o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
Login: @o2.pl Hasło:
  Strona główna» forum O mężczyznach
 » Odpowiedz na ten temat

dlaczego FACET milczy?*?*?*

    1 2 3 4 Strony tematu:
[17.05.2007] 15:13
czekająca
All jest ok. Ale nie rozumiem dlaczego nagle bez powodu ON SIĘ NIE ODZYWA? Zajęty, pracuje, mysli?hmmm

   (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane.
[18.05.2007] 20:28
ignoruje

[nie mam nic do powiedzenia]

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [10348995]
[18.05.2007] 20:47
klaudyna 12345
Myśli, a faceci mogą tylko jedną czynność robić w przeciwieństwie do kobiet. Może mieć problem i nie che cię tym martwić.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [10349147]
[18.05.2007] 21:33
Amy Lee
Też stawiam, że ignoruje. Mam podobną sytuację, wszystko było okay i po prostu się skończyło, bo przestał się do mnie odzywać a ja pierwsza nie będę!
Pewnie wszystko przemyślał i doszedł do wniosku, że to nie jest to :-/ a ja nie mam zamiaru się za nim uganiać i Tobie zalecam to samo. Jak się nie odezwie, to niech się ... no, wiadomo!

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [10349589]
[19.05.2007] 07:52
Anrietta21
moze potrzebuje czasu

---
Piękne http://tiny.pl/dvn3

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [10351581]
[20.10.2014] 06:19
[23.05.2007] 14:08
a po cholere ma
Amy Lee (07.05.18 21:33):
Też stawiam, że ignoruje. Mam podobną sytuację, wszystko było okay i po prostu się skończyło, bo przestał się do mnie odzywać a ja pierwsza nie będę!
Pewnie wszystko przemyślał i doszedł do wniosku, że to nie jest to :-/ a ja nie mam zamiaru się za nim uganiać i Tobie zalecam to samo. Jak się nie odezwie, to niech się ... no, wiadomo!

sie odzywac skoro ma w dupie laske, odzywalybys sie do kogos kogo masz w nosie????

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [10379888]
[28.05.2007] 23:33
moja opinia
Kultura wymaga, żeby jednak powiedzieć że się zrywa. Nie wiecie, że odejście bez słowa to totalny brak klasy i buractwo gorsze niż samoobrona?

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [10418418]
[29.05.2007] 00:08
bez loginizmu-milla
moja opinia (07.05.28 23:33):
Kultura wymaga, żeby jednak powiedzieć że się zrywa. Nie wiecie, że odejście bez słowa to totalny brak klasy i buractwo gorsze niż samoobrona?


"By zdobyć kobietę mężczyźni wynajdują cudowne oszukaństwa. By ją porzucić - wymyślają głupie i niezręczne kłamstwa."
...albo nie mówią nic
buźka

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [10418672]
[29.05.2007] 00:10
niby tak
ale kto by sie odzywal do kogos kto Cie nie interesuje zwazywszy ze juz ma inna na oku bo przeciez jest pepkiem swiata i misterem globu. oczywiscie ze prostak z niego. ale z II strony czasem trzeba byc prostakiem bo jak sie zna kogos krotko i ktos ci sie nie sposoba i masz o nim wyrobione zdanie to po co sie odzywac i wyjasniac jak nie chcesz miec nic wspolnego. zachowa jak prostak i sprawa jest jasna i klarowna. Ignorancja do kazdego przemawia, ai tania nic nie kosztuje bo nie uzywasz do tego slow. popatrz na to z tej strony. To zalezy o co chodzi. No jak sie jest ze soba wiele lat to nie wypada nagle zaczac ignorowac. a jak ktos dla ciebie nic nie znaczy to kwestia twojego sumienia jak postapisz.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [10418675]
[29.05.2007] 00:48
under 40
Dlaczego facet milczy ???
Hmmm, to zależy od kontekstu. Nie wiem o co tak naprawdę chodzi w Twoim przypadku. Może milczeć, bo nie wie że czekasz na to by się odezwał. Może milczy, gdyż jest wtydliwy, a takim ludziom ciężko jest nawiązywać rozmowę. W końcu, może milczy bo nie dopuszczasz go do słowa, a później wydaje Ci się, że on nic nie mówi.
Ciężko w Twoim przypadku coś powiedzieć, gdyż oprócz tego że milczy, nie dałaś żadnych wskazówek, co do "okoliczności" tego milczenia.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [10418846]
[30.05.2007] 10:47
to chyba juz nie wazne
moze mi pomozecie?
chlopak z mojej szkoly wzial ode mnie numer.... troche popisalismy...mial matury wiec nie za bardzo chcialam mu przeszkadzac..... spokalismy sie kilka razy... swietnie sie rozumiemy, smiejemy z tych samych rzeczy... pocalowalismy sie , co mnie zaskoczylo jak i jego. Nie chcielismy sie za bardzo do siebie zblizac, bo on ma w planach wyjazd za granice. Jego znajomi nie chca zeby wyjezdzał.. mowili mi nawet zebym jakos zaczela dzialac. ON mowil mi ze bedzie chcial wynajac mieszkanie z przyjacilmi i chetnie bym mogla z nimi zamieszkac. Ostatnio bylam u niego na noc, caly czas sie wyglupialismy, rozmawialismy, mialam nadzieje jeszcze taka cicha ze jednak nie wyjedzie ale niestety - kazal mi napisac na kartce swoje dane (zeby miec ze mna kontakt za granica) wtedy jakos tak nie moglam powstrzymac łez... troche sie poplakalam , jemu chyba tez troche ciezko z tym bylo. Nie moge uwierzyc ze za kazdym razem jak jest z kims mi az tak dobrze wszytsko sie pieprzy...w sobote widzielismy sie ostatni raz, w poniedzialek mial mature powiedzial ze sie do mnie odezwie, i do tej pory nic..... co sie takiego stało?
co ja znowu zrobilam zle............??
teraz znalazalm prace, zeby zajac jakos mysli, ale to mnie w dziwny sposob boli...

