jest, a pisanie dużymi literami jest zwyczajowo traktowane jako krzyk.
Cieszy fakt, że podzieliłeś się swoimi rozterkami na tym forum. Na pewno wnosi ono wielki wkład w rozwój Linuksa, a już Twoja wiedza będzie nieoceniona dla przyszłych pokoleń młodych adeptów pod znaku pingwina.

(Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15499748]
[16.09.2009] 17:03
Mister Hit
A może ten krzykacz i nerwus ma po prostu jakiś stary przedpotopowy komputer o mało zabawnych parametrach? Na takim kompie nowsze linuxy rzeczywiście za dobrze nie będą chodzić!

IP i czas połączenia logowane. [15499805]
[16.09.2009] 17:08
Mister Hit
Vikken (09.09.16 17:06):