o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
Login: @o2.pl Hasło:
  Strona główna» forum Poznam chłopaka
 » Odpowiedz na ten temat

szukam puszystej dziewczyny

    1 2 3   » 36 Strony tematu:
[19.03.2009] 08:16
kocham_puszyste
cześć , szukam zdecydwanej i konkretnej puszystej dziewczyny , wiek naprawde nie ma dla mnie znaczenia, ja mam 34 lata , jestem niezależny i uwielbiam puszyste dziewczyny. należe raczej do konkretnych i zdecydowanych facetów wiec raczej nie interesuje mnie nieskończone wypisywanie tagów i maili..szukam konkretnej i zdecydowanej która ma ochotę na to samo co ja.

   (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane.
[19.03.2009] 09:28
dzieciata
Wiem, ze nie chcesz odpisywac na maile,jednak intrygujesz mnie..
Skad takie upodobania?

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14563714]
[19.03.2009] 10:42
kocham_puszyste
to proste..puszystośc jest synonimem kobiecości..delikatności..czułości i temperamentu..poza tym nie kręcą mnie zupełnie wysuszone blond barbie pędzące gdzieś za karierą...szukam kobiety...kobiety w pełnym tego słowa znaczeniu..pełnej kobiecych kształtów i manier..tylko takie mni ekręcą...a czy nie chce odpowiadac na maile...spróbuj a sie przekonasz....chodziło mi o to ze nie mam zamiaru mailowac z kimkolwiek w nieskończoność..chce poznac kogoś i być z nim...

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14564050]
[19.03.2009] 11:13
dzieciata
kocham_puszyste (09.03.19 10:42):
to proste..puszystośc jest synonimem kobiecości..delikatności..czułości i temperamentu..poza tym nie kręcą mnie zupełnie wysuszone blond barbie pędzące gdzieś za karierą...szukam kobiety...kobiety w pełnym tego słowa znaczeniu..pełnej kobiecych kształtów i manier..tylko takie mni ekręcą...a czy nie chce odpowiadac na maile...spróbuj a sie przekonasz....chodziło mi o to ze nie mam zamiaru mailowac z kimkolwiek w nieskończoność..chce poznac kogoś i być z nim...

Nie chce takiego, ktorego kreca tylko puszyste

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14564242]
[19.03.2009] 11:38
dzieciata
Kolporter. (09.03.19 11:33):
Do głupiego autora tego topiku:
Podobają ci się grube pasztetówy, ty obleśna świnio?

jestes wulgarny!
Facet jest odmienny i trza faceta uszanowac!
A oblesna to jest twoja wypowiedz!

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14564379]
[12.12.2017] 09:19
[19.03.2009] 11:47
dzieciata
Kolporter. (09.03.19 11:45):
dzieciata (09.03.19 11:38):
jestes wulgarny!
Facet jest odmienny i trza faceta uszanowac!
A oblesna to jest twoja wypowiedz!

Jak jest odmienny, to niech się powiesi! Nie potrzeba nam odmieńców!

jeden lubi chude, inny grube...

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14564432]
[19.03.2009] 11:55
dzieciata
Ale temat jest ciekawy...

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14564463]
[19.03.2009] 12:03
dzieciata
kocham_puszyste (09.03.19 10:42):
to proste..puszystośc jest synonimem kobiecości..delikatności..czułości i temperamentu..poza tym nie kręcą mnie zupełnie wysuszone blond barbie pędzące gdzieś za karierą...szukam kobiety...kobiety w pełnym tego słowa znaczeniu..pełnej kobiecych kształtów i manier..tylko takie mni ekręcą...a czy nie chce odpowiadac na maile...spróbuj a sie przekonasz....chodziło mi o to ze nie mam zamiaru mailowac z kimkolwiek w nieskończoność..chce poznac kogoś i być z nim...

Napisane z sensem, sama bym sie zainteresowala ale jestem zdyskwalifikowana na wstepie...ale przeciez nie brakuje puszystych...

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14564509]
[20.03.2009] 08:33
kocham_puszyste
jak widać jednak brakuje....

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14569120]
[20.03.2009] 09:56
dzieciata
kocham_puszyste (09.03.20 08:33):
jak widać jednak brakuje....

