o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
Login: @o2.pl Hasło:
  Strona główna» forum o2.pl / Opinie czytelników do artykułów
 » Odpowiedz na ten temat

Jak rozgrzać oziębłą kobietę?

    1 2 3   » 9 Strony tematu:
[20.02.2008] 18:33
Redakcja o2.pl
Zapraszamy do komentowania artykułu:

Kiedy dotykasz jej ramienia, od razu sztywnieje, jeśli już odwraca głowę, patrzy wzrokiem, który mówi wszystko, jest w tych oczach pytanie: "znowu, ile można?!" Jest tam też lekceważenie i litość dla biednego faceta poddającego się hormonalnym burzom. Ona jest od tego wolna. Tak przynajmniej twierdzi.

http://wiadomosci.o2.pl/?s=512&t=10544 --
Redakcja o2.pl

   (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane.
[21.02.2008] 00:17
facceet
i co jeszce może mamy umieć lewitować czytac telepatycznie czy tez wode w wino zamienia..we łbach sie tym babom przewraca

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12265781]
[21.02.2008] 00:21
nudy
smety i nudy nic moadrego beznadziejny artykuł!!

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12265793]
[21.02.2008] 00:29
Edekkk
jestem z moja kobieta juz prawie 9 lat i naprawde niewiem co mam z tym tematem zrobic. ona nigdy niema ochoty na sex. kochamy sie moze 4-5 razy w roku!! probowalem juz chyba wszystkiego i nic
dodam tylko ,ze wczesniej mialem kilka partnerek i jakos niebylo tego typu problemow, a i teraz kolezanka z pracy ,ktora czasami mi pomaga ,wydaje sie byc bardzo zadowolona
moze ktos ma pomysl co robic?

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12265816]
[21.02.2008] 00:33
agaaaaaaaaaaa
pewnie twoj problem wynika z tego ze twojej dziewczynie tez ktos pomaga, i na ciebie najzwyczajniej nie ma juz ani sily ani ochoty.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12265826]
[23.09.2017] 00:37
[21.02.2008] 00:36
zippoiiiiii
agaaaaaaaaaaa (08.02.21 00:33):
pewnie twoj problem wynika z tego ze twojej dziewczynie tez ktos pomaga, i na ciebie najzwyczajniej nie ma juz ani sily ani ochoty.

A to Ci dopiero szmata nie?

Dobry art.

nudy goń się jak czytać nie potrafisz, to idź na onet. Reszta pajaców co krytykuje art tylko za nazwisko autora również.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12265838]
[21.02.2008] 00:38
Edekkk
agaaaaaaaaaaa (08.02.21 00:33):
pewnie twoj problem wynika z tego ze twojej dziewczynie tez ktos pomaga, i na ciebie najzwyczajniej nie ma juz ani sily ani ochoty.

nad tym sie tez zastanawialem, ale mimo wszystko wypadaloby choc troche czesciej

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12265843]
[21.02.2008] 00:45
jjlkhlk
A po co taką rozgrzewać ? Wywalić z domu i wziąć sobie normalną.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12265857]
[21.02.2008] 00:53
nie oziebla
jjlkhlk (08.02.21 00:45):
A po co taką rozgrzewać ? Wywalić z domu i wziąć sobie normalną.

tak tez zrobilam z moim bylym impotentem. wywalilam z domu i wzielam takiego co moze.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12265875]
[21.02.2008] 00:59
pirat555
nudy (08.02.21 00:21):
smety i nudy nic moadrego beznadziejny artykuł!!

W morde jeza? Nie przyszlo wam do glowy ze obojetnie jaki bylby temat zastepczy? Pam Zielony na wszystkim sie zna? Nawet w TV mowili ze,jak ktos jest do wszystkiego-to jest do niczego.
Panie Z dla mnie mozesz pan zrec nawet szczypior ze szczawiem?-nie moj cyrk i nie moje malpy?
Jak mi sie chce wciagam golonke popijam piwem-a jezeli chodzi o kobiety?-jeszcze po pysku nie dostalem.Panszczyzny nie odrabiam-i zawsze moge na "replay a" liczyc
Nie dajcie sie tumanowi zwariowac.Z innych forow jechali na nim dotad az wysiadl tu.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12265892]
[21.02.2008] 01:00
złoŚLIWKA
www.zieloni.w.pl piszą tak że przy ich poglądach nawet nie chciało by mi się na nich napluć mimo ekologicznego sentymentu taki komentaż urojonych przemyśleń powoduje chyba nie tylko u mnie zlodowacenie ochoty na jakikolwiek sex z kimś o tak chorych poglądach.
W związku z powyższym ZIELONYCH (również w sexie) żegnam ozięble

