o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
Login: @o2.pl Hasło:
  Strona główna» forum Poznam chłopaka
 » Odpowiedz na ten temat

Kocham chłopaka który ma dziewczynę

    1 2
[09.01.2009] 15:50
wkurzona111
Co mam zrobić żeby ją rzucił .. niby ze sobą piszemy i w ogóle ale nie wiem jak zrobic zeby ta dzioucha się odwaliła ... kocham go ....

   (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane.
[09.01.2009] 16:05
wkurzona111
poradzcie... ;((

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14158069]
[09.01.2009] 17:13
ja im nie wiezrzę
pobiegaj nago jak bedzie mróz po śniegu a przejdzie ci niedobre dziewczę

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14158302]
[09.01.2009] 18:11
frubes
Powiedz mu, że jego dziewczyna ma AIDS'a!

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14158680]
[09.01.2009] 18:12
wkurzona111
Koorva, wygłupiacie się, a ja naprawdę go kocham, psiakrew!
Chyba popełnię samobójstwo!

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14158692]
[22.07.2014] 11:15
[09.01.2009] 18:27
GORąCY39
Zajęty to zajęty. Sama się odwal, gówniaro

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14158787]
[09.01.2009] 19:40
grymas
wkurzona111 ile on ma lat ile tamta "dziolcha" ma lat i w koncu ile Ty masz lat ??

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14159279]
[10.01.2009] 15:21
wkurzona1111111
Czy możesz nie kopiowac mojego nicku i sie podawac w moim imieniu !!

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14163687]
[10.01.2009] 15:43
zaintrygowany xD
zapewne xD nie znasz go dobrze to skąd możesz powiedzieć, że go kochasz nawet go nie znasz

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14163773]
[10.01.2009] 16:48
dfgsdvcxbc
GORąCY39
Zajęty to zajęty. Sama się odwal, gówniaro

To było dobre Piona ziom...

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14164120]
[10.01.2009] 16:59
hektor08
Rzyc się przez okno albo pod pociag, gwarantuje ,ze nie bedziesz miec juz tego problemu hehehe

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14164189]
[10.01.2009] 17:45
brzydall
Ty mąciwodo zasmarkana!

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14164456]
[10.01.2009] 20:33
Cinek15
Jest to ciezka sprawa... Duzo tu nie mozna zdziałac.. ale postaram cos zdziałac.. A wiec zaczynijmy od tego ze ingerujesz w czyjs zwiazek. A to jak wiemy zawsze zle sie konczy. Jesli rozmawiacie to jest juz duzy plus, On Cie poznaje a ty jego. Jesli on naprawde ją kocha to niestety nic nie mozesz zrobic. Sprobuj porozawiac z nim na tem temat. Wiedz o tym ze ryzykujesz ale nie masz nic do stracenia.. Bo jesli nie chce byc z toba to sie dowiesz.. A tak masz jakas szanse na zdobycie go.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14165413]
[10.01.2009] 21:20
mialem taki sam przypade
i i i wiedzialem co zrobic wysli jej kilka wiadomosci niby od niego albo jego laski i zalatwione szybko zrezygnuje n niej hahahaha

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14165760]
[11.01.2009] 11:18
elcik
Jak wiem ze facet ma dziewczynę to odpuszczam sobie, w końcu też jestem dziewczyna i nie chciałabym aby jakaś łajza odebrała mi faceta.
załóżmy, że uda Ci się go odbić, to co stanie na przeszkodzie aby jakaś trzecia nie odbiła Ci go? facet dla mnie jest już niewiarygodny.
widocznie tylko ja mam takie podejście.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14167927]
[17.05.2009] 11:09
szabla22
a dlaczego Chcesz zeby Ją rzucil a moze jest szczesliwy z Nia i Ja Kocha ?
najlepiej nie wtracajsie w jego zwiazek " Opuść swą głowę...
I śpij na mym ramieniu...
Opuść swą głowę...
I śnij znów... "



   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14889886]
[23.05.2009] 11:43
bhd
To może trójkącik ? xD

