o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
Login: @o2.pl Hasło:
  Strona główna» forum O kobietach
 » Odpowiedz na ten temat

Co trzeba robic zeby spodobac sie chlopakowi?????

    1 2 3   » 5 Strony tematu:
[23.04.2008] 13:01
tosska16xx
wszystko piszcie co trzeba zrobic zeby sie mu spodobac..

   (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane.
[23.04.2008] 13:53
4et4e
uśmiechać się i być dostępną. Jednak jeśli nie wpadniesz mu w oko to nic nie zadziała... wtedy już mu możesz oferować tylko ciało, którym się znudzi w 2 miesiące.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12634205]
[23.04.2008] 14:07
ona678
no coz napewno spodobasz sie mu szczerym usmiechem

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12634323]
[25.04.2008] 18:25
przegrany w życiu 2 zalogowany
noicuid (08.04.24 21:19):
musisz mieć duże cycki


jasne, ale glupoty piszesz..
zeby sie mu spodobac musisz byc ladnie ubarana i sie usmiechac


i mieć zgrabną dupę
Przegrałem życie z kretesem

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12646016]
[01.06.2008] 16:57
Oleńka425256
Moim zdaniem,nie zgrywaj kogoś kim nie jesteś.Nie okłamuj,bo odpadniesz na starcie.Kokietuj,ale nie bądz latawicą.Uśmiechaj się,ale nie szczerz zębów.Bo gościu od razu wyczuje co i jak,bądź jak bezbronne maleństwo,które będzie chciał bronić.Absolutnie tyłkiem nic nie osiągniesz...no może na chwilę.Ale tylko na chwilę.A jeśli nie wpadniesz mu w oko,to odpuść,po prostu nie jesteście dla siebie.DOKŁADNIE TAK MIAŁAM rady od doświadczonej

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12855019]
[19.12.2014] 22:36
[01.06.2008] 23:48
KOKIETKA3254
rozbierz się i mu daj;p jak jesteś ładna to poleci za Tobą,na chwile;d
Każda kobieta ma w sobie coś takiego,że wie jak uwieść faceta,dzieci jedynie takie pytania zadają.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12857719]
[01.06.2008] 23:49
tosska16xx
Oleńka425256 (08.06.01 16:57):
Moim zdaniem,nie zgrywaj kogoś kim nie jesteś.Nie okłamuj,bo odpadniesz na starcie.Kokietuj,ale nie bądz latawicą.Uśmiechaj się,ale nie szczerz zębów.Bo gościu od razu wyczuje co i jak,bądź jak bezbronne maleństwo,które będzie chciał bronić.Absolutnie tyłkiem nic nie osiągniesz...no może na chwilę.Ale tylko na chwilę.A jeśli nie wpadniesz mu w oko,to odpuść,po prostu nie jesteście dla siebie.DOKŁADNIE TAK MIAŁAM rady od doświadczonej no dzieki skorzystam z rad pozdrawiam

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12857727]
[02.06.2008] 15:58
Oleńka425256
Heh spoksik życzę powodzonka!!!

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12861009]
[18.05.2009] 11:56
wiga
ja myślę,że powinnaś iść na siłownię, szczupła sylwetka jest zawsze w modzie dziś widziałam, żę na http://www.tlux.pl/index.php/konkurs jest do wygrania karnet do gymnasionu, myśle ze powinnaś spróbować naprawdę fajny ten konkurs

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14895361]
[26.05.2009] 18:30
paula29990
Nie zawsze musisz być dobrze ubrana.Nam dziewczyną się tak zdaje lecz chłopcy myślą inaczej. Zastanów się co on w tobie lubi. I tyle

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14943746]
[26.05.2009] 19:52
betka81
najczęściej można poznać chłopaka na imprezach lub w clubach wtedy masz pole do po popisu ładna kiecka + zmysłowy taniec = zainteresowanie gdy jakiś koleś Cie się spodoba uśmiechasz się do niego i co chwile spoglądasz w jego kierunku... jeśli nie zwróci na Ciebie uwagi to go olej

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14944357]
[10.12.2009] 21:28
looolxdd
opowiem Ci jak to było ze mną ; DD .. a więc xD . w szkole oczywiscie.. on spoglądał i sie na mnie patrzył, a gdy ja go zauważyłam zakochałam sie w nim na zabój xd. uśmiechaliśmy sie do siebie od czasu do czasu ; )) .. a potem troszeczke sie przedemną popisywał ; ) { ale to jest u chłopaka normalne chyba ; D } .. potem zagadął do mnie na naszej klasie. ! xd. dałam mu nr gg ; ) dzień póżniej sie spotkaliśmy było cud miód malina ;P .. a dzisiaj jesteśmy ze sobą 46 dni ; ) ... tak więc uśmiechaj sie do niego mile , patrz sie słodko , nie trac nadziei ! powodzenia

