o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
Login: @o2.pl Hasło:
  Strona główna» forum Z ostatniej chwili
 » Odpowiedz na ten temat

Michael Jackson żyje!!! niesamowite!

    1 «   744 745 746 747 748   » 3538 Strony tematu:
[27.10.2009] 00:04
basia.a2
inspektorzyna (09.10.27 00:01):
sory, że tak na koniec dnia Was zawalam informacjami

ALEŻ DZIĘKUJEMY

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15695857]
[27.10.2009] 00:05
kasia12389
dziwne to troche ze Mj jest w niebezpieczenstwie a ktos o tym pise na twitterze chyba lepiej byloby gdyby trzymla jezyk za zebami!!!!a teraz jest juz bezpieczny co jest teraz bo we wrzesniu chyba nie bylo zadnego wpisu az do teraz, a Ortega jest jeszcze lepszy!!!

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15695862]
[27.10.2009] 00:06
basia.a2
Jagi4 (09.10.27 00:03):
basia.a2 (09.10.26 23:58):
Jagi4 (09.10.26 23:54):
kasia12389 (09.10.26 23:47):
dziewczyny co o tym myslicie co wrzucila Inspektorzyna co???

Kasiu,no cóż,teraz przyczyna mistyfikacji zmienia się całkowicie,...za dużo wiedział?Nie wiem,jakby mój brat by się bał,za wszelką cenę chcielibyśmy mu pomóc!Nie wiem,...

ale jAGI JAKBYŚ CHRONIŁA BRATA NIE ROBIŁABYŚ CYRKÓW I ŻADEN Z JEGO PRZYJACIÓŁ NIE PUŚCIŁ BY PARY ŻE ŻYJE NO NIE?

Basiu,do tego właśnie zmierzam ,ktoś przewidział,że ludzie,prędzej czy później natką się na ten blog,to wszystko uwiarygodni.

ACHA DOBRZE MYŚLISZ

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15695870]
[27.10.2009] 00:07
Jagi4
inspektorzyna (09.10.26 23:58):
http://www.michaeljacksonhoaxdeath.com/?page _id=293/hoax-death/reply-from-la-sheriff-about-the-orange-th ing-in-the-helicopter/

tutaj temat o tym, że ten pomarańczowy co ktoś pisał, że to czlowiek który przesuwa ciało Michaela w samolocie, okazuje się, ze to pomaranczowe to jakas czesc samolotu, wiec tam nie bylo zadnego innego człowieka

Ooooooooo,a po przeczytaniu tego,mogę iść spać!Dziewczyny,ja jutro wejdę późno,przekażcie tę wiadomość Blondi,bo chyba ona znalazła info,że ten materiał z ,,ciałem,, to fak.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15695872]
[27.10.2009] 00:09
kasia12389
basia.a2 (09.10.27 00:04):
inspektorzyna (09.10.27 00:01):
sory, że tak na koniec dnia Was zawalam informacjami

ALEŻ DZIĘKUJEMY

dzieki ale teraz to uz nie wiem co mam myslec bo ja to juz wierze ze MJ nie zyje niestety ale dziwne informacje nprawde a z tym twitterem te choc cos tam musi byc na rzeczy jak jest od kwietnia ale jak MJ bylby w takim niebezpieczenstwie to chyba nie komunikowaliby sie przez internet nie??dzieki jeszcze raz za info

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15695879]
[24.07.2014] 23:39
[27.10.2009] 00:09
basia.a2
Jagi4 (09.10.27 00:07):
inspektorzyna (09.10.26 23:58):
http://www.michaeljacksonhoaxdeath.com/?page _id=293/hoax-death/reply-from-la-sheriff-about-the-orange-th ing-in-the-helicopter/

tutaj temat o tym, że ten pomarańczowy co ktoś pisał, że to czlowiek który przesuwa ciało Michaela w samolocie, okazuje się, ze to pomaranczowe to jakas czesc samolotu, wiec tam nie bylo zadnego innego człowieka

Ooooooooo,a po przeczytaniu tego,mogę iść spać!Dziewczyny,ja jutro wejdę późno,przekażcie tę wiadomość Blondi,bo chyba ona znalazła info,że ten materiał z ,,ciałem,, to fak.

