o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
Login: @o2.pl Hasło:
  Strona główna» forum Szukam ludzi do...
 » Odpowiedz na ten temat

...odchudzania szybka dieta?? 5kg w 5 dni??

    1 2 3   » 5 Strony tematu:
[18.03.2008] 13:51
nikt_ona
(nie wiedzialam gdzie umiescic post o dietach )
Gdzies wyczytalam ze jest dieta co trwa 5 dni i możesz stracić do 5 kg
Nie wiem na ile to skuteczne i czy wogule no ale od jutra zaczne zobaczymy co z tego bedzie
1dn.- 1 kg jabłek
2dn.- 1 kg ziemniaków ugotowanych w mundurkach
3dn.- 2-wie torebki ryżu ugotowanego na sypko
4dn.- 1 l. kefiru
5dn.- 1l. soku z czarnych porzeczek
Można pić do woli wodę mineralną niegazowaną, herbatę i kawę ale bez cukru i inne herbatki ziołowe.
Plusem tej diety jest to, że skurcza żołądek wiec po jej zakończeniu jesz troszkę mniej bo wcześniej jesteś syta.
Jak ktos o niej slyszal prosze o podzielenie sie "wrazeniami"
Zaczyna ktos ze mna?? Odcieli Aniolom skrzydla....bo dawaly wolnosc....
Obdarli je z szat...gdyz za piekne byly...
Obrzucili je blotem....bo biala skore mialy....
Teraz stoja ranne...
nagie...
brudne...
lecz nadal jakze doskonale....

   (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane.
[28.04.2008] 18:16
xxolushiaxx
hejj... no i co udalo sie? ja potrzebuje szybko (czyli w ciagu 5 dni) zrzucic jak najwiecej;p zreszta zadna nowosc... bo kazdy tak pisze;d;d.... ale zastanawiam sie czyta Twoja dieta dziala....

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12659239]
[15.06.2008] 20:58
Prawie skuteczna xD
Dieta ta jest skuteczna, ale nie jest prawdą to, że można na niej schudnąć 5 kg w 5 dni. Ja ją stosuję, ale chudnę w ciągu tych 5 dni, ok. 3 kg.; ]

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12937947]
[15.11.2008] 16:17
kacha_
Zastanawiam się tylko jaki ryż należy jeść podczas tej diety.Zawsze wydawało mi się że w diecie tej spożywa się ryż brązowy.Ale nic o tym nie jest wspomniane nigdzie.Jeśli ktoś wie coś na ten temat wdzięczna będę za podpowiedz.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [13829879]
[15.02.2009] 21:04
roza2525
hej mialam ta diete i jest skuteczna nie powiem schydłam 5 kg jest dobra : pozdrawiam

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14392292]
[19.04.2014] 14:03
[02.03.2009] 12:10
kama24
a ja schudłam 4 kg właśnie dziś ją zakończyłam...tzn wczoraj

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14473662]
[02.03.2009] 17:46
xxolushiaxx
nikomu nie polecam...tzn...tylko z tego wzgledu ze teraz wiem jak sie odzywiac wlasciwie i to nie jest dobre takie jedzonko...

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14475021]
[04.03.2009] 17:33
mojusia
nie rozumiem? przez cały dzien mozna jesc tylko kilo jabłek czy ziemniaków nie mozna nic wiecej zjesc? czy inaczej jakos?

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14484626]
[30.05.2009] 20:37
I_am_the_lie
Ja schudłam ok. 2-3kg. A co do skurczania się żołądka to w moim przypadku nic takiego się nie stało, a co gorsza przytyłam spowrotem ok. 1,5kg. Tak więc uprzedzam że nie łatwo o efekt jojo =[

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14967929]
[17.06.2009] 00:41
skarlett
Prawie skuteczna xD (08.06.15 20:58):
Dieta ta jest skuteczna, ale nie jest prawdą to, że można na niej schudnąć 5 kg w 5 dni. Ja ją stosuję, ale chudnę w ciągu tych 5 dni, ok. 3 kg.; ]


Myślę, że to ile kto chudnie i w jakim tempie jest uwarunkowane genetycznie. Ja potrafię szybko schudnąć ale i niestety szybko przytyć.

http://www.szybka-dieta.com/dieta/

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15067752]
[17.07.2009] 12:55
kana25
witam wszystkich jestem ciekawa tej diety bo stosuje kopenhadzka i jakos tylko stracilam 3kg a to juz 6 dzień