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [10427442]
[30.05.2007] 11:56
slodki anioleczek
to chyba juz nie wazne (07.05.30 10:47):
moze mi pomozecie?
chlopak z mojej szkoly wzial ode mnie numer.... troche popisalismy...mial matury wiec nie za bardzo chcialam mu przeszkadzac..... spokalismy sie kilka razy... swietnie sie rozumiemy, smiejemy z tych samych rzeczy... pocalowalismy sie , co mnie zaskoczylo jak i jego. Nie chcielismy sie za bardzo do siebie zblizac, bo on ma w planach wyjazd za granice. Jego znajomi nie chca zeby wyjezdzał.. mowili mi nawet zebym jakos zaczela dzialac. ON mowil mi ze bedzie chcial wynajac mieszkanie z przyjacilmi i chetnie bym mogla z nimi zamieszkac. Ostatnio bylam u niego na noc, caly czas sie wyglupialismy, rozmawialismy, mialam nadzieje jeszcze taka cicha ze jednak nie wyjedzie ale niestety - kazal mi napisac na kartce swoje dane (zeby miec ze mna kontakt za granica) wtedy jakos tak nie moglam powstrzymac łez... troche sie poplakalam , jemu chyba tez troche ciezko z tym bylo. Nie moge uwierzyc ze za kazdym razem jak jest z kims mi az tak dobrze wszytsko sie pieprzy...w sobote widzielismy sie ostatni raz, w poniedzialek mial mature powiedzial ze sie do mnie odezwie, i do tej pory nic..... co sie takiego stało?
co ja znowu zrobilam zle............??
teraz znalazalm prace, zeby zajac jakos mysli, ale to mnie w dziwny sposob boli...

on cie ma gleboko wiesz gdzie. otworz oczy. wiem ze boli ale przeciez to logiczne ze skoro wyjezdza bez ciebie, skoro masz nim juz mieszkac to czarno widze wasza przyszlosc. Moze sa zwiazki ktore tak zyja ale co sie dzieje z nimi po latach. Co Ty robisz zle? spotykasz niewlasciwcyh kolesi bo pewnie potrzebujesz kogos i moze troche na sile probujesz. Nie wiem czy ta noc to byl odbry pomysl. A poza tym jak milosc jest i silne uczucie to Cie kolo nie zostawia i nie jedzie sam\, bierze Twoje namiary i narazie, daj spokoj szukaj innego.Olej go

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [10427880]
[30.05.2007] 12:02
wez go z buta
bez zadnych skrupułów. Przecież jakie to jest podejście z jego strony. Mnie też starsznie zakochany facet proponował wspolne mieszkanie i że musi wyjechać bo tu nie zarobi tyle co tam. Myślisz ze ja bym uwaierzyła w takie herezje. To sa czyste brednie. Co z tego że milo sie rozmawia, że sie smiejecie, że macie nawet może podobne ryr twarzy, że wszystko gra i jest cudwnie - jak on wyjeżdża to na odchodne daj mu kopa w d.tyle

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [10427930]
[30.05.2007] 16:06
no ale powiedz mi
bez loginizmu-milla (07.05.29 00:08):
moja opinia (07.05.28 23:33):
Kultura wymaga, żeby jednak powiedzieć że się zrywa. Nie wiecie, że odejście bez słowa to totalny brak klasy i buractwo gorsze niż samoobrona?