DOBRANOC WAM WSZYSTKIM MIŁYCH SNÓW...NIE O STOPACH Z KARTECZKAMI HAHAHAHA

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15695880]
[27.10.2009] 00:11
Jagi4
Dobranoc wszystkim Według starego czasu,to chyba pierwsza,maaamuńciu>P>P>P

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15695886]
[27.10.2009] 00:13
kasia12389
Jagi4 (09.10.26 23:58):
inspektorzyna (09.10.26 23:55):
basia.a2 (09.10.26 23:50):
inspektorzyna (09.10.26 23:48):
basia.a2 (09.10.26 23:46):
blondi559 (09.10.26 23:37):
inspektorzyna (09.10.26 23:35):
kasia12389 (09.10.26 23:31):
inspektorzyna (09.10.26 23:27):
kasia12389 (09.10.26 23:23):
inspektorzyna (09.10.26 23:20):
http://twitter.com/midnightmlk przejrzyjcie sobie tego twittera wpisy o MJ zaczynają się od kwietnia...

Witaj a juz mialam sobie isc, a my tutaj znowy nie za bardzo z angielskiego moze napiszesz co tam ciekawego jest tak skrotowo co???


wpis pojawiają się od połowy kwietnia czyli 2 miesiące przed 25.06. Dotyczą problemów w jakie wpadł Michael i że ktoś chciał go zabić, Michael czegoś się bał, po 25.06 są wpisy, że żyje ale potrzebuje pomocy

pierwszy twitter który temat MJa i jego problemów rozpatruje od kwietnia a nie dopiero po 25.06

wersja Cassandry i wpisów na blogu Larrego Kinga są najbardziej zbl;iżone do tego co jest na tym witterze

kurcze jesli to prawda a musi cos w tym byc jesli wpisy pochodza z kwietnia to czym MJ mogl sie narazic i kto by chcial Go skrzywdzic???


nie wiem ale autor twittera też jest przerażony i szuka pomocy, wpisy są od kwietnia nie sądzę żeby był to jakiś oszołom musiał coś wiedzieć


http://translate.googleusercontent.com/trans late_c?hl=pl&sl=en&u=http://twitter.com/midnightmlk%3Fmax_id %3D5062727249%26page%3D8%26twttr%3Dtrue&prev=/search%
to jakby ktoś chciał poczytać - translatorek

mnie się kończy na 4 czerwca a jak dalej?


musisz naciskać more wtedy pojawią Ci się starsze notki...

a nowsze?to się kończy na 4 czerwca?


na samej górze masz najświeższe wejdź na oryginał bo nie wiem jak to jest w translatorze...

http://www.michaeljacksonhoaxdeath.com/?page _id=293/hoax-death/the-biggest-clue-ever-kenny-ortega-openly -stated-that-mj-helped-him-edit-the-tii-movie-by-s-t- tu macie jeszcze coś cały wywiad z Kennym Ortegą, który mówi, że MJ pomagał mu w montowaniu filmu, czy pomysł filmu nie powstal po 25.06? to jak Michael pomagał m montować? skoro oficjalnie nie żyje?
Hahahahah,ale dziadek Ortega nie umie kłamać!
gubi sie w zeznaniach najpierw daty teraz to a dziwne sa jego wypowiedzi!!!dobranoc

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15695897]
[27.10.2009] 00:32
HeavenCanWait
Halo dziewczynki, to znowu ja.. tak na raty tu wpadam
Ta fota z tą stopą, to żart na 100% tam jest naisane UWAGA DUŻO PLASTIKOWYCH ELEMENTÓW NIE NADAJE SIĘ DLA DZIECI heh ale ktoś ma dowcicip.. żal moi tej osoby ...
A jeszcze wracając do tego bloga, co ta s.. coś tam pisała o jakim s innym filmie i w ogóle, to jest tam tekst piosenki do tego filmu i ten tekst jest bardz interesujący madzik