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12265896]
[21.02.2008] 01:04
pirat555
www.zieloni.w.pl (08.02.21 00:22):
najwieksza przyczyna ozieblosci jest religia oraz strach przed ciążą z powodu braku atykoncepcji

brak edukacji seksualnej- niezaplanowan ciąża dziecko 70% małżeństw z wpadki lub aborcje tylko 20% polek stosuje planowanie rodziny(na zachodzie ponad 50%) wiec seks dla nich to strach i horror

70% polskich małżenstw to skutek nieplanowanej ciąży trudno by sfrustrowani ludzie cieszyli sie seksem gdy obawiaja sie kolejnego dziecka wydatków problemów itp. z powodu ciemnoty zabobonu religijnych dogmatów o \"wyzszości niepokalanego poczecia nad normalna rodzina\" potem mamy takie \"święte matki polki\" poddające się aborcji bo zrobily to \"tylko raz\" i wpadka i mężów gwałcicieli bo ich zona boi sie seksu stad całe rzesze seksualnych frustratów poszukujacych seksu w prostytucji pedofilii homoseksualiźmie aborcje gwałty choroby weneryczne zdrady itp. itd.

A WEGETARIANIZM WZMACNIA ORGA(NI)ZM
Ty wez no i wymysl cos nowego bo toto juz czytam po raz enty.Wegetarianizm moze i wzmacnia organizm ale wybitnie zle wplywa na Twoj mozg.Co widac slychac i?

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12265905]
[21.02.2008] 01:05
chochochoashcosada
Marta jesteś typową feministyczną, pozbawioną miłości kobietą. Dziękuje za uwagę Dziwisz się, że Ci sie nie udaje? Przeczytałem ten gniot i Twoje nie trzymające się kupy i nie zawierające za dużo prawdy wypowiedzi-wypociny i to wystarczyło żeby wyrobić sobie zdanie o Tobie, jako zimnej podłej suki. Nie dziw się, że nigdy nie zaznałaś prawdziwej miłości i gorącego seksu sama Twoja gadanina jest po prostu odstraszająca, a Ty dalej zwalasz wszystko na mężczyzn. Nie potrafisz zrozumieć płci męskiej i potrzeb PRAWDZIWEGO mężczyzny (prawdopodobnie to Twój typ, ale nie, nie mam na myśli świeżo wy koksowanego mięśniaka, który swój kark 'stracił' kiedy miał 16 lat), więc zawsze będziesz w łóżku niezadowolona. Pozdrowienia i mam nadzieje, że w końcu trafisz na swój typ, który zrozumie i pokocha Twą pomyloną naturę.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12265909]
[21.02.2008] 01:10
pirat555
złoŚLIWKA (08.02.21 01:00):
www.zieloni.w.pl piszą tak że przy ich poglądach nawet nie chciało by mi się na nich napluć mimo ekologicznego sentymentu taki komentaż urojonych przemyśleń powoduje chyba nie tylko u mnie zlodowacenie ochoty na jakikolwiek sex z kimś o tak chorych poglądach.
W związku z powyższym ZIELONYCH (również w sexie) żegnam ozięble

Tu masz racje.On za wszelka cene chce zaistniec-a ze przy okazji wklei pare wyswiechtanych sloganow rodem z moherowa-coz?Tylko plakac?

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12265918]
[21.02.2008] 01:27
apocomipseudo
Ja sie tam na tym nie znam ale z wlasnego doswiadczenia wiem ze z kobieta wystarczy porozmawiac i zapytac niechetnie o tym mowia ale wszystko owiedza, wszystko co lubia a czego nie lubia a potem sie tylko do tego stosowac i nie wieze, ze jakas kobieta bedzie oziembla - ona potrzebuje tylko dostac cos co sie jej podoba a potem to juz sama przyjdzie po wiecej- ale co ja sie bede wypowiadal na ten temat
przeciez ja sie nie znam

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12265945]
[21.02.2008] 01:57
złoŚLIWKA
pirat555 (08.02.21 01:10):
złoŚLIWKA (08.02.21 01:00):
www.zieloni.w.pl piszą tak że przy ich poglądach nawet nie chciało by mi się na nich napluć mimo ekologicznego sentymentu taki komentaż urojonych przemyśleń powoduje chyba nie tylko u mnie zlodowacenie ochoty na jakikolwiek sex z kimś o tak chorych poglądach.
W związku z powyższym ZIELONYCH (również w sexie) żegnam ozięble

Tu masz racje.On za wszelka cene chce zaistniec-a ze przy okazji wklei pare wyswiechtanych sloganow rodem z moherowa-coz?Tylko plakac?