Zajete puszyste a barbie szukaja i dobrze
...jak to dobrze byc sredniakiem

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14569389]
[20.03.2009] 10:09
ona.....
Puszyste może i są, nawet samotne, ale nie każda szuka tylko sexu

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14569457]
[20.03.2009] 10:12
dzieciata
ona..... (09.03.20 10:09):
Puszyste może i są, nawet samotne, ale nie każda szuka tylko sexu

no wlasnie..tylko kto to zrozumie

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14569468]
[20.03.2009] 10:18
fajna _dziewczyna
kocham_puszyste (09.03.20 08:33):
jak widać jednak brakuje....


Czy możesz zdefiniować, co dla Ciebie oznacza, puszysta?
Jedni określają w ten sposób kobiety wręcz grube (aby nie urazić )
Inni natomiast, uznają za puszystą dziewczynę, która ma zaledwie 3-5 kg w nadmiarze.. Jak to jest z Tobą?

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14569494]
[20.03.2009] 10:27
ona.....
dzieciata (09.03.20 10:12):
ona..... (09.03.20 10:09):
Puszyste może i są, nawet samotne, ale nie każda szuka tylko sexu

no wlasnie..tylko kto to zrozumie


Ano właśnie chyba nikt bo faceto tylko jedno w głowie

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14569541]
[21.03.2009] 09:24
kocham_puszyste
już odpowiadam..

puszystośc nie koniecznie musi kojarzyć sie z nadwaga to rodzaj budowy ciała ..po prostu kragłości...nie pociąga mnie nadproporcjonalnośc typu 90/60/90...po prostu kobieta musi czuc sie kobieca i pełna wdzieków...

i żeby było jansne kolezanko "ona" ...nie kazdy szuka tylko sexu...moze poza "bzykaniem" sa rzeczy w życiu kre warto przezyć razem...czasem są to chwile smutku a czasem radości..ale zeby tego posmakowac w pełni..trzeba miec kogoś z kim sie to dzieli...

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14575092]
[21.03.2009] 09:37
FajnaDziewczyna
kocham_puszyste (09.03.21 09:24):
już odpowiadam..

puszystośc nie koniecznie musi kojarzyć sie z nadwaga to rodzaj budowy ciała ..po prostu kragłości...nie pociąga mnie nadproporcjonalnośc typu 90/60/90...po prostu kobieta musi czuc sie kobieca i pełna wdzieków...

i żeby było jansne kolezanko \\\"ona\\\" ...nie kazdy szuka tylko sexu...moze poza \\\"bzykaniem\\\" sa rzeczy w życiu kre warto przezyć razem...czasem są to chwile smutku a czasem radości..ale zeby tego posmakowac w pełni..trzeba miec kogoś z kim sie to dzieli...


Fajnie napisane.. Podoba mi się Twoje podejscie..

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14575109]
[21.03.2009] 10:41
dzieciata
kocham_puszyste (09.03.21 09:24):
już odpowiadam..

puszystośc nie koniecznie musi kojarzyć sie z nadwaga to rodzaj budowy ciała ..po prostu kragłości...nie pociąga mnie nadproporcjonalnośc typu 90/60/90...po prostu kobieta musi czuc sie kobieca i pełna wdzieków...

i żeby było jansne kolezanko \"ona\" ...nie kazdy szuka tylko sexu...moze poza \"bzykaniem\" sa rzeczy w życiu kre warto przezyć razem...czasem są to chwile smutku a czasem radości..ale zeby tego posmakowac w pełni..trzeba miec kogoś z kim sie to dzieli...


Mowilam juz na poczatku, ze facet niezly

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14575308]
[21.03.2009] 12:23
kocham_puszyste
dziekuje dzieciata....cóz z tego ze niezły skoro samotny...

podobno faceta mierzy sie miarą tego jaką kobiete potrafi przy sobie zatrzymać

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14575635]
[21.03.2009] 12:32
PrawdziwaKobieta
kocham_puszyste (09.03.21 12:23):
dziekuje dzieciata....cóz z tego ze niezły skoro samotny...

podobno faceta mierzy sie miarą tego jaką kobiete potrafi przy sobie zatrzymać


Jeszcze wszystko przed Tobą
W jakim przedziale wiekowym szukasz?

