o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
Login: @o2.pl Hasło:
  Strona główna» forum o2.pl / Opinie czytelników do artykułów
 » Odpowiedz na ten temat

Twardy Żyd

   1 2
[05.11.2007] 15:29
ttoommeekk
erilo2 (07.11.04 21:37):

Erilo, ty nie cytuj całej książki telefonicznej, ty podaj do niej link, kto będzie potrzebował to zajrzy

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [11591916]
[05.11.2007] 15:32
ttoommeekk
acotamchcesz (07.11.04 04:11) :
Heder to faktycznie cheder.Nigdy nie uczy tam rabin (ten uczy w jesziwie),ale mełamed.I do chederu wszyscy (chłopcy) idą,mając pięć lat.

Moze nie 'nigdy' ale 'bardzo rzadko'. Gdzieś czytałem o nauczaniu w chederach przez rabina, chyba w "Braciach Aszkenazy".
Mełamed rzeczywiście był "tylko" nauczycielem, ale także prywatnym.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [11591936]
[05.11.2007] 19:49
gość ale jaki
Chcecie zobaczć prawdziwych żydów,już są w POPolsce.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [11593457]
[06.11.2007] 03:23
bob1611
swietnie, ale czy ktos wie ze on napisal rowniez ksiazke pt zywe grobowce klops

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [11595750]
[06.11.2007] 10:28
makbet1000
erilo2 (07.11.06 08:11):
ttoommeekk (07.11.05 15:29):
erilo2 (07.11.04 21:37):

Erilo, ty nie cytuj całej książki telefonicznej, ty podaj do niej link, kto będzie potrzebował to zajrzy

nie, to tylko niektóre nazwiska, bo chciałem tylko poadać skalę problemu. a jest on przerażający, 6 mln ukrytych żydów obejmuje wszystkie urzędy, niszczy Polaków i ich cenzuruje, niweczy kariery. a chcesz więcej, to pisz: erilo2@neostrada.pl

A ja bym chętnie zamienił swoich p...h kolegów katolików na żydów. Kuźwa takich potwierdzają , tylko że "polak polakowi wilkiem". Tyle co złego przeszedłem od nich w pale się nie mieści. Już chyba wolę żydów od swoich.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [11596503]
[19.04.2014] 21:34
[06.11.2007] 16:10
john smith
astanawiające jest, że wystarczy aby ukazał się jakikolwiek artykuł o Żydacha natychmiast na forach objawia się plejada "mędrcow" ze swoimi przemysleniami. Przeczytałemi aż mi smutno.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [11598123]
[06.11.2007] 17:49
melvin
PRAWDZIC (07.11.04 18:11):
jest pewna różnica między żydami a Polakami-żyd na obczżnie jest wrogiem drugiego Polaka a żyd przeciwnie.Lączy ich religia i dlatego mimo tylu prześladowań przetrwali.Po II wojnie społeczność międzynarodowa słusznie poparła powstanie państwa żydowskiego,PROBLEM W TYM,ŻE PRZY POPARCIU BOGATYCH ŻYDÓW AMERYKAŃSKICH ŻYDZI ZROBILI szoah I HOLOKAUST PALESTYŃCZYKOM.Uważają się za naród wybrany przez Boga czli nadludzi -wszyscy inni są podludżi.A co do historii to należy pamiętać -że STALINOWCAMI W PRL- byli żydzi,Można mnożyć nazwiska MINCÓW, w ministerstwach bezpieki ,w sądownictwie peerelowskim,w wwojsku.Gdy mowa o zbrodniach komunistycznych - to cicho sza o Stefanach MICHNIKACH i wielu jego podobnych.


Opamiętaj sie rodaku, Polska tylko dla Polaków.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [11598690]
[07.11.2007] 10:40
nie żyd
...Matka chciała, żeby został rabinem, ale sprawy tak się ułożyły, że Icek został złodziejem...
Jak większość żydów.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [11602387]
[27.11.2007] 07:57
nie PISior
dzieki naiwnosci polaków judajczycy robią co im sie podoba, potrafią zniszczyc wszystko by kupic to potem za symboliczną zlotówke, dla kasy zrobią wszystko, przy zydowskiej diasporze mafia pruszkowska to aniolki, to mistrzowie psychologicznej manipulacji ktorzy ciemnemu narodowi potrafią wmówic największe niedorzeczności
podobno najwiekszym sukcesem szatana jest wmówienie ludziom ze go nie ma, a zydzi okazuje sie przescigneli nawet moce piekielne nie dosc ze twierdzą ze ich tak naprawde nie ma to chcą nam jeszcze wyrwac 65 mld dol za krzywdy poniemieckie
pewnie przyjdzie placic 90% podatku by zaspokoic te ninażarte swinie