\"By zdobyć kobietę mężczyźni wynajdują cudowne oszukaństwa. By ją porzucić - wymyślają głupie i niezręczne kłamstwa.\"
...albo nie mówią nic
buźka

po co facet ma sie spotykac albo dzwonic i produkowac sie ze juz jej nie chce, po prostu przestaje sie odzywac i ma spokoj, po co ma sie z baba uzerac

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [10429668]
[24.07.2007] 15:08
dzajlonka
no ale powiedz mi (07.05.30 16:06):
bez loginizmu-milla (07.05.29 00:08):
moja opinia (07.05.28 23:33):
Kultura wymaga, żeby jednak powiedzieć że się zrywa. Nie wiecie, że odejście bez słowa to totalny brak klasy i buractwo gorsze niż samoobrona?


\\\"By zdobyć kobietę mężczyźni wynajdują cudowne oszukaństwa. By ją porzucić - wymyślają głupie i niezręczne kłamstwa.\\\"
...albo nie mówią nic
buźka

po co facet ma sie spotykac albo dzwonic i produkowac sie ze juz jej nie chce, po prostu przestaje sie odzywac i ma spokoj, po co ma sie z baba uzerac

tak on ma spokoj frajer mysli tylko o sobie nawet nie zastanawia sie co ta dziewczyna musi czuc ale przyjdzie i kolej na niego zacznie mu zalezec na jakiejs dziewczynie a ona przestanie sie odzywac po jakims czasie ciekawe co on bedzie wtedy czul bo niewieze ze sobie zleje tak poprostu przed kolegami bedzie udawal twardziela a w domu bedzie cierpial katusze i wlasnie tego zycze wszystkim ktorzy robia tak ze swoim partnerem lub partnerka

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [10858149]
[25.07.2007] 11:10
kffiatuszek
ja tez tak mam niestety, poznalam ostanio faceta spotykalismy sie i duzo gadalismy... no i nagle z dnia na dzien pamietam on przstal sie oddzywac, ni widu ni slychu i co ja mam o tym myslec ;/ przykro mi z tego powodu

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [10865405]
[12.06.2008] 17:30
PaulinkaC
Mam problem...
Do mojego miasta przyjechał facet...praktycznie Kuzyn moich bliskich kumpli...Mieszka w Niemczech...ma 3 lata ja 19 lat...na początku nie wiedziałam, że ma aż tyle lat, młodo wygląda na góra 25 lat...
Poznaliśmy się...miał wracać do Niemiec spowrotem ale zaczęliśmy się umawiać no i został dłużej...
postanowiliśmy być ze sobą...
byliśmy 3 tygodnie ponad...dzień w dzień się widywaliśmy...
aż w pewnym momencie a dokładnie zeszła niedziela poszedł na impreze...(grilla) beze mnie nic mi nie mówiąc!
Wkurzyłam się bo dowiedziałam się od dziewczyny Jego kuzyna i napisałam smsa " W ogóle się do mnie nie odzywaj pa"
Dzwonił kilka godzin później...nie odebrałam...
Wieczorem pisałam do niego...że wkurzyłam się dzisiaj na niego i było mi przykro a On dlaczego się wkurzyłaś i dlaczego Tobie przykro...napisałam, że przede wszystkim dlatego bo poszedł nic mi nie mówiąć i beze mnie...
No i to był koniec smsów...nic nie odpisał już...
na drugi dzień napisał po szkole mojej( Bo się uczę) " Jesteś już w domu?" Odpisałam " Tak jestem"
i znów milczał...kilka godzin później dzwoniłam...nie odbierał...
i wieczorem mu napisałam, że To Koniec itd...
no i od tego momentu kompletnie milczy Nic nie napisał i nic nie zadzwonił...
Dwa Dni milczy...
a mi tak ciężko...
Być może już wrócił do Niemiec, mam jednak nadzieję, że przed wyjazdem by się jednak pożegnał
Może na Tamtym Grillu poznał Kogoś...
Tak mi cięzko być w nieświadomości...
Milczy...cisza i cisza!
Chciałabym by się odezwał i chciał na nowo spróbować, Jak sobie poradzić?
Co zrobić by wrócił?
Pomóżcie!!