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15923562]
[21.12.2009] 13:28
poszukiwacz dziewczyny
to zalezy tez od chlopaka.
jak jest niesmialy to mozesz robic co tylko chcesz a on nic, no moze sie usmiechnie ale nie zagada. ty zagadaj, daj sie poznac, zdobadz zufanie to moze wtedy odpowie na twoje uczucie i bedzie fajnie
jak to jakis cwaniak czy inny krol lasek to daj sobie spokoj, szkoda czasu bo tylko wykorzysta i rzuci...
powodzenia Looking for a girl...
halamadrid.1990@o2.pl

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15973179]
[27.12.2009] 20:53
MAła lj
realny chłopak (09.12.21 13:55):
Dla mnie musiałabyś po prostu być chłopakiem.
Dziewczyny nie dość, że mnie nie pociągaja, to jeszcze nudzą niemiłosiernie, a czasami nawet drażnią, gdy zchowują się jak idiotki.


pedał ;/

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15999597]
[28.12.2009] 17:34
bjhhtbghip5
realny chłopak
Dla mnie musiałabyś po prostu być chłopakiem.
Dziewczyny nie dość, że mnie nie pociągaja, to jeszcze nudzą niemiłosiernie, a czasami nawet drażnią, gdy zchowują się jak idiotki.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16004342]
[28.12.2009] 17:36
Lidi
bjhhtbghip5
realny chłopak
Dla mnie musiałabyś po prostu być chłopakiem.
Dziewczyny nie dość, że mnie nie pociągaja, to jeszcze nudzą niemiłosiernie, a czasami nawet drażnią, gdy zchowują się jak idiotki. ty pedale jeden, a kyszaj mi z tąd

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16004352]
[05.01.2010] 16:57
kejszaa3344
Bądź sobą !! to nie jest takie trudne ... myślisz że jak będziesz się stroić , sztucznie wypinać i uśmiechać to zdobędziesz miłość życia... Facet jak facet ,ale zobaczy że udajesz.. pokaż mu siebie a nie wyimaginowaną postać ... nie udawaj kogoś kim nie jesteś... wiem wiem jak to jest ....masz ochotę poderwać faceta , bo Ci się akurat ten podoba , bo akurat masz na niego chrapkę , bo akurat masz taki cel...i chcesz go zdobyć.. starasz się więc ... potem coś zaczynasz czuć ... a facet ,który wydawał Ci się boski i poleciał na "tricki" ... zadaje Ci ból.. i zaczyna się zgrzytanie zębów i takie tam i takie tam ... więc nie warto "odstawiać spektaklów"

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16050084]
[05.01.2010] 18:10
majka67765
Trzeba czytać np. te artykuły:
http://www.portal.pieknekobiety.com.pl
http://www.pieknekobiety.com.pl/uroda/


   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16050519]
[19.01.2010] 20:00
.Nie tracić nadziei .
. cO wy gadacie żeby mieć duże cycki !! .
.a jak ktoś nie ma to co ? .
.ma tracić nadzieję ?.
bO wy pewnie macie duże tyłki i wielkie cycki ale nie każdy chłopak na to leci .!
.Nawet jeśli to i tak prędzej czy później zobaczy to jaka naprawdę jesteś . !\'
.A więc wygląd się nie liczy .! . .
.Ale wiecie cO te dziewczyny na samaym dole mają rację trzeba się uśmiechać i słodko patrzeć .
.Nigdy nie tracić nadziei.
.Nawet jeśli koleżanki mówią Ci coś innego .
.Lepiej posłuchaj przyjaciółki albo głosy serca . !
.A jeśli chłopak jest od Ciebie niższy .
.To przecież nic nie przeszkadza .
.A koleżanka która Ci gada ,że np.: Nie chodź z nim bo on głupi jest .
.To ona gada głupoty . \'
.No chyba,że ona naprawdę mówi Ci prawdę ..
.A jeśli sie na nim zawiedziesz to zamiast nic kumpeli nie mówić to jej powiec :miałaś rację albo coś ..albo zwierz jej sie .
.................................................
nO to chyba na tyle . xD
. . . . . . . . .
pOzdr@waim . ; ****