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15211906]
[04.08.2009] 15:23
majda
kana25 (09.07.17 12:55):
witam wszystkich jestem ciekawa tej diety bo stosuje kopenhadzka i jakos tylko stracilam 3kg a to juz 6 dzień


witam.ja stosuje taka dieta: rano ok 10:00 jogurt naturalny, 12 obiad ale tylko do zaspokojenia potrzeb, 14,16,18 po 2 ugotowane jajka z majonezem.i powiem ze idzie mi dobrze.zaczelam dopiero,ale czuje sie dobrze i widze ze kg spadaja

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15290771]
[12.10.2009] 17:44
Nie Tylko Dobra Dieta
nie wystarczy tylko dieta to trzeba wspomagać ruchem czyli bieganiem np.
1 godzina biegania pomaga nam schudnąć 250 kcl...

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15623975]
[28.10.2009] 11:32
nowa40
dzis zaczyna te diete. zjadlam na razie jedno jablko..ale czuje ,ze bedzie ciezko. musze jak najszybciej schudnac.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15702071]
[22.11.2009] 22:01
Sentymentalny Wojownik
Nie ma czegoś takiego jak szybka dieta.
Istnieje tylko zmiana sposobu życia, czyli mniej cukrów, więcej owoców i warzyw, oraz więcej ruchu.
To co opisujecie to po pierwsze niszczy organizm, po drugie nie zapewnia trwałego efektu.

No ale cóż, to wasze zdrowie, skoro ktoś chce je sobie zniszczyć, to proszę bardzo.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [15836932]
[06.01.2010] 22:12
elllla
ta dieta to jakaś masakra.

po pierwsze kilogram jabłek ma w sobie mnóstwo cukru prostego, ziemniaki to samo, a jak wiemy to ten własnie cukier zamienia nam się w tkankę tłuszczową. Chudnie się na tym tylko z tego powodu, że je się mniej, ale potem jak się wróci do normalnego jedzenia to okaże się, że waży się więcej niż poprzednio.

Ja polecam dietę nieskocukrową. Może i na efekty trzeba trochę poczekać, ale za to wpływa korzystnie na organizm i przy dużej ilości białka spozywanego, spalamy tkankę tłuszczową, a nie własnie białko.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16057830]
[14.02.2010] 19:53
Ja musze schudnąc
Witam wszystkich nie jestem pewna co do tego że można schudnąc w 5 dni 5 kg jeszcze chyba nikt nieschudl tyle w tak krótkim czasie.Ja mam sporą nadwage jak na swoj wiek bo powinnam wazyc o 20 kg mniej dlatego bede stosowac tą diete ale wątpie żeby mi sie udalo jak nie uda mi sie z tą dietą będe stosowac inne oczywiście będę wspomagac ruchem i cwiczeniami bede cwiczyc tak po 35 min.dziennie Trzymajcie za mnie kciuki

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16265817]
[22.03.2010] 13:04
majada
Hej dziewczyny Ja właśnie dzisiaj zaczęłam tę dietę, choć przyznam, że nie wiem, czy wytrzymam do końca. To jest w sumie pierwsza dieta, którą znalazłam i wydaje się całkiem, całkiem Mam 169 cm wzrostu i ważę około 68 kilogramów. Mój cel to zrzucić około 6-7 kg. Mam siedzącą pracę i nie bardzo chce mi się ruszać (choć kiedyś bardzo lubiłam ruch). Mam nadzieję, że jak zrzucę trochę sadełka, to będzie mi się bardziej chciało ruszać i utrzymać sylwetkę. Za 2,5 miesiąca wychodzę za mąż i nie chcę w mojej sukni wyglądać jak pulpet
Czy ktoś się przyłłącza?
Pozdrawiam wzystkie wytrwałe

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16432181]
[29.08.2010] 08:13
chuck_berry
zgadzam się z tym, że nie ma czegoś takiego, jak szybka dieta. Bo walka ze zbędnymi kilogramami nie zawsze jest łatwa i przyjemna.
powiem więcej jeśli źle dobierzemy dietę i uda nam się szybko utracić wagę może to się odbić na naszym zdrowiu.
Dlatego jestem zdania, że jeśli będziemy się odchudzać dobrze byłoby się z kimś skonsultować, żeby po pierwsze odchudzanie nie było dla nas ogromną męką, a po drugie, żebyśmy mieli pewność, że utrata wagi nie wyrządzi naszemu organizmowi szkody.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [17108747]
[02.10.2010] 10:46
obozowiczka3
a ja jestem wrogiem tych ziół . Moja siostra wygląda przez nie już jak anorektyczka , nie wiem czy to zdrowe i dobre . Dla mnie wyglądała ładniej jak była okrąglutka a teraz to sztacheta FUJ...pozdrowionka Grażka