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12919431]
[12.06.2008] 17:32
PaulinkaC
PaulinkaC (08.06.12 17:30):
Mam problem...
Do mojego miasta przyjechał facet...praktycznie Kuzyn moich bliskich kumpli...Mieszka w Niemczech...ma 3 lata ja 19 lat...na początku nie wiedziałam, że ma aż tyle lat, młodo wygląda na góra 25 lat...
Poznaliśmy się...miał wracać do Niemiec spowrotem ale zaczęliśmy się umawiać no i został dłużej...
postanowiliśmy być ze sobą...
byliśmy 3 tygodnie ponad...dzień w dzień się widywaliśmy...
aż w pewnym momencie a dokładnie zeszła niedziela poszedł na impreze...(grilla) beze mnie nic mi nie mówiąc!
Wkurzyłam się bo dowiedziałam się od dziewczyny Jego kuzyna i napisałam smsa \" W ogóle się do mnie nie odzywaj pa\"
Dzwonił kilka godzin później...nie odebrałam...
Wieczorem pisałam do niego...że wkurzyłam się dzisiaj na niego i było mi przykro a On dlaczego się wkurzyłaś i dlaczego Tobie przykro...napisałam, że przede wszystkim dlatego bo poszedł nic mi nie mówiąć i beze mnie...
No i to był koniec smsów...nic nie odpisał już...
na drugi dzień napisał po szkole mojej( Bo się uczę) \" Jesteś już w domu?\" Odpisałam \" Tak jestem\"
i znów milczał...kilka godzin później dzwoniłam...nie odbierał...
i wieczorem mu napisałam, że To Koniec itd...
no i od tego momentu kompletnie milczy Nic nie napisał i nic nie zadzwonił...
Dwa Dni milczy...
a mi tak ciężko...
Być może już wrócił do Niemiec, mam jednak nadzieję, że przed wyjazdem by się jednak pożegnał
Może na Tamtym Grillu poznał Kogoś...
Tak mi cięzko być w nieświadomości...
Milczy...cisza i cisza!
Chciałabym by się odezwał i chciał na nowo spróbować, Jak sobie poradzić?
Co zrobić by wrócił?
Pomóżcie!!
Mam problem...
Do mojego miasta przyjechał facet...praktycznie Kuzyn moich bliskich kumpli...Mieszka w Niemczech...ma 34 lata ja 19 lat...na początku nie wiedziałam, że ma aż tyle lat, młodo wygląda na góra 25 lat...
Poznaliśmy się...miał wracać do Niemiec spowrotem ale zaczęliśmy się umawiać no i został dłużej...
postanowiliśmy być ze sobą...
byliśmy 3 tygodnie ponad...dzień w dzień się widywaliśmy...
aż w pewnym momencie a dokładnie zeszła niedziela poszedł na impreze...(grilla) beze mnie nic mi nie mówiąc!
Wkurzyłam się bo dowiedziałam się od dziewczyny Jego kuzyna i napisałam smsa " W ogóle się do mnie nie odzywaj pa"
Dzwonił kilka godzin później...nie odebrałam...
Wieczorem pisałam do niego...że wkurzyłam się dzisiaj na niego i było mi przykro a On dlaczego się wkurzyłaś i dlaczego Tobie przykro...napisałam, że przede wszystkim dlatego bo poszedł nic mi nie mówiąć i beze mnie...
No i to był koniec smsów...nic nie odpisał już...
na drugi dzień napisał po szkole mojej( Bo się uczę) " Jesteś już w domu?" Odpisałam " Tak jestem"
i znów milczał...kilka godzin później dzwoniłam...nie odbierał...
i wieczorem mu napisałam, że To Koniec itd...
no i od tego momentu kompletnie milczy Nic nie napisał i nic nie zadzwonił...
Dwa Dni milczy...
a mi tak ciężko...
Być może już wrócił do Niemiec, mam jednak nadzieję, że przed wyjazdem by się jednak pożegnał
Może na Tamtym Grillu poznał Kogoś...
Tak mi cięzko być w nieświadomości...
Milczy...cisza i cisza!
Chciałabym by się odezwał i chciał na nowo spróbować, Jak sobie poradzić?
Co zrobić by wrócił?
Pomóżcie!!