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15695957]
[27.10.2009] 01:07
HeavenCanWait
Nie wiem, cvzy to już może było..., ale mam tekścik o doktorku
w wersji "jechał łysy z przodu głowy" Łahaaha
MURRAY obwinia Jacksona dla osobistych DR problemy finansowe Michaela Jacksona z lekarzem. CONRAD MURRAY nie winić jego możliwości finansowych nieszczęść na króla śmierci Pop's - naleganie tragedii opuścił go złamał.
Lekarza, który jest obecnie przedmiotem dochodzenia przez przechodzącą Jacksona w czerwcu (09), w obliczu aresztowania na początku tego miesiąca (Oct09) po tym jak nie pojawi się w Las Vegas sąd rodzinny prawa do udziału w rozprawie nad jego alimentów.
Murray był wynikiem odpowiedzi zarzuty zawdzięcza nenita Malibirian, matka jego 10-letniego syna, ponad 13.000 dolarów (£ 8670) w zakresie płatności, z komornika grozi do wydania nakazu aresztowania ławce, chyba że wpłaconych przez 21 października (09).
Medic prawnej zespół złożony sprzeciw do nakazu sądu i wezwał do wprowadzenia planu płatności w miejscu, bo Murray finansów zostały pozostawione w chaosie po gwiazdą pop śmierci.
Prokurator Murray, Chris Aaron mówi RadarOnline.com, "Dr Murray co ma zamiar spłacić dług off. He's going to zapłacić.
"Miał używać 150.000 dolarów miesięcznie, że Michael Jackson był będzie zapłacić, a on nigdy nie otrzymał, a dochody z jego dwie praktyki płacenia alimentów wstecz.
Next thing you know, 150.000 dolarów płatności został zatrzymany i jego dwóch przychodni były zamknięte od groźby śmierci od fanów Michaela Jacksona. Nie miał pieniędzy.
"Zadajemy biuro Las Vegas prokuratora okręgowego o minimalnym planu płatności do Dr Murray dostaje nogi z powrotem na ziemi. On zamierza zwrócić go."
Śledczy rozważają śmierci Jacksona skoncentrowały swoje sprawy na Murray, który został oskarżony o podawanie potężny Propofol leków na receptę do superstar przed jego śmiercią w dniu 25 czerwca (09).
Władze Los Angeles jeszcze do sprawy żadnych zarzutów Murray nad tragedią, która rządziła zabójstwa w sierpniu (09). madzik

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15696045]
[27.10.2009] 06:39
darusiaJ.
kasiu wiem że każdy może wierzyć w to co chce ale jakie masz dowody na jego smierć pogrzeby? na pewno nie widziałaś go ? nie wiec jedynym dowodem na to jest to że powiedzieli że nie zyje ja sądze że cassandra jest prawdziwa a jesli tak to wroci w przyszły czerwiec i sadze że na koncercie ku jego czci ujawni sie nie wierze w jego smierc za chiny jaby umarl naprawde wszystko byloby mniej albo zupelnie nie skomplikowane.nie byloby tych cyrkow a dzieci i rodzina grali swoje role to wiada wiec kasiu mozesz wierzyc w jego smierc ale ja jestem pewna ze tak nie jest

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15696191]
[27.10.2009] 07:37
ha
Joe Jackson, ojciec Michaela, postawił twórcom filmu o artyście "This Is It" poważny zarzut.

Joe Jackson twierdzi, że w dokumentalnym obrazie wykorzystano imitatorów Michaela!

"W tym filmie sfilmowano osoby udające mojego syna. Nie mam co do tego żadnych wątpliwości" - twierdzi ojciec "Jacko". "Jestem pewien, że fani zmieszają ten film z błotem" - ocenił Joe Jackson.

"This Is It" spotkał się z chłodnym przyjęciem ze strony klanu Jacksonów. La Toya Jackson zadeklarowała nawet, że nie będzie oglądała obrazu o swoim zmarłym bracie. Również i ona wątpi, że we wszystki@@@ęciach sfilmowano prawdziwego Michaela.

"Nie wierzy, że to jej brat. On nie czuł się wtedy najlepiej. Powiedziałem jej, że głos w filmie nie jest głosem Michaela. To ją bardzo zasmuciło" - skomentował Jeffre Phillips, współpracownik La Toyi Jackson.

Do sieci trafił kolejny film wideo dokumentujący próby Michaela Jacksona przed koncertami w Londynie.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15696234]
[27.10.2009] 07:42
nosz kur.......
La Toya Jackson, siostra zmarłego Michaela, szczerze o dzieciach słynnego gwiazdora.

La Toya ujawniła, że Prince Michael (12 l.), Paris (11 l.) i najmłodszy Prince Michael II zwany Blanket (7 l.) bardzo cierpią po śmierci taty.

Dziećmi opiekuje się babcia Katherine, której sąd przyznał oficjalnie prawo opieki na potomstwem zmarłego syna.

