o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
Login: @o2.pl Hasło:
  Strona główna» forum Inne
 » Odpowiedz na ten temat

Polecam noclegi nad jeziorem na Mazurach

    1 2 3   » 6 Strony tematu:
[30.07.2008] 19:37
jarry
Tanie domki na Mazurach nad jeziorem - agroturystyka i noclegi Mazury. Noclegi całoroczne i letniskowe. Czekają na Was także apartamenty i pokoje - tanio. Wyszukaj oferty last minute na Mazurach w serwisie http://www.noclegi365.pl . Możliwe noclegi na polu namiotowym. Zapraszam wszystkich na Warmię i Mazury nad jeziorem. Możesz przyjechać sam lub z rodziną.

   (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane.
[23.02.2009] 10:00
Zadowolony z usług
W wakacje wypoczywałem w pensjonaciewww.sarmacja.pl

Musze przyznać, że jestem bardzo zadowolony z obsługi, dobre jedzenia !

Okolica bardzo urokliwa, jest co oglądać, wędkarz też znajdzie coś dla siebie bogate w ryby jeziora, sadzawki !

Ogólnie rzecz biorąc warto spędzić w tym miejscu kilka dni

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14433363]
[19.04.2010] 13:46
xaac
A ja polecam wyjazd w rejs z hamak-turem po mazurach http://www.hamak-tur.pl/index.php?page=rejs- 09-07-24-07-2010-r

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16556229]
[08.06.2010] 15:59
domki
Tu jest fajnie http://www.nadmorzemijeziorem.pl/

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16772782]
[10.03.2011] 01:36
TAG
ja zapraszam do Giżycka , cała działka do wynajecia domek holenderski dla 7 osob pomost, dobre miesce dla wędkarzy , cisza spokoj , wiecej na http://www.mazury-wypoczynek.net/

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [18121964]
[23.09.2017] 09:32
[20.07.2011] 20:14
Kocon
Chciałbym pochwalić pensjonat Skarpa w Wilkasach http://skarpa.eu/. Wykupiłem tam pobyt na 7 dni, za dzień 30zł z wyżywieniem. Postanowiłem jednak zostać dłużej i z racji tego że przez kolejne 3 dni pokój nie był zarezerwowany mogłem zostać. Najlepsze jest to, że wynegocjowałem z właścicielem zniżkę, nieco zaoszczędziłem. Tu nie chodzi o te pieniądze, bo to było może z 20zł ogólnie rabatu, ale chodzi o fakt samej takiej możliwości. Cenię sobie ludzi z żyłką do interesów, elastycznych, umiejących się targować. Dzięki takiemu podejściu zyskał we mnie stałego klienta, pragnę również zarekomendować pensjonat Skarpa.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [18621591]
[27.07.2011] 08:01
margarita-4
Skoro w temacie są noclegi na Mazurach to mogłabym zaproponować zajrzenie na stronkę: http://www.ideatur.pl/ na której łatwo można wyszukać fajne i stosunkowo tanie noclegi (motele / pensjonaty / kwatery etc.) no i przy okazji od razu można tam sprawdzić dostępność miejsc noclegowych

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [18642360]
[20.12.2011] 10:45
as24sa
fakt uwielbiam mazury ale są zbyt daleko od rodzinnego Wałbrzycha oraz tymczasowo zamieszkiwanego Wrocławia. Jezioro, które jest blisko i jest moimi małym,i mazurami to jezioro sławskie w miejscowości Sława. Z Wrocka to jakieś 150 km, zatem około 2 godzin drogi.
Ukochana Sława ma ponad 850 hektarów wody, czyli jest gdzie żeglować, czasem fajnie wieje
fajny link o Sławie i jej okolicach polecam tutaj:
http://www.lesnedomki.pl/slawa.html
w sprawie noclegów w Sławie, to jest tego całkiem sporo, oferta obejmuje ośrodki wczasowe, wypoczynkowe, pensjonaty, agroturystykę, domki letniskowe, pola namiotowe, campingi.
Dodatkową atrakcją Sławy jest ilość imprez jakie tam się odbywają, koncerty, i imprezy przyciągają turystów. W okolicy jest także Lubiatów, Radzyń, Lubogoszcz.
Ja od lat zatrzymuję się na starym ośrodku wałbrzyskiej Victorii, może to nienajwyższy standard ale i ceny umiarkowane.
Obecna nazwa to Leśne domki w Sławie, po modernizacji oferują pokoje gościnne oraz udostępniają także przyczepy kempingowe.
http://www.lesnedomki.pl/pytania-i-odpowiedz i.html