   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12265967]
[21.02.2008] 02:02
złoŚLIWKA
pirat555 (08.02.21 01:10):
złoŚLIWKA (08.02.21 01:00):
www.zieloni.w.pl piszą tak że przy ich poglądach nawet nie chciało by mi się na nich napluć mimo ekologicznego sentymentu taki komentaż urojonych przemyśleń powoduje chyba nie tylko u mnie zlodowacenie ochoty na jakikolwiek sex z kimś o tak chorych poglądach.
W związku z powyższym ZIELONYCH (również w sexie) żegnam ozięble

Tu masz racje.On za wszelka cene chce zaistniec-a ze przy okazji wklei pare wyswiechtanych sloganow rodem z moherowa-coz?Tylko plakac?

szlak by to wcieło wypowiedz ale jeszcze raz szybko
to nie moherowo tylko ateistyczna agitka bo wierzący (więc i moher) wie że to co stworzył BÓG (nazwa dowolna) jest piękne i dobre.
Kłopoty zaczynają się jak się spotka takie zielone coś

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12265969]
[21.02.2008] 03:01
marqur
hmm.. czasem mam wrazenie że kobiety to tylko cieagle o tym gadają ze nie maja ochoty... nawet jeśli mają to nie chca dac satysfakcji partnerowi że jednak chciały!!!

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12266002]
[21.02.2008] 04:46
Sprzedawca_marzeń
Miałem kiedys dziewczyne ,"kobietę fontannę",to była jazda Enchante

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12266033]
[21.02.2008] 04:56
wierzacy inaczej
złoŚLIWKA (08.02.21 02:02):

to nie moherowo tylko ateistyczna agitka bo wierzący (więc i moher) wie że to co stworzył BÓG (nazwa dowolna) jest piękne i dobre.
Kłopoty zaczynają się jak się spotka takie zielone coś


a coty chcesz od ateistow prosze mi tu nie obrazac ateistow

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12266040]
[21.02.2008] 05:16
ellle
Jako bardzo doświadczona kobieta w tych sprawach powiem tylko jedno, wszystko zależy od faceta, od tego czy potrafi znaleźć odpowiednie guziczki i na dodatek dobrze je przycisnąć. Musi być atrakcyjny, pod względem fizycznym, lub mentalnym, a najlepiej na tych dwóch polach. Never a silent night

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12266045]
[21.02.2008] 07:12
ptak99
Kobiety nie są oziębłe i nigdy nie stygną. Z facetami jest problem, na pocvzątku jest fajnie kiedy je zdobywają, okazują wiele uczuć, szeptają do ucha czułe słówka, pocałują czule, ale po pewnym czasie ogarnia ich lenistwo i zabawiają się w szybkie numerki, bo im się chce. Żenada. Kobiety mają to do siebie, że lubią byc zdobywane , wówczas dabją o siebie i swoich partnerów. Kiedy facet traktuje kobietę jako gospochę od garów, robola domowego i obiekt wyżycia seksualnego , niestety kobietę odrzuca na takie trktowanie. Jak to się mówi? Przed ślubem jest sex a po slubie boli mnie głowa i jestem zmęczona. Panowie nauczcie sie dbać o swoje kobiety, a one zadbają o was.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12266106]
[21.02.2008] 07:21
ptak99
nie oziebla (08.02.21 00:53):
jjlkhlk (08.02.21 00:45):
A po co taką rozgrzewać ? Wywalić z domu i wziąć sobie normalną.

tak tez zrobilam z moim bylym impotentem. wywalilam z domu i wzielam takiego co moze.