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [17244027]
[15.10.2010] 22:53
paulas
czesc wam mam pytanko na temat tej diety..
1dn.- 1 kg jabłek
2dn.- 1 kg ziemniaków ugotowanych w mundurkach
3dn.- 2-wie torebki ryżu ugotowanego na sypko
4dn.- 1 l. kefiru
5dn.- 1l. soku z czarnych porzeczek dzien 4 i 5 tylko 1l kefiru i 1l soku i nic wiecej caly dzien???ja mieszkam w cieplym kraju i zastanawiam sie jak bede sie czula bez jedzenia caly dzien...ale chyba jestem gotowa

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [17296589]
[22.12.2010] 22:48
nika_21
hej, ja mam dopiero zamiar wypróbować tą diete.Ale mogę wam powiedzieć ze bardzo skuteczna jest dieta kopenhadzka, ja po pierwszej ciąży schudłam na niej aż 12 kg. POLECAM

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [17598713]
[16.01.2011] 14:56
gosiunia11
Czytałam i oglądałam w TV . Metamorfoza Pani Poseł Anna Kaleta świetny wygląd i strata 45 kg w krótkim czasie to zasługa diety i że ona pije własnie Zioła Tybetańskie oraz jest zafascynowana buddyzmem .

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [17711093]
[25.01.2011] 20:07
batora
Mi najbardziej pomogło w odchudzaniu zastosowanie się do zaleceń specjalisty od medycyny chińskiej (konkretnie pani Małgorzaty Szkurłatowskiej). Nie wiem dokładnie jak to działa, bo nigdy nie byłam fanką samodzielnego wyszukiwania tematów z zakresu wiedzy specjalistycznej (to tak jakby sobie samemu próbować rękę nastawić), ale tak zadziałało, że wreszcie udało mi się schudnąć do "normalnej" wagi

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [17752939]
[25.01.2011] 20:49
magik9
sabatczarownic (11.01.14 19:09):
Nie wiem ! nie znam się ! a tak w ogóle jestem zarobiona ! ale kupiłam te Zioła Tybetańskie z strony
http://www.ziolatybetanskie.com/
i po przebyciu pełnej kuracji 4 opakowanie która trwała 2,5 miesiąca schudłam 12 kg bez roboty !!!
Teraz pije drugą kuracje jestem w połowie i straciłam dodatkowo 8 kg.
Naprawdę jestem bardzo zadowolona
to ile z Ciebie zostało? Anonse towarzyskie
http://www.iznajomi.pl//

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [17753106]
[26.01.2011] 17:09
Barek88
I co działa taka dieta?... Bo raczej nie wydaje mi się. Ja osobiście preferuję dietę dr. Duckana Poszukajcie na internecie, sporo tego jest. http://www.dyskrecja.pl/

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [17756756]
[05.02.2011] 19:25
fiolka 128
dieta dukana rozwali ci watrobe . ziolka z tybetu sa ok ja po 9 miesiacach mam 32 kg mniej.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [17801667]
[10.02.2011] 19:21
katiii
Hej, jestem na trzecim dniu,spadło mi 1,5 kg, to moja pierwsza dieta. Rano jest ok, czuje się lekka ale wieczorem tragedia-po prostu konam z głodu. Dokończę ale drugi raz się nie zdecyduję To chyba nie jest najlepszy pomysł z tą dietą...

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [17822694]
[14.02.2011] 10:35
matylla
Według mnie pewnie jakby się przestało jeść to jest możliwe zrzucić tyle, ale to nie jest ani dobre ani zdrowe dla organizmu. Moim zdaniem lepiej iść do dietetyka i ustalić sobie dietę. Np coś takiego jak dieta metaboliczna -> http://vimed.pl/dieta/

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [17837535]
[20.02.2011] 23:13
M-marcepanka
to szok ! nie wiem jak zioła mogą tak działać , mam super nastrój i mniej 7 kg po niecałym miesiącu . Kocham Tybet

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [17868992]
[23.02.2011] 21:16
krat
jeżeli medycyna chińska to tylko w profesjonalnym wykonaniu i pod opieką specjalisty. Inaczej można sobie tylko zaszkodzić. Polecam Panią Gosię z centrum Chantal w Warszawie, która specjalizuje się w medycynie chinskiej od lat i pobierała nauki u mistrzów.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [17882414]

    1 2 3   » 5 Strony tematu:
 » Odpowiedz na ten temat