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [19153440]
[18.01.2012] 21:06
venon  ghaax@tlen.pl
Warto też sprawdzić tanie noclegownie dla konkretnego miasta i okolicznych na enoclegi.net.pl http://TaniWebmaster.pl

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [19245737]
[15.02.2012] 13:50
karioka
hej bylimy w minionym roku na Mazurach i teraz tez juz planujemy wakacje, bo jak do tej pory byl to najlepszy urlop pod sloncem - nie zadne tam obce kraje tylko nasze polskie po prostu cudowne! moze komus sie przyda to wklejam linka http://www.otonoc.pl/noclegi-warminsko-mazur skie tu znalezlismy super pensjonacik z podwyzszonym standardem ale za to w przystepnej cenie

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [19323292]
[22.02.2012] 15:05
Monika111111111111
Polecam na Pomorzu nad samym jeziorem naprade warto Dobre jedzenie spanie, miło przyjemnie. Wieczorki przy kawie ciastku za w cenie pobytu.
Plac zabaw rowery poleca
strone
http://osrodek-wypoczynkowy-sobotka-kepic.ma nifo.com/

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [19342127]
[09.06.2012] 09:23
gość00000000
http://www.szczepanscy.yoyo.pl/ polecam wczasy na mazurach

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [19607049]
[12.06.2012] 16:38
madlin
Wspaniałym alternatywnym miejscem dla mazur jest pojezierze brodnickie. Przepiękne krajobrazy. Można je pooglądać na FB-> https://www.facebook.com/Gleboczek Warto tam się zatrzymać w Głęboczku i zakosztować winoterapii.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [19614967]
[13.06.2012] 21:34
felino275
Ja polecam urlop na mazurach w malej wiosce niedaleko Pisza, 10 min jazda rowerem do cichego jeziora, wypady do Krutyni, neclegi na dzialce w przyczepie kempingowej i to tylko za opieke nad dzialka/koszenie trawy, pryskanie/ plu 50 zl tygodniowo

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [19617984]
[14.07.2012] 19:31
Piotr 40
Witam

Poszukuję domku dla rodziny 4-5 osób z własną linią brzegową jeziora, pomostem oraz łódką (lubimy wędkować). Interesuje nas pobyt tygodniowy na przełomie lipca i sierpnia. Będę wdzięczny za informacje. P.S. Wykluczam pobyt na ośrodku. Mile widziana agroturystyka.

Pozdrawiam

Piotr Szprendałowicz

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [19697152]
[14.07.2012] 23:00
Babia Góra
Polecam http://www.kwatera-pod-debem.eu przy Puszczy Białowieskiej. http://www.kwatera-pod-debem.eu

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [19697574]
[07.08.2012] 00:00
pan turysta
Proponuje odwiedzić tę stronę (dużo ofert ze zdjęciami)
Noclegi nad Jeziorem http://4holiday.pl/noclegi-nad-jeziorem/