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14575652]
[21.03.2009] 14:13
kocham_puszyste
hmmm mysle ze tak od 25 do 35 to najrozsądniejsze

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14576100]
[21.03.2009] 18:35
ona.....
kocham_puszyste (09.03.21 09:24):
już odpowiadam..

puszystośc nie koniecznie musi kojarzyć sie z nadwaga to rodzaj budowy ciała ..po prostu kragłości...nie pociąga mnie nadproporcjonalnośc typu 90/60/90...po prostu kobieta musi czuc sie kobieca i pełna wdzieków...

i żeby było jansne kolezanko \"ona\" ...nie kazdy szuka tylko sexu...moze poza \"bzykaniem\" sa rzeczy w życiu kre warto przezyć razem...czasem są to chwile smutku a czasem radości..ale zeby tego posmakowac w pełni..trzeba miec kogoś z kim sie to dzieli...


Ja mówie że szukają tylko sexu bo ja osobiście, a jestem puszysta, tylko takie propozycje dostaje, żaden nie chce przeżyć ze mną czegoś więcej

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14577352]
[21.03.2009] 18:53
ehh....
Skąd jesteś?

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14577446]
[21.03.2009] 19:15
ona.....
ehh.... (09.03.21 18:53):
Skąd jesteś?


Ale kto skąd jest?

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14577534]
[21.03.2009] 19:27
ehh....

[nie mam nic do powiedzenia]

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14577580]
[21.03.2009] 19:45
ona.....
ehh.... (09.03.21 19:27):



??

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14577670]
[22.03.2009] 09:42
kocham_puszyste
jak widać na załączonych obrazkach , widać jednak zerowe zainteresowanie....no cóz...pewnie tak ma byc

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14580140]
[22.03.2009] 10:56
MałaKulka
kocham_puszyste (09.03.22 09:42):
jak widać na załączonych obrazkach , widać jednak zerowe zainteresowanie....no cóz...pewnie tak ma byc

Być może dlatego, że mało się udzielasz w temacie? Kobiety lubią rozmowę.. Wszedłeś tu, rzuciłeś hasłem i myślisz, ze sama się znajdzie..
Poza tym odrobina wiary nikomu jeszcze nie zaszkodziła

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14580344]
[22.03.2009] 14:47
ona.....
kocham_puszyste (09.03.22 09:42):
jak widać na załączonych obrazkach , widać jednak zerowe zainteresowanie....no cóz...pewnie tak ma byc


Mówisz, że nie ma zainteresowania tym tematem, ale tak naprawde nie powiedziałeś niczego konkretnego o sobie. chociażby skąd jesteś... A po drugie nie wszyscy wchodzą na to forum codziennie, są tacy co zaglądają tutaj sporadycznie, więc tak jak powiedziała, moja przedmówczyni, troche cierpliwości

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14581599]
[22.03.2009] 16:25
kocham_puszyste
hmm a cóż chciałybyście wiedziec o mnie? wystarczy zapytac..

a skąd jestem? obecnie mieszkam w stolicy , choc osobiście uwazam ze miejsce zamieszkania w dzisiejszej dobie nie ma najmniejszego zamieszkania...bo jeśli ktoś naprawde czegoś chce..żadna odległość nei stanowi dla niego przeszkody ..zwłaszcza w czasach gdy możesz wsiąść w samochód i w 3-4 godziny być w dowolnym miejscu w kraju

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14582137]
[22.03.2009] 18:21
ona.....
kocham_puszyste (09.03.22 16:25):
hmm a cóż chciałybyście wiedziec o mnie? wystarczy zapytac..

a skąd jestem? obecnie mieszkam w stolicy , choc osobiście uwazam ze miejsce zamieszkania w dzisiejszej dobie nie ma najmniejszego zamieszkania...bo jeśli ktoś naprawde czegoś chce..żadna odległość nei stanowi dla niego przeszkody ..zwłaszcza w czasach gdy możesz wsiąść w samochód i w 3-4 godziny być w dowolnym miejscu w kraju


No niby tak, ale nie każdy jest zmotoryzowany i pozostają mu pociągi

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14582693]
[23.03.2009] 15:38
MałaKulka
I ucichło...

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14587971]

    1 2 3   » 36 Strony tematu:
 » Odpowiedz na ten temat