Racja, wywalać , są faceci bardzo ciency w uszach a nadrabiają w gadce i dużymi samochodami, a co do czego przychodzi to tam nic nie ma , a wykonanie lepiej nie mowić. Takih baranów należy nie wpuszczać za próg domu a co dopiero wopuścić do łóżka.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12266123]
[21.02.2008] 07:29
Katarinkam
Może to źle zabrzmi, ale zupełnie nie rozumiem, co znaczy nie mieć ochoty na sex. To przecież świetny sposób na rozładowanie emocji, relaks, poprawę nastroju. Wystarczy odpowiedni partner, a sex staje się przyjemnością, na którą zawsze ma się czas i ochotę.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12266143]
[21.02.2008] 07:57
klarysa111
ptak99 (08.02.21 07:12):
Kobiety nie są oziębłe i nigdy nie stygną. Z facetami jest problem, na pocvzątku jest fajnie kiedy je zdobywają, okazują wiele uczuć, szeptają do ucha czułe słówka, pocałują czule, ale po pewnym czasie ogarnia ich lenistwo i zabawiają się w szybkie numerki, bo im się chce. Żenada. Kobiety mają to do siebie, że lubią byc zdobywane , wówczas dabją o siebie i swoich partnerów. Kiedy facet traktuje kobietę jako gospochę od garów, robola domowego i obiekt wyżycia seksualnego , niestety kobietę odrzuca na takie trktowanie. Jak to się mówi? Przed ślubem jest sex a po slubie boli mnie głowa i jestem zmęczona. Panowie nauczcie sie dbać o swoje kobiety, a one zadbają o was.

masz rację, ja czuję się jak kibel do którego mój pan idzie załatwić swoją potrzebę

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12266195]
[21.02.2008] 08:00
niewolnik_swiata
Edekkk (08.02.21 00:29):
jestem z moja kobieta juz prawie 9 lat i naprawde niewiem co mam z tym tematem zrobic. ona nigdy niema ochoty na sex. kochamy sie moze 4-5 razy w roku!! probowalem juz chyba wszystkiego i nic
dodam tylko ,ze wczesniej mialem kilka partnerek i jakos niebylo tego typu problemow, a i teraz kolezanka z pracy ,ktora czasami mi pomaga ,wydaje sie byc bardzo zadowolona
moze ktos ma pomysl co robic?


napisz meila a dam Ci pomocną radę

ps adres masz w nicku Jeden cel: Wyprzedzić wszystkich i stanąć na szczycie ,własnych marzeń...

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12266206]
[21.02.2008] 08:18
somebody-nobody
Ale ja nie rozumiem czegoś.
Jak facet nie ma ochoty na seks to wszyscy trąbią o tym, że ma poważny problem i powinien szukać porady u specjalisty. Szprycują go prochami i udzielają poniżających rad. Tymczasem wystarczy zmiana partnerki - zazwyczaj na jakąś sexbombę i wraca mu energia i witalność. Nikt nie próbuje nawet w najmniejszym stopniu zwalić winę za oziębłość faceta na kobietę.
Tutaj natomiast widzę że wina lezy po stronie faceta.
Naszprycować laski chemią i ochota na seks przyjdzie. Skoro faceta tak można - zrobić z niego maszynę - to dlaczego i nie kobietę?

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12266258]
[21.02.2008] 08:20
dr Agatka
Ech..oziębłość płciowa istnieje..naprawdę można nie mieć ochoty na seks..zwracam sie tutaj do Panów, którzy napewno pukają się w głowę..przeciez nie macie ochoty 24na dobe nieprawdaż??nie chodzicie cały czas z erekcją..przychodzi Wam ochota od czasu do czasu..to jest jak z jedzeniem..jeden potrzebuje jeść 5 razy dziennie i jeszcze pomiędzy posiłkami coś przekąścić, a drugiemu post w ogole nie przeszkadza..nie odczuwa głodu..czasem tylko nachodzi nagła ochota na coś konkretnego chciałabym prosić Panów o wyrozumiałość w stosunku do kobiet z oziębłością seksualną..kazdy ma inne ppotrzeby i to wszystko..i jeśli macie zdradzać to już lepiej naprawdę zwiazcie się z kobietą, której temperament będzie odpowiadać..

co do artykułu to naprawde bardzo mi sie podobał i mówi prawdę..uśmiechnęłam się jak przeczytałam o przerażeniu mężczyzn, kiedy dziewczyna jest zbyt wyzwolona..bo sama tego doświadczyłam..zdarzyło się kikakrotnie, że powiedziałąm facetowi, iż lubię od tyłu, lubię miłość francuską, eksperymenty i nietypowe miejsca..no cóż rzeczywiście był to dla nich szok i spoglądali na mnie jak na nienormalną dlatego teraz wolę zgrywać niewiniątko i że niby "daję się namówić" na wszelkiego rodzaju urozmaicenia..

