o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
Login: @o2.pl Hasło:
  Strona główna» forum Poznam chłopaka
 » Odpowiedz na ten temat

Szukam stałego układu bez zobowiązań-od dziś

1 2 3   » 6 Strony tematu:
[10.01.2008] 10:32
Miśka Wieliczka Kraków
Szukam stałego układu bez zobowiązań - wyłącznie sex. Rozstałam sie z chłopakiem i nie szukam stabilnego związku. Ponieważ studiuję i pracuję to nie mam czasu na "podchody" - kino, kawiarnie, itp. Mam potrzeby seksualne jak każdy i szukam kogoś do stałego układu.
Szukam faceta 20-35 lat, powyżej 175 wzrostu, przystojnego i normalnego.
Mieszkam w Wieliczce, w Krakowie studiuję i pracuję. Musi to być zatem ktoś mieszkający w którymś z tych miast (najlepiej Kraków).

Szukam kogoś juz od dzis. O 22:00 kończę pracę w Galerii Krakowskiej i po pracy chciałabym sie spotkać.

Kilka ważnych informacji:
- nie podaje maila - nie chce spamu w poczcie ani wirusów w kompie
- nie podaje GG i telefonu - nie jestem idiotką - nie dam sie bawić niedojrzałym małolatom
- musisz mieć swój profil w serwisie Randki na O2, albo w innym: w profilu musisz mieć umieszcozne przynajmniej 2 zdjecia - musze mieć pewność, ze są twoje a nie podebrane z innego profilu; abym miała pewnosc ze profil jest twój umieśc w nim tekst "POZDROWIENIA DLA MIŚKI"
- jak będziesz zainteresowany znajomością to zostaw mi tutaj link do swojego profilu. wybiore kilka osób, skontaktuje sie z wami - z kim mi sie bezie najlepiej rozmawiało, temu podam dokładne informacje (mój telefon itd). spotkamy się dziś wieczorem (wszystko już ustalimy indywidualnie).

Czekam
Miśka

(Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane.
[10.01.2008] 10:34
dobre pytanie
jak dużego masz fiuta Miśka?

(Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12013902]
[10.01.2008] 10:35
Miśka Wieliczka Kraków