Siostra Michaela Jacksona ujawniła, że zachowanie dzieci piosenkarza często doprowadzą ją do łez:

"Paris cały czas opowiada o swoim tacie. Pisze listy do niego i codziennie nosi jego koszule. Wciąż pachną Michaelem, dzięki czemu ona czuje się bliżej taty. Cały jej pokój zaklejony jest plakatami i zdjęciami Michaela. Poza tym często ogląda nagrania z udziałem ojca" - zdradziła La Toya.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15696238]
[27.10.2009] 07:44
hehahu
W przeddzień premiery filmu \"Michael Jackson\'s This Is It\", w Łodzi, W JEDYNYM MIESCIE W POLSCE , tak jak seans nocny premirowy, który ma odbyc sie równiez tylko w tym miescie, zorganizowany zostanie Thriller Zombie Dance. Będzie to taneczny hołd dla zmarłego w czerwcu Króla Popu i jednego z jego największych dzieł: najlepiej sprzedającego się albumu wszech czasów!

Thriller Zombie Dance poprowadzi najlepszy polski sobowtór Artysty – Majkel Dżekson, a zombie żywcem wyjęte z najważniejszego teledysku w historii przejdą ulicą Piotrkowską aż do Placu Wolności, werbując przechodniów do wspólnego tańca w rytmie utworów „Thriller”, „Ghosts” czy „Is it Scary?”, dobiegających z samochodu-platformy, a miksowanych przez DJ Tobasa.

Wszystkich, którzy chcieliby być częścią tego wielkiego widowiska organizatorzy zapraszają we wtorek, 27.10., na skrzyżowanie ulicy Piotrkowskiej z Aleją Piłsudskiego o godzinie 18.00. Stylizacja na zombie obowiązkowa!

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15696241]
[27.10.2009] 08:29
głos głos
Ludziska głosujcie zeby Michas wskoczył na liste http://www.rmf.fm/au/?a=poplista#

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15696294]
[27.10.2009] 09:15
blondi559
http://www.youtube.com/v/SH8lA1RXgkY&color1= 0xb1b1b1&color2=0xcfcfcf&hl=ru&feature=player_embedded&fs=1

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15696424]
[27.10.2009] 09:17
kasia12389
darusiaJ. (09.10.27 06:39):
kasiu wiem że każdy może wierzyć w to co chce ale jakie masz dowody na jego smierć pogrzeby? na pewno nie widziałaś go ? nie wiec jedynym dowodem na to jest to że powiedzieli że nie zyje ja sądze że cassandra jest prawdziwa a jesli tak to wroci w przyszły czerwiec i sadze że na koncercie ku jego czci ujawni sie nie wierze w jego smierc za chiny jaby umarl naprawde wszystko byloby mniej albo zupelnie nie skomplikowane.nie byloby tych cyrkow a dzieci i rodzina grali swoje role to wiada wiec kasiu mozesz wierzyc w jego smierc ale ja jestem pewna ze tak nie jest

ja nie mowie ze ten twitter jest nie prawdziwy musi cos w tym byc bo jesli kos nawet robilby sobie zarty to nikt przeciez w kwietniu nie wiedzial ze MJ umrze w czerwcu wiec cos w tym musi byc na rzeczy, ale jakby Mu tak zagrazalo cos to tez by potem nikt nie pisal ze MJ zyje, mnie jeszcze dziwi to ze na tm twitterze nie ma juz wiadomosci we wrzeniu a teraz dopiero znowu sie pojawily!szczerze to nie wiem co mam myslec

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15696428]
[27.10.2009] 09:21
kasia12389

Blondi, czytalas ze w helikopterze nie bylo nikogo w pomaranczowym stroju??wczoraj inspektorzyna wrzucila linka do wywiadu Ortegi ze z Mj montowal film!!i jeszcze ten twitter na ktorym ktos pisze od kwietnia o Mj ze jest w niebezpieczenstwie a 25.06 napisal ze Mj zyje nie umarl, moim zdaniem moze cos w tym jest bo przeciez wtedy jeszcze nie wiadomo bylo ze Mj umrze ale co z dalsza czescia wpisami to nie wiem!!co o tym sadzisz???

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15696439]
[27.10.2009] 09:22
tat4u
Michael Jackson nie żyje...www.tat4u.webs.com

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15696446]
[27.10.2009] 09:26
kasia12389
tat4u (09.10.27 09:22):
Michael Jackson nie żyje...www.tat4u.webs.com

a czy ja mowie ze zyje ja chce poznac prawde!!!

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15696454]
[27.10.2009] 09:29
kasia12389

Michael Jocker Jackson

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15696466]
[27.10.2009] 09:34
kasia12389
kasia12389 (09.10.27 09:29):

Michael Jocker Jackson
napis this is it odbity nie rozumiem po co we filmie sa materialy na poczatku z aresztowania MJ o co tu chodzi caly swiat uwierzy ze to wypade czy co i dalej ze to upozorowane czy co czy to jest o tym filmie czy nie bo juz sie pogubilam jestem na poczatku i jest on dla mnie bardzo bardzo dziwny!@!!