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12919439]
[13.06.2008] 13:10
pan przegrany
ale wy baby jesteście głupie.. Jak wam zależy to czemu się pierwsze nie odezwiecie? Facet tak samo może powiedzieć że skoro się nie odzywacie to macie go gdzieś.. brak słow...
Przegrałem życie z kretesem

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12923740]
[13.06.2008] 16:28
PaulinkaC
pan przegrany (08.06.13 13:10):
ale wy baby jesteście głupie.. Jak wam zależy to czemu się pierwsze nie odezwiecie? Facet tak samo może powiedzieć że skoro się nie odzywacie to macie go gdzieś.. brak słow...


Poznał inną...
oszukiwał mnie i zdradzał...
tak ciężko

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12924666]
[13.06.2008] 16:35
ile sms-ów pozostawionych
pan przegrany (08.06.13 13:10):
Jak wam zależy to czemu się pierwsze nie odezwiecie?

przez faceta bez odpowiedzi upoważnia kobietę do zaprzestania odzywania się?

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12924703]
[13.06.2008] 16:41
pan przegrany
ile sms-ów pozostawionych (08.06.13 16:35):
przez faceta bez odpowiedzi upoważnia kobietę do zaprzestania odzywania się?


jak ci zależało mogłaś zadzwonić, może akurat nie miał kasy na koncie?
Przegrałem życie z kretesem

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12924736]
[13.06.2008] 16:43
pan przegrany
PaulinkaC (08.06.13 16:28):
pan przegrany (08.06.13 13:10):
ale wy baby jesteście głupie.. Jak wam zależy to czemu się pierwsze nie odezwiecie? Facet tak samo może powiedzieć że skoro się nie odzywacie to macie go gdzieś.. brak słow...


Poznał inną...
oszukiwał mnie i zdradzał...
tak ciężko


bywa, ale co ma piernik do wiatraka? to że ktoś cię zdradzał, nie oznacza, że zawsze facet musi się pierwszy odzywać
Przegrałem życie z kretesem

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12924753]
[13.06.2008] 16:54
kasy mu nie brakuje
pan przegrany (08.06.13 16:41):
może akurat nie miał kasy na koncie?


   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12924825]
[13.06.2008] 16:56
pan przegrany
kasy mu nie brakuje (08.06.13 16:54):
pan przegrany (08.06.13 16:41):
może akurat nie miał kasy na koncie?



ale mógł akurat zapomnieć doładować telefonu
Przegrałem życie z kretesem

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12924832]
[13.06.2008] 16:57
cały tydzień
pan przegrany (08.06.13 16:56):
ale mógł akurat zapomnieć doładować telefonu

?

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12924839]
[13.06.2008] 17:01
pan przegrany
cały tydzień (08.06.13 16:57):
pan przegrany (08.06.13 16:56):
ale mógł akurat zapomnieć doładować telefonu

?


no to mogłaś zadzwonić, byś się dowiedziała
Przegrałem życie z kretesem

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12924857]
[13.06.2008] 17:08
co odpowiedziałbyś
pan przegrany (08.06.13 17:01):
no to mogłaś zadzwonić, byś się dowiedziała

?

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12924890]
[13.06.2008] 17:18
pan przegrany
co odpowiedziałbyś (08.06.13 17:08):
pan przegrany (08.06.13 17:01):
no to mogłaś zadzwonić, byś się dowiedziała

?


znalazłbym jakąś wymówkę

nie no, tak na serio jeśli mu pierwsza pisalas a on sie nie odpowiadal to faktycznie jego wina.. Ale, na litość, nie wymagajcie od facetów żeby zawsze się pierwsi odzywali

poza tym tak czy inaczej zadzwonić mogłaś
Przegrałem życie z kretesem

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12924940]
[13.06.2008] 20:16
zadzwoniłam nie raz
pan przegrany (08.06.13 17:18):

usłyszałam: "nie mogę rozmawiać", "właśnie wychodzę", "może jutro, nie jutro nie"...
dziekuję, że poświęciłeś mi swój czas
za te kilka, kilkadziesiąt słów
bardzo Ci dziękuję

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12925985]
[13.06.2008] 23:18
pan przegrany
zadzwoniłam nie raz (08.06.13 20:16):
pan przegrany (08.06.13 17:18):

usłyszałam: \"nie mogę rozmawiać\", \"właśnie wychodzę\", \"może jutro, nie jutro nie\"...
dziekuję, że poświęciłeś mi swój czas
za te kilka, kilkadziesiąt słów
bardzo Ci dziękuję


znaczy się, mnie dziękujesz? to nie masz się do kogo wygadać?

a ten facet najzwyczajniej cię olał
Przegrałem życie z kretesem

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12927507]

    1 2 3 4 Strony tematu:
 » Odpowiedz na ten temat