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16127789]
[22.01.2010] 11:30
ja 2
Cycki nie sa takie waznie jeszcze masz pupe i usta wazne co mozesz ustami zrobic

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16140949]
[22.01.2010] 11:31
ja 2
ja zawsze tak robie żeby chlopaknigdy w lozku sie nudzil

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16140957]
[05.02.2010] 16:29
zakochana aż do łez
mam chłopaka jest mądry i lubi to co ja a żeby go zdobyć rozmawiałam
z nim normalnie jak z najlepszą kupelą

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16219251]
[05.02.2010] 18:14
poszukiwacz dziewczyny
zakochana aż do łez (10.02.05 16:29):
mam chłopaka jest mądry i lubi to co ja a żeby go zdobyć rozmawiałam
z nim normalnie jak z najlepszą kupelą

zazdroszczę, ja przy dziewczynach się spinam, szczerze? ... BOJE SIĘ DZIEWCZYN!!!!! żałosne, wiem-ale tak już mam. czasami jak jakąś lepiej poznam(mało przypadków) to jest już fajnie, ale żeby ją gdzieś zaprosić czy coś? nie ma szans... zawsze mam wrażenie że ona może mieć 1000 lepszych niż ja, ale czy na pewno? otóż uważam że nikt nie dałby jej tyle miłości co ja, nie troszczyłby się o nią jak ja, itd.
Podana "ona" to jak na razie fikcja, po tym "ona" kryje się mądra, miła, ładna(nie wymagam cudów-dlatego nie pisze piękna, ale dla mnie ta ładna byłaby najpiękniejsza na świecie) i kochająca dziewczyna.
co zrobić żeby się spodobać??? zakręć się przy nim, zaśmiej się z jego żartu, daj się zauważyć, oczaruj charakterem i daj się pokochać, jak się będzie ociągał to sama zrób kolejny ruch. pogadajcie o filmach, najlepiej nowych ..."o na tym nie byłam możesz mnie zaprosić, ha ha" a on Cie zaprosi, będzie fajnie i dalej pójdzie z górki. łatwo się mówi, wiem... Looking for a girl...
halamadrid.1990@o2.pl

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16219734]
[08.02.2010] 18:35
Radzimy
Masz jakiś problem? W pracy, w miłości, w domu, z chłopakiem, dziewczyną, czy przyjacielem? Jakieś pytania?? Pisz smiało, a odpowiedź otrzymasz już do kilku dni dyskrecja gwarantowana radzimy@o2.pl

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16236000]
[23.02.2010] 18:33
sabaitni
przebieranie się jest fajne i faceci to kochają, tu masz kilka fajnych strojów:

http://dyskrecja.pl/sklep.php/k221-Stroje.ht ml?

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16304728]
[30.03.2010] 18:11
NiUńkAa ;))
Po prostu go ignoruj....Pomyśli, że ci na nim nie zależy. Wtedy on zacznie chodzić za tobą....I reszta się już sama ułoży...Wiem, bo sama tak robiłam i podziałało A jeśli, będzie też tak z twoim, to daj se spokój, i potem jak będzie chciał z tobą chodzić, to powiedz "nie!", i niech żałóje, że był taki, jaki był.......

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16469837]
[01.04.2010] 13:52
boniek56
Ubierz mini albo biale spodnie i powiedz ze nie masz majtek. Chlopak zglupieje z radosci.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16477041]
[02.04.2010] 09:34
Martysia:D
Moim zdaniem powinnaś uśmiechać się do niego, często z nim rozmawiać, być zabawną dziewczyną i najważniejsze ! Powinnaś być sobą !
Chłopacy nie lubia, gdy dziewczyna jest sztuczna, wytapetowana itp..
Powinnaś też zadbać o swoją figurę .


   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16480705]
[14.04.2010] 14:19
Klaudia1001
Ja jestem brzydka ale mi się chłopak ze szkoły podoba. Co zrobić żeby na mnie zareagował ?

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16534077]
[14.04.2010] 15:17
Chyba kłamiesz.
Przecież żadna Klaudia nie może być brzydka coś chyba oszukujesz... A ile lat ma Klaudia?

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16534400]
[14.04.2010] 15:21
Chyba kłamiesz.
No właśnie, brzydka Klaudia, to jest tak samo nieprawdopodobne jak zimny ogień, sucha woda. Brzydka Klaudia jest książkowym przykładem oksymoronu

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16534419]

    1 2 3   » 5 Strony tematu:
 » Odpowiedz na ten temat