o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
Login: @o2.pl Hasło:
  Strona główna» forum Związki: wszystko na temat
 » Odpowiedz na ten temat

seks oralny w małżeństwie

    1 2
[29.10.2008] 14:16
żonaty37
Witam,podzielcie się swoimi spostrzeżeniami na temat seksu oralnego.Jak często wam Panowie żona robi laske?Moja bardzo rzadko,a wiem że z obcym facetem to kobiety zabierają sie do tego od razu i bardzo chętnie,a swojemu (mowie o sobie) to niechętnie..

   (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane.
[29.10.2008] 21:56
lady madeline
a może ty się za mało starasz. to taka delikatna sfera, postaraj się z żonką troch pofantazjować, strzel jej jakiś miły komplement postaraj się zachowywać pożądliwie jak jeleń na rykowisku. a szarpnie ci go jak odkurzacz

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [13726953]
[29.10.2008] 23:18
michube  michu666@tlen.pl
a szarpnie ci go jak odkurzacz

Leżę i kwiczę www.futerkowce.pl
www.collectedcurios.com/sequentialart.html

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [13727671]
[30.10.2008] 07:56
=MATA HARI=
żonaty37
z obcym facetem to kobiety zabierają sie do tego od razu i bardzo chętnie


To bardzo ciekawe, co mówisz...

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [13728508]
[30.10.2008] 09:54
GA wron
=MATA HARI= (08.10.30 07:56):
żonaty37
z obcym facetem to kobiety zabierają sie do tego od razu i bardzo chętnie


To bardzo ciekawe, co mówisz...

On miał na myśli prostytutki

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [13729004]
[27.11.2014] 06:24
[30.10.2008] 09:58
zonaty37
On miał na myśli prostytutki

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [13729027]
[30.10.2008] 10:45
żonaty37
dodam, że moja żona jest praktykującą katoliczką i wierną słuchaczką radia Ma-ryja

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [13729338]
[30.10.2008] 11:40
Sempai
Wszystko zależy od Ciebie, dosłownie WSZYSTKO. Kobieta jest jak.....instrument, a Ty jak....muzyk. Jak ją nastroisz, tak będziesz miał . Muisz zadbać o to, rozgrzej ją, wprowadź ją ....w stan podwyższonej gotowości bojowej , a wówczas oczekuj pieszczot, na jakich pragniesz. Bez rozgrzewki biorą raczej tylko panienki w pornolach. A więc....do dzieła i melduj o wynikach.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [13729758]
[30.10.2008] 12:18
bzdurrrry
zonaty37 (08.10.30 09:58):
On miał na myśli prostytutki

ie maiłem na myśli prostytutek tylko normalne kochające żony.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [13729961]
[30.10.2008] 13:27
Zonaty37
widze ,że nie poważni ludzie tutaj się wypowiadają(bez urazy dla wiekszosci )sama gówniarzeria .Podszywać pod czyjeś niki ?
prosze wiecej nie pisac nic na temat bo to jest bez sensu.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [13730403]
[30.10.2008] 19:46
lady madeline
GHunterPL (08.10.30 12:27):
Bo baby tak mają, że jak już faceta usidlą, to potem do pyska nie wezmą ;]

Koleś primo pysk to ma samica psa sekundo co to za gadka: usidlą!!! Facet. To że kobieta czasami unika ssania penisa może wynikać z bardzo prostej przyczyny. Dam ci na to receptę MYJ GO PRZED SNEM

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [13732377]
[22.02.2009] 16:57
wtajemniczona
Zgadzam sie z powyzsza opinia, ze nalezy sie myc i dbac o swoj skarb.
Wiem cos o tym poniewaz, nie milo jest uprawiac sex analny, kiedy czuje sie mocz we wlasnej buzi. Jest pewnie jakas grupka ludzi, ktorym to nie przeszkadza, a nawet moze dziala to jakos podniecajaco, ale ja do nich nie naleze. i uwierz mi mozna miec uprzedzenie po kilku takich \\\\\\\"wpadkach\\\\\\\"
Zastanawiam sie nad innymi powadami, ale nie bardzo przychodza mi do glowy, moze po prostu tego nie lubi, a moze warto wprowadzic jakies zmiany. Ja np. lubie jak facet jest ogolony, oczywiscie tam na dole
Ciezko cos wiecej mi powiedziec, poniewaz nie znam was, ale mam nadzieje, ze jakos ci pomoglam. Powodzenia.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14429762]
[22.02.2009] 17:14
ZIOM DOBRY
wtajemniczona (09.02.22 16:57):
Zgadzam sie z powyzsza opinia, ze nalezy sie myc i dbac o swoj skarb.
Wiem cos o tym poniewaz, nie milo jest uprawiac sex analny, kiedy czuje sie mocz we wlasnej buzi. Jest pewnie jakas grupka ludzi, ktorym to nie przeszkadza, a nawet moze dziala to jakos podniecajaco, ale ja do nich nie naleze. i uwierz mi mozna miec uprzedzenie po kilku takich \\\\\\\\\\\\\\\"wpadkach\\\\\\\\\\\\\\\"
Zastanawiam sie nad innymi powadami, ale nie bardzo przychodza mi do glowy, moze po prostu tego nie lubi, a moze warto wprowadzic jakies zmiany. Ja np. lubie jak facet jest ogolony, oczywiscie tam na dole
Ciezko cos wiecej mi powiedziec, poniewaz nie znam was, ale mam nadzieje, ze jakos ci pomoglam. Powodzenia.
MÓWISZ ŻE LUBISZ JAK FACET MA TAM OGOLONE , A TY MASZ OGOLONĄ .................

