o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
Login: @o2.pl Hasło:
  Strona główna» forum Ogólne forum dla studentów
 » Odpowiedz na ten temat

Małżeństwo - opinie!

    1 2
[22.01.2009] 21:56
murzyneeeek
heh wiem co to znaczy spamowac... nie jestem jakaś ciota. co do małżeństwa to jest to bardzo poważna sprawa. zadeklarowanie drugiej osoby ze się z Nią będzie bez względu czy będzie w naszym życiu super czy będziemy mieli problemy. Małżeństwo daje pewnie poczucie bezpieczeństwa a zarazem mobilizuje do pracy nad sobą i ogólnie pracy bo jest się wtedy odpowiedzialnym za drugą osobę, którą sie Kocha!

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14242056]
[22.01.2009] 22:12
gandziaa
a co jeżeli ta osoba, którą kochasz Cię zdradzi? jesteś gotowy wybaczyć i być z nią mimo wszystko?

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14242170]
[22.01.2009] 22:19
murzyneeeek
nie nie wybaczę, nie toleruje czegoś takiego jak zdrada, albo się kogoś kocha i ta osoba jest jedyna albo sie zdradza czyli ta osoba nie jest jedyną. zdrada jest dla mnie pokazaniem braku szacunku dla siebie jak i dla drugiej osoby, jakbym sobie pomyślał, że ktoś inny niż ja uprawiał seks z moją żoną bym sie z miejsca gotował. Nie umiałbym już być z tą osobą, i co później patrzy mi w oczy i mówi kocham? HALO jakie Kocham?! po to kazdy ma głowe zeby myśleć głową a nie ... a jakie Ty masz o tym zdanie?;>

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14242217]
[22.01.2009] 22:45
gandziaa
sądzę podobnie jak Ty. nie umiałabym być z facetem, który mnie zdradził...jeśli jest zdolny do takiego czynu, może zrobić to po raz kolejny, nigdy nie będę miałą pewności czy nie ma kogoś na boku. nie umiałabym już zaufać takiej osobie...a zaufanie to przecież podstawa, aby budować związek, związek pełen miłości i wzajemnego wsparcia dwojga ludzi...
jeżeli się już kogoś kocha, tak naprawdę kocha...trzeba wiedzieć gdzie jest granica rozsądku. co wolno, a czego nie wolno robić.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14242405]
[22.01.2009] 22:47
murzyneeeek
fajnie, że znam chociaż pare osób, które są normalne w tym chorym świecie, gdzie większość sie puszcza na lewo i prawo [rzygi]

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14242428]
[29.03.2017] 09:12
[22.01.2009] 22:55
gandziaa
aaa i ja zaliczam się do tych normalnych?

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14242496]
[22.01.2009] 23:02
murzyneeeek
hehe póki co Twoje wypowiedzi sugerują, że masz poukładane w głowie

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14242564]
[22.01.2009] 23:08
gandziaa
bo chyba mam poukładane w głowie

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14242625]
[22.01.2009] 23:11
murzyneeeek
to dobrze a odpowiesz mi moze dlaczego wiekszosc dziewczyn naciska na faceta ze slubem? chca sie czuc bardziej pewnie czy o co chodzi?:>

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14242647]
[22.01.2009] 23:17
gandziaa
wydaje mi się, że chcą mieć pewnego rodzaju 'gwarancję', że facet należy już do nich...że żadna laska się koło niego nie zakręci itp. itd. w sumie jakby nie patrząc małżeństwo w pewnym stopniu wzmacnia związek, trudniej jest się rozstać będąc po ślubie...
ale z tym, że dziewczyny nalegają na ślub to przesadziłeś. często bywa wprost przeciwnie!

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14242716]
[22.01.2009] 23:22
murzyneeeek
czyli tak jak myślałem bo mnie dziewczyna męczy o zaręczyny a ja czuje ze nie jestem jeszcze gotowy bo jestem troche nieodpowiedzialny

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14242767]
[22.01.2009] 23:24
gandziaa
no to czas stać się bardziej odpowiedzialnym, skoro ją kochasz.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14242784]
[22.01.2009] 23:31
murzyneeeek
niby tak ale mi wygodnie jest ze sobą bo jetsem GANGSTEREM LOL