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14924810]
[23.05.2009] 14:06
Marisschka
nie warto, dla faceta sie zabijac no sorry ale to juz szczyt glupoty, w dzisiejszych czasach, kiedy poznac kogos nie jest wcale trudno, a zakochac sie mozna zawsze, to ty sie wolisz zadreczac, dziwne to troche,
ja tez bylam zakochana w zajetym i on nawet to odwzajemnial tylko jakos mi przeszlo, bo facet nie mial jaj, nie umial zrezygnowac z innej, a to juz w moich oczach momentalnie go zdyskwalifikowalo, i powinnas myslec tak samo, nie wie co dobre, woli zamiast dania glownego resztki ze stolu to niech sie udlawi. Ale jezeli chcesz spprobowac jak to jest odbic innej faceta to zawsze znajdzie sie sposob, aby im nabruździć, tak, aby sie oczywiscie nikt nie zorientowal, tyle ze nie wiem czy ci sie oplaca, bo co, jak on sie w tobie nie zabuja? stracisz tylko czas i energie a oni sie jeszcze zejda po tym, i poczujesz sie przegrana a to jednak glupie uczucie pozdro

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14925556]
[23.05.2009] 14:17
sarkcia
bhd (09.05.23 11:43):
To może trójkącik ? xD

Nie trójkącik to desperacja i poniżenie, albo ma się wszystko albo nic, no chyba ze jego panna bedzie lizac jej stopy to ok
a tak powaznie to trojkacik, gdzie 2 osoby ze soba jakos konkurują może skończyć się tragicznie. Mialam kumpla, który w takiej sytuacji zrobil trojkacik, a ta pierwsza jego dziewczyna nie wytrzymala tego psychicznie i 3 dni po tym zabila sie. A oni i tak nie byli parą bo ta druga laska wystraszyla się, że to też jej wina i zerwala z nim kontakt. Po czym po roku spotykam ją jako szczęśliwą mężatkę z dzidziusiem. Zatem nie warto bo zapłaci za to najmniej winna osoba a facet jak zwykle spadnie na 4 łapy. Bo z tej historii to on powinien chyba ponieść konsekwencje. A jego konsekwencje były takie, że dostał wpier...od brata tej samobojczyni i powiedzmy, że do dzis szuka zebow
Ale takie historie z trojkatami sa dla ludzi, miedzy ktorymi nie ma zadnych emocji uczuc etc. A nie gdy jest nie zdrowa atmosfera i rywalizacja. Zatem nie radz tak dziewczynie bo przycznisz sie do czyjegos nieszczescia
pa

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14925626]
[08.07.2009] 16:04
nnn**
poczekaj aż ją rzuci.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15173555]
[25.11.2009] 15:54
Viki15
Ja tez kocham kolesia ktory ma dziewczyne pisze z nim i tak dalej ale on uwaza mnie za przyjaciolke to jest poprostu okropne ale trudno kiedys ze sb zerwa

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15850250]
[14.06.2010] 21:13
rude_girl2
Mam tak samo, ale nie wiem czy kocham xd znam chłopaka kilka lat, od poczatku wpadlismy sobie w oko, bo on ma niesamowita osobowosc, charyzme i przyciaga ludzi..a zwłaszcza dziewczyny, tyle ze nie bierze co daja. Sytuacja juz była goraca, ale nie pamietam dokładnie jak to sie stało, ze jakos to wszystko sie rozwiało, bo ja bałam sie tego uczucia z roznych wzgledow, uciekłam od tego. I teraz mam, po 2 latach to samo, tyle ze on od roku ma dziewczyne. Na poczatku wisiało mi to, ale gdy jego zachowanie w stosunku do mnie nabierało coraz to wyrazniejszych form, moje ucuzcia odzyły. Nie wiem czy on czuje to samo ale boi sie zerwac z tamta i uciec od tego zwiazku. Generalnie rzecz biorac to widac, ze im sie nie układa. Wogole nie zachowuja sie jak para, a on wiecznie narzeka na kobiety.. nie spodziewałabym sie po nim takiego zachowania, bo to człowiek nie idacy na kompromisy i nie- uległy baranek, ale coz. widac taki układ mu odpowiada. I cholera by to wzieła wszystko. Ja jestem ta dobra, pocieszajaca, z ktora mozna spedzic czas, posmiac sie, pozaczepiac. Nasza relacja jest niezwykła, z nikim czegos takiego nie przezyłam. Wg mnie to przeznaczenie i on o tym wie... a teraz głupia ty masz co chciałas, napiszecie pewnie, albo nie wpierd**aj sie w czyjes zwiazki, ale to nie działa na takiej zasadzie. W sumie juz tyle czekałam, to i teraz poczekam. Czy mam ajkies inne wyjscie? Czy moze powinnam walczyc otwarcie albo odkryc karty?

