o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
Login: @o2.pl Hasło:
  Strona główna» forum Moje doświadczenia w związku...
 » Odpowiedz na ten temat

rozstanie, depresja, bol

[01.03.2009] 14:12
sylwia170
wiem ze to co napisze bedzie bardzo dlugie. ze najprawdopodobniej nikomu nie bedzie chcialo sie tego czytac. ale prosze o zrozumienie. nie mam gdzie szukac wsparcia i zrozumienia. zostal mi tylko interent a ostatnie dni to najgorsze dni mojego zycia. mysle tylko o smierci. wszystko zaczelo sie walic po kolei. jestem studentka 4 roku. w tym semestrze, pod koniec stycznia wyjechalam na wymiane do holandii. niestety moja uczelnia s@@@ila sprawe i musialam wrocic do polski. jestem od kilku dni w polsce. ten wyjazd to bylo moje marzenie ktore lego w gruzach. ale to byl dopiero poczatek. ktos kogo kocham zrujnowal mi zycie, wykonczyl mnie psychicznie. mialam chlopaka. bylismy razem 5 lat. rozstalismy sie 2 lata temu. ale bylismy przyjeciolmi. bardzo dobrymi. w zasadzie to byl moj jedyny przyjeciel. nie mam innych. w tamtym roku mialam problemy z mieszkaniem (bo studiuje w innym miescie) i zamieszkalam u mojego bylego bo mial cale mieszkanie dla siebie. to byl dobry czas. czulam sie bezpiecznie, czulam ze nadal go kocham. kilka miesiecy temu stwierdzilismy ze nadal sie kochamy i chcemy sprobowac raz jeszcze zebym ostatecznie sie przekonac czy jestesmy sobie pisani. stwierdzilismy ze moj wyjazd na studia za granice bedzie dobra okazja do sprawdzenia czy zatesknimy za soba, i po moim powrocie sprobujemy raz jeszcze. wczesniej rozsatlismy sie bo moj facet przestal sie starac. zawsze byl bierny. to ja myslalam zeby pojsc do kina, jechac na wakacje, musialam pamietac o wszytskim take za niego. byl pod duzym wplywem wlasnej matki. nie staral sie o mnie. teraz obiecal ze wszystko bedzie inaczej. wyjechalm do holandi. pisal do mnie ze moj wyjazd uswiadomil mu jak bardzo mnie kocha, ze chce spedzic