o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
Login: @o2.pl Hasło:
  Strona główna» forum Poznam dziewczynę
 » Odpowiedz na ten temat

szukam mojej 2 połowy

    1 2 3 4 Strony tematu:
[02.02.2010] 12:42
czekam na te jedną chwile
hej, ja jestem z podkarpacia i zastanawiam się dlaczego jest tak,że kiedy człowiek jest sam to wydaje się, że wszyscy wokoło kogoś mają i są bardzo szczęsliwi a ja nie mogę spotkać kogoś, kto sprawi,że będę szczęśliwa

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16201668]
[05.02.2010] 21:03
ja...1
czekam na te jedną chwile witaj kim jestes napisz o sobie moze nie bedziesz sama juz.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16220861]
[17.02.2010] 11:06
liliaa
ja...1 (10.02.05 21:03):
czekam na te jedną chwile witaj kim jestes napisz o sobie moze nie bedziesz sama juz.

a znajdzie się normalny facet ok. 30- tki do normalnej znajomości? czy to już za wiele? Bob Marley-"three little birds"

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16276571]
[20.02.2010] 09:16
ja...1
czesc lilia oto jestem....nie musisz daleko szukac

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16290208]
[20.02.2010] 11:45
Karoła Karoła Karoła
i tak nie znajdziecie

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16290532]
[18.12.2017] 19:37
[20.02.2010] 16:48
liliaa
ja...1 (10.02.20 09:16):
czesc lilia oto jestem....nie musisz daleko szukac


tego czy daleko to nie wiem ja centrum kraju Bob Marley-"three little birds"

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16291751]
[20.02.2010] 17:15
ja...1
ja jestem z południa polski....wiec...

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16291904]
[21.02.2010] 08:36
liliaa
ja...1 (10.02.20 17:15):
ja jestem z południa polski....wiec...


wiec ja akurat mam wszędzie stosunkowo blisko Bob Marley-"three little birds"

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16294323]
[23.02.2010] 23:03
arko15
może spróbuj użyć feromonów http://dyskrecja.pl/sklep.php/k99-dla-Panow. html?

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16306306]
[17.01.2017] 12:16
Adam Abraham
witam mam na imie adam 44l jestem z wejherowa mam firme hydrauliczna szukam faceta na dyskretne spotkania nr 513707801 lub 513707802

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [22605096]
[03.03.2017] 14:59
wikiiior
A nie myślałeś o szukaniu drugiej połowy na portalach społecznościowych lub serwisach randkowych?

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [22665480]
[03.03.2017] 18:55
Depir
Jeżeli szukasz drugiej połowy i nie potrafisz znaleźć to polecam Ci zajrzeć sobie do tutaj https://www.msfera.pl/plany-singli-na-nowy-r ok.html . Jest tam sporo ciekawych artykułów dotyczących singlów, ich planów na 2017 rok i wiele innych ciekawych tematów, które może w czymś Ci pomogą. Uważam, ze warto z tego korzystać i otworzyć się na nową świeżą wiedzę

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [22665740]

    1 2 3 4 Strony tematu:
 » Odpowiedz na ten temat