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15696481]
[27.10.2009] 09:35
aabb26
hehahu (09.10.27 07:44):
W przeddzień premiery filmu \\\"Michael Jackson\\\'s This Is It\\\", w Łodzi, W JEDYNYM MIESCIE W POLSCE , tak jak seans nocny premirowy, który ma odbyc sie równiez tylko w tym miescie, zorganizowany zostanie Thriller Zombie Dance. Będzie to taneczny hołd dla zmarłego w czerwcu Króla Popu i jednego z jego największych dzieł: najlepiej sprzedającego się albumu wszech czasów!

Thriller Zombie Dance poprowadzi najlepszy polski sobowtór Artysty – Majkel Dżekson, a zombie żywcem wyjęte z najważniejszego teledysku w historii przejdą ulicą Piotrkowską aż do Placu Wolności, werbując przechodniów do wspólnego tańca w rytmie utworów „Thriller”, „Ghosts” czy „Is it Scary?”, dobiegających z samochodu-platformy, a miksowanych przez DJ Tobasa.

Wszystkich, którzy chcieliby być częścią tego wielkiego widowiska organizatorzy zapraszają we wtorek, 27.10., na skrzyżowanie ulicy Piotrkowskiej z Aleją Piłsudskiego o godzinie 18.00. Stylizacja na zombie obowiązkowa!
JA BEDE NA PEWNO

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15696482]
[27.10.2009] 09:38
doris5555
kasia12389 (09.10.27 09:21):

Blondi, czytalas ze w helikopterze nie bylo nikogo w pomaranczowym stroju??wczoraj inspektorzyna wrzucila linka do wywiadu Ortegi ze z Mj montowal film!!i jeszcze ten twitter na ktorym ktos pisze od kwietnia o Mj ze jest w niebezpieczenstwie a 25.06 napisal ze Mj zyje nie umarl, moim zdaniem moze cos w tym jest bo przeciez wtedy jeszcze nie wiadomo bylo ze Mj umrze ale co z dalsza czescia wpisami to nie wiem!!co o tym sadzisz???
i walsnie to z tym ortega to jest troche dziwne, bo pamietam,ze jakies 1,5 mies.temu czytalam na jego twitterze,ze pisal ze jak juz film bedzie gotowy to cos tam, juz nie pamietam co, wiec 1,5 mies.temu jeszcze nie byl gotowy.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15696496]
[27.10.2009] 09:41
doris5555
kasia12389 (09.10.27 09:17):
darusiaJ. (09.10.27 06:39):
kasiu wiem że każdy może wierzyć w to co chce ale jakie masz dowody na jego smierć pogrzeby? na pewno nie widziałaś go ? nie wiec jedynym dowodem na to jest to że powiedzieli że nie zyje ja sądze że cassandra jest prawdziwa a jesli tak to wroci w przyszły czerwiec i sadze że na koncercie ku jego czci ujawni sie nie wierze w jego smierc za chiny jaby umarl naprawde wszystko byloby mniej albo zupelnie nie skomplikowane.nie byloby tych cyrkow a dzieci i rodzina grali swoje role to wiada wiec kasiu mozesz wierzyc w jego smierc ale ja jestem pewna ze tak nie jest

ja nie mowie ze ten twitter jest nie prawdziwy musi cos w tym byc bo jesli kos nawet robilby sobie zarty to nikt przeciez w kwietniu nie wiedzial ze MJ umrze w czerwcu wiec cos w tym musi byc na rzeczy, ale jakby Mu tak zagrazalo cos to tez by potem nikt nie pisal ze MJ zyje, mnie jeszcze dziwi to ze na tm twitterze nie ma juz wiadomosci we wrzeniu a teraz dopiero znowu sie pojawily!szczerze to nie wiem co mam myslec
i znowu m,oja prosba,bo nie mam czasu sledzic tego wszystkiego co piszecie, mozecie mi podac linka do tego twittera.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15696509]
[27.10.2009] 09:44
blondi559
kasia12389 (09.10.27 09:21):

Blondi, czytalas ze w helikopterze nie bylo nikogo w pomaranczowym stroju??wczoraj inspektorzyna wrzucila linka do wywiadu Ortegi ze z Mj montowal film!!i jeszcze ten twitter na ktorym ktos pisze od kwietnia o Mj ze jest w niebezpieczenstwie a 25.06 napisal ze Mj zyje nie umarl, moim zdaniem moze cos w tym jest bo przeciez wtedy jeszcze nie wiadomo bylo ze Mj umrze ale co z dalsza czescia wpisami to nie wiem!!co o tym sadzisz???