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12266269]
[21.02.2008] 08:20
ze55
ptak99 (08.02.21 07:12):
Kobiety nie są oziębłe i nigdy nie stygną. Z facetami jest problem, na pocvzątku jest fajnie kiedy je zdobywają, okazują wiele uczuć, szeptają do ucha czułe słówka, pocałują czule, ale po pewnym czasie ogarnia ich lenistwo i zabawiają się w szybkie numerki, bo im się chce. Żenada. Kobiety mają to do siebie, że lubią byc zdobywane , wówczas dabją o siebie i swoich partnerów. Kiedy facet traktuje kobietę jako gospochę od garów, robola domowego i obiekt wyżycia seksualnego , niestety kobietę odrzuca na takie trktowanie. Jak to się mówi? Przed ślubem jest sex a po slubie boli mnie głowa i jestem zmęczona. Panowie nauczcie sie dbać o swoje kobiety, a one zadbają o was.

a kobiety nie muszą dbać o nas ???
my do pracy ,do dbania//,a one

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12266270]
[21.02.2008] 08:29
winter
ptak99 (08.02.21 07:12):
Kobiety nie są oziębłe i nigdy nie stygną. Z facetami jest problem, na pocvzątku jest fajnie kiedy je zdobywają, okazują wiele uczuć, szeptają do ucha czułe słówka, pocałują czule, ale po pewnym czasie ogarnia ich lenistwo i zabawiają się w szybkie numerki, bo im się chce. Żenada. Kobiety mają to do siebie, że lubią byc zdobywane , wówczas dabją o siebie i swoich partnerów. Kiedy facet traktuje kobietę jako gospochę od garów, robola domowego i obiekt wyżycia seksualnego , niestety kobietę odrzuca na takie trktowanie. Jak to się mówi? Przed ślubem jest sex a po slubie boli mnie głowa i jestem zmęczona. Panowie nauczcie sie dbać o swoje kobiety, a one zadbają o was.

No właśnie-problem w tym,że w sferze erotycznej kobieta różni się od mężczyzny,a niektórzy faceci o tym zapominają!Jeśli ciebie podnieca to czy tamto to nie znaczy,że Twoją partnerkę także-w łóżku nie można myśleć tylko o sobie.
A Pan Zielony jak zwykle wszystko wie najlepiej i na wszystko ma odpowiedz-jeśli tak jest dzięki 'jedzeniu trawy' to czemu na świecie nie roi się od jemu podobnych?Czyżby nie do wszystkich docierała ta jedyna i słuszna prawda?To wielka porażka i policzek dla Pana Z.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12266300]
[21.02.2008] 08:34
dr House
dr Agatka (08.02.21 08:20):
Ech..oziębłość płciowa istnieje..naprawdę można nie mieć ochoty na seks..zwracam sie tutaj do Panów, którzy napewno pukają się w głowę..przeciez nie macie ochoty 24na dobe nieprawdaż??nie chodzicie cały czas z erekcją..przychodzi Wam ochota od czasu do czasu..to jest jak z jedzeniem..jeden potrzebuje jeść 5 razy dziennie i jeszcze pomiędzy posiłkami coś przekąścić, a drugiemu post w ogole nie przeszkadza..nie odczuwa głodu..czasem tylko nachodzi nagła ochota na coś konkretnego chciałabym prosić Panów o wyrozumiałość w stosunku do kobiet z oziębłością seksualną..kazdy ma inne ppotrzeby i to wszystko..i jeśli macie zdradzać to już lepiej naprawdę zwiazcie się z kobietą, której temperament będzie odpowiadać..

co do artykułu to naprawde bardzo mi sie podobał i mówi prawdę..uśmiechnęłam się jak przeczytałam o przerażeniu mężczyzn, kiedy dziewczyna jest zbyt wyzwolona..bo sama tego doświadczyłam..zdarzyło się kikakrotnie, że powiedziałąm facetowi, iż lubię od tyłu, lubię miłość francuską, eksperymenty i nietypowe miejsca..no cóż rzeczywiście był to dla nich szok i spoglądali na mnie jak na nienormalną dlatego teraz wolę zgrywać niewiniątko i że niby \"daję się namówić\" na wszelkiego rodzaju urozmaicenia..
..i juz Cię lubię

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12266325]

    1 2 3   » 9 Strony tematu:
 » Odpowiedz na ten temat