o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
Login: @o2.pl Hasło:
  Strona główna» forum Kuchnia
 » Odpowiedz na ten temat

dobre drinki na lato

1 2 3
[17.06.2009] 19:39
kaaaarolina19
z racji że młoda jestem jeszcze
i nie mam spcjalnego doświadczenia w drinkowaniu, a chciałabym zasmakować, tylko jakie drinki przyrządzać, zaplecze barkowe mam, tylko pomysłu brak.
co polecacie?

(Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane.
[18.06.2009] 19:14
łośka
Hm...Ja tak szczerze mówiąc to pierwszym drinkiem [z tych już gotowych do kupienia w normalnym sklepie monopolowym] jakiego piłam było Bacardi breezer arbuzowy...
Więc proponuje Bacardi...ono się jakoś tam nazywa...to rum
A najlepsze teraz na lato jest orzeźwiające mojito! Oczywiście jeśli lubisz połączenie mięty i limonki + delikatny posmak rumu.
Hm...chyba podjęłam decyzję...Jutro na imprezie je podam...xD Drink w dłoni, nogi na stół i maraton Testosteron-Lejdis...Czegóż można chcieć więcej?
Ciąg dalszy na profilu => nie czytać pod wpływem. xD

(Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15077737]
[19.06.2009] 02:10
kaaaarolina19
te kupne mnie jakos nie przekonuja do siebie, choc arbuzkowy smak to calkiem inna sprawa

ale mowisz mojito, ? hmm ... a sa tego rozne kombinacje, czy tylko jeden przepis?

IP i czas połączenia logowane. [15079902]
[26.06.2009] 01:43
xawerrrr
nie wiem czemu ale na lato to najlepsze drinki sa z rumu, dobrego rumu, i rozne jego kombinacje drinkowe koktailowe,
moze to tak sie mi w glowie zakorzenilo przez te wszystkie pirackie legendy, a tam klimat tropikalny i tylko rum pili

IP i czas połączenia logowane. [15117621]
[29.06.2009] 02:55
starzec00
j do drinkow wole bacardi carta blanca zamiast superior, ma wyrazistszy smak dla mnie

IP i czas połączenia logowane. [15132178]
[24.09.2017] 19:43
[29.06.2009] 18:11
duma_pol