Tak Kasiu czytałam - cieszy mnie to bardzo
a tu jeszcze raz z translatirem Ortega - gdyby ktoś chciał:
http://translate.googleusercontent.com/trans late_c?hl=pl&sl=en&u=http://www.michaeljacksonhoaxdeath.com/ %3Fpage_id%3D293/hoax-death/the-biggest-clue-ever-ken

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15696529]
[27.10.2009] 09:55
doris5555
doris5555 (09.10.27 09:41):
kasia12389 (09.10.27 09:17):
darusiaJ. (09.10.27 06:39):
kasiu wiem że każdy może wierzyć w to co chce ale jakie masz dowody na jego smierć pogrzeby? na pewno nie widziałaś go ? nie wiec jedynym dowodem na to jest to że powiedzieli że nie zyje ja sądze że cassandra jest prawdziwa a jesli tak to wroci w przyszły czerwiec i sadze że na koncercie ku jego czci ujawni sie nie wierze w jego smierc za chiny jaby umarl naprawde wszystko byloby mniej albo zupelnie nie skomplikowane.nie byloby tych cyrkow a dzieci i rodzina grali swoje role to wiada wiec kasiu mozesz wierzyc w jego smierc ale ja jestem pewna ze tak nie jest

ja nie mowie ze ten twitter jest nie prawdziwy musi cos w tym byc bo jesli kos nawet robilby sobie zarty to nikt przeciez w kwietniu nie wiedzial ze MJ umrze w czerwcu wiec cos w tym musi byc na rzeczy, ale jakby Mu tak zagrazalo cos to tez by potem nikt nie pisal ze MJ zyje, mnie jeszcze dziwi to ze na tm twitterze nie ma juz wiadomosci we wrzeniu a teraz dopiero znowu sie pojawily!szczerze to nie wiem co mam myslec


i znowu m,oja prosba,bo nie mam czasu sledzic tego wszystkiego co piszecie, mozecie mi podac linka do tego twittera.
o.k. juz mam.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15696568]
[27.10.2009] 09:57
inna Brooke
witam, na chwilę
od razu wszystkich przepraszam za tą "stopkę" wczoraj.
nie sądziłam , że będziecie to analizować, wiem że to głupi żart, dlatego już nie wróciłam ;(
głupio wyszło. Ja raczej (bo moja wiara jest ciągle taka sama) chciałam trochę przestraszyć i rozśmieszyć , takie "ni straszzno, ni śmmieszzno"
Blondi, myślałam że trochę mnie znacie, jak z tym Połomskim, no tak, ale już jak dałam ten Halloween to darusia serio pomyślała, że Mik wyskoczy z wody. Ok, postaram się tak już nie robić, albo coś wyjaśnić.
pozdawiam "przestrazsonych" wczoraj

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15696576]
[27.10.2009] 10:01
blondi559
inna Brooke (09.10.27 09:57):
witam, na chwilę
od razu wszystkich przepraszam za tą \"stopkę\" wczoraj.
nie sądziłam , że będziecie to analizować, wiem że to głupi żart, dlatego już nie wróciłam ;(
głupio wyszło. Ja raczej (bo moja wiara jest ciągle taka sama) chciałam trochę przestraszyć i rozśmieszyć , takie \"ni straszzno, ni śmmieszzno\"
Blondi, myślałam że trochę mnie znacie, jak z tym Połomskim, no tak, ale już jak dałam ten Halloween to darusia serio pomyślała, że Mik wyskoczy z wody. Ok, postaram się tak już nie robić, albo coś wyjaśnić.
pozdawiam \"przestrazsonych\" wczoraj


spoko - ja się nie przestraszyłam - żart taki czarny humorek - myslę że wszyscy mamy poczucie humoru, i nikt się nie obraził

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15696595]
[27.10.2009] 10:17
blondi559
http://translate.google.pl/translate?hl=pl&s l=en&u=http://dkfan123.newgrounds.com/news/post/238001&ei=br nmSq2ZNcyOsAbC8PDwBQ&sa=X&oi=translate&ct=result&resn
to tylko ciekawostka - nie bierzcie tego poważnie

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15696663]

    1 «   744 745 746 747 748   » 3538 Strony tematu:
 » Odpowiedz na ten temat