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [11732690]
[26.12.2007] 19:17
Traktorzysta
nie PISior (07.11.27 07:57):
dzieki naiwnosci polaków judajczycy robią co im sie podoba, potrafią zniszczyc wszystko by kupic to potem za symboliczną zlotówke, dla kasy zrobią wszystko, przy zydowskiej diasporze mafia pruszkowska to aniolki, to mistrzowie psychologicznej manipulacji ktorzy ciemnemu narodowi potrafią wmówic największe niedorzeczności
podobno najwiekszym sukcesem szatana jest wmówienie ludziom ze go nie ma, a zydzi okazuje sie przescigneli nawet moce piekielne nie dosc ze twierdzą ze ich tak naprawde nie ma to chcą nam jeszcze wyrwac 65 mld dol za krzywdy poniemieckie
pewnie przyjdzie placic 90% podatku by zaspokoic te ninażarte swinie


Tusk,Mazowiecki i Wlesa byli najiwekszymi pro,ktorzy glosowali jako pierwsi za tym odszkodowaniem.Juz jest ustawa ,o odszkodowaniach dla ofiar terroryzmu komunistycznego,ale w dowodzie kazdego obywatela jest cyferka w PESELu,po ktorej wiadomo kt jest Zydem i mu dac,nawet jak sfalszuje dowody,a Polaka odsiac jak mu sie nalezy,robiac cala farse w sadzie.I wpisac takich jako walecznych na czarna liste.
Tak to bedzie zrobione.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [11921219]
[04.12.2008] 21:09
Patrycja z JW
Okazuje się ze mój pradziadek był Żydem , Florian Mederer, czy ktos ma o nim jakieś informacje??

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [13951600]
[18.12.2008] 15:56
czy jesteśmy durniami
Doszło do tego,że nie wolno nic powiedzieć na żydka, nawet jak jest złodziejem czy innym przestępcą.Na ruskiego,ukraińca czy rumuna można lać steki kalumni a na żydka nie ! Tak nas wytresowali.Tak to żyjemy we własnym kraju, będąc intruzami u siebie.A goście sie panoszą.
Goście mówią nam jak mamy myśleć ,co robić i co nam wolno a co nie.
W naszym kraju, w Polsce.
Goście odwdzięczają się na każdym kroku.
Ponieważ jestem słaby z historii to może mi ktoś powie który żyd zrobił coś dla Polski.Coś bezinteresownie .

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14029916]
[16.02.2011] 11:13
papudell
AmYisraelChai (07.11.05 00:22):
Obrzezanie jest widocznym znakiem przymierza jakie B-g zawarl z Avrahamem. Wtedy poraz pierwszy pojawia sie ta mitzva w Torze. Tak gwoli wyjasnienia proponuje poczytac dokladniej 5Ksiag Moshe a nie zadawac conajmniej dziwne pytania. Po drugie obrzezanie nie powoduje zadnej frustracji, problemow z orgazmami ect.Conajmniej smieszne stwierdzenia.Wrecz jak ktos juz tu zauwazyl jest to bardzo higieniczne bo np ty zielon masz pelno bakterii pod swoim napletkiem hehe. Reasumujac zieloni lepiej sluchac tego co B-g powiedzial do nas Zydow w Torze i wlaczyc to w wasz chrzescijanski obrzadek tez, niz miec pozniej raz ze klopoty z higiena i jakimis chorubskami dwa zadawac glupie conajmniej pytania lub stwierdzac jakies dziwne fakty typu ze tyle to i tyle dzieci umarlo z powodu brit mila-obrzezania lub ze mamy jakies pozniej problemy z orgazmem ect.
Pozdrawiam i zachecam do czytania wiecej.
Pełno bakterii każdy człowiek, także Żyd, ma w całym swoim organizmie. Bez bakterii człowiek nie mógłby żyć. Jeżeli dbasz o higienę, to pod napletkiem bakterii jest niewiele - tyle samo co na gołej, żydowskiej żołędzi prącia.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [17847069]
[24.02.2011] 20:16
keyboard cat (cool)
Hehehe