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14429859]
[22.02.2009] 17:19
wtajemniczona
Jak najbardziej!!!

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14429901]
[22.02.2009] 18:53
ssaweczka
a moze masz na nim pryszcza albo innego syfa.
albo plesniawki
albo nie myles go od miesiaca.

wez sie czlowieku nachyl i powachaj czy nie "capi"

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14430464]
[08.10.2010] 21:37
kasiunia niunia 19
hmm Szczerze powiem ze ja to moge wogule nieuprawiac sexu no hyba ze pupe bo sama ja bardzo lubie ja kocham mojemu facetowi robic lodzika...mniammm mniamm...buziaki chłopcy **

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [17268776]
[09.10.2010] 12:28
fiutek87
zalecam 69, tak praktykujemy!

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [17270102]
[09.10.2010] 14:00
trendy Wacek
ciekawe że panowie z tzw III Świata wogóle nie interesują sie oralem a mają takie powodzenie u kobiet (oczywiście minetka jak najbardziej)
Czasami jakas nawiedzona (głownie Polka)im to pokaże ale generalnie nie jest to dla nich taki problem jak dla przeciętnego polskiego kasanowy Kto mi to wytłumaczy?

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [17270461]
[09.10.2010] 15:25
trolll26
Daj sobie spokój z żonką i poszukaj dobrej namiętnej kochanki. Żona to takie zwierze które trudno na cokolwiek namówić chociaż byłbyś najlepszym kochankiem, zawsze ma klapki na oczach, ból głowy , nogi,dupy i ch..j wie co jeszcze wymyśli.
Kochanka to jest to no i młoda żeby była (wyżej nogi podnosi).
Pozdro.
Na pohybel tym które loda nie chcą zrobić.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [17270853]
[09.10.2010] 16:45
tylko kompromis
trolll26 (10.10.09 15:25):
Daj sobie spokój z żonką i poszukaj dobrej namiętnej kochanki. Żona to takie zwierze które trudno na cokolwiek namówić chociaż byłbyś najlepszym kochankiem, zawsze ma klapki na oczach, ból głowy , nogi,dupy i ch..j wie co jeszcze wymyśli.
Kochanka to jest to no i młoda żeby była (wyżej nogi podnosi).
Pozdro.
Na pohybel tym które loda nie chcą zrobić.
niech poszuka dla żony jakiegoś studenta z Nigerii
On bedzie ją ruuchał a ona męzowi bedzie ...namietnie...robić loda.
Jest pewne ryzyko - jak mąż ma gowniane dochody i nie mają dzieci to będzie rozwód.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [17271168]
[13.10.2010] 15:33
oddana żoneczka
Ja baaardzo lubię sex oralny i bardzo lubię bawić się wacusiem mojego ślubnego W zasadzie to jest dla mnie coś tak naturalnego, że czasem niby od niechcenia, np podczas oglądania filmu (nie-erotycznego), sprawdzam jego ułożenie w nogawce, a wtedy to już sytuacja sama się rozija;p

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [17286381]
[14.10.2010] 08:11
ja to robie
A może Ty najpierw ja rozpal ..seksem oralnym? Kobiety to uwielbiaja...podniecaja się no i potem odwzajemniaja sie...Zwłaszcza zony...

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [17289010]
[14.10.2010] 22:59
wskorpion
sempai ma racę.Popieram.Jak nie wiesz jaK się dyma - to głążby do szkoły. Każda mkobieta lubki oral,tak jak każdy facet hetero lubi minetę .Nie ma nic innego jak wzajemny oral.wic nie piszcie bredni "gi co nigdy nie lizali cipki" @@@olizów pozdrwiam. Smkorpion

