o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
Login: @o2.pl Hasło:
  Strona główna» forum Fantazje i opowiadania
 » Odpowiedz na ten temat

Fantazje o żonie dziwce. Perwersyjne.

1 2 3   » 65 Strony tematu:
[07.03.2003] 21:13
spermin
Jestem kierowcą wojskowej ciężarówki i często wożę żołnierzy na strzelnicę.
Kiedy wracałem w ostatni piątek zatrzymała mnie moja żona chcąc podjechać kawałek drogi.
Ponieważ kabina była zajęta wskoczyła na ?pakę? gdzie było piętnastu stłoczonych chłopaków. Oczywiście wiedziałem, że to nie był przypadek i doskonale wiedziałem, co tam się będzie działo. Oczywiście jedna piękna 32 letnia kobieta i kilkunastu nagrzanych facetów to mieszanka wybuchowa, która oczywiście wybuchła. Moja żona oddawała się jak dziwka wszystkim chłopakom po kolei. Wiedziałem, że traktować ją będą jak @@@ i pieprzyć mocno we wszystkie jej cudowne dziurki. I tak też było. Lizała im dupy ssała kutasy mogli z nią zrobić wszystko. Moja kochana Kasia była ich kurwiszonem do połykania spermy. I robiła to z ochotą większą niż zawodowe dziwki. Jej dupeczka dostępna była dla każdego z nich. Ruchały ją wszystkie kutasy jak sukę w rui. Jej zapach zmieszał się z wonią potu 15 nagich chłopaków i litrami białej spermy. Ja tylko słyszałem stłumione odgłosy orgii. Ciężarówkę zatrzymałem przed jednostką, gdy wszyscy wysiedli wskoczyłem na ?pakę? i zobaczyłem moją śliczną żonę leżącą na brudnych kocach, nagą, z rozrzuconymi nogami i potarganymi włosami. Z cipki wyciekała stróżka białej spermy a ciało lśniło od potu i spermy. Kutas wyprężony do granic możliwości zostaje nareszcie uwolniony z niewoli. Rzucam się na Kasię i jak opętany zaczynam @@@ić swoją żoneczkę w jej ro@@@aną @@@ę. Czuję duży luz i może spermy, ale jednocześnie coraz większe podniecenie. Całuję ją w usta i czuję smak spermy. Nawet powietrze jest jednym wielkim kotłem ze spermą. ?Pieprz swoją dziwkę ? krzycz mi do ucha Kaśka