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16797864]
[20.08.2010] 23:46
ona_o_tym_wie  asia_jakim41@tlen.pl
wiesz co jestem w podobnej sytuacji pisze z chlopakiem ktory ma dziewczyne ale on mi wysyla rozne mile wiadomosci i wgl dobze mi z tym ale jak sie tak zastanowie to szkoda mi troche tej dziewczyny dla tego ja mu powiedizlam ze zawsze moze sie mnie poradzic moze na mnie liczyc ale nie chce zeby przez moja osobe cos miedzy nimi sie zburzyło . Co nie zmienia faktu ze tego faceta nadal kocham ale jak narazie wystarcza mi jego wiadomosci.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [17073064]
[21.08.2010] 08:49
wkurzona111
już wiem co zrobię dam mu dupy i będzie ok

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [17073604]
[21.08.2010] 12:02
maggik
wkurzona111 (10.08.21 08:49):
już wiem co zrobię dam mu dupy i będzie ok

lepiej byś mu zupe ugotowała

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [17073964]
[21.08.2010] 19:09
ailyy
Jeśli on ją rzuci dla Ciebie, to znaczy, że równie dobrze rzuci Ciebie dla innej. Daj sobie spokój względnie poczekaj aż sam ją rzuci bez Twojego udziału.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [17075157]
[09.10.2010] 12:29
Naćpana powietrzem :_
Dowiedz się co go najbardziej interesuje, i zdobądź wiedzę na ten temat Najważniejsza jest dobra gadka, zachowuj się tak jakby ci nie zależało, to działa wierz mi Pamiętaj aby cały czas mieć klasę. Zaangażuj spotkanie w trójkę (ty, on i jego dziewczyna) żeby miał okazję was porównać, i zrób jak najlepsze wrażenie, bądź sobą i zachowuj się naturalnie ,nie jak desperatka

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [17270103]
[19.12.2010] 21:02
starbeczek  agata@tlen.pl
kochana mam taki sam problem tez nie wiem co zrobić a wy jak nie wiecie jak pomusz to wypiepszać z tad to nie dla waś forum

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [17584957]
[19.12.2010] 21:04
starbeczek  agata@tlen.pl
tylko ze spodkanie w trójke to zły pomysł a jak ona żle cos zrobi albo bez obrazy tamta jest ładniejsza!!!????

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [17584961]
[17.01.2011] 01:19
agaaaaa xdd
zacznijmy od tego jak możesz kochać kogoś z kim nie jesteś może jesteś tylko zauroczona ? . Poczekaj jakiś czas zbliżaj sie do niego powoli i gdy pokłuci sie z dziewczyną wykorzystaj tem moment na pocieszenie i podpuść go żeby z nią zerwał dziewczyny potrafią manipulować więc Uda ci sie napewno sprawdzony sposób

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [17714331]
[17.01.2011] 10:16
ailyy
Najlepiej chwilowo o nim zapomnij i nie rozwalaj im związku - rozejrzyj się za kimś, kto jest wolny. Poza tym weź pod uwagę, że skoro za Twoją namową rzuciłby tamtą, to pewnie za jakiś czas za namową innej rzuci Ciebie.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [17714628]

    1 2
 » Odpowiedz na ten temat