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [19751034]
[16.08.2012] 13:38
Izbkusja
Nie wiem czy już jesteście po wakacjach czy nie, ale jeśli nadal szukacie noclegu, to ostatnio znalazłam fajną stronę topnocleg.pl Wyszukałam sobie w ich ofercie super pensjonat w naprawdę atrakcyjnej cenie Kilka dni temu wróciłam z wakacji i jestem bardzo zadowolona, bo wszystko było dokładnie tak, jak w ofercie Zdjęcia, opis - identycznie.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [19772275]
[01.10.2012] 12:16
Renka32
A byliście w Sielpi Wielkiej? Fajne miejsce na wczasy w Centralnej Polsce.www.edytak.ulotka.org/sielpia.html

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [19890259]
[08.10.2012] 12:49
qaqaqa
A jeśli ktoś chciałby kupić domek letniskowy lub przyczepę kempingową na przyszłe wakacje zapraszam na stronęwww.holidaysport.pl

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [19907723]
[13.10.2012] 18:25
Bunka8917
Nie napisałeś w jakiej cenie czegoś szukasz, a to istotne W takim razie najlepiej sam rozejrzyj się. Polecam poszukać na stronie http://www.e-wczasy.pl Mają tam naprawdę dużo obiektów noclegowych, sama nie raz dzięki tej stronie znalazłam jakiś fajny i tani pensjonacik. Dzięki szczegółowej wyszukiwarce, naprawdę szybko można znaleźć coś ciekawego

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [19920870]
[22.10.2012] 09:18
Waldek5667
Ja byłem na wakacje w Kruklankach - świetna sprawa. Bardzo przyjemnie i czuć klimat mazur A nocowaliśmy w wynajmowanym domku - Pod Kogutkiem. Ceny przystępne - od 25 zł. Blisko do sklepu na przystanek autobusowy. Domki bardzo ładne, zadbane. Wynajęliśmy domek większą grupą. To super rozwiązanie - brak nieznanych gości itp. Ogólnie cały ten zespół Pod Kogutkiem był przyjemny. Warto zajrzeć. - bardzo miło wspominam.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [19940122]
[22.10.2012] 09:25
Alinka2223
A możesz podać jakąś stronę internetowa ich? Bo wydaje mi się, że też tam byłam.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [19940126]
[22.10.2012] 09:29
Waldek5667
Jasne - oto stronka: http://www.podkogutkiem.agrowakacje.pl
Jeśli tam byłaś, to jak ci się podobało?

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [19940136]
[06.11.2012] 11:48
janek9878
A gdzie na mazurach można znaleźć jakiś fajny kemping bo kupiłem niedawno przyczepę nawww.holidaysport.pl i trzeba by ją było przetestować

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [19979616]
[08.11.2012] 14:38
panna turystyka
Ja natomiast szukając noclegów nad jeziorem korzystam z tego adresu: http://4holiday.pl/noclegi-nad-jeziorem/ Wiele bardzo fajnych propozycji. Szczególnie w jesienne wieczory można poszperać.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [19985738]
[28.11.2012] 10:50
tombak
Na Mazurach jest sporo ośrodków wypoczynkowych np. http://www.kulka.mazury.pl/ albo http://www.szalonemazury.pl/ http://www.kolonieiobozy.pl