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14242869]
[23.01.2009] 20:31
an88
a ja jestem z chłopakiem sporo (1,5 roku),ale nie patrzę z tęsknotą na białe suknie i obrączki.być może to strach,nie wiem..mój chłopak niemal od początku naszego bycia razem sugeruje i mówi mi,że marzy mu się obrączka.i rozmowy o małżeństwie (ogólnie jako i instytucji) kończy się zawsze kłótnią albo co najmniej chwilowym nieodzywaniem.denerwuje mnie trochę,że mnie ta@@@ takie to pokręcone..przecież kobiety ciągną facetów do ołtarza,a nie na odwrót!!i czy jeden papierek i złota obrączka naprawdę wiele zmieniają?tak się składa,że nosimy obrączki - kupiliśmy sobie takie same,srebrne.symbol jest,więc o co mu chodzi? ciągle mi powtarza,że partnerstwo to przepłynięcie życia w szalupie,a małżeństwo to podróż na statku i,jeśli stanie się sztorm,to mogę się przesiąść do szalupy,ale dlaczego od razu trzymam rękę na klamkę do drzwi ewakuacyjnych.moi rodzice się nie rozwiedli,dobrze się dogadują itp. ale nie ogólnie takie rozwiązanie nie pociąga i już.bo jestem typem takiej pół-feministki - partnerstwo the best.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14248455]
[23.01.2009] 22:40
lakslkaslakl
hehe LOL u mnei jest odwrotnie ja jestem z dziewczyna juz ponad 2,5 roku tez mamy obraczki srebrne dala mi jak jechalem na studia a ona zostawala jeszcze rok w innym miescie teraz studiuje w tym samym co ja i tez naciska na zareczyny i slub heh smiesznie sie w zyciu uklada

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14249302]
[24.01.2009] 18:01
an88
ja w sumie na początku patrzałam się krzywo na ten pomysł.kupił nam z okazji 7 miesięcy razem.stwierdziłam,że trochę przesadza.nie nosiłam jej jakiś czas,leżała tak ot sobie.potem jakoś wyszło,że zaczęłam,bo wtedy się mnie faceci na imprezach nie czepiali.ale jak jesteśmy 500km od siebie to tak prawie po roku doceniam to,że w takich chwilach maxymalnej tęsknoty spojrzę na nią i trochę jest lepiej.i to mi wystarcza.wątpię,że zmiana jej na obrączkę z białego czy żółtego złota wniesie coś do mojego myślenia,czy uczucia.ja po prostu wiem teraz,że jest na bardzo wysokim pułapie.bo przecież naprawdę trzeba wiele,by znosić tą odległość i notoryczną rozłąkę.
no i jeszcze jeden szkopuł.jeszcze moi rodzice jako tako będę się czepiać tej kociej łapy,ale pobrzęczą i cisza.wiedzą,że jak się przy swoim uprę,to nie ma wyjścia jak skapitulować.ale ,jego rodzice..będę prawdopodobnie wyklęta na maxa,mimo że mnie bardzo lubią(dziadkowie również).kiedyś przy jakimś obiedzie się babcia zapędziła coś z gadką.na co szturchnięty przeze mnie chłopak odpowiedział,że się zobaczy z tym ślubem.o dżizuuuus...jaka wtedy poszła wiązana,to nie zapomnę.także miło,że będą na mnie podwójne naciski.
przy ostatniej kłótni powiedziałam mu,że jak będą tak wszyscy po mnie jeździć,to się ugnę,ale będzie miał wtedy świadomość,że wyszłam za niego z przymusu.to go ruszyło i obiecał,że nie pozwoli,by jego rodzina się mnie czepiała.chociaż tyle.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14252978]
[17.03.2017] 14:47
lolikor
Każdy ma inne zdanie na temat małżeństwa. Ja uważam, że warto mieć swoją drugą połowę by dzielić z nią wszystko. Wiem jednak, że są osoby które duszą się w takim stały związkiem i nie potrafią żyć w taki sposób. Uważam, że warto przemyśleć jakim typem człowieka jesteśmy

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [22681258]
[17.03.2017] 16:08
Depir
Małeństwo jest bardzo poważnym zobowiązaniem i według mnie nie jest dla każdego. Wiele osób czuje się w stałym związku jak w więzieniu. Ostatnio tutaj http://www.timeto.pl/artykul/6455-myslisz-o- malzenstwie-czy-wolisz-zostac-wiecznym-singlem czytałam ciekawy artyuł na temat tego co jest lepsze małżeństwo czy bycie singlem i dlaczego tak jest

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [22681369]

    1 2
 » Odpowiedz na ten temat