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [17886595]
[22.06.2011] 12:10
andy
Opamiętaj sie rodaku, Polska tylko dla Polaków.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [18518447]
[06.05.2013] 16:26
Hej
acotamchcesz (07.11.04 04:11):
No,skoro Żyd,a jesteśmy w Polsce,to już wiadomo,że dobrze być nie może.Przecież tu nie ma antysemityzmu...,tylko że ci Żydzi są tacy...No,nikt nic nie ma przeciwko nim,ale...
A tak serio.Heder to faktycznie cheder.Nigdy nie uczy tam rabin (ten uczy w jesziwie),ale mełamed.I do chederu wszyscy (chłopcy) idą,mając pięć lat.I tak dalej,ale reszta ostatecznie może być.Pół roku temu ktoś z naszego środowiska wyciągnął tę zapomnianą historię i dobrze,skutek jest.Znak niechybny,że biografia (nie auto) Nachalnika już znalazła wydawcę.Git.W końcu jak 20% obywateli tamtej Rzeczpospolitej było Żydami,to może należałoby coś o tym choć pamiętać,a że akurat o złodzieju... Tacy też byli.Plebs i tak będzie myślał tylko o sobie,bo na tym polega bycie plebsem,ale my mamy w końcu większe obowiązki od Stwórcy niż plebs.Dlatego gdy jakieś e-chamidło to czyta,to jakby czytało cudzy list.Nie piszę dla takich i do takich.

Jak sie pisze to pisze sie do wszystkich a nie wyklucza innych, bo sie uwaza tak czy siak. Przedstawiasz typowa postawe zydowska, a mianowicie gorowania nad innymi, ktorymi nazywasz wrednie chamami, sam wyszedles nie tylko na chama ale na dodatek kogos niskiego lotu. jeszce jedno, nie wiedzialem, ze pleby to nie ludzie niegodne Boga. Ty sie lepiej modl aby Bog tego nie czytal.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [20466384]
[06.05.2013] 16:32
Hej
AmYisraelChai (07.11.05 12:16):
Te fragmenty ktore podajecie Talmudu sa wyssane z palca i wyrwane przede wszystkim z kontekstu. Po pierwsze jaki ksiadz zna Talmud i pytanie ktory z Talmudow Bavlim czy Yerushalaim???Jezeli zna to prosilby o podanie mishny z ktorej taka gemara zostala wyprowadzona.
Po drugie podajesz modlitwe nie z Talmudu ale z XV wiecznego sidur-modlitewnika i proponuje ci siegnac do katolickich i chrzescijanskich modlitewnikow w ktorych w codziennej modlitwie przeklina sie narod zydowski i co zostalo zakazane dopiero przez tzw Dobrego Papieza w XX wieku. Dla przykladu dodam ci ze owa modlitwa o ktorej wspominasz od XVII wieku nie funkcjonuje w modlitwie zydowskiej czy to na pesach czy to na dzien powszedni. Powtorze sie jeszcze raz.Polecam czytac, czytac i jeszcze raz czytac ale nie mysli antysemickie jakis tam ksiezy ale u zrodla czyli nawet przeklady Talmud z orginaly na jezyk angielsku bo w Polsce nie ma przekladu ktorego kolwiek z Tlamudow na jezyk polski
Pozdrawiam

A dlaczego talmud nie zostal przelozony na jezyk polski? Boicie sie, ze sie Polacy dowiedza co tam piszecie o gojach? Boicie sie, ze Polacy o Was prawde beda znali?

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [20466397]
[06.05.2013] 16:41
Hej
AmYisraelChai (07.11.05 00:22):
Obrzezanie jest widocznym znakiem przymierza jakie B-g zawarl z Avrahamem. Wtedy poraz pierwszy pojawia sie ta mitzva w Torze. Tak gwoli wyjasnienia proponuje poczytac dokladniej 5Ksiag Moshe a nie zadawac conajmniej dziwne pytania. Po drugie obrzezanie nie powoduje zadnej frustracji, problemow z orgazmami ect.Conajmniej smieszne stwierdzenia.Wrecz jak ktos juz tu zauwazyl jest to bardzo higieniczne bo np ty zielon masz pelno bakterii pod swoim napletkiem hehe. Reasumujac zieloni lepiej sluchac tego co B-g powiedzial do nas Zydow w Torze i wlaczyc to w wasz chrzescijanski obrzadek tez, niz miec pozniej raz ze klopoty z higiena i jakimis chorubskami dwa zadawac glupie conajmniej pytania lub stwierdzac jakies dziwne fakty typu ze tyle to i tyle dzieci umarlo z powodu brit mila-obrzezania lub ze mamy jakies pozniej problemy z orgazmem ect.
Pozdrawiam i zachecam do czytania wiecej.

Nie dosc, ze wredny narod to jeszcze obcina organy plciowe innym i wciska ciemnote. Obrzezanie ponosi za soba powazne konsekwencje na tle fizycznym a zarazem psychicznym. Fizycznie sa problemy z wzwodem, z rogowaceniem glowki zoledzia z bolem podczas stosunku dla faceta jak i kobiety, z infekcjami, z wygladem, z latwoscia okaleczenia. Psychicznie facet czuje sie okastrowany.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [20466413]

   1 2
 » Odpowiedz na ten temat