o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
Login: @o2.pl Hasło:
  Strona główna» forum Pomoc i porady
 » Odpowiedz na ten temat

powiększenie penisa czy jest to możliwe

    1 «   9 10 11 Strony tematu:
[01.11.2016] 16:51
PrzemekMajer
Wypróbujcie ten zestaw jest bezpieczny dla naszego organizmu i warty tej ceny -> http://nplink.net/Ln2EmrOg

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [22501512]
[21.11.2016] 16:57
Dee
polecam https://tr.im/pigKN

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [22526964]
[21.11.2016] 16:59
Sayye
Naturalxl http://qck.pl/9Cm

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [22526969]
[21.11.2016] 17:01
Sayye
Pro long http://4url.de/50T

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [22526973]
[04.12.2016] 18:13
777seba
maxorman z usa tabletki ,mnie pomógł ,mój rekord 3,5cm w 3 miesiące.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [22544802]
[23.04.2017] 17:50
[22.01.2017] 17:58
TwojeZdrowie
Warto zobaczyć andropenis gold opiera się na zasadzie rozciągania. Kilka godzin w ciągu dnia przez kilka miesięcy daje trwałe efekty powiększenia penisa nawet o 4cm!
Teraz jest wyprzedaż w sklepie i można go kupić za grosze 80% taniej - z 599,90 zł TERAZ TYLKO 119,98 zł
Poczytaj http://nplink.net/EIgcgbgZ TwojaIntymnośćwww.twojaintymnosc.blogspot.com
Fajny Prezentwww.megaprezent.blogspot.com
http://terazodszkodowanie.blogspot.com

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [22611435]
[26.01.2017] 12:21
Tomek21l
Moja metoda na blogu http://69hot.pl/

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [22616151]
[14.03.2017] 23:21
wspolczesnywariat
jak najbardziej mozliwexD penixen3d,tak sie nazywa ten srodek sprawia ze hormony tak buzuja ze robi sie w barzo krokim czasie ciasno w majtkach ha ha

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [22678129]
[18.03.2017] 15:33
rekordzista
777seba (16.12.2016.04 18:13):
maxorman z usa tabletki ,mnie pomógł ,mój rekord 3,5cm w 3 miesiące.

jestem lepszejszy ,moj rekord w 2 miesiace 4 cm ale dzieki penixenowi3d , kto jest lepszy? nie mam pytan

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [22682484]
[20.03.2017] 23:10
jestemhardcorem
rekordzista (17.03.2017.18 15:33):
777seba (16.12.2016.04 18:13):
maxorman z usa tabletki ,mnie pomógł ,mój rekord 3,5cm w 3 miesiące.

jestem lepszejszy ,moj rekord w 2 miesiace 4 cm ale dzieki penixenowi3d , kto jest lepszy? nie mam pytan

a ja mialem po jego stosowaniu tez 4 cm ale w 1,5 miesiaca hehe wiec jestem hardcorem!

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [22685246]
[22.03.2017] 22:57
zydowskiksiadz
4 cm ? wow....masakra......amerykanie jednak wszystko robia najlepsze, film,muze i teraz dodam do tej listy penixen3d

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [22687563]
[24.03.2017] 23:11
zigolaczek
nie chcem sie chwalic ale moj wynik to 5cm ! jestem harcorem....wiem....

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [22690113]
[26.03.2017] 23:14
jezdzetraktorem
mam pytanko ziomeczki ,czy braliscie sam penixen3d czy do tego jakies zele, pompki ,wzmacniacze? jakas dieta odpowiednia czy cos?

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [22691889]
[29.03.2017] 22:10
spotich
sam Penixen3d wystarczy ,zadna dieta czy wspomagacze nie sa potrzebne ale oczywiscie nie zaszkodza

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [22695303]
[02.04.2017] 18:42
nauczycielzycia
w takim razie zamawiam i kupuje penixen3d dzieki za polecenie

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [22699102]
[03.04.2017] 14:51
gosc4538753ggd
zmiana rozmiaru na wiekszy jest mozliwy ale nie wszystkim co reklamuja. Ja probowalem roznymi sposobami trwa to juz pol roku i ponizej opisze moje oceny i spostrzezenia:
pompka podcisnieniowa - dziala ale bardzo krotko ok. 40min po uzyciu mozna czas wydluzyc do ponad godziny zakladajac specjalny pierscien zaciskowy,
piguly Maxorman - tutaj jestem mile zaskoczony po 3 miesiacach czlonek jest wyraznie grubszy w spoczynku podczas wzwodu osiaga o prawie 3cm wiecej na dlugosci, wydaje sie jakby "napakowany" minus to to ze podczas kuracji hormony szaleja chce sie walic ciagle.
expander rusztowanie na penisa jest dobre ale troche bolesne

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [22699961]
[17.04.2017] 15:34
kreciolek90
zmiana rozmiaru faktycznie jest mozliwa, ale dodam jeszcze ze penixen3d rowniez daje bardzo przyjemne i fajne rezultaty

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [22711015]
[20.04.2017] 22:32
Robciopaluszek
dla mnie te wszystkie srodki to bajki i naciaganie ludzi na kase...
tylko Penixen3d jest warty w ogole skorzystania

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [22715013]

    1 «   9 10 11 Strony tematu:
 » Odpowiedz na ten temat