o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
Login: @o2.pl Hasło:
  Strona główna» forum Tlenofon, czyli telefon przez Internet
 » Odpowiedz na ten temat

Router linksys wag54g2 plus bramka pap2t-r.

[10.08.2009] 13:44
adam.katowice
Witam
Zakupiłem nowy router wag5442 i podłączyłem do niego moja bramke. Mam nan niej 2 numery, trzeci numer mam na komputerze.
I teraz jest problem - na komputer dodzwonić się mogę normalnie, na bramke nie da rady. Dzwonić z niej moge normalnie ale dodzwonić się nie mogę. Kiedy wykonuję próbę mam normalny sygnał jak by nikt nie odbierał.
Jakieś pomysły?

   (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane.
[10.08.2009] 17:42
wersatis  rfranz@tlen.pl
Czy na routerze jest włączony firewall? Czy na numerze są jakieś przekierowania? Jaki jest komunikat w billingu online? Rafał Franz
Agoravoip Doradztwo usług telefonii internetowej
kom. 0668910400
tel. 223982448
www.agoravoip.pl

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15319922]
[11.08.2009] 10:30
adam.katowice
Witam
Firewall jest wyłączony, kiedy go włączę nie mam możliwości dzwonienia z komputera.
Nie mam żadnych przekierowań na inny numer a komunikat w billingu jest, że rozmowa nie została odebrana.

Problem ten widzę, że pojawia się co jakiś czas u innych użytkowników ale jak już ktoś problemu się pozbędzie to nie raczy pochwalić się w jaki sposób tego dokonał.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15322973]
[11.08.2009] 15:06
wersatis  rfranz@tlen.pl
Wystarczy tylko odblokować porty na firewallu:
UDP 5060,5061
UDP 10000 do 20000
UDP 3478, 3479
To powinno już pomóc. Rafał Franz
Agoravoip Doradztwo usług telefonii internetowej
kom. 0668910400
tel. 223982448
www.agoravoip.pl

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15324510]
[12.08.2009] 14:06
adam.katowice
Dalej kicha.

A czy wrzucenie bramki w strefę DMZ powinno pomóc?

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15329232]
[23.09.2017] 18:25
[13.08.2009] 16:12
sdfsdf
Adamie, jakby był problem z portami i routerem to nie miałbyś sygnału "jakby nikt nie odbierał".
To oznacza że bramka dzwoni, może masz dwa porty w bramce a tylko do jednego portu podłączony telefon.
Dzwonisz na numer portu 1 a telefon masz podłączony do portu 2 i dlatego masz taki objaw jak opisujesz.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15334561]
[13.08.2009] 18:34
adam.katowice
sdfsdf (09.08.13 16:12):
Adamie, jakby był problem z portami i routerem to nie miałbyś sygnału \"jakby nikt nie odbierał\".
To oznacza że bramka dzwoni, może masz dwa porty w bramce a tylko do jednego portu podłączony telefon.
Dzwonisz na numer portu 1 a telefon masz podłączony do portu 2 i dlatego masz taki objaw jak opisujesz.


   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15335115]
[13.08.2009] 19:00
adam.katowice
sdfsdf (09.08.13 16:12):
Adamie, jakby był problem z portami i routerem to nie miałbyś sygnału \"jakby nikt nie odbierał\".
To oznacza że bramka dzwoni, może masz dwa porty w bramce a tylko do jednego portu podłączony telefon.
Dzwonisz na numer portu 1 a telefon masz podłączony do portu 2 i dlatego masz taki objaw jak opisujesz.


Najprostsze rozwiązanie...nie tym razem.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15335199]
[18.12.2009] 10:55
adam.katowice
Witam ponownie po kilku tygodniach. Problem dalej nie jest rozwiązany. Oddałem 2x router do reklamacji - raz mi napisano, że wszystko działa a za drugim razem napisano, że nie działa ale mają rozwiązanie. Mianowicie mam zmienić parametr register expires na około 100. No i pojawia się kolejny problem bo mam bramkę z tlenu i jest ona zablokowana. Jak sobie poradzic?

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15959024]
[18.12.2009] 11:42
valhalem  stachowicz_konrad@tlen.pl
Witam.

Prosimy o kontakt w tej kwestii pod numerem 223982222 dostępnej w dni powszednie od 7 do 23 albo w weekendy w godzinach od 9 do 17 . Pozdrawiam
Konrad Stachowicz

Kierownik Techniczny BOK
o2.pl Spółka z o.o., ul. Jutrzenki 177, 02-231 Warszawa

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15959245]
[25.02.2013] 18:18
kikazzz
Jeżeli dalej by sprawa nie dzialała albo oddaj router do serwisu, reklamuj. Najlepiej kupić w sprawdzonym miejscu coś, co zadziała. Dlatego ja polecam internetowy sklep wasserman.pl - mają tam tylko porządne sprzęty i to w cenach całkiem konkurencyjnych

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [20266858]

 » Odpowiedz na ten temat