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [20031715]
[18.01.2013] 22:56
Monika z rodzina
Witam ja moge polecic Laskowo w wielkopolsce i okolice Szamocina, Margonina, Chodziezy , Piły.
Byłam w Laskowie męzem i z trójka moich dzieci bylismy bardzo zadowoleni z pobytu w laskowie trafilismy tam przez przypadek bo znalazlam wizytówke w restauracji w Poznaniu ktora ktos zostawil, zadzownilam i wynajelam domek i niezawiodlam sie . Szczerze mowiac wynajelam prawie w ciemno bo nie mielismy innej koncepji na wakacje byl to srodek sierpnia wszytkie okolczne osrodki byly juz wynajete ale nie pozalowalismy. Ośrodek sklada sie z 5 domkow letniskowych polozonych bezposrednio nad jeziorem, parking, plac zabaw dla dzieci kajaki rowerek wodny, łódka, żaglówka, stół pinpongowy , rowery górskie wszytko do naszej dyspozycji cały osrodek polozony w lesie nad jeziorem wiec przyjemnie bylo a do tego ogrodzoni i nie bałam sie o moich maluchow calymi dniami dzieci bawily sie na brzegu a ja lezalam na jednym z mostkow i czytalam ksiazke, az lezka sie w oku kreci jak sobie pomysle jak tam wypoczelismy domki wspaniale bo akurat byl 1 sezon wszytko nowe pachnace miła atmosfera szczerze mowiac nie chcialam jechac na wiosne nad jezioro bo myslalam ze bedziemy sie nudzic ale moj maz nalegal jezeli bo uwielbia lowic ryby a w te okolicy jest jeszcze conajmniej 5 pieknych jezior , nad ktore chodzilismy spacerkami z tego co wiem to w tym roku wszytkie te jeziora maja byc polaczone kanalami zeby mozna bylo przeplynac przez te wszystkie ale nie wiem jak to tam wyszlo fajnie sie złozylo bo pan który nam wynajmowal domek byl ratownikiema i instruktorem plywania i dzieciaki zalapaly sie na kilka darmowych lekcji plywania domki swietne dupokojowe nowa z lazienka i aneksem kuchennym wypozarzonym od A do Z łacznie oprocz tego mozna bylo zamowic obiad sniadanie i kolacje u tych panstwa ktore moge powiedziec ze byly pyszne choc jedlismy tam tylko dwa dni w dzien przyjazdu i odjazdju a w pozostale 5 dni gotowalam z przyjemnoscia przy kazdym domku byl grill oprocz tego 2 altany z duzym grilem z moskitierami na noc mozna bylo zorbic duze odnisko, z tego co wiem to w tym roku malo to sie jeszcze rozbudowac bo jak juz bylismy budowala sie tam scianka spinaczkowa i kort tenisowy, bo kort do siatkowki juz byl :) Jedyny tylko minus z tej wycieczki byl taki ze ten tydzien za szybko minal :) aa i polecam jeszcze pojechac 7km od tego osrodka jest wyciag nart wodych fajna sprawa ja sie nie odwazylam ale w tym roku jak tam pojade napewno sprubuje :) bo wrocimy tam napewno... niesety niemozemy tylko znalezc zadnej strony internetowej ztego osrodka i boje sie ze juz termin na maj bedzie zajety bo chcemy wlasnie wybrac sie tam na majowke :) mam tylko nr telefonu ale szczerze jeszcze nie wiem czy nadal aktualny wrazie czego podaje nr 603919607 :) ojj ale sie rozpisalammmmm :) fajnie bylo sobie przypomniec te milo spedzoe tam chwile az odrazu cieplej sie robi :) mam nadzieje ze pomoglam chociaz troche w wyboze . pozdrawiam Wszytkich :)

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [20156275]
[26.02.2013] 14:36
Hania32
Ja mogę polecićwww.palacyknaskarpie.pl Mają własną plażę, leżaki, łódkę, a do tego ładne, czyste pokoje. Cena wydaje się śmieszne niska.
Polecam.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [20269245]
[22.03.2013] 10:58
Desmond
Ja zapraszam do hotelu i Spa Amax w Mikołajkach
http://hotel-amax.pl/ Hotel góry, spa mazury, domek Bieszczady, namiot Kujawy, co wybrać na wakacje?

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [20341419]
[27.03.2013] 21:04
Hania1976
hah ,ale śmiesznie tak sobie przeglądam portale i też właśnie chciałam polecić ten ośrodek , już rezerwowalam na ten rok domek dla siebie i znajomych i Pani mi poiwiedziała ze mają już strone internetowa ale jest w budowie juz niedlugo powinna być gotowa, więc podaje
http://www.wczasynadjezioremwlaskowie.pl/ na fb też ich można znaleźć

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [20356700]

    1 2 3   » 6 Strony tematu:
 » Odpowiedz na ten temat