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [17292453]
[15.10.2010] 17:07
bzdury to ty piszesz
wskorpion (10.10.14 22:59):
sempai ma racę.Popieram.Jak nie wiesz jaK się dyma - to głążby do szkoły. Każda mkobieta lubki oral,tak jak każdy facet hetero lubi minetę .Nie ma nic innego jak wzajemny oral.wic nie piszcie bredni "gi co nigdy nie lizali cipki" @@@olizów pozdrwiam. Smkorpion
jełopie. Siedzisz na zadupiu seksualnym Europy i myślisz że gadasz do rzeczy bo ci oral zrobiła jakaś cwaniara dla lansu albo żeby cie jak woła zaprowadzić do ołtarza.
Pojedź gdzieś, wsioku, i zaproponuj orala angielce czy francuzce.
Skopie ci dupe i nie będziesz wiedział za co.
Kasanowa sie znalazł.
Za granicą żadna Polka nie zbliży sie do Polaka na odległość 2 metrów bo seks z wami kojarzy im sie tylko z oralem.
Zero przyjemnośći, tylkio obsługiwanie takiego cwela który jeszcze myśli jakim to jest świetnym kochankiem bo tak sie nauczył w Polsce że wsadzanie kobiecie do ust to szczyt męskości.
((( )))z problemem do kolegi, on ci zrobi lepiej.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [17295168]
[16.10.2010] 15:21
Fiutek12
Niech napisze do Radzyka, aby jej dal dyspensje.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [17298196]
[19.10.2010] 00:54
zenek77777
Generalna zasada brzmi tak: do ślubu masz @@@anie na żądanie, po ślubie zapomnij. Są wyjątki oczywiście, ale w 90% powyższa zasada działa. Nie należy jednak źle oceniać kobiet. To nie żadne wyrachowanie, to po prostu życie, hormony itd. Ona naprawdę przed ślubem chce was uszczęśliwić, ale gdy już ma obrączkę traci motywację. To zwykły ludzki odruch i nie należy go nadinterpretować. Higiena, pieszczoty nie mają tu nic do rzeczy. Chyba nikt zdrowy na umyśle nie bierze się do roboty bez prysznica i porządnego podniecenia panienki. To podstawa i zna ją każdy samiec. Tak już po prostu jest i tyle. Kobiety nie potrafią zrozumieć bardzo prostej rzeczy - zadowolony facet, to szczęśliwy koleś, kochający, wierny, uczynny, wspierający,@@@ny itd. One nawet po 20 latach małżeństwa nie potrafią powiązać tych prostych rzeczy razem. Smutne, ale prawdziwe.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [17310073]
[25.10.2010] 00:08
jasiuhvujgowie
Zenek77777 - prawda, sama prawda i tylko prawda.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [17335520]
[27.12.2010] 12:21
Kasja1979
Zonaty37 (08.10.30 13:27):
widze ,że nie poważni ludzie tutaj się wypowiadają(bez urazy dla wiekszosci )sama gówniarzeria .Podszywać pod czyjeś niki ?
prosze wiecej nie pisac nic na temat bo to jest bez sensu.
A ja napiszę:
Mnie z moim meżem jest wspaniale; jemu ze mną. Nie mamy ograniczeń w sypialni, stale eksperymentujemy, uwilebiamy seks oralny. Jeżeli Tobie go brakuje, porozmawiaj z żoną. Moze czuje się nie akceptowana, może ma kompleksy o których nie rozmawiacie, przez które nie czuje się dla Ciebie atrakcyjna; może jej przekonania moralne wstrzymują ją od takich zachowań, może ma jakies blokady psychiczne które są skutkiem waszych nieporozumień, kłótni, złych słów; braku czulości z Twojej strony. Jak często mówisz jej że ja kochasz, że jest najpiekniejszą i najseksowniejsza kobietą na świecie? Zastanów sie nad tym i zacznij od początku sie starac , bo przyczyna może leżec w Tobie... Poza tym jeśli np. nie dbasz wystarczająco o higiene osobistą; o to by ładnie pachnieć, by na nią kokieteryjnie patrzec -też nie miej żalu do żony. Pomijając to ostatnie zdanie po prostu porozmawiajcie, zabierz ją gdzieś na weekend, zorganizuj kolację, praw jej komplementy, zachowuj się jakbyście sie dopiero spotkali, jakbyscie sie nie znali; odkryj jej tajemnice które przed Toba ma. Niech poczuje się jak wspaniała kobieta a nie dewocyjna kura domowa. POza tym wspólna modlitwa(jeśli jestescie wierzący)i ba, wspólne posiłki(razem przy stole) to niby drobne-ale fundamentalne zalązki głębokiej więzi w sypialni...

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [17614475]
[16.05.2011] 17:46
To akurat normalne
dunlop (11.05.15 23:03):
mi zona robi laske za kazdym razem kiedy uprawiamy sex a ja jej minete i oboje jestesmy zadowoleni

Jako gra wstępna.
Ale tu chodzi o jedno strony oral bez seksu z poł.ykiem.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [18387851]
[17.05.2011] 13:00
Kamil 1952
Wielu mężczyzn narzeka , że seks z ich partnerkami pozbawiony jest gorąca i ekspresji. Ja co prawda nie narzekam ale też chciałbym aby było wiecej. Tak się złozyło że kochałem się z wieloma męzatkami. Nie było ani jednaej , która by mnie nie pieściła ustami.
Z czego wiec wynika niechęć kobiet we własnych związkach, a są otwarte na takie rzeczy z przygodnym partnerem.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [18390506]
[20.07.2011] 08:55
piotrsl
GA wron (08.10.30 09:54):
<cytat>=MATA HARI= (08.10.30 07:56):
<cytat>żonaty37
z obcym facetem to kobiety zabierają sie do tego od razu i bardzo chętnie
</cytat> To bardzo ciekawe, co mówisz...
</cytat>
On miał na myśli prostytutki

a moze zna swoją zone?

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [18619104]

    1 2
 » Odpowiedz na ten temat